allesvoorbbq.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over allesvoorbbq.be.

allesvoorbbq.be stelt zich voor

Wij zijn specialist in BBQ’s- en Buitenkeukens. In onze mooie winkels Utrecht, Breda, Arnhem, Doetinchem en afhaallocatie Nijmegen kunt u BBQ’s van topmerken als Weber, Boretti, Outdoorchef en Grandhall bekijken en direct meenemen. Ons personeel heet u van harte welkom; online en in de winkels. Heeft u vragen? Wij helpen u graag via de mail, livechat of telefoon om een mooie en goede keus te maken. U bent ook van harte welkom in onze winkels voor persoonlijk advies. Wij verzenden gratis in Nederland en België en wensen u een fantastisch BBQ seizoen toe!

Deze score is berekend op basis van 584 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mark 21-07-2019

Ruime keuze aan artikelen, een goede prijs en een snelle levering. Bij mijn vorige aankoop van een bbq zelfs een workshop erbij gekregen. Ik blijf hier!

hkk 20-07-2019

Shop is duidelijk ingericht. Had in paar seconden gevonden wat ik zocht. Besteld, ik stond al in het systeem en binnen twee minuten klaar. Spullen geleverd royaal binnen 24 uur. wat wil je nog meer ?

Achaf 19-07-2019

Prima assortiment, duidelijke en uitgebreide website. De bezorging was zoals vooraf aangegeven.

Joey 19-07-2019

Ik heb hier mijn Weber Q2200 gekocht, het model was niet op vrd, maar omdat mijn huidige bbq het had begeveb hebben zd een uitzondering gemaakt en ik mocht het showmodel meenemen (was pas de dag ervoor opgebouwd). Toen ik thuis kwam constateerde ik helaas een beschadiging op het rooster. Binnen 24u kreeg ik bevestiging vanuit allesvoorbbq dat er een nieuw rooster onderweg was. Kortom, topservice, goede professionele uitleg en vriendelijk personeel.

10/10!

Bas 19-07-2019

Doen niet wat wat ze met heel veel tamtam beloven:
- Niet leveren (ruimschoots) binnen de op de website aangegeven levertijd. Terwijl producten volgens de website gewoon "op voorraad" stonden.
- In verband hiermee 4 x gebeld (op verschillende tijden) binnen de op de website aangegeven bereikbaarheidstijden, echter er werd niet opgenomen en er was ook geen (automatische) verwijzing o.i.d. naar deze tijden. Via de Whatsapp hierop gewezen en gevraagd om tel.contact en werd wederom (ruim na beloofde reactietijd) afgescheept met een "afscheepberichtje".
- Uiteindelijk werden ook nog eens (ongevraagd/zonder afstemming) 3 van de 4 bestelde producten van een ander merk geleverd dan specifiek besteld was!
- Gezien het hele bestel-/leveringsproces heb ik dermate weinig vertrouwen in de actiebereidheid van deze leverancier én om verdere ergernis/teleurstelling te voorkomen, dat ik nog niet eens de moeite heb genomen om de foutief geleverde spullen terug te sturen c.q. in te ruilen. Ik heb derhalve maar m'n verlies genomen en de juiste (merk-)producten maar (nogmaals) elders besteld......

Treurig......

Matthijs 18-07-2019

De webshop bevat hele goede filters waardoor de keuze geminimaliseerd wordt en dus vergemakkelijkt

Sjaak 18-07-2019

Makkelijk, overzichtelijk en snel besteld. Kon het twee dagen later in de winkel ophalen in breda. Ook daar vriendelijk en vlot geholpen. Waarom geen 10?
1. Ik moest zelf even informeren of de bestelling klaar stond.
2. als je nou een BBQ besteld die toch in een aardige doos zit bied dan even aan om hem in de auto te helpen. (Op zijn minst vragen)

Scheepmaker-Spelmink Gerda 17-07-2019

Om vier uur online bestelt de volgende dag om vijf uur in huis. En de prijs was goed

Frank 17-07-2019

Snelle service. Geeft vertrouwen. Waarom? Zeker in bbq seizoen kun je zomaar voor een verrassing komen te staan. Roestend rooster....
Dankzij Allesvoorbbq heerlijk gegeten op een nieuw rooster.

Ilona 17-07-2019

Artikel gelijk op voorraad, volgende dag al in huis. Sommige bedrijven beloven dat maar komen dat niet na. Allesvoorbbq zou ik aanraden voor iedereen.

Ray 17-07-2019

Het is een simpele handeling om te bestellen, simpele handeling om te betalen en het product is in het weekend online besteld en dinsdag ochtend al in mijn bezit. Ruim op tijd en snel. Ik bestel regelmatig via internet en hoop dat het op andere sites zo kan als hier. Gemakkelijk , snel en geleverd wat je bestelt. 100% Top.
Bedankt.

Andy 16-07-2019

Snelle levering en een goede service!
Ik zal jullie zeker aanbevelen aan vrienden en familie!

FTM Smulders 13-07-2019

Allesvoorbbq heeft een goed breed en diep assortiment, een overzichtelijke website en scherpe prijzen. De bestelling werd snel ontvangen.

Riny 13-07-2019

dit was mijn eerste keer is me goed bevallen dus een aanrader redelijke prijs en snelle levering

Marieke 11-07-2019

Goede service! De BBQ die wij wilden was helaas niet meer beschikbaar. Maar wij kregen zonder problemen een upgrade en om ons extra blij te maken ook een hoes er bij. Bedankt voor de goede service AllesvoorBBQ.nl!!!!

Cees Swart 10-07-2019

Wij hebben voor deze shop gekozen vanwege het enorme assortiment en de vakkundige begeleiding voor onze aankoop. Er was niets, letterlijk niets teveel voor de verkoper en wij zijn dan uitzonderlijk content met de zeer professionele behandeling.
Om met Barry Stevens te spreken: VOORAL DOORGAAN !

Nieuwenhoven 09-07-2019

Goede en snelle levering, goed verpakt en vriendelijke / behulpzame chauffeur bij aflevering.

Joep van Meel 09-07-2019

De site werkte prima en de bestelling werd snel aangemaakt. De bezorging duurde een dagje langer maar dat was voor mij geen probleem. Wat ik mooi vond was de scherpe prijs en dus de concurrentiepositie die jullie inmiddels hebben bereikt.
Top !

AndreG 09-07-2019

Snelle levering en problemen worden goed aangepakt en opgelost. Ik had een gasslang besteld voor mijn outdoorchef bbq . Paste niet , waarna contact via de chat. Na het opsturen van foto's van serienummer en de aansluiting is contact gezocht met Outdoorchef en binnen een dag koppelstuk opgestuurd en probleem opgelost!

Richard 08-07-2019

Top assortiment, goede prijzen, duidelijke product-omschrijving, chatfunctie, makkelijke site, snelle nette levering!

Echt alles voor de BBQ! Inclusief, via een workshop, hoe je er mee om moet gaan!
Geen 10 omdat men altijd moet streven naar verbetering, ook als er weinig te verbeteren valt.

Willem 08-07-2019

Eerst het verkeerde artikel geleverd, vervolgens zelf maar een retour aangevraagd en het opnieuw besteld. Vervolgens een mail met dat het niet op voorraad is en langer duurt, terwijl er tot op de dag van vandaag staat dat het wel op voorraad is.
Officiele reactie van Allesvoorbbq 08-07-2019

Beste Willem,

Ten eerste instantie vervelend om te horen dat het bestelde rooster niet tijdig geleverd kon worden. Hiervoor onze excuses.

Wij proberen ten alle tijden de leveringen zo snel mogelijk te verwerken. Wij gaan dit intern bespreken waar het bij u fout gelopen is.

De retour betaling is verwerkt en zal ieder moment weer op uw rekening staan.

Hopend dat u sneller het artikel elders kunt bestellen.

Justin
Allesvoorbbq.nl

Edith Niessink 08-07-2019

Van A tot Z een top winkel. Duidelijke site. Alles goed omschreven. Binnen 1 werkdag barbecue geleverd met bijbehorende extra’s die het kopen hier stukken goedkoper maakt als een andere webwinkel.

Schipper 05-07-2019

Als je op de site komt van Allesvoorbbq.nl dan krijg je een mooie, professionele en duidelijke site te zien waar je ook écht alles voor de bbq kan aanschaffen. Onze bbq van Weber Master - touch GBS 'special Edition' black is ook een echte aanrader om hier te kopen.
Één dag geleden een buitenhoes voor de Weber bbq besteld dankzij de duidelijke uitleg en positieve reviews en nu al weer in huis!

Dus kort gezegd, een professioneel en netjes aan te raden bedrijf wat waar voor zijn geld verkoopt en heeft ook nog een snelle leveringsservice!

Xavier Decoster 05-07-2019

Heel compleet aanbod aan bbq artikelen en uitermate snelle service, ook naar België! Ook de prijzen zijn top!

Martijn 04-07-2019

Informatie op de website klopt niet en wordt ook niet aangepast. Als je een bbq besteld wordt hij niet op tijd geleverd vanwege de drukte. Kan ruim 5 dagen of nog langer duren. Op de website staat dat er binnen een dag geleverd wordt (mits op voorraad). Er zou een e-mail hierover zijn gestuurd maar die heb ik niet gezien. Bestelling geannuleerd. Ondanks excuses maakt het bedrijf niet waar wat het beloofd. Telefonisch slecht bereikbaar. Chatfunctie op de site is wel toegankelijk maar je moet even geduld hebben.

Kees 04-07-2019

Duidelijke website, groot aanbod, goede prijzen en zeer snelle levering dus perfect.

Izabella 04-07-2019

Snell geleveerd, snel kunnen monteren. Heel gemakkelijk te gebruiken. Snel warm en vlees word mooi doorbakken zonder te verbranden of uit te drogen. Enig minpunt dat de aansluiting voor gasfles passte niet met vles gekocht bij Brico maar was opgelost met advies van Brico verkoper voor iets van 12 euro aan materiaal die nog gekocht moest worden voor aanpassing van de aansluiting.

Adrian 02-07-2019

Bbq werd netje op tijd geleverd en i.p.v. een hoes heb ik netjes een gereedschapsset gekregen. Heel keurig. Je zou echter ook een bbq workshop krijgen.

Na verschillende mails na een paar maanden nog steeds niets mogen vernemen van de workshop, een toegangscode om de workshop mee te boeken, gewoon niets.

Kort samengevat hebben ze de gehele levering na bijna 2 maanden nog niet uitgeleverd. Het is bijna zomervakantie dus die workshop kan ik onderhand wel op mijn buik schrijven.

Jammer leek zo ideaal.
Maar was te mooi om waar te zijn.

Ger Peeters 02-07-2019

Nette en verzorgde winkel in Breda, voldoende vriendelijk en gekwalificeerd personeel. Erg behulpzaam ook

Marcel 01-07-2019

Ik had wat besteld via de website. Bestellen verliep snel en makkelijk, levering ging mis, maar dat lag aan bezorgdienst! Even gemaild en binnen 48 uur is het opnieuw geleverd, zonder extra kosten! Goede service, prima gedaan! Sommige websites kunnen hier voorbeeld aan nemen.

Izabella 01-07-2019

Marco Bielen 30-06-2019

Topservice, goed verpakt, alles op voorraad. Echter werkt de “ik wil pas die dag mijn levering -knop” totaal niet.
Aangegeven levering 3/07 en toch stond het er 29/06 al.
Net op tijd nog iemand kunnen regelen en alles was keurig binnen het aangegeven tijdslot.
Zeer goede bediening

Willem 30-06-2019

De bbq die ik heb besteld (boretti carbone) was online nergens goedkoper te krijgen. Bovendien de volgende dag al bezorgd.

Mvdv 30-06-2019

Levering pico bello, goede service, outdoor chef ok, reeds reclame gemaakt😉

Harrie 29-06-2019

Deze shop is prima. Goede aanbiedingen, afspraak is afspraak, en de chat werkt goed. Mocht je ergens anders toch een product goedkoper vinden, zijn ze best bereid iets van de prijs af te doen. Dat noem ik nu eens meedenken met de klant!

Roy 29-06-2019

En ruime keuze aan BBQ’s en accessoires, goedkoopste online en in de winkel verkopen ze het voor het zelfde bedrag. Het personeel weet waar ze het over hebben en proberen hun passie voor het bbqen naar je over te dragen .Ik ben in de winkel in Breda geweest ben geholpen door Anne heb er met een zeer goed gevoel een Weber Bbq gekocht .

Johan 29-06-2019

Zeer correct, en heel snelle levering.
en het was ook de beste prijs op internet dat ik vond voor mijn product.

Max 28-06-2019

Goede prijs en goede service via de chat. S'avonds de hoes besteld en de dag erop was hij binnen. De hoes ziet er stevig uit.

Jonathan 28-06-2019

Alles tijdig geleverd en zelfs op zondag werd mijn vraag beantwoord door de klantendienst.

Ivan Cattie 28-06-2019

Het was echt de laagste prijs voor de bbq die ik kon vinden. Levering gratis en perfect op de aangegeven tijd geleverd. Deze shop is een aanrader !

Rob 28-06-2019

Prima service. Snelle levering en 't juiste ontvangen. Geen enkel probleem dus.

bert 27-06-2019

barbecue gisteravond besteld ,de volgende morgen al ontvangen,sneller kan het niet,ben zeer tevreden over de service en de afhandeling van mijn bestelling.

John Foesenek 27-06-2019

Mooi overzichtelijke winkel, waar we vriendelijk werden ontvangen. Lieten ons eerst even lekker kijken, dit vonden wij erg fijn (niet zo opdringerig). Toen we werden gevraagd of ze ons konden helpen, kregen we goede uitleg over de BBQ, hoe te gebruiken, gerechten te maken en schoon te maken. Helaas niet op voorraad, maar werd de volgende dag netjes thuis bezorgt. Daarom een dikke negen als cijfer.

Marlies 27-06-2019

Product uiteindelijk goed maar koste een paar dagen met eerst niet en toen weer wel voorradig.alternatief gekozen en eerst wel en toen ook weer niet voorradig. Toen eerste gekozen product in andere kleur gekozen. Voor ongemak gratis schoonmaakborstel gekregen .

Mooie electrische BBQ 27-06-2019

Via internet heb ik jullie gevonden en ging opzoek naar een elektrische bbq, tot onze vreugde vonden wij bij jullie de bbq waar wij naar opzoek waren. De keus was snel gemaakt ,wij hebben niet getwijfeld maar direct gekocht. 2 dagen later hebben wij goed verpakt en correct bezorgd onze bbq ontvangen . Komend weekend gaan wij hem met veel plezier met ons gezin gebruiken.

Gerard Pashouwers 27-06-2019

Ik heb een product besteld bij allesvoorBBQ heb deze revieuw eerderontvangen dan het product. komt doordat de revieuws waarschijnlijk te vroeg zijn gelinkt in het systeem. ik heb netjes een mail ontvangen dat het product niet voldoende op voorraad was en dat het een aantal dagen later binnen zou komen en alsnog verzonden zou worden. als het klopt wat ze schrijven komt mijn bestelling morgen binnen.

mahfud 27-06-2019

goed en snel bezorg en netjes afgeleverd en goede service en goede prijs dan andere winkel

Joost 27-06-2019

Geweldige service! Super klantvriendelijke chatservice en zeker niet in de laatste plaats de beste en meest flexibele bezorgservice incl. bezorger (Danny). TOP!

M.Roemer 27-06-2019

Top! Een hoes voor een buitenkeuken besteld op de overzichtelijke web-site. Deze werd keurig verpakt op volgende dag bezorgd. De klantenservice heb ik niet nodig gehad, dus helemaal goed!

Wim 26-06-2019

Prijs was goed en werd netjes binnen een dag gratis thuis bezorgt.
Ik kreeg keurig de tijd wanneer het geleverd zou worden.