allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 485 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

C. Frijters 12-10-2018 Via de website gekocht

Ondermaats

Een rooster besteld voor een Weber BBQ. Volgens de site was deze voorradig. Volgens de website zou deze dan ook de volgende dag worden geleverd. Toen deze na enkele dagen nog niet was geleverd, via mail contact opgenomen met de klantenservice. Volgens de website zou de mail binnen enkele uren worden beantwoord. Geen reactie. Vervolgens na enige tijd via de website contact opgenomen. Volgens AllesvoorBBQ website binnen 10 minuten een antwoord. Geen reactie. Volgende dag met klantenservice gebeld over status van bestelling. Eerste contact werd verbroken. Tweede contact zou de volgende dag contact opnemen. Geen reactie. Toen maar contact opgenomen met Sales. Correcte afhandeling. Werd alternatief aangeboden, indien niet teruggave geld. Geld werd binnen 2 dagen teruggestort.
Item staat nog steeds als voorradig op website. Valse voorlichting dus. Ook wordt niet gemeld na bestelling dat item niet meer voorradig is. Contact met klantenservice onmogelijk, ondanks gewekte verwachtingen op website. Nog nooit zo'n negatieve ervaringen gehad met een bedrijf.

Geerts 08-10-2018 Via de website gekocht

Sorry maar ik vind niets slecht

Super gemakkelijke en overzichtelijke site. Eens ingeschreven ging het als van een leien dakje. De goedkoopste van alle sites die ik bezocht en dat waren er veel. En eerder geleverd dan voorzien. En de opvolging van de producten vind ik ook super. Zo sta je toch steeds in contact met de shop. Zodat er problemen moesten zijn met de levering ze ook meteen kunnen opgelost worden. Ik vond het echt super. Sorry , maar ik vind niets slecht.

Mariska 05-10-2018 Via de website gekocht

Op zoek naar een barbecue vond ik bij Allesvoorbbq.nl een overzichtelijke website met een ruim assortiment en ook nog korting! De keuze in verschillende leveringsmomenten is heel handig, dan hoef je er niet de hele dag voor thuis te blijven. De avond erop had ik de bbq al in huis! Wat een betrouwbare service en snelle actie, nogmaals bedankt!

HJ 02-10-2018 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen.

Op eenvoudige wijze bestelling geplaatst en betaald. Werd op de gevraagde datum netjes bezorgd. Geen enkel probleem. Prima.

Wim Koteris 02-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Een zeer vriendelijke site. Je kan Snelling Allen bekijken. Gewoon een heel klantvriendelijke site. Gisteren besteld vandaag binnen. Top mensen ga hier me door.
Vriendelijke groet,
Wim Koteris

Danny 01-10-2018 Via de website gekocht

Goede prijs - kwaliteitverhouding, correcte levering

Het is een gebruiksvriendelijke webshop met scherpe prijzen. De levering gebeurd snel en correct, zelfs op zaterdag. Prima service.

Nico Tebbens 25-09-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Na een straatfeest afgelopen weekeinde besefte ik dat het tijd werd voor een firestarter. Even googlen en gevonden voor leuk prijsje. Volgende dag al in huis en meer kompleet dan gedacht.
Top service !

Anoniem 23-09-2018 Via de website gekocht

Hele goede service alles is meteen goed geregeld.

Snelle levering, aardige telefonisten. Na verkeerde levering door postnl is het meteen goed geregeld.

Henk Verbeek 18-09-2018 Via de website gekocht

goede service concurrerende prijzen

Via internet boretti bbq besteld. Prijs inclusief hoes en workshop.
Daar ik geen behoefte had aan een workshop werd voorgesteld om een schoonmaak borstel te sturen . Was vergeten in pakket ,werd na mail snel nageleverd

Linda 16-09-2018 Via de website gekocht

Top Service

Op alle gebied een dikke 10. Eerlijke prijzen een goed uitleg via chat en suppersnelle levering . De firma doet wat ze beloofd.

Kelly 14-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed geinformeerd

Erg fijne aankoop geweest! Het versturen was super snel. En daarbij werd ik door diverse mailtjes en een smsje op de hoogte gehouden van wanneer het pakketje aan zou komen. Geweldig!

Heleen 14-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! Heel tevreden en zeker een aanrader.

Uitstekende service. Snelle levering met veel zorg. We zijn zeer tevreden en blij met onze nieuwe Boretti bbq. Zeker een aanrader!

marc 14-09-2018 Via de website gekocht

vlotte afhandeling bestelling

De verschillende producten staan overzichtelijk op de website, gemakkelijke ingeving bestelling, factuur- en leveringsadres en betaling. Uitstekende afhandeling

Jeroen Peters 13-09-2018 In de winkel gekocht
Breda

Gepasioneerde verkoper in een nette winkel.

Prima geholpen door de verkoper. Zeer gedreven verkoper die met passie praat over de Weber BBQ. Zaterdag komt de BBQ binnen we kunnen niet wachten om te gaan beginnen. Met de tips van Anne in mijn achterhoofd zullen we gaan bakken.

Iedereen die een BBQ wil kopen zal ik zeker aanraden om langs deze winkel te gaan daar krijg je goed advies.

Guido 13-09-2018 Via de website gekocht

Weber accessoire

Artikel was niet op webwinkel voorradig maar werd onmiddellijk voor mij besteld en snel geleverd.
Prima service van allesvoorbbq winkel in Breda

G.Kiriwenno 10-09-2018 Via de website gekocht

Grandhall Premium GT3; uilt inn

een site die erg gebruikersvriendelijk is en door zelf duidelijk aan te geven wat/waar je op zoek bent, wordt het je ook makkelijk gemaakt.

Tegels 08-09-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en uitstekende communicatie!

Deze week een gas BBC besteld. Hoewel de prijs al messcherp was, heb ik toch toch een balletje opgegooid of er iets met de prijs te doen was. Helaas was de prijs echt de bodemprijs (waar ik volledig mee kon leven) maar ze boden mij toch nog als extraatje een BBC borstel aan twv 10 euro. Helaas zat deze borstel niet bij de levering van de BBC maar na een mailtje werd mij deze zonder problemen nagestuurd!
Communicatie verloopt erg prettig en zeer vlot. Complimenten!!!!

Piet 08-09-2018 Via de website gekocht

Nette site en goede snelle levering.
Beslist een aanrader voor volgende aankopen.
Ook mogelijkheid van bezoek winkel strekt tot aanbeveling

hhekker 07-09-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Uitgebreid assortiment en uitstekende service

Op advies van iemand die eerder in de winkel in Breda een barbecue had gekocht naar de winkel in Eindhoven gegaan. Een mooie winkel met een heel uitgebreid assortiment aan barbecues, accessoires en aanverwante artikelen.
Ik ben geholpen door XXX, een geweldige kerel die me uitstekend heeft geholpen bij het maken van de juiste keuze voor een barbecue. XXX dank je wel voor hulp.
Helaas was er wel iets misgegaan met een nabestelling. Ik wilde er een hoes bij hebben maar deze bleek niet voorradig en zou worden nagestuurd. Enkele dagen na de afgesproken datum en met niets op mijn deurmat heb ik gebeld met de winkel, hij bleek nog niet verstuurd. Ik was op dat moment in Breda en kon hem zonder problemen afhalen in de winkel in Breda. Goed opgelost.
Allesvoorbbq.nl een geweldige winkel met een uitgebreid assortiment aan barbecues, accessoires en aanverwante artikelen en een uitstekende service. Een absolute aanrader om hier te gaan winkelen als je een barbecue nodig hebt of spullen voor je barbecue.

Shireen11 06-09-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden!

Na het plaatsen van mijn betsellinb kreeg ik een mail dat een van de artikelen niet direct voorradig was. Als oplossing werd een (beter) artikel aangeboden tegen dezelfde prijs. Keurig netjes een dag later alle artikelen in huis. Ik ben zeer tevreden en kan iedereen 'allesvoorBBQ' aanraden!

Lucas Fransen 05-09-2018 Via de website gekocht

Klantgedreven organisatie!

Overzichtelijke site. Prima geprijsd. Na het kopen van een Weber Genesis 2 BBQ was een Pizzasteen niet meegeleverd. Na kort e-mail contact werd steen binnen 24 uur (!) nageleverd. Men maakt de verwachtingen meer dan waar. Voor wat betreft de BBQ (accessoires) koop ik vanaf nu bij hen. Inmiddels al gedaan overigens.

Tilly 04-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede levering

Veel keus uit bbq, alleen jammer dat de beschermhoezen niet gelijk als optie staat bij de gekozen bbq!
Had een foutje gemaakt wat via de live chat snel opgelost werd!

Ronald 03-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle service !

Deze shop bied alles voor de BBQ fan , ze hebben echt alles . En dan nog zo een snelle levering .
Ik shop nog eens langs !

Stuurjans 01-09-2018 Via de website gekocht

Voortraject en begeleiding was top bezorging but

De begeleiding tijdens de verkoop was prima gewoon een dikke 9, afspraak om op 1/9 te leveren ook prima nagekomen. Bezorger was er rond de afgesproken tijd, maar de bezorger weigerde om de zware buitenkeuken 15 meter verder neer te zetten (zonder over drempels of door huis te moeten). Hij had de buitenkeuken gewoon voor de deur gezet en was alweer aan het inpakken om weg te gaan. Op mijn verzoek hem 15 meter verder te zetten met zijn pompsteekkar reageerde hij dat de buiten keuken niet veel woog (ruim 80 kg!) terwijl ik geen steekkar pompwagen had. Alles voor BBQ ik zou een andere vervoerder kiezen of aangeven deze chauffeur niet meer bij jullie klanten over de vloer te krijgen.

Adviesbureau Veiligheid Verbaas 31-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en levering

Na de bestelling nog geen 24 uur later reeds in ons bezit en onbeschadigd aangekomen. We gaan er van genieten.

CDCke 31-08-2018 Via de website gekocht

snelle en degelijke service

Pas de dag voordien besteld en zat vandaag al in de brievenbus en dit zonder extra verzendkosten ! Mooi nieuw Weber BBQ-boek dat degelijk was verpakt.
Heel gebruiksvriendelijke website en 'what you see is what you get'.

Jo 30-08-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Gisteren barbeque hoes besteld en vandaag geleverd.goede en snelle levering volgens afspraak.alles netjes verpakt.toppertje.

David 30-08-2018 Via de website gekocht

Prima in orde

Ik heb middels een mooie aanbieding een tweetal Weber producten gekocht die keurig afgeleverd werden.

Petra 27-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Duidelijke website, goede service en snel antwoord via de mail. Top! I
Ik was een paar uur te laat voor een aanbieding maar heb het na contact toch voor de aanbieding gekregen.

Prima Service 26-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Vriendelijk welkom geheten bij binnenkomst. Fijn dat we eerst zelf even rustig konden rondkomen zonder dat er meteen een medewerker naast je staat. Daarna zijn we vriendelijke geholpen door een medewerker. Hij heeft ons het verschil tussen de producten laten zien en ons geïnformeerd hierover.

Jan de Vries 25-08-2018 In de winkel gekocht
Breda

Goede uitleg nemen er de tijd voor. Prettig personeel.

Fijne overzichtelijke zaak. Genoeg keuze ook voor accessoires. Voor elke beurs is er iets.
Mogen altijd terugkomen voor vragen en/of uitleg.

Sandra 25-08-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Goed geholpen. In Eindhoven een goede uitleg gekregen bij afwegen welke BBQ we moesten pakken.
Zeer aantrekkelijk geprijsde artikelen.

Elisa 24-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service en verzending!

Maandag een Weber pulsen2000 besteld en dinsdag middag al in huis. Mooie duidelijke website, goede prijzen en bovendien razendsnelle verzending!!

ingrid rosiers 24-08-2018 Via de website gekocht

supper snelle levering

Ik ben zeer tevreden,in de namiddag besteld en andere dag 's middags geleverd heel goede verpakking en mooi materiaal uitstekende montage uitleg,telefoon bericht 30 minuten voor de levering,gewoon alles supper in orde

Tycho 23-08-2018 Via de website gekocht

Goed advies, juiste prijs en een workshop als extra

Deze webshop had een goede prijs voor de gewenste barbecue. Daarbij was dit inclusief een beschermhoes én een barbecueworkshop.
De levering was conform afspraak en op tijd en het product (een Weber Master Touch) zat keurig verpakt en was geheel compleet -zoals het hoort-. Het Contact met de klantenservice over de workshop verliep snel, en ik heb een duidelijke terugkoppeling ontvangen.
Kortom: een webshop (& service) die werkt; waar anderen een voorbeeld aan mogen nemen.

Prima Service 23-08-2018 In de winkel gekocht

Prima service

INA RENDERS 23-08-2018 Via de website gekocht

Onklopbare prijs en top service!

Was op zoek naar een pizzaplaat voor outdoorchef BBq.Bestelling gedaan bij Alles VOOR BBQ wegens zeer aantrekkelijke prijs. Dag daarop reeds geleverd en zeer goed verpakt, zodat artikel zekers niet kapot kon gaan. top!

Wiskerke 23-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle adequate levering

Donderdag middag besteld en de volgend ochtend in huis, ik kon dezelfde dag nog aan de slag met de bbq. Duidelijke site met goede aanbiedingen.

Christine van Duyne 22-08-2018 Via de website gekocht

Hele fijne webshop!

De bbq was zeer scherp geprijsd, snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer levering precies plaats vond. Een dikke 10 voor de verwerking van mijn bestelling

Mike53 22-08-2018 Via de website gekocht

Een heerlijk gemak!

Het hele proces van uitzoeken, accessoires erbij vinden enz. was uitermate helder en snel. Wat een genot. Velen kunnen hier een voorbeeld aan nemen!

Tom 21-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service.

Na een zeer slechte ervaring bij een andere shop (niet geleverd, achteraf bleek niet vooradig en alle andere misère) zeer tevreden over alles voor de bbq. Alles zoals ze zeggen snelle levering. Kortom zeer tevreden.

Adrie 20-08-2018 Via de website gekocht

Verbeterpuntje

Men kon mij niet vertellen of het artikel waar ik interesse in had op voorraad was bij de voor mij dichtstbijzijnde winkel. Dit was volgens de centralist niet mogelijk.
Verder wel veel lof over het feit dat de volgende dag - zaterdag - de BBQ geleverd werd. Top !!!

Paul 20-08-2018 Via de website gekocht

prachtige BBQ supersnel geleverd!

Deze site is zeer gebruiksvriendelijk en de bbq die ik zocht was bij deze site het goedkoopst. De levering was binnen een dag en 's avonds kon ik hem al stoken met veel succes!

Peter Dinkla 20-08-2018 Via de website gekocht

slechte winkel

voorraad wordt niet bijgehouden. Toezeggingen kloppen niet. Er wordt niet gecommuniceerd. Ze verkopen zaken die ze niet hebben. Terugbetaling duurt lang.
Kortom een afrader!!!!!!!!!!!!!!!

Officiele reactie van Allesvoorbbq 22-08-2018

Beste Peter,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat wij u niet tijdig konden helpen aan de bestelde Aspook, nogmaals onze excuses.

Helaas kregen wij te laat te horen dat het bestelde artikel niet meer ging binnenkomen vanuit de leverancier, we hebben na het ontvangen van dit bericht direct de voorraad aangepast maar uw bestelling was net iets eerder geplaatst.

Hopelijk wilt u ons een nieuwe kans geven bij uw eerst volgende bestelling, wij laten u graag zien dat we beter kunnen!

Tim
AllesvoorBBQ

RV 20-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijk advies, geweldige service!

Site is overzichtelijk en compleet. Advies is helder en duidelijk.
Na het plaatsen van een order word je continue op de hoogte gehouden.

Helaas in ons geval een manco & kleine beschadiging bij levering van de buitenkeuken. AllesvoorBBQ.nl heeft zit zeer snel opgepikt en blijft daarbij steeds in overleg, de oplossing was doeltreffend en naar tevredenheid.

Alle stappen in het aankoopproces zijn goed, de aftersales zelfs nog beter!

Horst Pokroppa 20-08-2018 Via de website gekocht

Super Shop for Weber Grill

Fast and efficent service, my #1 for Weber Grill, quick delivery unbeatable Price and a very good website

Hans Biemans 20-08-2018 In de winkel gekocht
breda

super geholpen met aanschaf barbecue

kwam met een duidelijke keuze voor een barbecue naar de winkel en ben top geholpen, ook over aanvullende opties en mogelijkheden was er goede parate kennis

Baeten Petra 20-08-2018 Via de website gekocht

Meedenkende medewerkers zijn uniek, maar bestaan hier !!!

Voordelige aanbiedingen, gemakkelijk opzoeken en vergelijken en goede service !!!
Medewerkers die meedenkend zijn, zijn uniek, maar ben ik hier tegengekomen !!

Een grote stap voor mij om een grote aankoop te doen online, maar ik heb het gewaagd vanwege de mooie aanbieding + extra's zoals gratis hoes en bbq workshop
De gevraagde kleur was bij bestelling nog voorradig maar bij de levering dan toch weer niet, omdat ik de bbq dringend nodig had heb ik contact genomen via chat en werd zeer goed begeleid en er werden mooie oplossingen meegezocht waardoor ik vanmorgen alles ontvangen heb
Desmond, Klantendienstmedewerker heeft prima werk geleverd, leve de online bestellingen !!!!

Een tevreden belgische :-)

P. Van Steen 19-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige vakkennis

Mooie winkel, vriendelijke service en super bbq-tips. Ik kom zeker terug voor de volgende aankoop !!

Epco Bouma 19-08-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Kamado / The Bastard large

Op mijn 50e verjaardag top geholpen door Danny en zijn collega (weet zijn naam niet) in de AllesvoorBBQ winkel in Utrecht. Onder het genot van een kop koffie een prima deal gemaakt en op een professionele en plezierige manier geholpen. We hebben al veel plezier van onze Bastard!