Philips AJ3115/12

Opties
display, comfort-slaapstand, wekfunctie, snooze-functie
tile-scherm
LED scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AJ3115/12 op Kieskeurig.be.

3,4

• Slecht
  • Slecht

RichardB88 27-11-2019

Wekker reset regelmatig en is snel stuk

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik dacht 2 leuke wekkers te kopen voor weinig geld van een goed merk, maar helaas. De wekkers resetten regelmatig, ondanks dat ik er volle batterijen in heb zitten, ze zijn nu 3 jaar oud en de knoppen werken ook niet meer, als ik op het knopje druk om de wekker aan te zetten gaat de muziek aan, wil ik de minuten instellen dan worden de uren ingesteld etc etc, dus helaas een miskoop. En wat erg jammer en kenmerkend is, is dat dit bij beide wekkers het geval i.

Frank Swartjes 24-06-2018

Koop geen Philips wekkerradio

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik ben niet helemaal zeker of dit dezelfde wekkerradio is. Maar ik heb een Philips wekkerradio gekocht, waarvan het geluid van de radio oploopt tot keihard. Dat kun je niet instellen. De buren klagen er ook over, kan ik begrijpen.
Als je meldt bij Philips, krijg je nutteloze standaard mails terug ('leest u goed de gebruiksaanwijzing na'; daar staat juist in dat het volume niet aan te passen is)
Ik heb het apparaat ondertussen vernietigd

Pluspunten

Minpunten

• onbruikbaar product
  • geluid bij wekken keihard en niet aan te passen

Arnold 28-01-2018

Zeer slechte kwaliteit wat zorgt voor te laat komen

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Wij hebben nu drie wekkers van dit type en allemaal resetten ze zich zelf op de meest bizarre momenten naar --:-- .Zelfs hierdoor al te laat gekomen. Met de huidige naam van Philips, digitale revolutie en bestaan van digitale wekkers zou het toch geen kinderziektes moeten hebben. De goedkoopste in huis (action) werkt nog het beste en is geen Philips. En helaas geen bon meer, lijkt mij echt een soort prepaid product.

Mogelijk is er een terugroep actie want lees op internet allemaal van dit soort ervaringen. Vooralsnog geen Philips producten meer. Ben bang dat de oude vertrouwde Philipsshave ook spontaan niet meer werkt

Pluspunten

• Design, maar dit wekt je niet

Minpunten

• Reset zich zelf naar streepjes met gevolg te laat

henri 10-01-2017

slecht product

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Dan gaat hij af dan weer niet geeft soms streepjes en doet het dan weer wat een rotding al een tijdje aan de kant gezet en nu weer opnieuw gebruikt nog steeds hetzelfde.

etienne 08-08-2016

Waardeloos

3,8
Helaas de reviews te laat gelezen. Wat een waardeloos product.De instelling schiet steeds weg en kun je weer opnieuw instellen. Ook is het geluid veel te hard (kan onvoldoende zacht gezet worden). gelukkig kan ik dit k... product nog terugbrengen (BCC). Niet kopen!!! Beter nog haal dit ding uit de verkoop.

Sandra 16-12-2015

Niet kopen. Waardeloos product. De tijdsinstelling verdwijnt regelmatig, dan moet je 'm opnieuw instellen.vhet geluid is te hard.

Officiele reactie van Philips Nederland 31-12-2015

Beste Sandra,

Hartelijk dank voor uw review. Via deze weg zou ik u vriendelijk willen vragen om contact met ons op te nemen. We zijn ervan overtuigd dat wij een passende oplossing voor u kunnen vinden.

Dit mag via telefoon, e-mail of chat: http://www.philips.be/c-w/support-home/support-contact-page.html Kiest u voor het tweede hoofdstuk; Home Cinema & Audio

Alternatief kunt u ons bereiken via Twitter (@PhilipsCare_BE) of Facebook (/PhilipsBeLux)

Pascal
Philips Webcare

Rutger63 24-09-2019

compacte klokradio

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Compacte klokradio met een duidelijk display. Makkelijk in te stellen. Draadantenne goed richten voor optimale
ontvangst.

CeeDee 20-12-2017

Werkt prima

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Prima prijs-kwaliteit. Doet wat het moet doen en na het lezen van de gebruikershandleiding eenvoudig in te stellen

JW Hage 10-12-2017

Heel slecht apparaat

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik heb 3 van deze wekkers gekocht, 2 ervan resetten zich regelmatig uit zichzelf. Het is een zeer onbetrouwbaar product, dit zou niet gekocht mogen worden

Officiele reactie van Philips Sound 12-12-2017

Geachte JW Hage,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op deze website. U geeft aan dat twee van uw AJ3115’s zichzelf automatisch resetten. Vanzelfsprekend heeft dit onze aandacht nodig. We adviseren eerst de backup batterijen te vervangen. In ieder apparaat zitten twee standaard AAA-batterijen. Daarnaast kunt u controleren of de wekkerradio’s op diverse stopcontacten hetzelfde doen. Wissel ze bijvoorbeeld eens om.

Wilt u ons op de hoogte houden van de uitkomst? Wij zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter. Ga naar http://philips.to/1JPX4fL en kies voor het tweede hoofdstuk: Home Cinema & Audio.

Philips Sound Team

draaiertje 09-12-2017

Wekker reset zich regelmatig

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik heb 3 van deze wekker aangeschaft, 2 ervan resetten zich regelmatig, dit is super irritant en zou niet mogen gebeuren. Deze wekkers zouden nooit verkocht mogen worden. Een terugroep actie zou hier op zn plaats zijn.

Tessie 05-12-2017

leuk

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik vind het een fijn product en na even klooien ben ik erachter gekomen hoe die werkt :-) zat geen Nederlandse handleiding bij. Alleen als ik de radio aan wil zetten hoor ik alleen een ruis. Hoe komt dit?

Majelles 22-11-2017

Niet kopen

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Als je kunt kiezen, niet doen!
Ik moet regelmatig de tijd opnieuw instellen en nu gooi ik hem echt weg want ik krijg ook regelmatig streepjes ipv getallen. Daar heb ik geen wekker voor.
Bonnetje niet bewaard dus ik koop een nieuwe maar dat zal zeker geen Philips zijn.

nieske12 05-09-2017

waardeloos

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

ik krijg hem zelfs niet ingesteld noch met uw aanwijzigingen noch met de gebruiksaanwijzing op het internet
wat doe ik hiermee ?

Ineke 11-06-2017

Geluid super slecht

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Je kan 2 wekkers zetten. Dat is wel fijn. En dat is ook het enige. Het geluid is echt verschrikkelijk slecht. Hij stoort heel erg en het geluid gaat af en aan hard/zacht. Ook het instellen van zenders wil niet goed lukken. Ik beveel deze wekkerradio zeker NIET aan.

Pluspunten

• 2 wekkers

Minpunten

• Geluid
  • Stoort

Jan2016 16-11-2016

>Voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Ik was op zoek naar een simpele wekkerradio:
Uur, radio en wekfunctie.
Dit doet hij perfect, zelfs nog enkele extra:
- digitale frequentie en volume instelling
- voorkeursstations
- 2 alarmen
- automatische volumeregeling bij wekfunctie
Na 10 dagen gebruik, vind ik geen enkel anomalie.
Enig nadeel: knopjes moeilijk "vindbaar" maar eens ingesteld hoeft men ze niet direct meer te gebruiken.

wbtje 01-08-2016

wat een drama met de philips wekkers

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Nadat mijn wekkerradio van het type AJ3123 zichzelf constant resette kreeg ik na het melden hiervan direct ter vervanging de AJ3115/12 wekker omdat het reset kwaal bekent was bij de AJ3123.

Echter reset de nieuwe AJ3115/12 nu ook constant zichzelf!! al met al is het product geen haar beter dan de vorige.

Ik kan niet vertrouwen op mijn wekker omdat deze zichzelf reset..........

ik zou niet kiezen voor deze wekker omdat je er niet op kan bouwen.

ik verwacht ook van philips een passende oplossing!

Willie01 04-06-2016

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Net als bij diverse andere gebruikers, reset het apparaat zichzelf als je het licht aan zet. Echt super irritant.

Na diverse andere onbetrouwbare wekkers, deze keer maar eens een 'kwaliteitsmerk' gekocht..helaas dus.

bataviaone 15-03-2016

onbetrouwbaar

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

Reset zich zodra je de schemerlamp of electische deken aan/uitdoet...met harde wind, als de stroom héél even een tikje wegvalt is het alweer allemaal streepjes....zelfs de batterijen werken dan niet. Erg onbetrouwbaar....ik heb er twee van, jammer...weggegooid geld!!
Voor ons geen Philips meer, of ze moeten met alternatieven komen....ik wil ze wel omruilen voor betrouwbare modellen!!

klaas 12-11-2015
  • Product kwartaal in bezit

3,2
Niet kopen gaat op de raarste tijd op tilt, allemaal streepjes
Begrijp niet dat deze nog in de handel is.

Slecht, slecht, slecht

Officiele reactie van Philips Nederland 23-11-2015

Beste klaas,

Heel erg bedankt voor uw review. Uw wekkerradio lijkt niet helemaal te doen waar wij hem voor gemaakt hebben. Neemt u gerust contact met ons op, dan vinden we vast een oplossing. We zijn bereikbaar via telefoon, e-mail, chat, facebook en twitter.

http://www.philips.nl/c-w/support-home/support-contact-page.html of
https://twitter.com/Philipscare_NL of

Philips Webcare

johnpel 01-11-2015

Na 3 maanden spontane reset

Geschreven voor: Philips AJ3115/12

De wekkerradio heeft het 3 maanden zonder problemen gedaan, echter vannacht heeft het apparaat zichzelf spontaan gereset. Er stonden alleen streepjes op het display terwijl er wel volle backupbatterijen in zitten. Jammer dat Philips zo'n onbetrouwbaar apparaat in de markt zet. Lijkt me slecht voor de reputatie van het merk. Geen idee wat Philips voor haar klanten doet? Op internet lees ik heel veel klachten hierover dus het lijkt op een ontwerp- of productiefout bij dit model.