allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 2020 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 475 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Dick van Versendaal 18-04-2018 Via de website gekocht

Buitengewoon geweldige service en inzet

Het ging om vervangende onderdelen voor mjin 6 jaar oude Outdoor Chef model Ascona die door brand behoorlijk wat schade had opgelopen. De winkel in Utrecht met name Yannick heeft zich enorm ingezet om te zorgen dat ik nu weer heerlijk kan barbecueën

Ruud uit Duiven 16-04-2018 Via de website gekocht

Super. Beste prijs en volgende dag geleverd

Professionele uitstraling. Snelle en correcte reacties op mails en chat. Scherpe prijs en conform de afspraak de volgende dag geleverd. Gewoon top.

Mr Witejs 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima winkel en Service

Goede winkel met een mooi aanbod informatie en prijzen! Goede snelle service en ook bieden ze nog een workshop BBQ aan aan hun klanten! Kortom zeer tevreden!

Roderick 15-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs en op tijd bezorgd

Toen ik besloten had een Weber Genesis II te kopen, vond ik hem bij AllesVoorBBQ.nl voor minder dan de adviesprijs én met gratis officiële hoes. Bestellen was eenvoudig en de bestelling werd keurig op tijd bezorgd. Ook handig: de mogelijkheid om zelf de bezorgdatum te bepalen.

Dennis 13-04-2018 Via de website gekocht

Fijne communicatie

Via de chat een bestelling geplaatst, alles is goed verlopen en netjes bezorgd.
Een onderdeel van de bestelling zat niet in de doos, via de chat navraag gedaan en dit wordt alsnog nagestuurd.
Snelle en fijne communicatie en alles netjes verpakt.

Gina 13-04-2018 Via de website gekocht

Net wat we graag hadden.

We kregen duidelijke en juiste informatie. Alles was netjes verpakt en op tijd geleverd.
We hebben onze barbecue reeds enkele keren gebruikt en het is een topproduct.

Christiaans 10-04-2018 Via de website gekocht

Top service!

Duidelijke webshop, ruim assortiment. Uitstekende service, snelle levering! Geen op- of aanmerkingen.

Christian de Haes 07-04-2018 Via de website gekocht

uitstekend en geweldige service

Ik werd uitstekend geholpen door Ivo tijdens mijn aankopen.
Alles netjes geleverd de volgende dag.
Een voortreffelijke en voorbeeldige service dat men zelfs moeilijk in rl winkels zou treffen
Wat kan een mens meer wensen eigelijk.
Ik kan uitsluitend lovend zijn en geef zelden het maximum, maar dit heeft mijn verwachtingen overtroffen

Nogmaals dank voor jullie bereidwillige hulp en informatie

Christian de Haes

Rienk Dijkstra 07-04-2018 Via de website gekocht

Beste site voor barbecues

Via Google terecht gekomen op allesvoorbbq.nl en uiteindelijk hier een Weber Genesis 2 E-310 gekocht voor de laagste prijs op het internet. En daarnaast kreeg ik ook nog een gratis hoes en bbq workshop erbij. Service was uitstekend, enkele korte vragen werden binnen paar seconden beantwoord via de chat, niks dan lof hierover. Barbecue werd snel en netjes afgeleverd in huis. Voortaan ga ik al mijn barbecuespullen hier kopen, zowel om de prijs als de service. Een gouden combinatie!

Wolter 03-04-2018 Via de website gekocht

Zeer goede en snelle communicatie en super levering!

Zeer snelle en directe communicatie zonder veel peospas, daarna een directe levering die binnen 2 dagen er was. Top!

JJJV 31-03-2018 Via de website gekocht

Goede website. Doen wat ze zeggen.

Duidelijke site. Goede prijs. Snelle reacties. Doen wat ze beloven en geven ook kundig advies. Fijne chat functie

Jkes 31-03-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service !

Bestellen via de shop is kinderspel. Tegelijkertijd kan je direct chatten met een behulpzame medewerker voor verdere vragen, exacte afspraak maken voor leveringsdatum naar wens. Top ! Ik heb een weber genesis II 310 besteld en naadloos afgeleverd in België.

Joan geurts 31-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Snel geleverd binnen en paar werkdagen binnendijks dat er een track en tracé
bij is kun je jou bestelling prima volgen

Joco 31-03-2018 Via de website gekocht

EEN DIKKE TIEN!

Via een zoekmachine naar tuinfakkels kwam ik terecht bij allesvoorbbq.nl Daar stond een heel mooie aanbieding. Direct de mogelijkheid van een live-chat waarin een vraag kon stellen. Direct antwoord en op een vriendelijke wijze. ik heb een set van 3 rvs fakkels besteld en de volgende dag waren ze al binnen! Dat is altijd erg fijn. Natuurlijk uitgepakt, olie gekocht en gevuld. 's Avonds natuurlijk de fakkels aangestoken. Prachtige vlam, en echt een schitterend design. Een mooie uit een stuk stok met punt; een draagmandje en een mooie beker. Toen ik naar bed ging heb ik de vlammen gedoofd met het bijgeleverde kapje aan een ketting. In de nacht is het gaan regenen. In de loop van de dag bij de fakkels gaan kijken. Ik merkte dat de stok onder de olie zat en ook bovenop olie. Dat was bij nog een fakkel! De 3de was droog. Dus concludeerde ik dat het een fout(je) was. Via de live-chat contact opgenomen met allesvoorbbq.nl. Weer direct een antwoord en het verzoek een foto te maken en die op te sturen. Ik heb ook nog even telefonisch contact gehad. Ik heb dat rond 13.00 uur gedaan. Rond 5 uur kreeg ik een e-mail dat er opdracht was gegeven om 2 nieuwe fakkels naar mij op te sturen. En deze komen morgen binnen.
Dat is toch geweldig......zo snel...zo vriendelijk...zo mooi!

Jolanda 25-03-2018 Via de website gekocht

Ze houden je goed op de hoogte

Site is gebruiksvriendelijk. Levering was keurig. Hoewel de man die de BBQ bracht het een paar keer bijna van zijn steekwagen liet vallen.
Ze houden je goed op de hoogte van de status van je bestelling.
Bij vragen kan je gewoon bellen en wordt je vriendelijk te woord gestaan.
Het in elkaar zetten van de BBQ was wel lastig. Gebruiksaanwijzing van installatie klopte niet helemaal.

FWJ Heino 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede en betrouwbare webshop

Webshop gevonden door surfen op het web. Groot assortiment in diverse prijsklassen. Levering keurig afgehandeld.

J. de Olde 19-03-2018 Via de website gekocht

Mooie aanbieding

Bij AllesvoorBBQ.nl is ontzettend veel keuze en en alles is goed te vinden op hun overzichtelijke website. Daarnaast nog een erg interessante aanbieding voor de Weber die ik nergens anders voordeliger heb gezien ook nog.

Bart 17-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Scherpe prijzen, goede aanbiedingen, snelle bezorging, duidelijke webshop, wat wil je nog meer. Super

Patricia van der Brug 17-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Ik heb voor deze site gekozen omdat het artikel waar ik naar opzoek was in de aanbieding was. En vanwege de snelle levering.

Thomas 03-03-2018 Via de website gekocht

DE webshop voor je bbq(spullen!

Makkelijke website, duidelijk productomschrijvingen en binnen een dag mijn bestelling ontvangen! Erg fijn.

j.v.m. vos 01-03-2018 Via de website gekocht

Prima afhandeling!

Duidelijke en transparante beschrijving van de producten. Keurig en tijdige bevestiging via de mail.

Roos 21-02-2018 Via de website gekocht

Leuk assortiment en geweldige winkel!

Voor een vriendin zocht ik fakkels, en toen kwam ik toevallig op jullie site. Ontzettend leuk assortiment, wist niet dat jullie bestonden en zou zeker aan iedereen aanbevelen.

Toon van den Born 21-02-2018 In de winkel gekocht

Toon van den Born

In 2016 een Boretti gekocht, binnen een jaar was de lak van de BBQ wit uitgeslagen.
Wat foto's toegestuurd, en mijn verhaal erbij. Krijg ik toch een totaal met accessoires nieuwe BBQ. Wat een service. Tevens als je iets besteld, de volgende dag in huis, dus zelfs in de winter kan ik door genieten van mijn mooie Boretti

Trix Tobben-Brinksma 20-02-2018 Via de website gekocht

Dat gaat snel en soepel!

Had de tip van mijn dochter gekregen. Zij bestelt altijd alles voor de barbecue hier.
Het product was makkelijk te vinden via zoeken. En dan de correcte mails van bestellen en inpakken en opsturen. Perfecte logistiek denk ik.

Giancarlo Grillo 20-02-2018 Via de website gekocht

Professional and client friendly service

all questions were timely and promptly answered . The person I was chatting with was able to take decisions regarding the price offer without any hesitation. Delivery was made on time.
Only negative remark is about Boretti's design and quality!

Sjoerd 14-02-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Goede snelle service! Betalen gaat makkelijk via veel verschillende methodes. De informatievoorzieningen zijn snel en is duidelijk. Een aanrader en scherp geprijsd.

P. Slokker 13-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb de Boretti Barilo besteld, deze is direct de volgende dag bezorgd. Het enige minpuntje was een deukje in een kolenmandje. Na contact met met de livechat en versturen van een foto van het betreffende mandje is er een nieuw mandje besteld en wordt deze een dezer dagen bezorgd.

Suykerbuyk L 11-02-2018 Via de website gekocht

Je vind er dingen die nergens anders te verkrijgen zijn en heb je vragen ivm de aankoop krijg je direct een correct antwoord.Levering gebeurd perfect.

Rogier 09-02-2018 Via de website gekocht

TOP winkel

Zeer goed en netjes geholpen via de livechat om de juiste keus te maken .
Twijfelde tussen 3 verschillende bbq,s en met behulp van de medewerker de juiste keus gemaakt

Marcel Visser 06-02-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service

Na het zoeken op internet naar een houtskool bbq hier terecht gekomen. Dit vanwege de goede aanbieding. Had toch nog wel wat vragen, heb een goed advies gekregen en hebben toen de bbq aangeschaft. We kregen zelfs op de koop nog een grillmaster workshop erbij.(dit stond niet op de site) Helemaal top.

John Born 05-02-2018 Via de website gekocht

super service

Goede site om iets te bestellen.
Vragen werden gelijk online beantwoord.
S avonds besteld en volgende dag in huis.
Een aanbeveling waard.

DF 05-02-2018 Via de website gekocht

Goed advies (telefonisch), snel geleverd en beste prijs

Heldere website, maar vooral prettig dat het daarnaast ook mogelijk is om via live-chat en telefoon specifieke vragen te stellen. Ik kon geen lagere prijs vinden en kreeg alsnog een beetje korting. Snel geleverd ook. De Weber bleek wel een bouwpakketje, maar dat is hoe Weber het verkoopt, ligt niet aan de winkel waar je hem koopt. En niet onbelangrijk: deze Weber Genesis II LX S-340 GBS RVS is echt super. Enorm vermogen maar toch gelijk verdeeld over het hele rooster. Lampje boven de grill en in de knoppen, echt luxe.

Thijs 05-02-2018 Via de website gekocht

Top in kwaliteit!

Online order geplaatst rond de kerstdagen.
Kreeg ondanks de kerstdagen, netjes bericht waneer de verwachting was het pakket geleverd zou worden!
Keurig verpakt in een stevige doos, bescherm folie (lucht) erbij om schade te voorkomen tijdens transport!
Nette afhandeling en geleverd wat besteld was!

P. Floris 05-02-2018 Via de website gekocht

??Supersnelle levering??

Shop is overzichtelijk, ik beveel deze site ook mijn vrienden en familie aan!
Heel veel keus!
Kado voor de verjaardag kwam keurig op tijd.
Alles was stevig verpakt!
Bedankt voor de service!!!!

Maarten 05-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

De bestelling ging snel en gemakkelijk. De volgende dag was de bbq al in huis. Dit ondanks de kerstperiode! Top!
Enige minpuntje.. bij de advertentie stond dat we tevens een gratis grillmaster bbq workshop zouden krijgen twv € 79,00, maar hier hebben we na de bestelling geen informatie meer over gekregen. Jammer!

Weijers 05-02-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten. Alles werd snel en correct geleverd voor een prima prijs. Ik vind de site van "allesvoorbbq" erg duidelijk en overzichtelijk. Ze bieden bbq's aan in alle soorten en prijsklasse.

Erik & Lydia 04-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Weber Master-Touch GBS 'Special Edition' Black + Sear Grate

Vriendelijke verkoper met kennis van zaken! Hij wist ons goed en duidelijk de verschillen en/of overeenkomsten van de verschillende type bbq’s uit te leggen.
De keuze die wij vooraf gemaakt hadden werd, door wat de verkoper vertelde over de bbq’s, voor ons alleen maar bevestigd.
Enig klein minpuntje, de website is niet altijd even goed bereikbaar.
Leuk en inspirerend, de weber bbq recepten die je gratis mee mag nemen.
De bbq met sear grate in de aanbieding was niet op voorraad. Wij kregen de bbq voor de aanbiedingsprijs en de sear grate werd gewoon los meegeleverd. Dat is pas service!
De bbq werd helemaal naar wens op de dag dat wij wilden geleverd.
Wij zijn dan ook zeer tevreden en voor ons reden om vaker even bij ‘Alles voor Bbq’ binnen te lopen!

Barry 04-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service.

Een weber 57 cm one touch besteld via de webshop.
Levering keurig als opgegeven. Lekker snel.
Fijne gratis workshop erbij gekregen als kado. Ik wacht nog met smart op de uitnodiging met de beschikbare data's.
Tot op heden een goede en betrouwbare webshop met veel keuze mogelijkheden.

Sven 04-02-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle levering voor een mooie prijs.

De Bbq die ik zocht gevonden op de makkelijke en overzichtelijke site voor een prima prijs. (lees: goedkoper dan bij de meeste andere winkels) Volgende dag keurig thuis bezorgd. (zat goed verpakt en kwam op de aangegeven tijd)

Kreeg er een hele mooie hoes bij en als het goed is zelfs ook nog een Bbq workshop.

thunderace 03-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, snel geleverd

Was op zoek naar een passend cadeau voor een echtvereniging, Bij Alles voor de BBQ kon meer krijgen voor hetzelfde geld ! Altijd leuk om iets extra's cadeau te kunnen doen.

Dirk Lippens 03-02-2018 Via de website gekocht

bbq aankoop.

Alles is perfect verlopen bij de aankoop van onze Weber bbq.
Bovendien stukken goedkoper dan bij ons in België.

Henk 03-02-2018 In de winkel gekocht
breda

geleverd volgens afspraak.

Heb in de winkel in Breda een Weber genisses bbq gekocht.
Werd aangeboden kosteloos thuis te bezorgen. Aanbod werd keurig nagekomen.
Enkele dagen later bezorgd.

Bruno uit België 02-02-2018 Via de website gekocht

Competitief en snelle levering wanneer het jou uitkomt

Originele producten. Kwaliteit en kon nergens goedkoper vinden. Daar bovenop super snelle en gratis levering naar België en dit op de datum dat voor jou het best uitkomt!!! Gewoon schitterend!

Nout 02-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en zeer goede service!

We hebben bij alles voor de bbq een Weber one touch gekocht. Deze werd binnen een dag geleverd. Helaas bleek hier een fabrieksfoutje in te zitten. Meteen werd er actie ondernomen door de vriendelijke mensen van alles voor de bbq.nl en binnen een paar dagen werd er een nieuw onderdeel geleverd. Klasse!! Als ik weer iets nodig heb voor de bbq ga ik volgende keer direct naar hun toe.

Myra 02-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Bbq Borretti besteld met goede actie, artikel was niet meer op voorraad, maar in overleg met klantenservice i.v.m. vakantie, op de dag geleverd wanneer ik wilde. Levering was top, klantenservice uitstekend en goed product en prijs.

Freek 02-02-2018 Via de website gekocht

Goed, Snel, Voordelig

Als ik iets wil kopen wil ik dat snel en voordelig, op deze site allebei gevonden!!! Met dit product kon ik een dag later al aan de gang, top!

Sabine Reijnders 02-02-2018 Via de website gekocht

Super service !

Duidelijke website. Bieden producten aan voor seer aantrekkelijke prijzen. De producten zijn netjes verpakt. Correcte en snelle levering.

Edwin 02-02-2018 Via de website gekocht

snelle en perfecte levering

Uitgebreid assortiment en scherp geprijsd. Ik heb een Weber BBQ gekocht en de uitgebreide informatie erbij heeft mijn keus bevestigd dat het de juiste was.

Remko Rijnhart 19-12-2017 Via de website gekocht

Een snelle en goede levering

Zocht snel een nieuwe goede betaalbare bbq hoes en zondag in de avond besteld en het werd dinsdag bezorgd. (Een 9 omdat ik vindt dat je je moet blijven concentreren om het beter te willen en kunnen doen als organisatie)

Product (cadac 57 hoes) gekocht voor mijn weber 57.

Super overzichtelijk 11-12-2017 Via de website gekocht

Super overzichtelijk

Ik vind het een leuke overzichtelijke site ik had binnen 10 minuten wat ik nodig had voor een redelijke prijs