allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 511 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Maaike 22-03-2019

Een leuke combi deal gevonden voor de barbecue inclusief hoes en workshop! Voldoende informatie kunnen lezen alvorens plaatsen van de bestelling en vragen werden direct beantwoord via de chat. Per mail heb ik verzocht of de bestelling een dag later bezorgd kon worden, dat werd keurig geregeld. Al met al een zeer goede ervaring!

JeromOnFire 20-03-2019

Duidelijke en overzichtelijke Site, Alles kunnen vinden wat ik zocht.
Vlotte levering, en alles netjes verpakt.

Monique 20-03-2019

Super goede en behulpzame medewerkers. Ze hadden niet direct wat ik had besteld en hebben toen goed mee gedacht voor een goed alternatief tegen een zeer aantrekkelijk aanbod.

Cor 19-03-2019

Goede service!

Alleen DHL verdient nog een betere service. Ik heb een tijdsindicatie meegegeven maar het pakket werd eerder bezorgd dan ik aangegeven had. Helaas waren we niet thuis en daarom heb ik het pakket nog niet in huis. Dit vind ik erg vervelend.

Bas-Jan 19-03-2019

Ivm drukte was niet alles op voorraad, maar omdat ik toch graag mij draaispit voor het weekend wilde hebben, werd de bestelling keurig in 2-en gesplitst en had ik een heerlijke kip van het spit!! Week erna kwam keurig het andere artikel binnen ..

Bas 18-03-2019

Was op zoek naar 4 vlamverdelers voor mijn wat oudere BBQ. Diverse shops op internet bezocht. Nergens was dit type te vinden. Diverse malen contact gehad met shops, zouden het uitzoeken, maar steeds was het antwoord negatief of kreeg ik überhaupt een antwoord terug. Nadat ik mijn vraag bij allesvoorbbq neergelegd had, kreeg ik binnen no time antwoord en binnen 3 dagen had ik mijn vlamverdelers in huis. Zeker dat ik voor mijn volgende aankoop wederom bij allesvoorbbq aanklop.

Niels 18-03-2019

handige site. product dat ik nodig had (nieuwe roosters voor 10 jaar oude weber) waren snel gevonden. snelle levering - binnen 24 uur. handig dat ik het op kon halen bij primera.

A Donderwinkel 13-03-2019

Super spullen, snelle levering, goede kwaliteit mooi assortiment en mooi, kortom top!!

jos 11-03-2019

Goed geholpen wat betreft een aantal vragen die ik had via de chatfunctie. Volgende dag keurig geleverd, ik kom hier zeker terug.

ml 10-03-2019

We zijn zeer tevreden over onze aankoop (bbq)
We werden ook goed en vriendelijk geholpen in de winkel
Er zat een duidelijk beschrijving bij van de bbq zodat de bbq snel in elkaar te zetten was

PvT 10-03-2019

Duidelijke website, goed geprijsd, supersnel geleverd en continu goed op de hoogte gehouden.

Lisette 08-03-2019

Geweldige site en veel spullen wat ik had besteld stond dat het op voorraad was maar bleek niet zo te zijn netjes een mailtje gekregen en via chat een paar keer contact gehad dat verliep ook allemaal soepel en medewerkers doen dan ook alkes voor je en houden je dan ook op de hoogte

filip 07-03-2019

Heel goede service,ik was aan het zoeken op de website en werd direkt geholpen,ook de levering was perfect en op tijd,prima.

Charlotte 05-03-2019

Van zodra ik surfte op de website kon ik chatten met een medewerker, na 2 minuten vond ik wat ik zocht en nog eens 2 minuten later was mijn artikel besteld en betaald. Perfecte service en snelle levering! Zeker aan te raden!

Nina 05-03-2019

Zeer goede website. Duidelijke communicatie. Artikel volgende dag al geleverd.

Alex 05-03-2019

Goede online vraag /antwoord.
Prijs een van scherpste.
Keuze welke dag levering.
Veel keuze aan hebbe dingen.

Corieta 05-03-2019

Duidelijke website en keurige levering. Kwaliteit van de bbq was boven verwachting, mooier en super degelijk. Net nog een hoes voor de bbq besteld en ook keurig verpakt en geleverd. Echt super

M. Kegge 05-03-2019

Duidelijke site en snelle afhandeling van bestelde spullen. Geen poespas en gewoon leveren op aangegeven moment. Voldoen aan de verwachting dus :).

drika 05-03-2019

snelle levering, keurig verpakt, alles dik in orde.
volgende keer zou ik zeker bij u bestellen.

Evert 03-03-2019

Overzichtelijke site en een snelle verzending maken dat ik hier zeker nog eens een aankoop doe!

Daniel 02-03-2019

Allesvoorbbq heeft een groot assortiment en mooie lage prijzen. Ik was op zoek naar een hoes voor onze buitenkeuken, die was op voorraad en werd snel geleverd.

wvdb8 02-03-2019

Ik beperkte mijn aankopen op het internet tot enkele gekende spelers. Toen AllesvoorBBQ beduidend goedkoper was dan Bol.___ besloot ik het te wagen. Alles verliep snel en perfect en dat leveringen in Belgie ook gratis zijn was een bonus.

Kees van Leeuwen 02-03-2019

Op de site staat veel informatie bij de producten die helpen om een keuze te maken. Daarnaast zijn de prijzen aantrekkelijk. Er zijn bij de bestelling meerdere keuzes te maken over het tijdstip van levering. De bestelde BBQ is netjes op tijd afgeleverd.

Reinier 02-03-2019

Supermakkelijke site, zeer snel geleverd na betaling. Verbeterpuntje; het zou prettig zijn wanneer je direct naar mobiel bankieren zou worden geleid bij het afrekenen. Nu wordt er eerst een mail gestuurd waarna je zelf de betaling moet starten.

Sven Nelis 01-03-2019

In eerste instantie een verkeerd rooster voor mijn bbq gekocht. Zwaar balen want het was net lekker weer! Gelukkig snel en vakkundig opgelost door het allesvoorbbq team en snel het juiste rooster ontvangen

DennisG 01-03-2019

Na het internet afgeschuimd te hebben hebben we onze pizzaschep van Outdoor Chef voor de helft van de prijs gevonden bij Allesvoorbbq.nl. Bestelling ging vlot, alles was duidelijk en geleverd op de afgesproken dag! Top! Ik kom terug!

Marloes 01-03-2019

Duidelijke site, overzicht, goede prijzen, snelle levering en een top barbecue!!!

ADJ 28-02-2019

Vanavond mijn bestelling, een WGA afgehaald in Breda. Net als bij het bestellen weer top geholpen. Kom hopelijk snel een Bastard halen na het falen van de Barilo.

Hans Put 28-02-2019

Scherpe prijs maar toch uitstekende service. Vragen via de chat worden snel beantwoord en een foute bestelling (verkeerde type aangeklikt) wordt probleemloos en snel verholpen. Top 👍🏻

Evert 28-02-2019

Brigitte 27-02-2019

S avonds besteld volgende dag in huis helemaal top. Mooie prijs voor de nieuwe bbq.

Mitchell 27-02-2019

Prima producten ontvangen tot nu toe, levering netjes en op tijd. Tevens is de prijs lager dan bij andere webshops, wat altijd prettig is.

Willibrord 26-02-2019

goeie snelle levering, prijs is scherp en in een eerder stadium goed advies gekregen over een aangeschafte BBQ

Eric Van cauwenbergh 25-02-2019

Wat slecht begonnen is is uiteindelijk goed geëindigd. Ik had in december een BBQ besteld die volgens de website in stock was, wat uiteindelijk niet het geval was. Ik werd door de klantendienst gecontacteerd met de vraag of ik een 2-tal weken kon wachten omdat de BBQ bij Weber besteld moest worden. Nadat ik na meer dan 1 maand nog altijd geen BBQ had ontvangen heb ik de klantendienst opnieuw gecontacteerd en kreeg ik doodleuk te horen dat deze niet meer geleverd kon worden en dat ze mijn geld gingen terugstorten. Ik heb toen contact opgenomen met de klantendienst om mijn ongenoegen te uiten en toen hebben ze mij beloofd dat als de nieuwe serie BBQ's van Weber geleverd gingen worden ze mij een commerciële geste gingen doen wat ondertussen gebeurt is. Uiteindelijk is alles goed afgelopen en had ik 2 dagen na mijn bestelling een mooie Weber gas BBQ thuis staan.

Carel Poeliejoe 25-02-2019

Goede service in de winkel in Utrecht en via internet besteld.
Zeer snelle levering.

Stefan Den dekker 24-02-2019

Prima geholpen bij de keuze voor een weber gas bbq door A. in de winkel in Breda.
Vol enthousiasme over bbq’en en met goede tips en eerlijke hull. Goede prijs voor totaalpakket en netjes gratis geleverd op dag naar keuze.

lucmotard 24-02-2019

Product dat ik zocht werd makkelijk gevonden op de website. De bestelling als ook de afhandeling waren een fluitje van een cent en het product werd enkele ogenblikken later al aan huis geleverd.

Toine 21-02-2019

Kwam in filiaal Amsterdam, onderdeel dat ik zocht was niet voorradig. Daarop keurig geholpen met het bestellen en de volgende dag het artikel thuis bezorgd voor de prijs die ik in de winkel had moeten betalen. Perfecte service.

Dunya 20-02-2019

Een site waarin een compleet overzicht staat voor alle BBQ's. Makkelijk navigeren maar een 9 omdat ik geen mobiele versie van de site krijg wanneer ik hier shop.

Mary 19-02-2019

Ik ben zeer tevreden met het afhandelen van de bestelling. Duidelijke mails over de bezorging en ook keurig op tijd! Top

ronny marannes 19-02-2019

gevonden op het net en was de goedkoopste . Bestelling en betaling ging vlot alleen vanuit Belgie alleen mastercard of visa. Bancontact ging altijd in de fout. Geen probleem , voor de levering met post-nl ook alles correct , kon de bestelling goed volgen via tracking systeem. Correspondentie over bevestiging en allerlei gegevens geen probleem. Dus voor mij een aanrader

Yvonne 19-02-2019

Ik heb hiervoor gekozen omdat je hier ontzettend veel keus hebt en de Weberartikelen van goede kwaliteit zijn. De shop is overzichtelijk met goede zoekmogelijkheden. Ook het bestellen en betalen is eenvoudig. Door vele keusmogelijkheden kwam ik nog een artikel tegen waar ik niet naar op zoek was, dus dat heb ik ook meteen besteld.

Marcel 18-02-2019

's avonds voor 18.00 uur, bbq plus aansluiting besteld, daarna direct de bevestigingsmail ontvangen en de volgende dag keurig op tijd door PostNL. geleverd, mijn complimenten voor deze snelle, maar vooral goede service

N. de Vries 16-02-2019

Ze hebben mooie spullen voor een goede prijs en als ze het daadwerkelijk op voorraad hebben komt het ook snel binnen.
Maar nu twee maal op rij gaat het mis.
Alles staat op voorraad, maar het is niet allemaal op voorraad.
Eerste keer een smokey mountain met rookhout etc.
Nu met rookhout, rookrek en temperatuursensor.
Mailtje, niet oo voorraad, binnen 3 dagen, bladibladibla. Ervaring is dat het een week of 2 à 3 gaat duren.
Telefonisch contact, toezegging waarschijnlijk voor het weekend, maar uiteraard weer niet.
En de voucher voor de workshop komt ook maar niet! Ondanks meerdere toezeggingen.

Mieke 13-02-2019

Deze winkel heeft alles wat je nodig hebt voor de barbecue voor een goede prijs, snelle en nette afhandeling van de bestelling. De producten kwamen de volgende dag goed en veilig ingepakt aan.

Rianne 13-02-2019

De site is zeer duidelijk. Alles is makkelijk te vinden.
Het artikel dat ik besteld had, was een dag later al binnen.
En wat extra fijn is, je mag zelf kiezen wanneer ze het komen brengen.
Ik ben super tevreden !

H. van Dijk 13-02-2019

Geduldig en een rustige uitleg over de diverse merken BBQ's informatie en afhandeling op een prettige manier geregeld.

Toine Segers 13-02-2019

Fantastische weber bbq gekocht en heel goed geadviseerd !de speciaalzaak voor al uw bbq zaken

Debby Lubach 12-02-2019

Via Google kwam ik bij allesvoorbbq.nl. een fijne en overzichtelijke site. De winkel bleek ook nog in de buurt te zijn. Ik besloot langs te gaan en werd erg vriendelijk te woord gestaan. Een ervaren medewerker die met veel enthousiasme uitleg gaf en meedacht bij het uitzoeken van een bbq. Zeer tevreden en positief met mijn aankoop de winkel verlaten. De bezorging verliep ook als afgesproken. De winkel aan de Ettensebaan in Breda is zeker een aanrader.

Patricks 12-02-2019

Een van de weinige bedrijven die nog echt nakomen wat ze beloven, goede klantenservice geen afschuif systeem hier kunnen een aantal grote en kleine online shops een voorbeeld aan nemen.