Sitecom WLX-1000 N300 Wi-Fi Range Extender - Reviews

7,4

BS 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

werkt goed na moeilijke installatie

ik heb een Huawei HG655D-modem-router. Installatie van extender via wps- en ops-knoppen werkt niet. Na aansluiten via UTP kabel op de Huawei en uitzoeken wat het IP-adres van de extender is (op configuratiepagina van de Huawei) kon ik inloggen op de configuratiepagina van de extender en met de wizard de configuratie vlot voltooien. Daarna UTP-kabel verwijderen en extender plaatsen in huis. Daarna werkt alles naar wens.

Pluspunten

• uiteindelijk werkt extender naar behoren

Minpunten

• installatie via WPS en OPS werkt niet
  • installatiehulp op internet bestaat niet
skilder 26-08-2016 Product paar weken in bezit

Wifi versterker van Sitecom

De Wifi range Extender N300. goedkoop in aanschaf, in drie handelingen een heel geweldig goed bereik ook achter in de tuin (op grotere afstand). En gegarandeerd met 10 jaar.

Pluspunten

• snelle aansluiting
  • een perfecte versterking
  • weide bereiking
Luc 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Goede aankoop

Met deze extender erbij is dit nu mijn derde Sitecom product en ben hierover uiterst tevreden. Installatie verliep vlekkeloos en zoals in de handleiding is aangehaald. Veranda / Pergola worden hierdoor nog gezelligger om te vertoeven.
Pielhaasreus 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Inpluggen maar

eenvoudig inpluggen,wifi aanpassen en klaar,een kind kan de was.en de kids weer tevreden over betere wifi
Mack1958 03-03-2016 Product maand in bezit

Handzaam formaat, eenvoudige installatie. Mijn modem staat in de woonkamer, de extender heb ik een verdieping hoger in een stopcontact geplaatst. Deze werd vrij snel gedetecteerd. Het signaal is vrijwel gelijk aan dat van het modem. Ben er erg tevreden mee.
Ronald Z. 31-01-2016 Product paar dagen in bezit

Apparaat werkt als je het geïnstalleerd krijgt goed. Ik heb geen WAP/OPS modem dus moet het handmatig. Dit lukt niet direct (handleiding lastig te vinden op internet en de site heet xxx.ext ipv xxx.extender). Ook gaf het apparaat geen signaal. Door 10 seconden (en een aantal maal) op OPS/reset te drukken gaf het eindelijk signaal. Als je de handleiding en de juiste internetpagina vindt valt de installatie wel mee.
Dirk 12-12-2015 Product paar weken in bezit

Ik kon het moeilijk geloven met al de beton en het staal in de woning, maar het werkt effectief. Voor de Iphone iets minder maar zou aan het toestel kunnen liggen.
mvg
Rob 22-11-2015 Product maand in bezit

Automatisch installatie mislukte, daarna met een vaste netwerkaansluiting wel snel gelukt. Veel mogelijkheden om in te stellen. Goede uitbreiding van het bereik.
Ann 03-11-2015 Product paar dagen in bezit

Installeren niet gelukt zonder hulp; wifi-netwerk bovendien nauwelijks uitgebreid. Ik ben niet tevreden
poggibonsi 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heb net een N300 aangeschaft. Selectie op ogenschijnlijke eenvoudige installatie. Helaas kloppen de websites waarop je iets moet doen niet. De sites bestaan niet. Kortom ben geen meter vooruit gekomen en alles weer in de doos. Ook de Sitecom Learning Center met FAQ gaat niet helpen. Daar staat niks over de eerste stappen van het installeren. Ergernis dus.
Toybill 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Gebruiksaanwijzing zeer eenvoudig en installeren maar. Was in 5 minuten ready. Range extender klein en handzaam. Weer een goede internetverbinding. Voor deze prijs een uitstekende aankoop.
kebnj2604 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

Even goed de handleiding doorlezen en daarna werkt het produkt perfekt.Er zat namelijk geen ops knop op mijn modem.maar na enig zoeken en googelen kwam ik erachter dat je hem gewoon in het stopkontakt moet steken en hem daarna op moet zoeken.Je komt dan in de browser van de extender terecht door eerst op http://sitecom.ext in de browser te typen.Voer daarna username en pasword in door admin inte typen.
eddiep 10-06-2015 Product paar dagen in bezit

zeer makkelijk d.m.v.de OPS knop te verbinden met de modem.
alles overzichtelijk en geen poespas met installatie.