allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 513 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tol 19-01-2020

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het goed materiaal is met een goede orijs

Vanceer Kris 16-01-2020

Was op zoek naar een bbq en kwam via internet op jullie website .
Onmiddellijk viel op dat jullie prijzen uitzonderlijk goed zijn en besloot daarom bij jullie te bestellen ! Na telefonisch contact , hebben jullie mij enorm verder geholpen met de juiste keuze en na bestelling is alles perfect verlopen ,zowel qua betaling en verzending !
Tijdens de dag van de levering werden we ook heel goed geïnformeerd over het tijdstip van de levering !
Bedankt voor de goede servies en over het geleverd product !

Ron 15-01-2020

AllesvoorBBQ heeft een uitstekende webshop maar bovenal kan je ook in de winkel de producten zelf zien. Met een BBQ geeft dat de meerwaarde die je zoekt. Ondersteuning in de vorm van goede adviezen en een strakke prijs maakt het geheel compleet. Super geholpen en zeker aan te raden.

Smokey Hans 12-01-2020

prijs kwaliteit verhouding is zeer goed,+de zeer snelle levering.
zeker een aanrader om iets op BBQ gebied te bestellen.

Sparks 12-01-2020

Duidelijke webshop. Bestellen gaat gemakkelijk en afrekenen kan in een beveiligde omgeving met vele betaalmogelijkheden. We hebben een klein min puntje ervaren. Na de bestelling kregen we een mail dat het bestelde product niet op voorraad was terwijl de website dat niet deed vermoeden. Jammer dat men niet duidelijk in beeld heeft wat de actuele voorraad is. ZXou in deze tijd toch wel mogelijk moeten zijn. Neemt niet weg dat we toch op een zeer prettige manier te woord zijn gestaan op onze vragen. De vragen zijn allemaal duidelijk en naar tevredenheid beantwoord. Ondanks de feestdagen is het artikel toch nog snel geleverd en was het wachten meer dan waard. Top service.

Hans Roekaerts 10-01-2020

De beste prijzen, supersnel antwoord op mijn vragen, geleverd volgens afspraak mooi op tijd. Helaas geen 10, anders is er geen ruimte voor verbetering :-).

Tom De Clopper 10-01-2020

Ondanks de rooster plots niet voorradig bleek te zijn is dit snel en correct opgelost en had ik de rooster 2 dagen later.

R. van Ekeren 10-01-2020

Goede webshop met leuk assortiment. Ik had bij mijn bestelling per ongeluk het verkeerde adres ingevuld, waardoor PostNL het pakket retour afzender stuurde, maar Allesvoorbbq.nl stuurde het pakket direct kosteloos naar het juiste adres, waardoor ik het alsnog op tijd binnen had. Top service!

Verheyden Alfons 08-01-2020

Product was uit stock, en de levering zou 4 dagen vertraging oplopen, maar is uiteindelijk maar 1 dag later aangekomen. Correcte en duidelijke communicatie, zowel via mail als via livechat.
Ik ben heel tevreden.

belen 06-01-2020

Very good service. The order was processed very quick and the product was at home two days later as expected. The information about the status of the order was very clear and updated.

M.Coelingh 02-01-2020

De webshop is zeer duidelijk en geeft een uitgebreide omschrijving van het artikel.
Ruime keuze, ze krijgen van mij een dikke 10

Marcel van Zwieten 21-12-2019

helaas was de BBQkuip gedeukt, maar geen probleem. Ik kon direct een nieuwe BBQ ophalen. Dat is een goede service!

André 20-12-2019

Ik werd bij mijn bezoek aan de winkel attent en vrolijk geholpen.
Degene die mij hielp ging ook actief voor mij zoeken.

Jc brouwer 19-12-2019

Ik ben zeer tevreden over de uitleg van jullie top verkoper en winkel ook de zeer snelle levering exact op tijd goed gedaan bvd groeten zal nog wel een keer terug komen voor andere artikelen

Arjan Winterink 16-12-2019

Als allesvoordebbq.nl het niet heeft, dan bestaat het niet. Een extreem uitgebreid assortiment tegen goede prijzen. Heb hier een iGrill 2 besteld. Direct na net bestelproces kreeg ik al bericht via PostNL dat er de volgende dag een pakketje werd bezorgd. De iGrill 2 is een prachtig apparaat!

jolanda 13-12-2019

bestelling keurig afgeleverd na een chat bericht waar ik netjes ben geholpen! prima bedrijf met goede prijzen.

swd_eagle 11-12-2019

Grote verscheidenheid producten een goede prijzen, ook spullen die zeer lastig te vinden waren elders voor 67cm Weber.

Axg 07-12-2019

goede prijs :-)
Alleen begrijp ok niet waarom het product niet geleverd werd op de afsproken datum

john 05-12-2019

gekozen voor deze shop op basis van aanbeveling kennis. Super snelle service. Product was niet leverbaar maar in mum van tijd werd gelijkwaardig alternatief aangeboden. Dit was fantastisch.

Frank Vervaeke 03-12-2019

Geweldige klant- en gebruiksvriendelijke online shop met kwaliteitsproducten aan scherpe prijzen. Snelle levering en uitstekende service ! Heb hier al meerdere producten gekocht en telkens opnieuw heel tevreden over de korte leveringstermijn en over de verhouding prijs/kwaliteit van het product ! Een echte aanrader !!

Lilian 30-11-2019

Super service bij een door vervoer beschadigde barbecue. Netjes en snel geholpen. niks op aan te merken.

Gert 26-11-2019

Prima webshop. Duidelijk en overzichtelijk. Enige opmerking is dat wordt geadverteerd met voor 18.00u bestellen is de volgende dag leveren. Ik heb op een zaterdag besteld, maar de eerst mogelijkheid tot leveren was op de dinsdag. Dat is toch langer dan aangegeven.

Marko 20-11-2019

Ik kreeg een snelle reactie op mijn vraag over het bestellen van een onderdeel van een Weber bbq. Nadat ik de bestelling had gedaan, heeft men dit blijkbaar gemist omdat ik weken niets meer hoorde. Na een reminder van mijn kant liep het bestelproces daarna vlot door en werd het onderdeel snel en netjes thuis bezorgd. Wat mij betreft prima afgehandeld!

Ellen 17-11-2019

Ben zeer tevreden, 's middags om 17.00 uur een BBQ besteld, volgende morgen in huis! Ook de livechat werkt goed, kreeg gelijk antwoord op mijn vragen.
Echt een aanrader!

Rita 17-11-2019

prima shop, snelle en nette levering. Ook retourzending van een verkeerd geleverde borstel goed verlopen

Boze klant 14-11-2019

Slechte aftersales van deze webshop. Ben al 6 maanden aan het mailen voor een tegoedbon van de BBQ workshop. Telefonisch niet bereikbaar en per email wordt je niet serieus genomen en wordt je verteld geduld te hebben...... voor hoe lang dan?

Joost Helsen 13-11-2019

Vlotte bediening , service gericht en meedenken met de klant. Snelle uitlevering waar ik ook om had gevraagd.

Bram 13-11-2019

De winkel beschikt over een groot aanbod van barbeque's, waardoor er voor elk budget en type gebruiker wat beschikbaar is. Wij zijn erg leuk geholpen door een vriendeiljke verkoopster, die meedacht in ons budget en de mogelijkheden. De kennis van de verschillen tussen kamado's kan wat worden aangescherpt, maar met wat vooronderzoek kan je met de hulp van de verkoopster de juiste keuze maken.

JM_1962 08-11-2019

Heb Bastard Medium gekocht. Had dit direct via de site kunnen doen (goedkoopste) maar wilde toch ook even in de winkel kijken wat ik ging kopen. Hier dan ook de bestelling geplaatst die keurig op de afgesproken datum werd bezorgd. Winkel prima bereikbaar en vriendelijk personeel. Zeer tevreden

Eric 03-11-2019

Goed geholpen in de winkel, goed vergelijkend advies gekregen en direct besteld. Dag later dag geleverd, topservice en goede prijs.

Gerard 30-10-2019

Mooie overzichtelijke winkel, in Amsterdam. Netjes geholpen. Goed assortiment. En de prijs is natuurlijk Top ! Direkte levering uit voorraad bleek niet mogelijk bij dit model, maar netjes binnen 2 dagen thuis afgeleverd.

Johan Walhout, Gorinchem 25-10-2019

Winkel is overzichtelijk en het personeel is goed op de hoogte van de verschillende producten. Heel klantvriendelijk.

J.Herman 24-10-2019

Goede informatie gekregen. Goed product scherp geprijst en netjes afgehandeld.

Henny Rikers 21-10-2019

Goede hulp en advies bij chatvraag. Snelle levering.
Minpunt Post.nl: de mail gaf aan dat dat na 11.45 uur geleverd zou worden maar de besteller stond al om 10 uur op de stoep. Gelukkig was er iemand thuis maar wij stemmen onze planning vaak af op de aangegeven tijden.

Mahanneke 18-10-2019

Een prima prijs, en nette snelle levering.
De site is heel overzichtelijk.

Richard 17-10-2019

Goede service, snelle reactie op mijn vragen. Overzichtelijke website, niets op aan te merken.

Eddy 15-10-2019

Deze shop was de enige waar ik een Cadac Smoke Box vond ,bestelling en levering verliepen perfekt.

Piet Daams 10-10-2019

De workshop was een leuke ervaring waar alle facetten van het bbqen aan bod kwam met een grote variateit van gerechten en zeer deskundige specialisten. Zeer aan te bevelen.

Piet 02-10-2019

Snelle service en goede prijzen. Fijn ook dat je een winkel in de buurt hebt voor een goed advies en e.v. After sales support.

Hans 30-09-2019

Bestelling snel en correct geleverd. Alles klopte gewoon, zoals het ook hoort te zijn!

Wiea 29-09-2019

Overzichtelijke website, goed en snel contact met de klantenservice. Vriendelijk. Werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel leverbaar was. Ze hebben er alles aan gedaan om het cadeau toch op tijd bij ons te krijgen.

Fred 28-09-2019

Ik ging kijken voor een bbq , maar zag dat ze ook TV,s verkochten, dus later beide aan geschaft. Aardige gasten die weten waar ze over praten, en niet proberen meer in je schoenen te schuiven dan wat je wil

Paul1970 27-09-2019

Heldere website met een handige mogelijkheid om ook na 'normale' sluitingstijden te kunnen chatten met een medewerker voor informatie. In de winkel verder veel keus en bekwaam personeel.

M@rcel 22-09-2019

Ik heb weer voor Allesvoorbbq gekozen omdat dit mijn 2e bbq is die ik bij hun koop en de vorige keer verliep alles perfect, inclusief de zeer leuke workshop.

Nu zag ik een aanbieding voor een bbq die zowel op gas áls met briketten kan werken (Boretti Ibrido); ben die op zondag in de winkel gaan bekijken. Bovendien was deze in de aanbieding; scherpe prijs, gratis workshop én gratis hoes.
Moest even thuis nameten of die zou passen in mijn bergruimte en wilde vervolgens die bbq bestellen. Voor het bestellen nog op de knop "vraag beste prijs aan" geklikt, je weet maar nooit... Kreeg een mailtje terug dat ze zsm reageren.

Ik kreeg een dag later reactie. Helaas geen extra korting want de aanbieding is al zeer scherp. Maar als ik het bestelnummer aan hun door zou geven zouden ze er een gratis borstel bij doen. Mooie en klantvriendelijke reactie!

BBQ dus besteld en nummer doorgegeven. Echter bleek er op mijn factuur geen hoes te staan. Die stond er de dag ervoor toen ik de order in mijn mandje plaatste toch echt bij. Dat klopte dus niet.

Bij navraag bleek die gratis hoes er alleen op die zondag bij te zijn en vandaag (maandag) dus niet meer. Dat vond ik raar en niet kloppen. Ik wachtte immers op hun reactie. En ik heb dat ook te kennen gegeven.
Per mail en later nog in een uitgebreide chat. Maar ze bleven vasthouden aan hun stelling dat die hoes er alleen gisteren bij zat, niet vandaag. Dat ik een dag op hún reactie moest wachten waardoor ik nu dus geen hoes kreeg maakte voor hen niet uit. Maar voor mij wel!

In de chat nog een paar voorstellen van mijn kant gedaan;
- laat die bostel maar zitten; liever een hoes; kon niet.
- geen workshop maar wel een hoes; kon niet.
- een hoes kost ca. € 50,--, kunnen we dat delen? Ook niet.
Ik heb teleurgesteld de chat beëindigd, totaal geen compassie of coulance.

Ondanks dat ik zeer tevreden was met de vorige levering en mijn nieuwe BBQ vind ik deze starre opstelling niet erg klantvriendelijk. Als een aanbieding tijdelijk is kan je dat toch aangeven en niet zomaar weghalen als je per email 'in gesprek' bent?

P.s.: de mensen die ik in de winkel (Utrecht) sprak en later in de chat) waren zeer vriendelijk, compliment daarvoor. Ik had wel het idee dat ook zij de (te strakke?) regels moesten volgen en geen ruimte hadden om mij iets tegemoet te komen.
Officiele reactie van PlatteTV.nl 23-09-2019

Goedemiddag Marcel,

Ten eerste instantie vervelend om te horen dat u ontevreden bent over uw bestelling. Dat betreuren wij enorm.

Tijdens de bestelling was de hoes actie helaas niet meer geldig. Hiervoor onze excuses.

Wilt u zo vriendelijk zijn uw order gegevens te mailen naar contact@allesvoorbbq.nl?

Dan kijk ik graag met u mee wat ik hierin nog kan betekenen voor u.

Justin
Allesvoorbbq.nl

M@rcel 24-09-2019

Deze winkel heeft zeer positief gereageerd op mijn kritische review. Ondanks dat een deel van de miscommunicatie aan mijzelf te wijten is zijn ze toch zo sportief om mij zeer netjes tegemoet te komen. Complimenten aan Allesvoorbbq van een Allesvoorbbq-fan!

Diverc 22-09-2019

Groot aanbod, goede prijzen en snelle levering, wat kan men meer wensen.
Klein probleem met gasfles aansluiting, in belgië is dat een andere schroefmaat. Misschien best vermelden als een Belgische klant zich aandient.

Jeroen De Bauw 16-09-2019

Ik bezocht de winkel in Breda, mooie winkel met uitzonderlijk vele verschillende modellen in de toonzaal. Voor alle BBQ types die er stonden biedt Allesvoorbbq de scherpste prijs aan betrouwbare kwaliteit aan. De toelichting en bereidwilligheid van de verkoper was zeer positief. Een onderdeel van de aankoop was niet binnen maar werd keurig gratis thuisgeleverd op de afgesproken dag. Kortom mij zien ze er zeker nog terug.

Stefan 15-09-2019

Fijne winkel met goed getrainde medewerkers die goed op de hoogte zijn van wat ze verkopen. de winkel is sfeervol ingericht. en concurrerende prijzen, ik heb een Outdoorchef P-480 G Compactchef gekocht met afdekhoes. deze BBQ heeft een emaille trechter en rooster, waardoor deze erg makkelijk schoon te maken zijn en er geen vet op de branders komt. na de BBQ (eerst even af laten koelen) schoonmaken, terugplaatsen en de hoes er overheen, klaar. hiervoor een buitenkeuken van een italiaans merk gehad, deze roestte weg, dit roesten verwacht ik niet bij de Outdoorchef, vanwege de emaille en een goed onderstel.

Peter 14-09-2019

Ondanks dat het gewenste artikel niet meer beschikbaar was heeft men naar een passend alternatief gezocht en gevonden .
Ook het bestellen en op de hoogte brengen dat het artikel in de winkel lag om opgehaald kon worden ging perfect.

reizigers 13-09-2019

Communicatie laat sterk te wensen over.

Bestelling was helaas beschadigd aangekomen, zonder problemen zijn de onderdelen vervangen alleen werden we totaal niet op de hoogte gehouden welke acties de winkel ondernomen had. Ook geen reactie op onze mail tenzij we het nogmaals vroegen en het meest ergernis wekkend: geen antwoorden op de vragen die we stelden.

S. Janssen 13-09-2019

Makkelijk te bestellen. Keurig op volgens afspraak geleverd.
En minimaal verpakt, geen onnodige extra (grote) doos!