Philips AJ3115/12 - Reviews

• Slecht

etienne 08-08-2016 Product paar dagen in bezit

Waardeloos

3,8
Helaas de reviews te laat gelezen. Wat een waardeloos product.De instelling schiet steeds weg en kun je weer opnieuw instellen. Ook is het geluid veel te hard (kan onvoldoende zacht gezet worden). gelukkig kan ik dit k... product nog terugbrengen (BCC). Niet kopen!!! Beter nog haal dit ding uit de verkoop.

Sandra 16-12-2015 Product paar weken in bezit

Niet kopen. Waardeloos product. De tijdsinstelling verdwijnt regelmatig, dan moet je 'm opnieuw instellen.vhet geluid is te hard.

klaas 12-11-2015 Product kwartaal in bezit

3,2
Niet kopen gaat op de raarste tijd op tilt, allemaal streepjes
Begrijp niet dat deze nog in de handel is.

Slecht, slecht, slecht

KB44 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

4,5
Dit apparaat is zo gevoelig voor velden dat hij op tilt springt (ondanks backupbatterij) wanneer een ernaast staand nachtlampje wordt aangezet (op diverse plekken en met diverse lampen geprobeerd). Direct geretourneerd. NIET KOPEN dus!

19skippy69 19-01-2015 Product paar dagen in bezit

Waardeloze wekker. Hebben voor onze beide dochters één gekocht. Beide wekkers resetten zichzelf om de haverklap. zelfs wanneer er backup batterijen in worden geplaatst.
snap niet dat Philips deze wekkers nog durft te verkopen. Wanneer je op internet zoekt blijkt dat deze problemen al een behoorlijke tijd spelen er er erg veel van deze zelfde klachten worden gemeld.

teddyboy 03-06-2014 Product paar dagen in bezit

5,2
Wat een K.. ding is dit zeg. Ik heb hem nu 3 dagen en iedere nacht gaat alles uit. De tijd is weg, alarm staat niet meer aan, allemaal streepjes. Gelukkig had ik voor de zekerheid mijn alarm op mijn telefoon gezet anders zit je er mooi mee.Onbetrouwbaar dus. De (te)kleine knopjes zijn in het donker erg slecht te vinden, zeker omdat ze ook nog eens zwart zijn en niet oplichten. Inmiddels weer in de doos gedaan en van de week lekker terug naar de winkel brengen. Ciao

Gebakkenmannetje 06-09-2013 Product kwartaal in bezit

6,2
Wat kan er ingewikkeld zijn aan een wekker?
En dat is deze Philips ook niet, voor een wekker heeft hij een prima geluidskwaliteit,en de radio ontvangst heb ik wel eens slechter mee gemaakt.
Het groene licht was even wennen.
Het enige nadeel zijn de schuifknopjes waar je het alarm mee aanzet de keuzes zitten dicht bij elkaar waardoor je wel eens met de buzzer wakker wordt in plaats van de radio.
Mijn vrouw kan daar niet aan wennen en dus ga ik nog eens kijken naar de AJ3400 of de AJ2123.
verder doet hij wat hij moet doen.

joske11 27-02-2013 Product paar dagen in bezit

3,2
het lijkt een degelijke klokradio en is ook niet meer dan dat,
Helaas, de gebruiksaanwijzing is een ramp,
Het is een groot moeilijk gevouwen papier, (type landkaart) waarop het Nederlands gedeelte een waar zoekplaatje is,wie verzint er nou zoiets onhandigs?:wat dit onderdeel betreft een regelrechte afrader,
Is er bij Philips niemand die dit op werkbaarheid/leesbaarheid controleert ?
Een echte afknapper dus,
voordat een product in productie gaat moet dit toch gecontroleerd wprden kijkt mij.
heb al spijt van de aankoop

tjoptjop 12-01-2013 Product paar dagen in bezit

6,5
Betreft de geluidskwaliteit wist ik dat ik niets hoogstaand moest verwachten, echter zit door elke zender een subtiele pieptoon als een mug die rondvliegt. Dit maakt voor mij de radiofunctie onbruikbaar. Jammer want verder is het een topdingetje.