Philips AJ6000/12 - Reviews

Laagste prijzen
Kleuren
wit, zwart

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,2

• Slecht

amarissimo 31-01-2017

Koop geen philips met gentle Wake, geloof me.

Het alarm (radio) loopt vanzelf op tot ridicuul harde volume niveaus, zonder dat je dit kunt instellen.
De ontwerpers dwingen je uit je bed te stappen en het alarm uit te zetten.
Wat heb je aan een radio-alarm als je deze moet uitschakelen (miniscuul knopje), alvorens je weer kunt luisteren.
Echt reden deze niet te kopen.

Edsam 21-12-2016

Slecht als wekkerradio

Wekkerradio gekregen maar helaas is het eerst zo mooie geluid het grootste nadeel!!

De zogenaamde Gentle Wake werkt voor mij totaal niet. Aangezien er nauwelijks info staat in de gebruikshandleiding, gezocht op internet en ook hier terecht gekomen en bijna iedereen heeft dezelfde klacht!

Philips: Gentle wake werkt NIET voor de meeste mensen en zal uitschakelbaar moeten zijn. Hoe gaan jullie dit oplossen??

En niet met hetzelfde standaard antwoord over vrolijke vogeltjes e.d. komen, maar met een oplossing!

CMar 01-11-2016

mooie wekkerradio met een goed geluid en leuke extra's

Mooi design en met een goed geluid. Gemakkelijk in te stellen en de mogelijkheid om 2 telefoons op te laden.
Doet wat het zegt.

Tjeerd1965 01-07-2016

Geluid radio tijdens wekken

Er wordt gesproken over het wakker worden waarbij het volume langzaam toe neemt. Ik heb echter geen idee hoe dat ingesteld moet worden. Kan dit ook niet in de handleiding vinden. Ben heel benieuwd of iemand mij dit kan uitleggen.

Bart2000 16-01-2016

Wekvolume is een drama en niet instelbaar

Ik kan me volledig aansluiten bij de vorige reviews betreffende het wekgeluid. Staat veel te hard en kan niet bijgesteld worden. Voor mij dient de wekkerradio alleen als klok en niet meer als wekker.

Vroegevogel1 13-01-2016

Jammer jammer

Het volume is niet te regelen van de wekker. Heel irritant! Ondanks dat hij gebruiksvriendelijk is zou ik aanraden deze klokradio niet te kopen.

Tricolore 23-12-2015

Slecht voor je hart

Ik heb dit product aangeschaft via mijn werkgever. Mooi product en goed geluid. Instellen verliep moeizaam maar edoch toch gebruiksvriendelijk.

Wat voor mij, en ik lees ook van velen, een negatief punt is is het wakker worden dmv radio. Mijn hartkleppen maken overuren om te herstellen. Positief punt is dat je wel direct wakker bent.

Wat mij opviel bij het lezen van de recensies is dat dit probleem sedert 6 december 2013 bij Philips is gemeld. Daarna herhaaldelijk gemeld door de gebruikers. Helaas heeft Philips hier niets mee gedaan. Blijkt. Behalve dan te melden dat ze het doorgeven. Hierdoor wordt de indruk gewekt dat de klant niet serieus genomen wordt. Gemiste kans voor Philips

ArvidD 06-05-2015

waardeloos als wekker

Ik wou dat ik deze reviews had gelezen voordat ik deze wekker kocht.
Het startvolume van de wekker blijkt niet instelbaar. Wanneer je wakker wil worden met de radio of de "natuurlijke geluiden", schrik je wakker van het kabaal.
Enkel de "buzzer" heeft een aanvaardbaar startvolume dat langzaam oploopt. Maar daarvoor koop ik geen radiowekker, dan kan ik evengoed mijn polshorloge gebruiken.

Martijn13 05-01-2015

Waardeloos

jammer dat de bedenkers van dit product met het belangrijkste geen rekening hebben gehouden! Wekvolume is niet instelbaar! Wakker worden met een hels kabaal als gevolg, erg jammer dat philips zo'n product op de markt zet. Was hier rekening mee gehouden dan was het een fantastisch apparaat geweest.

Vincenzo 08-12-2014

Maakt advertentiepraatje niet waar

Gentle wake? Helaas... Pas de tekst aan, want het radiovolume start op 10, zie ook de andere reviews.
Nu kan dit Sinterklaascadeau voor mijn dochter weer terug...

eahoogesteger 23-01-2014 Product maand in bezit

5,2
Wekker ziet er netjes uit en vooral prettig dat het display te dimmen is.

Voor mij erg groot minpunt: de "gentle wake" functie werkt niet. Het enige wat "gentle wake" is is het piep alarm, daar koop je geen radiowekker voor. Na contact met philips hebben zij zelf aangegeven dat de gentle wake idd op die manier werkt. Een grote teleurstelling en de laatste philips wekker voor mij. (vorige had ook al problemen)

Bark 19-12-2013

Niet geschikt als wekker

Wat jammer dat we de eerdere review vandaag pas lazen anders hadden we deze nooit gekocht. Het wekvolume voor de radio is niet instelbaar en daardoor voor ons onbruikbaar als wekkerradio. Waarom wordt er dan geadverteerd met Gentle Wake? Hier is niets gentle aan... Retour maar weer en verder zoeken..