allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 1972 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 489 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Remko Rijnhart 19-12-2017 Via de website gekocht

Een snelle en goede levering

Zocht snel een nieuwe goede betaalbare bbq hoes en zondag in de avond besteld en het werd dinsdag bezorgd. (Een 9 omdat ik vindt dat je je moet blijven concentreren om het beter te willen en kunnen doen als organisatie)

Product (cadac 57 hoes) gekocht voor mijn weber 57.

Super overzichtelijk 11-12-2017 Via de website gekocht

Super overzichtelijk

Ik vind het een leuke overzichtelijke site ik had binnen 10 minuten wat ik nodig had voor een redelijke prijs

Mark 08-12-2017 Via de website gekocht

Zeer blij met servive en after sales

Voldoet aan wat zij zeggen. Daar hou ik van en zo hoort het ook.
Het wordt binnen 24 uur verstuurd. Ik kan een er heel veel overschrijven maar goed is goed

Douwe 08-12-2017 Via de website gekocht

Korrekte levering, goede prijs /kwaliteit verhouding.

Duidelijke site en overzichtelijk. En niet geheel onbelangrijk. ....lage prijzen!
Een aanrader voor iedereen die zich een bbq of een kamado wil aanschaffen.

Ronest 06-12-2017 Via de website gekocht

prima service

Heb je een vraag dan krijg je professioneel antwoord en goed antwoord. Er werken hier mensen met kennis van zaken.

Jongenelen 06-12-2017 Via de website gekocht

BBQ op afgesproken datum en voor pakjesavond afgeleverd

Mooi uitgebreid en overzichtelijk assortiment in vestiging Breda. Daarna BBQ van mijn keuze besteld en een gratis hoes en gratis workshop op de al scherpe prijs op de koop toe. En alles netjes op de afgesproken datum en voor pakjesavond in huis. Top!

Erwin 05-12-2017 Via de website gekocht

Prijs kwaliteit ok

Na bestellen wel een paar dagen te lang moeten wachten door de sinterklaasdrukte. Maar vlotte reacties op mail daar over gehad.

En uiteindelijk net op tijd geleverd.

Eddeck 05-12-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke Service

Ik heb een bestelling geplaatst via het internet, waarbij werd aangegeven als gewenste leverdatum de dag daarop. Al binnen een halve dag een telefoontje gehad dat de levering niet de dag erop kon, maar er werd direct een nieuwe dag van levering aangegeven. Ook op de dag zelf is er nog gebeld dat de bestelling gereed stond.

Bij het ophalen van de bestelling was de service ook optimaal. De verkoper heeft zelfs geholpen om de bestelling in de auto te plaatsen. Dat noem ik service van begin tot eind!

Een min puntje is wel dat de informatie op de website niet altijd actueel is betreffende de voorraad en aanbiedingen.

Maarten 05-12-2017 In de winkel gekocht

Perfect geholpen

We werden zeer goed geholpen bij het maken van een keuze voor een barbecue in Breda. Alleen al de uitleg met wat we allemaal konden maken op onze aankoop deed ons al verlangen naar het voorjaar.

Axel 03-12-2017 Via de website gekocht

Snel en goed geregeld

Duidelijke web site, goede prijzen voor een top product, snelle levering gewoon goed.Kan ik iedereen maar aanraden.

Roel 30-11-2017 Via de website gekocht

Correct en snel

Duidelijk en overzichtelijk site. Omschrijving komt overeen met het geleverde product. Verzending vindt plaats door een professioneel en vriendelijke corrierdienst.

Loek Weelen 30-11-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering; ook de nalevering

Alles goed afgehandeld; vind alleen jammer dat ik de extra korting van black friday gemist heb (75€). Zou deze alsnog graag verrekkend willen zien bij mijn vervolgende aankopen
Loek Weelen

Ruud 30-11-2017 Via de website gekocht

De goedkoopste en supersnelle levering

het ruime en direct uit voorraad te leveren assortiment bbq's met toebehoren + het leuke prijskaartje gaf voor ons de doorslag om bij allesvoorbbq.nl te shoppen.

D.V. 30-11-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik ben goed geholpen. Fijne service vrolijke knul die erg veel wist we hopen net zoveel plezier van onze bbq te krijgen als hij uitstraalde met zijn verhalen over de bbq. (Hij wordt momenteel ingebouwt nog niet kunnen gebruiken zodoende)

Jacob Telnekes 30-11-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Bestellen gaat makkelijk.
Scherpe prijs.
Snelle bezorging.
Niets op aan te merken.
Goed v erpakt en makkelijk in elkaar te zetten.

Ronald 30-11-2017 In de winkel gekocht

prima service, alleen levering kan beter

In de winkel een bbq gekocht, personeel was eerlijkdoor te zeggen dat de mensen die echt verstand hadden van bbq's niet aanwezig waren maar hebben mij prima geholpen.
Levering vond ik minder omdat ik pas in de ochtend wist hoe laat de chauffeur kwam, ik vervoersbedrijf gebeld, was niks mogelijk (bijvoorbeeld levering op mijn werk a 4 km van mijn huis) waardoor ik naar huis moest komen van mijn werk om hem in ontvangst te nemen.

bert 30-11-2017 Via de website gekocht

Top gergeld ,

Ik wilde een weber BBq kopen , via website duidelijk overzicht van de mogenlijkheden , duidelijke uitleg .
Eeenvoudig betsellen en gratis volgende dag geleverd.
Top klasse,

Gr

bert

Alphons 19-11-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen mooie site.

We hebben een betonnen BBQ gekocht levering netjes en snel werd bijna op de plek afgeleverd. Zending was geheel compleet. Nu bezig met opstellen als past tot nu toe.

Erwin 19-11-2017 Via de website gekocht

Heel vlotte levering

Ik heb een BBQ set gekocht en een pizzaplaat rond van 36,5 cm en 2 dagen later was het pakket al in huis bedankt voor de vlotte werking,

herfstbbq 18-11-2017 Via de website gekocht

rappe actie!

Een duidelijke site en rappe levering! Alles netjes thuisbezorgd. Ziet er allemaal keurig uit. De bbq staat nu aan. Gelijk proberen!

Anton 17-11-2017 Via de website gekocht

Lekker snel

Duidelijke website, product snel gevonden, met een snelle levering.
Prima eerste ervaring met allesvoor BBQ.

Lex 16-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer fijn geholpen, website voorraad is niet duidelijk.

Ik ben naar de winkel in utrecht gegaan want volgens de site was daar de bbq die ik wilde kopen voorradig.
Toen ik daar aan kwam werd ik door de medewerker uiterst vriendelijk geholpen alleen toen ik vertelde welke bbq ik wilde hebben en dat ik op de site gezien had dat ze hem in utrecht op voorraad hadden vertelde hij dat dat op de site wel staat alleen dat ze al gereserveerd waren.
Hij heeft daarna wel gelijk de juiste bbq online bij het magazijn besteld voor me en ervoor gezorgd dat die de volgende dag bij ons thuis afgeleverd werd wat allemaal netjes verzorgd is.

Erwin 16-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Even telefonisch contact gezocht omdat ik info wilde over een bbq. Alle Info gehad en meteen de gehele order aangemaakt, volgende dat netjes bezorgt

Harold Oude Veldhuis 16-11-2017 Via de website gekocht

TOP Service

De levering en service was TOP geregeld, degene die de BBQ weber Genesis 2 leverde leverde deze netjes af en wou ook nog tekst en uitleg geven.

Teun Sprij 15-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service + VVV cadeaubonnen worden geaccepteerd

Via de website bij deze winkel terecht gekomen.
Omdat er VVV cadeaubonnen worden geaccepteerd en dat jullie het goedkoopst zijn.
Tevens werd ereen goede uitleg over de barbecue gegeven.

G. Braaij 12-11-2017 Via de website gekocht

Topservice!

Voor het eerst hier iets besteld; snelle levering, scherpe prijs en goede communicatie. Koop hier voortaan mijn spullen.

geevee 09-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

ALLES klopt bij AllesvoorBBQ.nl !

Eerder dit jaar een inbouw gas bbq gekocht. Deze werd perfect geleverd maar bleek niet goed te passen in de buitenkeuken. Kosteloos retour en geld terug was geen enkel probleem. Begin deze maand een Boretti buitenkeuken gekocht. Ben hierover heel goed en eerlijk geadviseerd in de winkel in Utrecht. Qua prijs een goede, scherpe deal kunnen maken. Ook de bezorging van deze bbq is perfect verlopen.

Ron 08-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Niet gelijk een verkoper op je nek.

Leuk, niet te groot filiaal, maar wel diverse bekende BBQ te koop. Je hebt rustig de tijd om je even te orienteren zonder een verkoper in je nek. Deze helpt je netjes als je vragen hebt en brengt de goederen naar de auto als dat nodig is Klasse!

grillmeister jordi 06-11-2017 Via de website gekocht

snelle service!

31 oktober s'avonds besteld, en 2 november s'morgens ontvangen! snelle service noem ik dat! en gegarandeerd een blijver voor de komende bbq-benodigheden

Angelina 03-11-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Ik wou een bbq kopen voor mijn man zijn 50e verjaardag. Ik ben op internet gaan kijken en vond jullie site. Het trok me aan en vooral de prijzen. Het was makkelijk om te besluiten welke ik wou kopen, omdat er handige video,s bij stonden. Bestellen ging makkelijk en het bezorgen was snel. Ik ben heel erg tevreden.

Rick 03-11-2017 Via de website gekocht

keurige levering

door de merknaam in te voeren kwam ik bijna meteen op de website en was aangenaam verrast door de prijs van het gewenste artikel. Vervolgens bleek na selecteren dat er nog wat extra's bij zaten die het nog aantrekkelijker maakte deze aanbieding niet voorbij te laten gaan. Gegevens geladen en betaald. Kreeg keurige melding van voorraadbeheer dat het dagje langer zou duren dus alles onder controle. En voordat ik er erg in had werd het artikel in perfecte conditie thuis geleverd en was binnen 30 minuten klaar voor gebruik. Ben normal niet zo'n internet koper maar hier viel niets op aan te merken.

Robin 02-11-2017 Via de website gekocht

Snel en super klantvriendelijk

Bij Alles voor de BBQ een luxe Weber beschermhoes besteld via internet.
De bestelling verliep vlot, zowelvooraf via mail, tijdens het bestelproces (via een iPhone 7 gedaan) als na afloop via bevestigingsmails en een tracktrace code om de bestelling via PostNL te volgen. Bij de bestelling was als extra een schoonmaakborstel voor de BBQ gedaan. Gezien de al scherpe prijs van de hoes ten opzichte van andere winkels was dit een mooi gebaar om toch wat extra’s nog te bieden.
Absoluut een aanrader voor mensen die liever niet meer uitgeven dan nodig en daarom via internet hun spullen bestellen en toch ook graag een goede serviceverlening willen zoals in een winkel.
Top!

Alle sierksma 01-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Ik vind het een mooie en goede overzichtelijke website. Door die uitstraling heb je ook wel direct de neiging om spullen te kopen. Als je met een bestelling wilt afronden krijg je er ook nog een lijstje bij wat ook handig zou kunnen zijn voor de de bestelling die je wilt plaatsen

Martina 31-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies, snelle levering

Snel en makkelijk bestellen tegen scherpe prijzen. Ook de levering is snel en de bbq wordt tot in de tuin afgeleverd.

Loes en Martijn 30-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Duidelijke website
Snelle service
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Ik kon goed vergelijken welk rooster ik wilde voor ik tot kopen overging.

Monique 27-10-2017 In de winkel gekocht

Prima service

We werden geholpen door XXX. Heel gemotiveerd en met goede uitleg hebben we een bbq gekocht. Helaas ging het met de bbq 2 x mis. Maar even bellen met Yannick, en alles word opgelost. Je hoeft zelf niks te doen. Hij heeft ook begrip voor de logestieke problemen. Soms is het lastig om telefonisch contact te krijgen, maar als je weet dat hij bezig is met een klant, dan bel je later even terug.

Familie Groeneweg 26-10-2017 Via de website gekocht

Handige website en onwijs snelle en goede service!

Handige website: vooral omdat wij direct een aantal bijbehorende accessoires erbij konden uitzoeken en met het filmpje alvast een eerste indruk van de BBQ krijgen. Goede prijs in vergelijking met de concurrentie. En wij hebben nog nooit zo snel iets ontvangen als van Allesvoorbbq.nl. De bestelling was in orde en omdat het pakket zo zwaar was heeft de bezorger zelfs gevraagd waar hij de dozen het beste kon neerzetten. Dit is een mooi verjaardagscadeau voor iemand die 30 wordt en net zijn eerste huis met tuin heeft gekocht!

René 25-10-2017 In de winkel gekocht

Goed assortiment

Site is overzichtelijk, zoekfunctie is ook handig en de prijzen zijn goed. Wij hadden ook bij de aankoop een gratis Grillmaster BBQ Workshop. De afstand die we hier voor moeten afleggen is wel groot, maar ik ga er vanuit dat het de moeite zal zijn.

Brigitte Theunissen 25-10-2017 Via de website gekocht

Goede, eerlijke service

Perfecte communicatie na bestelling. eerlijk aanbod en goedkoper dan andere aanbieders. Ik heb een weber BBQ bested, deze was nog niet op voorraad maar binnen een week had ik alles in huis. Per mail werd ik duidelijk op de hoogte gesteld.

Rob 24-10-2017 In de winkel gekocht

Super service, en meedenken

Op vrijdagmiddag nog snel even een BBQ halen, maar de uitvoering die ik uitgezocht had was niet meer voorradig. De verkoper ging zoeken en vond het juiste type, opende de doos en ruilde het rooster om zodat ik toch meteen de juiste uitvoering mee kon nemen. Daarna tilde hij de doos ook meteen naar de auto en kon ik de volgende dag toch op een nieuwe BBQ aan de slag.

Jack W. 24-10-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Grote keuze uit allerlei types bbq's inclusief alle toebehoren.
En nog supersnel geleverd ook ....
Na een bezoek aan de showroom in Breda via internet besteld.
Einde seizoen, dus volop aantrekkelijke aanbiedingen.

GR 24-10-2017 Via de website gekocht

het juiste artikel

Al eerder op zoek geweest naar een hoes voor de bbq, de bestaande hoes werd heel slecht, maar op diverse sites kon ik niet ontdekken welke hoes zou passen. Bij het opruimen van de bbq kwam ik het nummer van de hoes tegen en toen kwam ik direct op deze site terecht.

Stef 24-10-2017 Via de website gekocht

Met een paar klikken geregeld, top!

Bij het zoeken naar een nieuwe bbq bij allesvoorbbq.nl uitgekomen vanwege de laagste prijs en gratis extra's. Via de livechat even wat info opgevraagd en omdat ik toch al aan het chatten was ook maar meteen brutaal om een kortingscode gevraagd, de code had hij niet voor me ivm de toch al laagste prijs maar ik kreeg er nog wel een gratis rooster borstel bij. Helemaal geweldig toch. Goede service en de dag erop was de bbq al in huis, dezelfde dag lagen er al spare-ribs op. Geweldige bbq waarvan de temperatuur heel makkelijk te regelen is en ook lekker lang stabiel blijft. Heb tijdens de 6 uur durende sessie vrijwel niet meer aan de luchtschuiven hoeven zitten, de bbq bleef keurig rond de 110 graden schommelen. Met het 57cm rvs rooster loop je ook niet snel tegen het probleem aan dat er te weinig op kan. Ik kreeg er gratis een seargrate bij voor het GBS systeem. Ideaal voor het dichtschroeien van vleesjes en het trekken van een mooi grilstreepje. Was wel de 1e maar zeker niet de laatste keer dat ik bij allesvoorbbq.nl iets besteld heb. Nu maar eens even kijken waar ik de bbq workshop ga doen want ook daar kreeg ik een waardebon voor. Wat mij betreft een topwinkel met goede en snelle service. Een echte aanrader dus.

Mjosquin 24-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering. Correcte levering

Ik vind het een Goede en duidelijke webshop. Er is Ruime keus en snelle levering. Ben erg blij met mijn bbq.

Bas Durlinger 24-10-2017 Via de website gekocht

Top geregeld

Nadat ik de winkel in Breda had bezocht en daar goed was geïnformeerd, heb ik via de website besteld. En zoals beloofd op het juiste moment de bestelling ontvangen. Moet de bbq nog gaan gebruiken, maar alles zag er keurig uit. Geeft een vertrouwd gevoel. Ga zo door!

Britt 17-10-2017 Via de website gekocht

Goeie service en snelle levering

Ontzettend veel keus van verschillende merken. Snelle leveringen, erg prettig via mail op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling is .

G.H.C. de Jong 17-10-2017 Via de website gekocht

Top Service

Super shop met super service en ook super snelle levering!!
Ik zal hier zeker weer bestellen, een echte aanrader!!

Stefanie 16-10-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie op de mail en een super goede service

De internetsite is overzichtelijk, leuke aanbiedingen. Snelle reactie op de mail, er werd gelijk een oplossing gezocht. Top service

Onno 13-10-2017 Via de website gekocht

Goede hulp bij keuze

Mooie, uitgebreide shop, goed beschreven, goede telefonische support van medewerkers. Nette en tijdige levering.

BBQ Lucky Luke 12-10-2017 Via de website gekocht

Snel en makkelijk alles onder één dak

Na zoek opdracht naar Boretti BBQ kwam deze site direct boven aanstaan. Vervolgens was de website zeer gebruiksvriendelijk. Het gevolg dat ik direct een bestelling heb geplaatst van een nieuwe beschermhoes voor mijn BBQ.