allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 470 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Alex 15-12-2018 Via de website gekocht

No nonsens website. Wat ze aanbieden is ook hetgeen je mag verwachten. Prijs is goed. Service is goed. Ze doen wat ze beloven. Kortom een goede webwinkel met een goede en snelle service.
Zeker een aanrader.

Seagull 15-12-2018 Via de website gekocht

Ik bestelde 2 dingen. Eén van de twee kon niet meer geleverd worden, maar in een zeer vriendelijke mail kreeg ik de keuze uit terugbetaling of aankoop van een duurder alternatief tegen een zeer voordelige prijs.
Klantvriendelijke communicatie, heel professioneel.
Eén minpuntje: ik heb 3 keer gevraagd om op vrijdag te leveren, maar alles werd op woensdag (twee dagen te vroeg, maar niemand thuis) geleverd.

Roger 13-12-2018 Via de website gekocht

Het bestellen en afleveren van mijn nieuwe BBQ, was duidelijk, netjes en snel!
Producten en prijzen ontlopen elkaar bijna niet meer, het onderscheidend vermogen zit hem tegenwoordig in de service en die van AllesVoorBBQ kan ik gerust aanbevelen!
Top & Dank!

Aad 12-12-2018 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke website, ruim assortiment en snelle levering.
Alleen jammer dat je niet achteraf kunt betalen

Raymond 11-12-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer snelle levering. Na levering bleek dat er een bbq zonder rvs rooster geleverd was. Na melding via mail zonder probleem een aantal dagen later alsnog een rvs rooster ontvangen. Super service, dikke pluim.

C West 10-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Goede communicatie via de mail. Het product werd snel geleverd en ook de samenwerking met Post.nl liep voorspoedig. We konden snel genieten van onze barbecue!

Gilberte 09-12-2018 Via de website gekocht

Perfect in orde!

Levering zoals afgesproken. Prijs was de beste die ik kon vinden. Duidelijke website, geen verborgen kosten

Peter Gielen 09-12-2018 Via de website gekocht

Prima service

Zalige website. Prijs - kwaliteit steekt deze winkel er ver bovenuit. Prima levering en goed verpakt.

A. 07-12-2018 Via de website gekocht

Keurige afhandeling

Keurige afhandeling via mail, snelle levering met track en trace, netjes verpakt. Tekenen voor ontvangst, geeft voor beide partijen duidelijkheid. Prima produkt, prettig dat onderdelen los te bestellen zijn.

kuipje 07-12-2018 Via de website gekocht

alles wat je hartje begeert!

De shop is zeer eenvoudig te navigeren, de verschillende categorieën wijzen zichzelf en de zoek mogelijkheden zijn zeer uitgebreid, mocht je er dan nog niet uitkomen dan kun je ze ook nog bellen, chatten (whatsapp) of mailen voor extra advies. Bovenop de toch al zeer aangename korting ontving ik ook nog een gratis workshop ter waarde van €79,- Dat is toch geweldig!!
Wat ik miste is een vergelijk met de duurdere variant, het verschil was mij in eerste instantie niet helemaal duidelijk behalve de prijs. Let daar dus op!
De factuur ontvang je niet als PDF maar gewoon als e-mail bevestiging, dit is jammer want om het "premium" gevoel van de shop over te dragen zou een pdf versie van de factuur bijdragen aan het "premium" gevoel.
Ik kan deze webshop / winkel van harte aanbevelen, dus schroom niet, bestel en geniet van je aankoop die lekker snel en eenvoudig tot aan je deur wordt bezorgd!

Michel den Hertog 07-12-2018 Via de website gekocht

Super prijs

Ik kon de hoes van de q3000 nergens vinden voor een normale prijs. Alleen bij allesvoordebbq was deze 59 elders 99 of zelfs 119
En binnen 2 dagen binnen.

Echt top !!

roger verbauwe 04-12-2018 Via de website gekocht

een aanrader !!!

via internet ben ik bij allesvoordebbq gekomen en ik heb er geen spijt van !! mijn weber is in belgie ongeveer 200 euros duurder !! dan de helpdesk is heel vriendelijk en ze aantwoorden direkt op je vragen .Levering de dag erna zoals belooft !! echt een aanrader doe zo voort !!!

peter 03-12-2018 Via de website gekocht

Laat het mooie weer maar komen.

Op zoek naar een gas-BBQ kwam ik op de site van alles voor de BBQ terecht. Mooie, duidelijke en "no nonsense" site. De keuze voor een Weber BBQ was gauw gemaakt in het black Friday weekend. Leuke korting, snelle levering. Wat mij betreft mag het mooi weer gaan worden. Ik ben er klaar voor.

tuinhout 03-12-2018 Via de website gekocht

Geen levering

Via website roosters voor grandhall besteld om af te halen in filiaal Eindhoven na ruim een week
nog nx vernomen terwijl roosters op voorraad staan. Na 3x telefonisch onderhoud met op website vermeld nummer 026 - 8454658
nog steeds nx!! Het antwoord wat je krijgt is we sturen het door naar filiaal eindhoven, Ik weet niet hoe ze het versturen maar zeker niet op de snelste manier??!!! Nog steeds geen reactie.

Hopelijk krijgt dit nu wel snel een goed vervolg.

Jopie1954 01-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Zeer snelle levering van bestelde artikel met daarbij exacte informatie over vordering aflevering. Product is overal gelijk geprijsd dus daar valt geen pre te behalen.

Henk 30-11-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden.

Geweldig. De site is overzichtelijk en duidelijk Goeie service en levering. Top. Erg mooie aanbiedingen, prijs/kwaliteit ook prima.

Bart 30-11-2018 Via de website gekocht

Service en levering zoals afgesproken

Volgende dag keurig volgens afspraak netjes in de huiskamer afgeleverd.
Hebben eerst in Amsterdam gekeken en vervolgens on line besteld.

Marcel 28-11-2018 Via de website gekocht

goede service

Voor de aankoop van mijn Weber Summit Charcoal Grill heb ik via email contact gehad met allesvoorbbq. Bovenop de scherpe prijs kreeg ik nog een extra artikel (in dit geval een schoonmaakborstel). Toen ik de doos ontving bleek dat er geen gasbusje bij zat. Toen ik hierover contact opnam met allesvoorbbq werd mij prompt een gasbusje opgestuurd. Dit was de volgende dag binnen.

Ann 22-11-2018 Via de website gekocht

goede service

Hebben een ruim aanbod voor de BBQ. Het bestelde goed werd snel geleverd.
In de toekomst zou ik hier nog bij bestellen.

Frank Hagen 17-11-2018 Via de website gekocht

Geen levering Barbecue

Vrijdagochtend een barbecue besteld bij deze webshop waar ze aangaven dat deze op voorraad was omdat mij oude stuk ging en ik op zondag een barbecue feest heb had ik deze dus snel nodig.
Na de bestelling kreeg ik een bevestiging waarin ze aangaven dat deze toch niet op voorraad was wat natuurlijk kan gebeuren( bij het schrijven van deze review staat het product nog steeds op voorraad) heb ik gekozen voor een barbecue die wel op voorraad was.
Bestelling was aangepast en ik kreeg later een bevestiging van de bezorging.
Ik kreeg in de ochtend bericht dat de bezorger onderweg was en dat het pakket tussen half 3 en half 6 bezorgd zal worden.
later op de dag kreeg ik een bericht dat de vervoeder met een half uur bij mij zal zijn en ik dank
prima service maar ik had te vroeg gejuicht want precies een half uur later kreeg ik een bericht dat ik helemaal geen pakket kreeg door een storting en of ik even een nieuw afspraak wilde maken, dus weg feest!!!
Heb Allesvoorbbq gebeld of ze nog wat konden doen, maar kort door de bocht het kwam er op neer dat ik toch maar een nieuwe afspraak moest maken en voor het ongemak en de kosten die ik moet gaan maken voor het regelen van een BBQ zou ik wel een borsteltje krijgen, ja daar wordt je blij van.
Ik heb toen heb ik besloten om de bestelling te annuleren en nu komt het ,ik moest dus gewoon het pakket laten komen en het dan niet aannemen zodat het weer teug gaat naar Allesvoorbbq en als zij het dan terug hebben krijg ik ( hoop het) net een paar dagen mij geld retour.
dus dat gaat zeker een week duren voordat ik mijn geld retour krijg.
Beste Allesvoorbbq als jullie zo met je klanten om gaat als het niet goed gaat dan
zou ik zeker jullie niet aanbevelen

michel vanderheijden 14-11-2018 Via de website gekocht

Scherpste prijzen en correcte afhandeling

Snelle levering, goede communicatie en correcte afhandeling. En als ze dan ook nog supervriendelijk zijn, dat geeft een goed gevoel.

Natalie 11-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Geweldige service, telefonisch of op de live chat.
Snelle levering zonder verzend kosten.
Toppie!! 10!!

Jan 07-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Vandaag besteld morgen geleverd. en ook juiste product
Prima service van allesvoorBBQ.nl
Een echte aanrader om te bestellen.

Pim 04-11-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven/Son

Groot assortiment

Goed geholpen in de winkel, alleen de voorraad op de site wel eerst verifiëren voor je naar de winkel rijd.
Mijn oudere Weber wel helemaal kunnen updaten ,odat ie weer n paar jaar mee kan

PappieJappie 01-11-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle service

Goede prijs en zeer snelle levering, alles netjes aangeleverd zoals je zou verwachten iets te ontvangen

Jaap 29-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, goede service

Overzichtelijke site met goede productinformatie. Door demomodel te kiezen enorm veel geld bespaard en er mankeert niets aan de bbq. Levering volgens afspraak en goede informatie over de levertijd.

Brigitte Theunissen 26-10-2018 Via de website gekocht

Eerlijke, duidelijke site

Eerlijke, duidelijke site. Komt afspraken na. Goede planning met bezorgen bestelde artikel. Al met al een een echte aanrader.

Groet Brigitte

Geert Delahaye 23-10-2018 Via de website gekocht

Beste prijzen op het internet , fantastische promoties, supersnelle levering ( maandag avond besteld uit Belgiê, 's anderendaags reeds geleverd)

M. Vink 22-10-2018 Via de website gekocht

Super Service

De service is super.
De producten van goede kwaliteit en betaalbaar. de verzending is super snel.
Deze webshop maak zijn belofte meer dan waar.
Deze schop ga ik zeker vaker bezoeken en ook aanbevelen.
Ga zo door!

Wouter van Tienhoven 19-10-2018 Via de website gekocht

Snelle informatie en levering

Tijdens mijn oriëntatie werd er snel op mijn mails gereageerd. Maar ook de aftersales waren heel adequaat in hun reactie. Binnen 24 uur geleverd zoals ook was aangegeven.

Nathalie 18-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop Weber BBQ

Webshop met een ruim aanbod. Alle toebehoren zijn in de webshop te vinden. De website is overzichtelijk en volledig. Je kan voldoende informatie nalezen over het product. Je krijgt meerdere foto's van het product te zien. Daarnaast is de prijs het laagst in vergelijking met de concurrenten. Levering zoals aangegeven met POST NL, op de aangegeven datum en regelmatig een mail met de orderstatus.

Remmes 17-10-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Voor aanschaf van een smoker ben ik op de site van allesvoorbbq terecht gekomen. Idd goedkoop en levering was snel.s Maar vanaf daar begon de ellende.
Het product was niet goed, het deurtje van de smoker sluit niet goed af. Het kon blijkbaar niet telefonisch afgehandeld worden want ze doen alles via de mail. De enige die met mij via de mail contact had liet vaak van zich afweten. Steeds geen tot weinig gehoor. Wanneer ze wel reageerden was het antwoord "we zijn er mee bezig". Na 6 maanden proberen om een simpel deurtje aan huis geleverd te krijgen ben ik zelf maar verhaal gaan halen bij de fabrikant. Allesvoorbbq heeft simpelweg een slechte service.
Ik koop hier geen tweede keer meer wat, de afhandeling is dramatisch wanneer het product niet goed is.

C. Frijters 12-10-2018 Via de website gekocht

Ondermaats

Een rooster besteld voor een Weber BBQ. Volgens de site was deze voorradig. Volgens de website zou deze dan ook de volgende dag worden geleverd. Toen deze na enkele dagen nog niet was geleverd, via mail contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de website zou de mail binnen enkele uren worden beantwoord. Geen reactie. Vervolgens na enige tijd via de website contact opgenomen. Volgens AllesvoorBBQ website binnen 10 minuten een antwoord. Geen reactie. Volgende dag met klantenservice gebeld over status van bestelling. Eerste contact werd verbroken. Tweede contact zou de volgende dag contact opnemen. Geen reactie. Toen maar contact opgenomen met Sales. Correcte afhandeling. Werd alternatief aangeboden, indien niet teruggave geld. Geld werd binnen 2 dagen teruggestort.
Item staat nog steeds als voorradig op website. Valse voorlichting dus. Ook wordt niet gemeld na bestelling dat item niet meer voorradig is. Contact met klantenservice onmogelijk, ondanks gewekte verwachtingen op website. Nog nooit zo'n negatieve ervaringen gehad met een bedrijf.

Geerts 08-10-2018 Via de website gekocht

Sorry maar ik vind niets slecht

Super gemakkelijke en overzichtelijke site. Eens ingeschreven ging het als van een leien dakje. De goedkoopste van alle sites die ik bezocht en dat waren er veel. En eerder geleverd dan voorzien. En de opvolging van de producten vind ik ook super. Zo sta je toch steeds in contact met de shop. Zodat er problemen moesten zijn met de levering ze ook meteen kunnen opgelost worden. Ik vond het echt super. Sorry , maar ik vind niets slecht.

Mariska 05-10-2018 Via de website gekocht

Op zoek naar een barbecue vond ik bij Allesvoorbbq.nl een overzichtelijke website met een ruim assortiment en ook nog korting! De keuze in verschillende leveringsmomenten is heel handig, dan hoef je er niet de hele dag voor thuis te blijven. De avond erop had ik de bbq al in huis! Wat een betrouwbare service en snelle actie, nogmaals bedankt!

HJ 02-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen.

Op eenvoudige wijze bestelling geplaatst en betaald. Werd op de gevraagde datum netjes bezorgd. Geen enkel probleem. Prima.

Wim Koteris 02-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Een zeer vriendelijke site. Je kan Snelling Allen bekijken. Gewoon een heel klantvriendelijke site. Gisteren besteld vandaag binnen. Top mensen ga hier me door.
Vriendelijke groet,
Wim Koteris

Danny 01-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs - kwaliteitverhouding, correcte levering

Het is een gebruiksvriendelijke webshop met scherpe prijzen. De levering gebeurd snel en correct, zelfs op zaterdag. Prima service.

Nico Tebbens 25-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Na een straatfeest afgelopen weekeinde besefte ik dat het tijd werd voor een firestarter. Even googlen en gevonden voor leuk prijsje. Volgende dag al in huis en meer kompleet dan gedacht.
Top service !

Anoniem 23-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service alles is meteen goed geregeld.

Snelle levering, aardige telefonisten. Na verkeerde levering door postnl is het meteen goed geregeld.

Henk Verbeek 18-09-2018 Via de website gekocht

goede service concurrerende prijzen

Via internet boretti bbq besteld. Prijs inclusief hoes en workshop.
Daar ik geen behoefte had aan een workshop werd voorgesteld om een schoonmaak borstel te sturen . Was vergeten in pakket ,werd na mail snel nageleverd

Linda 16-09-2018 Via de website gekocht

Top Service

Op alle gebied een dikke 10. Eerlijke prijzen een goed uitleg via chat en suppersnelle levering . De firma doet wat ze beloofd.

Kelly 14-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geinformeerd

Erg fijne aankoop geweest! Het versturen was super snel. En daarbij werd ik door diverse mailtjes en een smsje op de hoogte gehouden van wanneer het pakketje aan zou komen. Geweldig!

Heleen 14-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Heel tevreden en zeker een aanrader.

Uitstekende service. Snelle levering met veel zorg. We zijn zeer tevreden en blij met onze nieuwe Boretti bbq. Zeker een aanrader!

marc 14-09-2018 Via de website gekocht

vlotte afhandeling bestelling

De verschillende producten staan overzichtelijk op de website, gemakkelijke ingeving bestelling, factuur- en leveringsadres en betaling. Uitstekende afhandeling

Jeroen Peters 13-09-2018 In de winkel gekocht
Breda

Gepasioneerde verkoper in een nette winkel.

Prima geholpen door de verkoper. Zeer gedreven verkoper die met passie praat over de Weber BBQ. Zaterdag komt de BBQ binnen we kunnen niet wachten om te gaan beginnen. Met de tips van Anne in mijn achterhoofd zullen we gaan bakken.

Iedereen die een BBQ wil kopen zal ik zeker aanraden om langs deze winkel te gaan daar krijg je goed advies.

Guido 13-09-2018 Via de website gekocht

Weber accessoire

Artikel was niet op webwinkel voorradig maar werd onmiddellijk voor mij besteld en snel geleverd.
Prima service van allesvoorbbq winkel in Breda

G.Kiriwenno 10-09-2018 Via de website gekocht

Grandhall Premium GT3; uilt inn

een site die erg gebruikersvriendelijk is en door zelf duidelijk aan te geven wat/waar je op zoek bent, wordt het je ook makkelijk gemaakt.

Tegels 08-09-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en uitstekende communicatie!

Deze week een gas BBC besteld. Hoewel de prijs al messcherp was, heb ik toch toch een balletje opgegooid of er iets met de prijs te doen was. Helaas was de prijs echt de bodemprijs (waar ik volledig mee kon leven) maar ze boden mij toch nog als extraatje een BBC borstel aan twv 10 euro. Helaas zat deze borstel niet bij de levering van de BBC maar na een mailtje werd mij deze zonder problemen nagestuurd!
Communicatie verloopt erg prettig en zeer vlot. Complimenten!!!!

Piet 08-09-2018 Via de website gekocht

Nette site en goede snelle levering.
Beslist een aanrader voor volgende aankopen.
Ook mogelijkheid van bezoek winkel strekt tot aanbeveling