Sitecom WLX-5000 N600 Wi-Fi Dual-band Range Extender - Reviews

6,3

Denijs 03-05-2016 Product paar dagen in bezit

eindelijk tevreden

Na veel zoeken en div producten gekocht te hebben.
Heb ik gevonden wat ik zocht im de range extender dualband n600 van sitecom.
Nu dus eindelijk tevreden met dit product.
Mijn advies is simpel koop en geniet ook van wifi in je hele huis .
bjorn.liesbeth 20-08-2015 Product maand in bezit

Eerst probeerde ik dit via de wps toets van de router te installeren, maar bleek dat dit niet echt simpel was. Na 3 keer proberen gaf ik het op en keek ik om dit manueel te installeren. Met de handleiding in de hand was dit heel vlug gefikst (lees kwartiertje).
Eenmaal actief zocht ik de verst bereikbare plaats via de lichtjes en eerlijk gezegd heb ik verder bereik dan gedacht. Amai beter kon ik niet hebben, zowel 2.6 als 5 GHz werkt zonder problemen, kan genieten tot in verste hoekje van mijn tuin van een goed WiFi signaal!
Na veel vergelijken en twijfelen, ben ik blij dat ik deze sitecom Range extender gekozen heb.
Een faire prijs voor een goed product naar mijn bescheiden mening...
tomstokkel 17-08-2015 Product paar dagen in bezit

Monteren en via "OSP" knopje direct werken, daarna even de afstand bepalen en klaar.
met de Led indicatie kan je zien wat er gebeurt
ronaldo 09-05-2015 Product paar dagen in bezit

mensen wat een slecht product kopen nee.installatie voor 2.4ghz ging prima maar voor de 5ghz niet te doen .ik zeg niet kopen krijgt u spijt van
epruyt 22-12-2014 Product jaar of meer in bezit

Dit is het allerslechtste toestel dat ik ooit gekocht heb. En ik heb er echt heel veel gekocht.
Het product lijkt simpel, maar als je manueel moet installeren, duiken er allerlei technische problemen op. Zo heb ik net weer eens geprobeerd om het aan de praat te krijgen. Dat heeft me in totaal dik een uur gekost, waarna ik er met twee ipads op ging, en het hele netwerk niet meer werkt.
Ik ben trouwens niet de enige die echt grote problemen met de Sitecom Range Extender N600 heeft. Ook bij mijn schoonzusje ligt het ergens op zolder omdat het niet werkt, of maar heel kortstondig werkt.
casaros 04-06-2014 Product paar weken in bezit

Installatie werkt heel simpel. Je moet wel zeker weten dat het signaal van de router naar de extender stabiel is. Als deze wegvalt moet je de verbinding telkens opnieuw instellen.
Als alles goed is ingesteld dan werkt de extender heel goed, het bereik van de router wordt er enorm mee vergroot, en dat is toch de bedoeling.