allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 577 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Lennard 24-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Ondanks dat mijn BBQ niet op voorraad was in de speciale pakketprijs heeft de medewerker in Breda dit pakket vanuit losse elementen zelf samengesteld tegen hetzelfde tarief. Goede service met een klantgerichte houding.

Hans 23-04-2019

heb een performer van weber aangeschaft bij Allesvoorbbq.nl in BREDA. de verkoper (Anne) geeft een eerlijk advies over de produkten. krijg daar niet het gevoel dat ze je iets in de maag willen splitsen. legt alles rustig uit en geeft ook nog een tips hie je lekkere toetjes maakt op de BBQ. als je overweegt om de goede BBQ te kopen is mijn advies Allesvoorbbq.nl in BREDA, top...!!!!!!!

Fam. Maasdamme 22-04-2019

Ik had onze uitgekozen weber gas bqq Q1200 op internet uitgekozen. Mede vanwege de prijs en het feit dat hij kort bij ons huis op voorraad aanwezig was. In de winkel was het echter even zoeken omdat op de gevel ‘tv shop’ staat en de medewerkers hebben hier ook kleding van aan. De medewerkers hadden ook geen kennis van de verschillende bbq’s. Alle vragen moesten op de site nagekeken worden. Ook bleek onze uitgekozen BBQ toch niet op voorraad te zijn. Door de klant vriendelijkheid en service die we kregen, we kregen het show model mee, geef ik dit cijfer.

Bart 21-04-2019

Ik zocht en vond hier de hoes voor de bbq die ik hier eerder heb gekocht. Snel besteld en snel geleverd!

Joost 21-04-2019

We hebben de winkel in Breda bezocht. Zijn uitstekend geholpen. Werd goed naar ons geluisterd. Niets opgedrongen, ruimte gelaten om zelf een keuze te maken. Netjes thuisbezorgd.

Christian Hospers 21-04-2019

Wij hebben de showroom in Doetinchem bezocht. Hele nette winkel met veel showmodellen. Helaas niet veel modellen van green egg (geen) en bastard (twee). De verkoper was behulpzaam, maar had niet veel kennis. Uiteindelijk via de webshop een nieuwe BBQ gekocht. Prima service en netjes op de hoogte gehouden van de status. Levering de dag er na en keurig aan de voorkant van het opgegeven tijdvak.

Michel 21-04-2019

Top geholpen in Naarden.
Vriendelijk personeel.
Goed advies en veel op voorraad.

Wendy 21-04-2019

Snelle chatservice en snelle levering. Dit paasweekend heerlijk van onze bbq kunnen genieten. De brada is makkelijk in gebruik, vlees is heerlijk mals en makkelijk te bedienen, mooi cadeau voor mijn man. En we hebben er beide wat aan.

R. Souren 21-04-2019

Top bedrijf die gewoon doen wat er is afgesproken. Ook de extra actie met de hoes voor mijn nieuwe BBQ was super. Echt uitstekend geregeld allemaal.

Tjeu 20-04-2019

Snelle service en klantvriendelijk. Site is helder en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Kalkkrijtje 20-04-2019

Ik heb gebeld voor n vraag over onze BBQ, ik kreeg een duidelijk antwoord waar ik zeker wat mee kon!
Verder vond ik de website erg duidelijk met een goed en breed assortiment, van basis tot kwaliteits producten.
Uiteindelijk heb ik bij jullie een hoes voor mijn BBQ gekocht, omdat ik t jullie gun, en jullie waren ook nog één van de goedkoopste.
Ik had de hoes met twee dagen in huis, en wat een mooie hoes, kwalitatief erg hoog, hier ga ik zeker heel lang plezier van hebben!
Bedankt voor de goede en snelle service, en ik kom zeker in de toekomst weer bij jullie bestellen

Dick uit Hoensbroek 18-04-2019

Ik heb de BBQ van mijn keuze besteld, betaald en precies volgens afspraak ontvangen. Nu nog goed weer en de koelkast vol, stekker erin en genieten maar. Ik sta te trappelen van ongeduld. Aan de BBQ en de leverancier zal het niet liggen. Ik ga ervoor!!

Ayhan Acikgoz 18-04-2019

Goedendag,

We wilden al een tijd een gasBBQ aanschaffen en via online zoeken op allesvoorbbq.nl terecht gekomen.

Na online de gasBBQ bekeken te hebben en wat wij mooi vonden de moeite genomen om een winkel te bezoeken om het daar fysiek te bekijken en te voelen naar al die mooie bbq’s (gas, kolen, inbouw of mompelde buitenkeuken)hadden we een paar vragen en wensen.

Met behulp van een medewerker die de tijd nam om ons goed te helpen en ons een BBQ verkocht die kwaliteit boven uiterlijk en verkoop prijst stelde en ons een qua prijs goedkoper was dan die wij mooi vonden(heb hem ook een compliment gegeven).

Echter hebben we de BBQ nog niet gebruikt ivm roestplekken op de BBQ, maar na 1 mail met foto en klacht top geholpen en geregeld met de fabrikant en BBQ word kostenloos vervangen met een nieuwe.

Top service bij aanschaf en top service na aanschaf

Mocht ik wat nodig hebben gaan wij weer naar allesvoorbbq

Seyhan 18-04-2019

Ik ben erg tevreden over AllesVoorBBQ! Ik had een Weber master touch GBS 57 besteld, maar bleek dat deze achteraf niet meer op voorraad was. Heb een mail gekregen met daarin de uitleg waarom dit gebeurd is en heb een passende aanbieding gekregen voor de opvolger GBSE 5750. Gezien jullie de klant tegemoet zijn gekomen, omdat er een kleine fout is gemaakt door jullie heb ik de nieuwere model gekocht. Echt top opgelost!

Bram van de Vrande 18-04-2019

Vriendelijk, behulpzaam en kundig personeel. Ik kwam met een barbecue in gedachten aan, maar werd gelukkig overtuigd dat een ander model beter bij mij paste. Zeer tevreden met de discussie, uiteindelijke keuze en de barbecue.

Janus 17-04-2019

Was op zoek naar een draaispit en kwam via Google bij Allesvoorbbq.nl uit. De draaispit bleek niet op de webshop op voorraad. Even bellen: "Ja we hebben hem wel, er ligt er nog een in Utrecht. Die kan ik wel uw kant laten opsturen. Reken op een dag of drie-vier". Akkoord. Verbazing: werd de volgende morgen al afgeleverd. Klasse!

Frank van Dodewaard 17-04-2019

Zeer snelle levering en je wordt perfect op de hoogte
gehouden van de verwachte leverdag en tijdstip.
Voor een ieder welke een bbq of accessoires wil aanschaffen
is allesvoorbbq.nl een absolute aanrader!

Geert 16-04-2019

Scherpe prijzen, steeds de laagste prijs. Het team van allesvoorbbq geeft goede service, zowel via mail als via de chatbox. Een snelle levering van de bestelde goederen.

M van weerlee 16-04-2019

In eerste instantie duurde het even voor we geholpen werden, maar toen we geholpen werden, was dat zeer deskundig advies. Eerst over de barbecue en later over de televisies. We waren nog nooit in deze winkel geweest, maar komen er zeker weer terug als we een televisie gaan kopen.
Vriendelijk, duidelijk en enthousiast.

Jacob 15-04-2019

besteld online, snelle levering.
wat vragen gesteld via de chat. vriendelijke medewerker en ook vlot antwoord.

Janus H 15-04-2019

zowel via chat als email perfect geholpen, nadat een verkeerde bestelling zou worden opgestuurd, is dit op dezelfde dag hersteld en zijn alle juiste goederen in 1 pakket verstuurd, aankomst dag later !!

Michelle Spiekerman 15-04-2019

Ik heb deze shop via Google gevonden. Ze hadden precies wat ik nodig had en waren nog voordelig ook. Via de chatfunctie op de website stelde ik een vraag en daarop kreeg ik direct een antwoord. Mijn bestelling werd netjes geleverd. Op vragen via de E-mail wordt ook snel en correct gereageerd. Ik zou deze winkel dan ook zeker aanbevelen!

R. 14-04-2019

Snelle levering, alles volgens afspraak! Geen onnodige verpakkingsmaterialen :)

De Boer 12-04-2019

Overzichtelijke site, goeie prijs kwaliteit verhouding. Mijn bestelde BBQ was even niet voorradig, ik kreeg netjes een mail dat het 2 dagen later werd. Klantvriendelijk! Levering via PostNL was ook prima.

CN 12-04-2019

Professionele vriendelijke medewerkers, erg goede service.
De website is duidelijk en bij een bezoek aan de winkel in Amsterdam ben ik prima verder geholpen. Bij de montage van mijn Weber liep ik tegen een klein probleem op en ook dat is op afstand goed opgelost door de medewerkers.

am de lang 12-04-2019

geweldig ruime keuze vriendelijke bediening, en prima kwaliteit, en gemakkeljk te bereiken.

Ruud 11-04-2019

In het bezit van een Weber Genesis E310, helaas is hiervan het rooster gebroken door een val. Ik was hierdoor op zoek naar een nieuw rooster. De BBQ was ook bij deze winkel besteld, dus hier op zoek gegaan naar een nieuw rooster. Volgens de website was deze beschikbaar in de winkel in Eindhoven. Echter wisten ze mij in de winkel te vertellen dat beschikbaar in de winkel niet betekend dat het ook daadwerkelijk er is. Want als ze de E-310 in de winkel hebben staan is er ook een rooster aanwezig. Maar deze hoort dan bij de BBQ en is dus niet te koop. Dit is uiteraard een rare gang van zaken. Wat heb je aan een dergelijke actuele winkelvoorraad als deze word behandeld zoals hierboven beschreven. Uiteindelijk hebben ze een rooster voor me besteld en thuis laten bezorgen.

Voor de vreemde gang van zaken m.b.t de winkelvoorraad is het cijfer laag uitgevallen. Maar door de geboden hulp toch nog een voldoende weten te scoren.

Maarten 10-04-2019

Zeer duidelijke webshop, snelle levering. Breed assortiment met veel accessoires

Mark 08-04-2019

Ik ben uitstekend geholpen in de shop in Utrecht. Ik had onderdelen nodig voor mijn oude Weber. De shopmedewerker had kennis van zaken en kon goed advies geven over welke bakplaat het beste pastte. Hij liep zelf mee naar mijn auto om samen met mij dit te passen (ik had de bbq in de auto staan).
Ook mooie bijpassende cover werd snel gevonden. Omdat deze niet op voorraad was heb ik die via de webshop besteld. Ook dit ging vlot en snel: de volgende dag in huis. Kortom: kennis van zaken en snelle, correcte levering!

Ronald H. 08-04-2019

AllesvoorBBQ kon de bestelde BBQ niet meer leveren en bood me een alternatief. We zijn daar onderling heel snel en goed uitgekomen. Echt een nette service! Eigenlijk zou de BBQ hierdoor niet meer op afgesproken dag geleverd kunnen worden. Maar tot mijn verrassing stond de postbezorger toch de volgende ochtend met de juiste BBQ aan de deur. Echt een aangenamer verrassing! AllesvoorBBQ heeft me echt positief verrast met deze nette service!

Bernard 07-04-2019

Makkelijke en overzichtelijke website met een groot assortiment .
netjes afgeleverd op het vooraf aangeven tijdstip.
1 verbeterpuntje, als het niet direct leverbaar is, is het misschien een mail of belletje prettig zodat de klant de bezorgd kan bepalen.

Henny 07-04-2019

Overzichtelijke website met een eenvoudige manier om te bestellen. Daarna netjes op de hoogte gehouden dmv email. Alles precies zoals ze aangaven, incl. Tijdstip van aanlevering door de pakketdienst. Niet alleen blij met onze nieuwe BBQ maar ook met de bestel/aflever wijze. Laat de zomer maar beginnen!!

S Schinkelshoek 07-04-2019

Op een Zaterdag een ritje richting Breda, op zoek naar een inbouwbarbeque, heel vakkundig en prettig geholpen, de verkoper liet ook nog wat ideeen zien voor op de barbeque en liet ons al het water in de mond lopen, we werden hierdoor extra enthousiast . Helemaal leuk dat we er een workshop bij krijgen, hoe leuk is dat. We kregen hem netjes thuis afgeleverd en de bijbehorende factuur en bevestiging van aankoop netjes op de mail. Super netjes allemaal. Veel succes in de toekomst , met jullie enthousiaste verkopers moet dat zeker lukken!

Bernard 07-04-2019

Mooie Boretti Carbone gekocht via de website. De bbq werd de volgende dag al bezorgd. Duidelijke communicatie en snel! Zoals het hoort.

Kees van Leeuwen 07-04-2019

De afgelopen weken heb ik 3 afzonderlijke bestellingen gedaan. Alle bestellingen zijn op tijd geleverd. De geleverde artikelen voldoen aan de verwachting. Wat ook opvalt is dat de verzonden items (in 2 van de 3 gevallen) deels verpakt waren in herbruikte verpakkingen. 1 van de artikelen is verzonden in de verpakkiing van de fabrikant zonder dat daar een extra verpakking van de shop omheen zat.
Mijn beoordeling is een 10 omdat de shop alles afhandeld en levert zoals je mag verwachten en daarbij is herbruiken en weglaten van extra verpakkingsmateriaal een duurzame oplossing.

Anoniem 06-04-2019

Duidelijke website, bestellen ging vlot, de volgende dag het pakket al binnen.

NielsW 05-04-2019

Bestelling is super vlot verlopen, vrij te kiezen leveringsdatum. Keurig op tijd, Top service!

peter 05-04-2019

het is dus echt dat je voor 6 uur belt de volgende in huis hebt wij hadden om 17.50 besteld we hadden de bbq in de middag thuis super als ik iets nodig heb dan bestel ik bij jullie .

Wesley 05-04-2019

Een bbq gekocht bij allesvoorbbq. Eerst een betere prijs aangevraagd en deze binnen een paar minuten gehad. De vragen die ik nog had zijn netjes en snel beantwoord. Paar dagen later de bbq opgehaald in de winkel in Breda. Goede service en vriendelijk personeel. Site is ook heel overzichtelijk, staat alles netjes op.

Alex 04-04-2019

Snelle levering. De klacht die ik had over levering van 2 roosters ipv 1 rooster en 1 bakplaat is onmiddellijk opgepakt en gecorrigeerd

René viViss 04-04-2019

Vriendelijk personeel dat wist waar het over gaat. Een gedeelte wat ik nodig had was niet voorradig maar werd de volgende dag keurig kosteloos thuis bezorgd. Super service dus👍👍

Dimitri 03-04-2019

Zeer goede aanbiedingen en ook een goede klantenservice die lekker snel reageert en meedenkt! Ben heel blij met mijn BBQ :-)

Kees 03-04-2019

Via duidelijke website in Amsterdam terecht gekomen op een mooie zondagmidddag.
Veel BBQ’s in de showroom dus uitgebreide keuze, geholpen door een vriendelijke verkoper en door meer artikelen te kopen een goede deal gemaakt met een scherpe prijs.
Geen straf om hier te winkelen maar pas op hangen ook hele mooie televisies 😉

Marianne 03-04-2019

Even in het kort deze webshop beoordelen, super snelle levering van prima producten. Uitstekend.

Tom jansegers 02-04-2019

Zeer duidelijke site met een grote keuze!
Verder een goede prijs/kwaliteit en een snelle en perfecte verzending van de goederen !
Kortom een aanrader voor iedereen !

John 02-04-2019

Update:
Gisteren had ik reeds een review ingevuld met een beoordeling van een 8 omdat er een vraag openstond. Bij een bestelde bbq waren twee roosters geleverd ipv een rooster en een bakplaat. In de reactie van allesvoorbbq van vandaag bevestigden ze dat dit niet de bedoeling was en dat de bakplaat alsnog nagezonden zou worden. Top service en keurig opgelost. Voor mij alsnog een 10

Review van 01/04/2019:
Nadat ik bij de fysieke vestiging in Doetinchem gekeken had naar enkele modellen heb ik een op de website geklikt op een link voor een betere aanbod.... in het gesprek met de medewerker dat via email verliep werd er vlot gecommuniceerd en werd er tevens een mooie passende aanbieding gedaan waarbij de medewerker erg klantgericht was.
De levering kon zeer snel plaats vinden op een tijdstip van mijn mijn keuze en was keurig verpakt. Na het uitpakken ontdekte ik wel dat de BBQ geleverd was met twee roosters ipv een rooster en een bakplaat waarmee geadverteerd werd. Ik heb hier een vraag over gesteld via de email maar helaas nog niet net zo snel een antwoord ontvangen als bij de communicatie van de bestelling wat mij dan weer enigszins verbaasde. Vandaar op dit moment een 8 ipv een 10.

Monster 02-04-2019

De BBQ die wij hadden besteld was onverwacht toch niet leverbaar. Hierdoor kregen wij via de klantenservice een alternatief aangeboden. Deze was 30 euro duurder, maar had geen rvs rooster zoals wij wilden. Na telefonisch contact kon de medewerker toch niets anders voor ons betekenen waarna ik redelijk teleurgesteld de telefoon ophing. Daarna toch nog naar het filiaal in Eindhoven gebeld en gevraagd of zij die bbq misschien nog op voorraad hadden. Helaas hadden zij dit ook niet, maar na het verhaal uitgelegd te hebben kon ..... ons wel een ander mooi aanbod doen. We hebben voor uiteindelijk 45 euro meer dan de originele bbq een nieuwer en beter model met rvs rooster. We hebben 64 euro korting gekregen op de originele prijs van deze bbq wat erg fijn is! Dikke complimenten aan Marco van filiaal Eindhoven! Door hem heb ik nu toch een goede bbq en ben ik tevreden. Daar kan de centrale klantenservice van leren.

Victor 02-04-2019

Hoge aandacht aan service in de winkel.
Na rustig ongestoord rond kijken een medewerker aangesproken en vriendelijk en kwalitatief geholpen.

Yorgo 01-04-2019

Goede hulp in de winkel (Breda), de spullen werden (woensdag) nog snel besteld zodat ik ze voor het weekend in huis zou hebben. Helaas werken jullie samen met PostNL en was de levering niet zoals het moest. Ik kreeg tot 2x een aankondiging dat de levering ging gebeuren, maar dat gebeurde niet. De track & trace opvolging was dus waardeloos. Uiteindelijk kwemen de spullen zaterdagavond aan. Daarom 1 puntje minder.

Rhebok 01-04-2019

Prettige aankoop van een Weber bbq in samenwerking met medewerker xxx van allesvoorbbq.nl. xxx kent alle producten die zij verkopen erg goed en heeft een aanstekelijk enthousiasme over het bbq-en. Er wordt eerlijk meegedacht en goed advies gegeven!