JBL Horizon - Reviews

6,7

Silvia 09-04-2016 Product paar weken in bezit

slechte wekker

3,5
te veel bugs in het apparaat, doet dus niet altijd wat ie moet doen. Bij gebruik lamp, wekkerscherm niet meer leesbaar. Is al slecht leesbaar zonder lamp aan. Knopjes zijn moeilijk te vinden. Het geluid bij het afgaan van het alarm is niet te reguleren en is dus heel snel veel te hard. Niet echt relaxed wakker worden, maar juist een hoop irritatie. Enig pluspunt is het geluid.

robenlaan 31-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Na langer gebruik erg slecht

6,8
Ik heb deze horizon nu ruim een jaar, en er zitten heel erg veel bugs in. Het display is te fel (echt heel erg fel). Bij het instellen van de wekker slaat hij niet altijd de juiste tijd op. Dus je stelt 8 uur in, maar dan heeft hij toch nog de oude ingestelde tijd onthouden! Is al meerdere keren gebeurd. De speaker zoemt heel zacht, dus je hoort continu ruis nadat de radio heeft aangestaan. Lastig als je stil wilt slapen! Als je te snel achter elkaar op verschillende knopjes drukt, dan flipt hij. Voor een product van zoveel geld, had ik meer kwaliteit verwacht. Al is de vormgeving en stevigheid erg goed, de software in het apparaat zit vol bugs en is ronduit slecht!

R 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

4,8
Jbl normaal een kwaliteitsproduct en heb verschillende producten van jbl ook in huis.
Toen wij deze wekkerradio zagen in de winkel hebben wij hem gelijk gekocht met het volste vertrouwen dat het een goede wekkerradio is.
De mogelijkheden zijn groot en het geluid is geweldig alleen de twee basis functie van deze wekkerradio is niet goed of niet aanwezig.
1 Het display is moeilijk dan wel bijna niet leesbaar.
2 Het geluid volume in wekker functie loop heel snel naar max en is dus niet instelbaar.
Voor ons een groot teleurstelling gelukkige konden wij de wekkerradio terug brengen naar de winkel.

bert2004 30-01-2016 Product paar weken in bezit

Ik heb hem voor het geluid en zie de wekker als bijzaak op mijn nachtkastje. Het is prettig gewekt te worden met goed geluid inplaats van een schel klinkende goedkope wekkerradio.
Minpunten zijn er ook veel. Licht past zich automatisch aan naar gelang de hoeveelheid verlichting in de kamer, minpunt hiervan is dat als het echt donker is, dat de cijfers bijna niet leesbaar zijn in het donker, de cijfers zijn domweg te donker afgesteld. De knoppen zijn niet te bedienen op de tast, behalve de snooze knop dan. Dit heb ik opgelost door silicone dopjes op de voor mij belangrijkste knopjes te doen, zodat dit wel op de tast te vinden is. Voor mij ook vervelend is dat als je de wekker afdruk, is dat hij naar een aantal minuten weer afgaat.
Jammer ook en onnodig voor mij is dat het volume oploopt als je hem niet tijdig afdruk en dit is zeer luid uiteindelijk. Verder heeft hij aangename niet schelle wektonen waarvan ik niet geprobeerd heb of deze ook oplopen als je niet tijdig afdruk.
Hij heeft zijn degelijkheid mee en zijn sound, maar meer ook niet, maar toch hou ik hem en dat zegt toch wel iets.

Eduard 22-01-2016 Product paar dagen in bezit

Overdag uitgeprobeerd en ik was erg tevreden over de werking en geluidskwaliteit. Na installatie op het nachtkastje in de slaapkamer kwam ik erachter dat het LCD-display als je er schuin van boven op kijkt goed afleesbaar is maar vanuit bed (dus op gelijke hoogte met het nachtkastje) absoluut onleesbaar is. Een van de belangrijkste zaken van een wekker(radio) is toch wel dat je vanuit je liggende positie kan zien hoe laat het is.
Ik had de JBL Horizon besteld bij JBL zelf, dus contact opgenomen over deze klacht. Ik kreeg te horen dat dit een eigenschap van een LCD display is en dus niets aan te doen.
Ik heb gebruikgemaakt van de overigens uitstekende retourservice van JBL en mijn geld retour gekregen.

piaggio25 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Zocht een eenvoudige wekkerradio die doet wat hij moet doen.
Eerst had ik een sangean RCR-22, op zich wel een leuk ding maar wat ik irritant vond is dat als s'morgens het alarm afgaat dat dan het display na het alarm uit te zetten met snooze nog 10 seconden fel opgelicht bleef,dat gaat niet direct mee uit met het alarm en het display was moeilijk te lezen door de dun weergegeven klokcijfers, dat is bij de JBL absoluut niet zo.
Met de JbL kun je gewekt worden met licht, radio en licht, radio of alarm piepjes wat in volume telkens iets oploopt, gewoon kiezen dus.
Er zit erg goed geluid in met een goede radio-ontvangst en met bluethoot andere apparaten op aan te sluiten ook om mee gewekt worden.
Enige nadeel is misschien nog dat de toetsen bovenop moeilijk in het donker te vinden zijn behalve de snoozeknop.
Ook zitten er 2 usb poorten aan de zijkant op je smartphone of ander apparatuur op te laden.
Als je op de snoozeknop bovenop drukt, gaat de lamp aan de achterkant branden, kan makkelijk zijn als je even licht nodig bent, nog een keer drukken gaat het weer uit.
Ik vind het een superwekker dat niet alleen een bluethoot speaker is maar ook een goede wekker.
Ik ben er erg blij mee.

Mert 30-10-2015 Product half jaar in bezit

Het cijfer van deze beoordeling, geeft niet weer wat ik van dit apparaat vind. Uiteraard heeft het het geluid wat je van JBL mag verwachten.

Per week loopt deze wekker een uur achter, Als wekker dus ongeschikt en daarvoor had ik 'm gekocht.

Wat je op de verpakking niet leest is dat er geen accu in deze bluetooth speaker zit. op het strand heb je er dus niets aan en er is geen stekker voor 12 volt.

Ook is niet duidelijk dat de usb aansluiting puur en alleen voor stroom is en niet voor het afspelen van MP3's op een usbstick.

Ik ben het dus eens met een eerdere opmerking in deze review. Veel te duur voor wat het biedt.

ps 29-10-2015 Product paar dagen in bezit

Bij het wakker worden met FM-radio loopt het volume niet op tot het ingestelde volume maar (erg snel) tot het maximum. Dit is niet aangenaam wakker worden.
Het toestel had nochtans (bijna) alles in huis om een topper te zijn, maar nu is het toch een dure miskoop geworden.

Serge 22-10-2015 Product paar dagen in bezit

Waardeloos apparaat - je kunt nl het volume van het alarm niet regelen! Het alarm gaat heel snel (in 10 sec) van zacht naar oorverdovend! Lijkt me een basisfunctie van een wekker dat je het volume kunt regelen. Retailer neemt het product niet terug!

Manuel 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat! Alleen het licht achter had wel wat veler gemogen. En dat je zelf het licht veler kon maken of minder vel. Mooi geluid. Een aanrader!

Andy 21-09-2015 Product kwartaal in bezit

Goed apparaat! Ik moest even wennen aan de bediening dus een 6 voor gebruiksgemak. In het begin zoek je namelijk erg naar de knopjes.Geweldig geluid. Het ambient light is heel fijn. In het donker dempt de display automatisch dat is ook een groot pluspunt. Zoals bij alle FM radio's is de ontvangst van bepaalde zenders erg wisselvallig en is gedraai in de vroege ochtend met de antenne nodig ..... Wek tonen zijn erg prettig. Apparaat doet erg robuust aan.
Aanrader!