Philips HF 3510/01 - Reviews

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

7,9

kluisje14 30-01-2013 Product maand in bezit

Heb dit apparaat nu een paar weken en hij bevalt uitstekend. Het is een doordacht ontwerp, dat merk je aan de touch-knoppen die al oplichten als je met je hand in de buurt komt, de makkelijke menu's en de zeer goede geluidskwaliteit van de radio en de wekgeluiden. Display is op verschillende felheids-standen te zetten. Ik heb hem op de meest gedimde stand staan. Hierdoor kun je de tijd overdag niet aflezen maar is hij 's nachts duidelijk genoeg zonder je hele kamer te verlichten. De lamp gaat 30 minuten voor de ingestelde tijd langzaam aan en dat is in het begin even wennen. Ik werd steeds een half uur te vroeg wakker en ging dan liggen wachten tot de lamp op volle sterkte scheen. Na een tijd sliep ik gewoon door totdat de vogeltjes mij op de ingestelde tijd wakker maken. Geen probleem dat je de lamp niet kunt vervangen, het is tenslotte LED en dat gaat nooit stuk. Het apparaat zoemt gelukkig niet als de lamp aan gaat en de wekgeluiden zijn erg prettig. Enig nadeel is dat de knoppen op de bovenrand klein zijn en allemaal dezelfde vorm hebben. Je kunt dus lastig op de tast de juiste knoppen vinden, maar na een tijd went dit wel. Tip voor Philips: maak bij de volgende versie de knoppen bijvoorbeeld hol en bol zodat je ze beter op de tast kunt vinden. Verder niets dan lof.

Anoniem 10-12-2016

Rustig wakker worden.

Zonder schrikken wakker worden. Soms al van het rustig feller wordende licht. Soms pas als de vogeltjes beginnen te fluiten (want dat is ons favoriete wek-geluid).
Inmiddels hebben ook alle kinderen een wake-up light.
Ik wil nooit meer een andere wekker!!

PaulAms 16-01-2016

Fijn wake-up light alleen lastige bediening

Het wake up light is prima en mooi vormgegeven. Hiervoor had ik het eerste model wake up light (nog met gloeilamp) dus deze is mooier en compacter.

De bediening echter is niet meer zo praktisch als bij het oude model De knopjes bovenop zijn klein en vertonen geen contrast met de achtergrond, dus als je net wakker bent is het even goed kijken. Wat vooral vervelend is: bij het oude model is er een redelijk grote knop voor het uitzetten van het alarm en de lamp. Deze gecombineerde functie ontbreekt bij dit model. Nu moet je eerst het alarm uitzetten, eraan denken dat het weer aan moet voor de volgende dag (ging eerst automatisch) en daarna óók nog de lamp uitzetten. Dat is wel jammer. Ook bij de layout van de tiptoets knoppen aan de voorzijde moet je nadenken welke knop in te drukken. De layout van het oude model was wat dit betreft ook logischer.

jan2611 25-12-2015

Ik ben helemaal tevreden over de wakup light. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. De eerste keer even de handleiding er bij voor de instellingen en dan gaat het als vanzelf zeer eenvoudig in het gebruik.

Ronnie1234 22-02-2015

Veel fijner wakker worden, dan een gewone wekker.

Veel fijner wakker worden, dan een gewone wekker. Was altijd nog steeds moe, nadat ik wakker werd van een wekker met alarm geluiden. Nu met het licht erbij voel ik me niet (minder) moe, als ik wakker word. Nadeel voor mijn vrouw, is dat die nu eerder wakker is. Die is gevoeliger voor licht en daardoor al wakker, als er maar een klein beetje licht uit komt.

Maja 06-04-2014 Product paar dagen in bezit

Prima apparaat. Eenvoudig in gebruik; zelfs gelukt zonder de handleiding te lezen. Eerder een Akai getest, maar daarvan was de display slecht te lezen als je kussen wat hoger is dan het nachtkastje. Bij deze geen last van doordat de display duidelijk te lezen is en de wekker wat achterover helt. Voordeel van de display is dat de lichtsterkte hiervan 4 standen worden gedimd. Of het wakker worden met vogeltjes een succes gaat worden weet ik nog niet. Zo niet dan zet ik hem gewoon op de radio om me te wekken.

julesjules 06-02-2014 Product kwartaal in bezit

Prima apparaat. De wekfunctie dmv licht werkt niet voor mij, maar dat is persoonlijk. Ik word wakker wanneer het licht op z'n felst is en als de radio aangaat. De lamp gaat zachtjes aan een half uur voordat je de wekker hebt ingesteld (op radio of ander geluidje); dit is niet instelbaar tot een kwartier of twintig minuten ofzo.
De radio blijft anderhalf uur spelen in de wekfunctie en niet zoals veel andere wekkerradio's, 59 minuten. Vind ik ook prettig. De knoppen bovenop zijn in het begin lastig te vinden, maar op een gegeven moment kun je blindelings de knoppen bedienen, zolang je maar weet waar ze zitten: drie vingers naast elkaar op de knoppen en je weet waartoe je de middelste kunt bedienen.
Bij mij is er wel een probleem met de in-slaa-val-functie. Het licht dimt wel langzaam, maar de radio dimt soms wel, soms niet. Zijn mijn vraag hierover bij 'vragen' op deze site.
Al met al best tevreden, maar ik zou 'm niet nogmaals kopen, omdat de reden van aankoop (de licht-functie) voor mij geen pluspunt blijkt te zijn.

maria66 30-12-2013

alles is prima op een dingetje na

De stabiliteit is doir de ronde vormgeving wat minder.
De bedieningsknopjes zijn ook wit zou donker mogen zijn zodat contrast beter zichtbaar is...

jerryNL 27-11-2013

voldoet niet aan de verwachtingen en werkt niet.

de philips wake-up ligt is een dure beslissing maar door de 40 dagen op proef wordt deze beslissing al een stuk makkelijker, dat heeft mij ook overtuigd

Philips beloofd echt beter wakker worden en heel veel reviews zijn hier zeer positief over.

de philips wake-up ligt, werkt en doet wat ie moet doen.
met behulp van de snelstartgids is het instellen op zich wel makkelijk en goed te doen.

de eerste nacht had ik de wake-up ligt ingesteld op mijn gewenste tijd (7:00) ,
sochtens begon de wake-up ligt al om half zeven met zacht licht, maar ik werkt er gek van en vond het vervelend en trok de stekker er uit.

het is dus zo dat je een aantal dagen moet gaan testen en experimenteren zodat het gewenste lichtintensitet goed ik, helaas naa 3 weken testen is bij mij geen resultaat voor beter wakker worden.

dus ik ga de lamp retourneren ik ben echt erg teleurgesteld dat het niet werkt, wat wel moet.
maar dat kan perosonsgebonden zijn bij mij want de andere reviews liegen er niet om.

PHILIPS WAKE_-UP LIGHT HF35/10

Auytten 21-10-2013

Super uitvinding. Werkt echt!

Ik ben blij verrast met de Wake up light. Het licht zorgt ervoor dat ik gemakkelijker opsta. De kwaliteit van de radio is super en het geluid van vogeltjes ook heel fijn.

Az123 21-10-2013

Werkt goed, ik word een stuk fitter wakker dan voorheen

Voorheen stond ik 's ochtends in de badkamer en kon ik alleen maar denken: 'was het maar weer avond, dan kan ik weer naar bed'. Sinds ik de Philips wake-up light gebruik heb ik dat helemaal niet meer. Het heeft een aantal dagen geduurd voordat ik 'm zo had ingesteld dat ie voor mij goed werkte maar daarna werkt het super!

fairytail 04-01-2013

hij doet echt wat hij zegt dat hij doet!

ik mocht hem testen via Insiders. Leuk dacht ik, testen en terugsturen. maar dat hebben we dus echt niet gedaan. Nadat we eenmaal gewend waren aan echt natuurlijk, rustig en uitgerust wakker worden willen we niet eens meer zonder, ik kan niet eens meer zonder. Echt merkbaar veel fitter opstaan, de hele dag meer energie dan voorheen. Echt een aanrader om aan te schaffen. Mijn sprookje, mijn droom is de waarheid geworden met de wake-up light!

herman-boersma 09-11-2012 Product paar weken in bezit

Geluidskwaliteit is voldoende voor een wekker met natuurlijke geluiden en radio echter zou het onvoldoende zijn voor het afspelen van muziek
De leesbaarheid is prima in orde, tevens erg fijn dat deze aan te passen is
Qua gebruiksgemak is het echt een plug & play apparaat, iedereen kan de wake-up light installeren
Vormgeving is ook erg mooi, deze past thuis in ieders huis, welke style je ook hebt.

Kortom, het is een hele fijne wekker die zn punten meer dan verdient heeft.

apiekoki 16-10-2012

Design prima, prestatie valt iets tegen

Het valt tegen hoe gemakkelijk ik wakker word van de wake-up lamp. Het geluid van de radio is wel erg mooi en mijn vorige wekker ging kapot dus hiervoor is het een goed alternatief.