Ubisoft Rayman Raving Rabbids - Reviews

Aantal spelers (max.)
Releasedatum
08-12-2006
Omschrijving
Rayman zit lekker te picknicken met zijn Globoxvriendjes wanneer zij opeens verdwijnen in de grond. Waar de Globox zaten komen een stel gestoorde konijnen tevoorschijn. Bovendien komt er een zeer groot konijn langs en die neemt Rayman mee. Onze ledemaatloze vriend wordt in een arena gesmeten, hier ziet hij kooien met de Globox erin en een flinke groep uitzinnige konijnen op de tribunes. De konijnen willen graag vermaakt worden, en dat is Rayman’s taak. Elke dag in de arena kan Rayman kiezen uit vier minigames om te spelen waarvan hij er in ieder geval drie moet volbrengen om verder te komen. Elke keer krijgt Rayman aan het eind van de dag een wc-ontstopper als beloning. Met deze ontstoppers kan Rayman een ladder kan maken naar het hoge openstaande raampje in zijn cel. Rayman Raving Rabbids is een game die stampvol zit met allerlei minigames. Zo heb je timinggames waarbij je bijvoorbeeld op de maat van verschillende muziekstukken bepaalde handelingen moet uitvoeren. Ook is er een minigame waarbij je koeien moet slingeren, en eentje waarbij zoveel mogelijk konijnen moet neerschieten met wc-ontstoppers. Al met al zit de game vol met minigames in allerlei soorten en maten.

B.B. 01-06-2007 Product kwartaal in bezit

6,7
Leuke game om de mogelijkheden van de Wii te ontdekken. Als je het een tijdje hebt gespeeld wordt het echter vrij saai, doordat dezelfde spellen terugkomen alleen dan iets lastiger. Leuk, maar geen hoogvlieger.

Nebel 06-05-2007 Product paar dagen in bezit

Erg mooi spel, grappig, leuk, interactief, en voor bijna iedereen wel geschikt. Sommige spelletjes zijn inderdaag moeilijk omdat je echt heel snel moet gaan, en die bug heb ik ook. Ik ga zo de tip om de instellingen te veranderen proberen :) Maar, ik vind dit spel echt een aanrader, echt heel leuk en overal is rekening mee gehouden qua animaties enzo :)

handylarry 25-03-2007 Product maand in bezit

Mijn beste game: goede gameplay, zeer grappig (veel lachen), veel variatie, voor alle leeftijden, blijft lang leuk. Echte aanrader. Goede muziek. Beeldkwaliteit redelijk (zwak ten opzichte van Playstation of Xbox, maar goed tov ander Wii games)

Nick Mattheij 20-02-2007 Product maand in bezit

Ik heb dit spel voor de Wii.

Zeer leuk spel. De konijntjes zijn echt geweldig grappig en de spelletjes erg leuk. Ze maken optimaal gebruik van de mogelijkheden van de Wii Remote en Nunchuck. Diverse spellen kun je met meerdere mensen tegelijk spelen. (tot 4 toe)
Sommige minigames zijn lastig, omdat je wel heel erg snel moet bewegen.

Tip: Er zijn twee ongeveer dezelfde minigames waar je radios moet aanzetten om konijntjes te laten dansen. Hier zit een bug in waardoor je wii remote niet meer reageerd na een tijdje. Je moet voor deze games je beeldinstellingen van de Wii van 50 naar 60hz zetten (of andersom). Het ziet er niet uit, maar dan is de bug verdwenen.