allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 698 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Koen 16-01-2021

Ik heb toevallig deze shop ontdekt. Ik heb een paar reviews gelezen en het zag er goed uit. De prijs van de BBQ was zeer goed en ze leveren ook gratis in België. Fijn meegenomen!
Besteld en de BBQ werd zeer snel en correct geleverd. Alles liep dus prima ;-)

henny 14-01-2021

vriendelijke en meedenkende medewerkers. kwam via hun andere site platte tv ook hier terecht vanwege de aanschaf voor mooie prijzen voor een online pub quiz.
enig minpunt en daarom geen 10 is klein stukje communicatie, nadat ik een gedeelte van platte tv wel ontvangen had maar de bbq nog niet heb ik zelf gebeld, moest vervolgens opnieuw een betaalbewijs sturen omdat men mijn betaling niet kon vinden.
heb gevraagd om een telefonische terug koppeling hierover, deze niet gehad maar de volgende dag stond wel ineens de bestelling op de stoep maw het was dus toch goed gegaan. dat had iets beter gekund vandaar geen 10 maar een 9

verder wel super tevreden

Jan Kruijsse 12-01-2021

Via Google bij deze site gekomen. Beste prijs. Vrijdagmiddag half 5 besteld, 3 kwartier later al bericht van verzending. Zeer snel. Mooie overzichtelijke site. Over de BBQ kan ik nog niks zeggen even wachten op zomers weer

T. Riet 08-01-2021

Vanaf het eerste contact via de chat tot en met de levering een prima contact. Snelle reactie op vragen en komen afspraken keurig na. echt niets dan lof! super geregeld allemaal.

janvanpoecke 07-01-2021

Had de Weber q2000 besteld maar achteraf bleek die voorlopig niet leverbaar.
Dan doet AllesvoorBBQ een geweldig voorstel zij hadden de Q2000 met stad in voorraad tegen een heel klein meer prijsje.
Natuurlijk gedaan en ja hoor de andere dag al geleverd.
Zijn hier erg blij mee Prima service van AllesvoorBBQ dank jullie wel.

Jeroen 04-01-2021

Een prachtige Boretti buitenkeuken gekocht. Voor aankoop ging alles heel soepel en keurige levering. Helaas 1 klein onderdeel was defect. In eerste instantie vriendelijk geholpen. Maar daarna schiet het niet op. Krijg verkeerd onderdeel geleverd, moet er telkens zelf achteraan, wordt doorverwezen naar de leverancier en vlak voor de kerst (twee maanden later) krijg je een email van de leverancier dat het betreffende onderdeel op zijn vroegst in maart geleverd kan worden. Nu maar hopen dat het dan wel luk, maar zal er ongetwijfeld zelf achter aan moeten gaan. Ben het mailen inmiddels beu en schrijf nooit reviews, maar wellicht helpt het...

Eric 31-12-2020

Ondanks dat de bestelling niet op voorraad was, toch snel geleverd.
Ook keurig op de hoogte gebracht over de status van de bestelling

Jamille 25-12-2020

Ik heb een bbq besteld van Weber via deze site omdat deze er betrouwbaar uitzag en omdat de bbq's op de site op voorraad stonden en vandaag besteld morgen in huis en met de aankomende feestdagen was dit wel een pluspunt maar jammer genoeg heb ik deze niet mogen ontvangen, pas na een kleine maand... Door de coronamaatregelen kan ik dit ergens nog verstaan maar dan zou dit op de website moeten aangegeven staan.
Waar ik me toch wat in ergerde was dat de communicatie via mail niet altijd vlot verliep.
Ook staat op de site dat de bbq in voorraad is maar dat was het jammer genoeg niet maar dan zou dit ook niet op de site zo mogen staan.
De weken wanneer ik wist dat de bbq niet voorradig was stond er constant op de site van wel,wat niet leuk is voor de mensen die willen bestellen.
Als er communicatie was was die wel duidelijk en vandaag mail gekregen (nadat ik zelf contact opnam) dat de bbq 'normaal' maandag wordt geleverd dus ben ik blij.
Zijn natuurlijk wat rare omstandigheden dus is het wat dubbel.

Patrick K 23-12-2020

Zeer vlotte service ook in België. Proactieve en persoonlijke aanpak, vlotte en snelle levering. Zeer tevreden over het produkt .

Bianca Raijmakers 22-12-2020

Ik heb gekozen voor deze shop omdat ik nog wat zocht als cadeautje voor mijn lotje voor de feestdagen en het assortiment was ruim dus kon van alles vinden. En netjes bezorgt op tijd. dus top tevreden, aanrader voor zeker een ander. Mocht ik weer eens wat zoeken voor de bbq waar mijn man en broer zo gek van zijn weet ik waar ik voor hun kan bestellen.

Xander 21-12-2020

Net voor de kerst spullen besteld. Door drukte hoopte ik dat het snel geleverd zou worden. Een dag later werd er al aangebeld! Super snelle levering en netjes verpakt ! Zeer tevreden over dit bedrijf ( ben hier nieuw maar kom zeker terug)

Ferry 19-12-2020

Hallo,

Ik weet zeker dat ik tevreden ga zijn maar ik heb nog geen mening want mijn bestelling is nog niet binnen.
Tot nu toe ben ik erg tevreden met de berichtgeving van jullie en zal dan ook zeker in de toekomst gebruik maken van jullie site!

Misschien komt de e-mail met de beoordelingsvraag net iets te vlug!

Vriendelijke groet,
Ferry van Nimwegen

Martin 18-12-2020

Desondanks dat mijn bestelde patton thermometer niet naar behoren werkt toch een 10 de bestelling was snel binnen en mijn weber bbq kolen kunnen lekker met kerst hun werk doen.

yoeri 17-12-2020

Bestelling geplaatst op 18 november, ruim voor Sinterklaas.
23 november bericht dat de orders harder waren gegaan dan de voorraad, maar dat het met 5 werkdagen weer beschikbaar zou zijn.
5 december, TPG post heeft het heel druk, dus nog even wachten
11december gebeld, telefoon wordt niet opgenomen, mail gestuurd, wat is de status van mijn order
16 december nog geen response gekregen, nog maar een mail gestuurd.

wat een slechte service, heb voor 170 euro bestelling uit staan, maar het lijkt erop dat ik kan fluiten naar mijn producten en geld.

Carolien Santi 10-12-2020

Weber barbecue met extra's gekocht. Voor aankoop duidelijke en eerlijke uitleg/advies gekregen. Ook fijn dat de barbecue snel thuis werd geleverd. De wokpan kwam later, maar werden versch. keren over de vertraging gebeld. De communicatie was doorlopend dus prima. Jammer is dat meer Weber producten pas ergens in maart kunnen worden geleverd. Al met al erg tevreden. Nu nog een keer monteren.

BBQér 08-12-2020

Een Weber Master Touch Premium gekocht bij Allesvoor BBQ. Was niet voorradig maar op aangegeven levertijd, 5 dgn, werd deze bezorgd. Super BBQ voor een mooie prijs. Keurig

D 05-12-2020

Tijdens bestellen van producten status op voorraad!! , zaterdag besteld en zou dinsdag binnen komen. Maandag mail ontvangen dat het toch niet op voorraad was. (komt met 2 tot 5 dagen) uiteindelijk 2 weken moeten wachten.

Shelly 02-12-2020

Waardeloos bedrijf. Ik heb een bbq besteld van meer als 800 euro. Na een week ontvang ik een bericht dat het leveren niet mogelijk is op korte termijn. Levering is pas mogelijk over 4/5 maanden. Omdat het een online aankoop was heb ik al betaald. N.a.v. de mail contact opgezocht met alles voor de bbq. Echter telefonisch onbereikbaar (door de drukte..). Oke dan maar reageren op de mail met een bericht of ze mij terug kunnen bellen over de levering. Nee dat konden ze niet. Zeer onvriendelijk. Alles ruikt bij dit bedrijf naar oplichting. Volgens de onvriendelijke medewerker die mij alleen maar te woord kon staan via mail (want telefoons bestaan blijkbaar bij dit bedrijf niet) zou ik mijn geld terug hebben binnen 3 dagen. Na het indienen van een klacht bij het bedrijf, krijg ik weer een reactie van een andere medewerker. Ja helaas, alleen contact via de mail, jammer allemaal dat het zo gelopen is maar u geld krijgt u binnen 5 dagen terug. TOT OP HEDEN NOG GEEN GELD TERUG!!!! Tevens de bbq die ik besteld heb, staat nog steeds als vooradig op de website.

PPS 02-12-2020

Snelle levering, netjes en stevig verpakt en goede prijzen. De Patton Premium is ook echt heel mooi en van goede kwaliteit.

Gioia 18-11-2020

Alles voor bbq kan ik aan iedereen aanbevelen. Zeer goede service, snelle en correcte levering. Een echte topper!

De bruin 13-11-2020

Op internet kwam ik bij bbq ,zou nog op voorraad staan ,ik met de auto er heen , 80 km gereden ruim 20 min in de winkel gestaan ,moest zelf zoeken naar een verkopen, bleek er een fout te zijn ,geen voorraad .in de winkel dan maar betaald en werd gezecht maandag heeft u hem in huis , 80 km terug .maandag was hij er niet vanaf dinsdag Tot vrijdag gebelt ,gemailt geen antwoord of gehoor , eindelijk iemand aan de lijn moesten even wachten na half uur werd de tel verbroken , weer gebelt nu alle winkels en geen contact na 1,5 uur geprobeerd te bellen eindelijk iemand aan de tel ,was dus niet als oorde gedaan , nu wel en de zaterdag hadden we hem eindelijk in huis.
Toen kregen we een duim wij zeer ontevreden .
Zouden contact met ons op nemen nou zitten nog te wachten , de green egg gaan we zeker Hier niet kopen , en zeker niet aanprijzen . Wat een slecht bedrijf

Karen 10-11-2020

- Site zeer gebruiksvriendelijk
- Levering supersnel
- Had extra vragen rond geleverd product en deze werden heel snel beantwoord.
Bereikbaarheid ook na verkoop is top en dat vind ik erg belangrijk.

Alexandrov 02-11-2020

Mijn bestelling Is supersnel verzonden en volgende dag geleverd! Ongelovelijk!
en alles volgens verwachtingen👍 Bedankt! 😀

Jo uit Oostkamp 26-10-2020

Goede website, correcte service en interessante prijs. Blij jullie ontdekt te hebben. Tot later!

M splinter 24-10-2020

Ten eerste horen we na de aankoop dat de bbq toch niet direct leverbaar is, hebben 5 dagen gewacht.
Post nl is een drama, eerst een berichtje met wordt vandaag niet meer geleverd maar morgen.
2e berichtje zelfde dag, levering is maandag, 3e berichtje toch vandaag.
Bij alle 3 stond geen huisadres, dus geprobeerd in contact te komen met post nl.
Een telefoonnummer zoeken op post nl site is een drama.
Uit eindelijk via de site een push button, je zou dan door geschakeld worden.
Dit nummer was niet in gebruik. Na lang zoeken nog een nummergevonden.
Krijg je te horen: het is erg druk en dit nummer is tijdelijk niet in gebruik.
Toen kreeg ik weer een ander mailtje met het goede adres en levering tussen 1700 en 2000 uur.
Toen weer een mailtje met dat het pakketje in het depot ontvangen is.
Uit eindelijk kregen we toch nog ons pakket binnen.
De bbq is top, op het deurtje na, deze sluit niet goed.
Is een bekend probleem.

Karin Rotmensen 19-10-2020

Ten eerst kregen we een supermooie offerte voor
onze Bastard Urban Large! Ten tweede werden
wij super geholpen toen er, waarschijnlijk tijdens transport/levering
een ring gebarsten was, fijn persoonlijk contact en
uiteindelijk konden wij toch nog diezelfde dag bbqen.
Echt super goeie service!!!

Agnes 17-10-2020

Ik was al een tijdje op zoek naar een passende hoes voor mijn boretti bbq.
Jullie hadden precies wat ik zocht.
Snelle bezorging en prachtig product.
Ben er erg blij mee.

Ees 16-10-2020

Een mooie overzichtelijke winkel met een enorme keuze aan bbq's. Ondanks dat we voor aanvang al online een keuze hadden gemaakt wist de verkoper ons het eea uit te leggen/vertellen.

Boed 14-10-2020

Makkelijke site om je nodige bbq spullen te bestellen online.
Genoeg keuze voor ieders wat en een snelle levering.
Alles is goed voor mekaar show.

joop 10-10-2020

Door toeval kwam ik terecht bijde bbq winkel.Ik bestelde op vrijdag mijn bbq met de belofte dat hij de volgende dag bezorgd zou worden, want ik ging die dag op vakantie, en ja hoor keurig op tijd .tijdens het uitpakken van mijn bbq bleek er een kleine beschadiging aan te zitten . dat is door de vakmensen van de bbq winkel zeer goed en snel opgelost naar 100% tevredenheid,mijn hartelijke dank hiervoor.

Rene 06-10-2020

In deze groot opgezette zaak heb ik de ervaring dat er personeel aanwezig is met veel expertise. De medewerker die ik sprak was bijzonder vriendelijk, gedreven en echt bereid om mij een goed product tegen een aantrekkelijke prijs te leveren. Vrijdagochtend rond 12.00 uu aangekocht, gratis geleverd op zaterdag om 09.00 uur. Topservice en supergoed georganiseerd.

Marc 05-10-2020

Weber performance besteld. Werd keurig in 1 dag geleverd tegen scherpe prijs. De barbecue is eenvoudig te monteren. Nu alleen nog mooi weer

Ellis Claassen 05-10-2020

Product was na bestelling toch al uitverkocht. Er was er ook nog maar een. Kreeg keurig een mailtje, dat het een aantal dagen langer zou duren. Had de keus of ik het product nog wel of niet meer wilde. Daarna werd het keurig bezorgd.

Kris 04-10-2020

Heel overzichtelijke, duidelijke webpagina.
Kwaliteitsvolle produkten aan mooie prijzen, een aanrader !!

Ben 03-10-2020

Het produkt, de prijs en de aflevering in de winkel in Doetinchem waren prima in orde. We werden goed en vlot geholpen. Vandaar de voldoende.
Mijn slechte ervaring gaat met name over de bereikbaarheid. Daar ik in het buitenland woon, had ik een aantal vragen m.b.t. de bestelling en aflevering. Ik heb meerdere keren en op diverse tijdstippen, bij verschillende filialen, geprobeerd telefonisch kontakt te krijgen. Dit is niet 1 keer gelukt. Zeer frustrerend en niet echt een goede reclame voor het bedrijf.
(Een gehouden chatsessie leverde op dat moment wel resultaat op).

Marc V 28-09-2020

Super snelle service. Ondersteuning bij vragen via chat . Bij retourneren goede en correcte afhandeling.

Kolkena 28-09-2020

Prima shop, snel kunnen vinden wat ik zocht. Snelle levering.
Keurig verpakt. Doet wat er moet worden gedaan.

Bart 27-09-2020

Ik was gister na de winkel geweest in Breda , hoe wel het heel druk was heeft Anne een zeer vriendelijke man mij heel goed geholpen en echt de tijd genomen om de verschillen van camado’s te vertellen en mij gevraagd wat ik er mee wil doen en alleen de dingen verkocht wie op dit moment voor mij van toepassing zijn , dus geen druk of verkooppraatjes over dit en dat , ik ben blij dat ik na de goede uitleg de bastard heb gekocht en al ik het een beetje onder de knie krijg ik weer trug na de winkel kan voor uitbreiding van mij spullen en advies kortom top zaak en personeel !

Ed van Essen 27-09-2020

Hebben voor deze winkel gekozen, omdat die op redelijke afstand van ons huisadres is te vinden, slechts 110 km en na de chat met hen is gebleken alles op voorraad zou staan.

Helaas dat was dus niet waar. Het model wat ik had aangegeven was niet op voorraad. Dus de gehuurde aanhanger. . . . . . . dat was zonde geld.

Dan blijkt (achteraf) het feit dat er aan aanbiedingskorting zou zijn . . . . . . . uh . . . op internet is hetzelfde model tegen uw aanbiedingsprijs, nee nog goedkoper zelfs, te verkrijgen.

Desondanks het feit dat wij vriendleijke zijn te woord gestaan, gaan we (indien nodig) weer richting Breda.

fam. Ammerlaan 18-09-2020

Op vrijdag de weber gas bbq aangekocht in Zoeterwoude, deze is op zaterdag keurig afgeleverd op ons thuis adres. Omdat in de winkel in zoeterwoude geen gasflesjes verkocht worden!!?? moesten wij deze in een andere winkel aankopen. Echter deze winkelier (verkoopster) begreep de term " opschroef fles" niet met ándere woorden wij hadden de verkeerde gasflessen. Deze werden zonder problemen omgeruild en hebben daarna heerlijk kunnen bbq-en.

fam. Ammerlaan 15-09-2020

Stefan 13-09-2020

Snelle levering, 2 maal goed product Geleverd. Juiste omschrijving.
Een 9 ivm beschadiging van doos bij levering.

Bart 13-09-2020

Producten zijn goed. Bestelling is snel binnen ook al zou het niet direct op voorraad zijn. Vragen waren ook vooraf netjes beantwoord

Thea 11-09-2020

Wilde een WGA kopen. volgens de website was die op voorraad, dus op naar het filiaal in Son. daar bleek dat de enige WGA op voorraad in Doetichem stond. kon hem laten bezorgen maar gezien een eerdere ervaring en de korte tijd mbt vertrek vakantie was dat geen optie voor mij. Ook geen probleem X woont in Doetichem en wilde na zijn werktijd wel naar de shop in Doetichem rijden en de WGA ophalen zodat ik hem de volgende dag op kon halen in Son. Dat noem ik nog eens service. Nogmaals bedankt, wij kunnen nu op vakantie genieten en BBQ' en

Henk sloos 10-09-2020

Nadat mijn bbq op 19 juni was geleverd heb ik in de winkel in Zoeterwoude melding gemaakt van een beschadiging. De verkoper zou contact opnemen met de dealer.
Daarna werd het oorverdovend stil, een aantal mails gestuurd de winkel zelf bezocht maar geen afdoende antwoord. Het was allemaal moeilijk i.v.m. Corona. Uiteindelijk heb ik zelf contact met de dealer opgenomen en direct resultaat. Bij de dealer was niets bekend over mijn klacht. Jammer het is een mooie bbq maar de klantenservice bij alles voor bbq Zoeterwoude is waardeloos

Schuster 06-09-2020

Ben afgelopen woensdag in de winkel geweest om een Weber bbq te kopen. Deze was helaas niet aanwezig. De verkoper bood aan om de bestelling te plaatsen en dan hoefde ik geen verzendkosten te betalen. Hij heeft even gebeld of het op voorraad was en dan zou het de volgende dag bezorgd worden. Dat is ook netjes gebeurd. Het was jammer dat ik hem niet direct mee kon nemen maar er werd een super oplossing geboden. Dank jullie wel. Helemaal blij mee.

Mast 30-08-2020

Duidelijke indeling, hoop artikelen en diverse merken. Voor ieder wat wils. Artikelen netjes verpakt en snelle verzending

Paul 30-08-2020

Ik vind deze webshop erg overzichtelijk, eerlijk en zeer klantvriendelijk. De bestelling werd precies op de afgesproken tijd geleverd.
Gewoon top!

Marchel 27-08-2020

Heb een geweldige Weber bbq besteld en deze met wat heen en weer mail netjes en vlot geleverd gekregen.
De Weber bbq had een zeer nette prijs en met een leuke korting de bijpassende hoes erbij aan kunnen schaffen.

Goede service en meedenkend personeel.

Heidi Verlinden 25-08-2020

Ik ben door een medewerkster geholpen via chat. Ongelooflijk hoe goed en vlot ze mij geholpen heeft. Echt super tevreden. Echte aanrader!!!