Alecto WS-1700 - Reviews

temperatuur, luchtvochtigheid, luchtdruk

6,9

Arie 04-10-2016 Product half jaar of langer in bezit

Waardeloos

6 maanden geleden twee stuks aangeschaft, een voor mezelf en eentje voor mijn moeder.
Scherm is in het begin redelijk goed te lezen maar na een paar weken moet je al goed kijken vanuit een bepaalde hoek...de apparaten vreten ook nog eens batterijen..

Minpunten

• Scherm slecht leesbaar
  • Vreet batterijen

D'Haeyere Willy 18-01-2017 Product paar dagen in bezit

Zeer duidelijk scherm met gemakkelijke bediening

Ik vind het een zeer goed product met een goede prijs kwaliteit, gemakkelijk in te stellen en duidelijke leesbare tekst op het scherm.Het apparaat werkt lang met dezelfde batterijen.

Hans 14-01-2017 Product paar dagen in bezit

Fijn weerstation

Heb het apparaat vandaag via de Mediamarkt aangeschaft. Goed en duidelijk afleesbaar. Makkelijk te installeren. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Alleen een klein minpunt: Jammer dat de klok niet radiogestuurd is. Moet je de tijd zelf op zomer- of wintertijd bijzetten. Voor de rest een prima apparaat. Iedereen aan te bevelen.

Ellen 11-01-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker groot scherm, makkelijk te bedienen

Dit weerstation voor mijn ouders gekocht vanwege het grote scherm, lekker grote cijfers dus ook goed om van n afstandje te zien.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Makkelijk in te stellen

Kareltje 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

grrot scherm ,gemakkelijke installatie

Heb de Alecto pas aangeschaft. Apparaat zeer gemakkelijk te installeren. Goede aflezing op het scherm. Gemakkelijk te installeren. De temperatuur waarden zijn nauwkeurig. Echt een aanrader.
Prijs--kwaliteitsverhouding zijn voor mij goed.

Philip 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goed weerstation

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Goed afleesbaar scherm. Bij ons vorig weerstation konden we de buitentemperatuur niet meer aflezen en daarom hebben we dit weerstation gekocht.

Pluspunten

• Groot leesbaar scherm
  • Juiste temperatuurweergave

Arne 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Temperatuur buiten-unit

Slecht apparaat! De afstand tussen de binnen en buiten-unit is slechts ca 6 meter. De unit werkt alleen als de binnen- en buitenunit dicht bij elkaar staan.
Voorheen een Erogon weerstation gehad, welke goed werkte. Ik heb echt spijt van de aankoop van dit apparaat.

Pluspunten

Minpunten

• buiten tememperatuur

ronald7765 25-11-2016 Product paar dagen in bezit

Groot scherm waardeloos contrast

Scherm is groot maar het aflezen lukt niet. Contrast valt niet in te stellen. Slechte klantenservice trouwens want ze helpen je niet als je dit probleem meldt. Ze raden het zelf af om dit product te kopen vanwege het zeer slechte contrast. Kortom een waardeloos product.
Ik koop niets meer van dit merk!!!

Carola 16-11-2016 Product paar weken in bezit

prima weergave temperaturen

Ik had al een weerstation, waar de buitensensor van kapot ging, dus moest ik een nieuwe aanschaffen. Ik had voor deze gekozen, omdat de prijs mee viel, en er niet meer poespas op zat dan nodig. Ik vind het wel jammer dat er geen atoomklok op zit, waar ik vervolgens al mijn klokken op kan afstellen. En verder vind ik het contrast van het scherm erg tegenvallen. Alleen onder bepaalde hoeken kan ik het scherm goed aflezen. Recht van voren is het nauwelijks te doen.

Pluspunten

• goede temperatuur weergave
  • goede vochtigheid weergave

Minpunten

• atoomklok ontbreekt
  • contrast scherm

K.C.J. Wolthuis 10-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn weerstation Alecto WS 1700

Zeer goed uitziend toestel welke zowel staand als hangend geinstalleerd kan worden.
Simpel te installeren. Heeft fijne grote karakters zodat het duidelijk leesbaar is.
Voor zover ik heb kunnen waarnemen zijn zowel de binnen- als buitentemperatuur zeer betrouwbaar

Pluspunten

• grote letters
  • makkelijk inn te stellen

Minpunten

• stroom was beter geweest dan batterijen

Mark 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Goed weerstation ,handige installatie.

Zeer handige installatie ,batterijen erin en hij doet het. Hiervoor had ik een veel complexer weerstation ,moest van alles handmatig instellen. Groot display ,misschien iets te groot.
Duurzaamheid weet ik nog niet ,pas een paar dagen in bezit.

Pluspunten

• Handige installatie
  • Groot scherm

lujo 27-09-2016 Product paar dagen in bezit

Groot en duidelijke display

Product gekocht, vanwege de vele weergaven (o.a.: temperatuur, vocht, dit zowel voor binnen, als buiten). Ook de prijs was doorslaggevend! Heb al eerder een weerstation gehad, deze had zoveel (teveel) mogelijkheden en voor mij dan ook lastig/moeilijk te bedienen. Bij dit model/uitvoering, was instelling " een fluitje van 1 cent. Ben er zeer blij mee.

Pluspunten

• Groot weergavescherm
  • Eenvoudige bediening
  • Niet teveel poespas!

Mart 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

No- nonsense weerstation

Behoorlijke waterdichte buitensensor. Trend temperatuurverloop is handig. Weervoorspelling komt tot nu toe goed uit.
Schem zou wat meer contrast mogen hebben.

rht geskes 26-06-2016 Product paar dagen in bezit

goed apparaat

goed apparaat met alle gewenste functies. Eén puntje van kritiek: er zit geen verlichting in. Dat is jammer waardoor je in het schermer of donker het scherm niet goed kan lezen.

D.de Groot 21-06-2016 Product paar dagen in bezit

Redelijk tot goed

Goed product gemakkelijk in te stellen tegen redelijke prijs
Alleen als je er schuin tegenaan kijkt wat moeilijker af te lezen maar dat hebben de meeste apparaten

Henk 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Weerstation met buitensensor

Goed, nauwkeurig weerstation. De gebruiksaanwijzing is heel duidelijk. Het weerstation instellen duurde nog geen 3 minuten. De draadloze buitensensor is heel handig maar volgens mij niet waterdicht.

Jan 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Goed en duidelijk

Er wordt een duidelijke beschrijving bij geleverd voor wat betreft de installatie. Bij juiste uitvoering werkt het in één keer. Jammer dat er geen exacte tijdaanduiding inzit gekoppeld aan de atoomklok in Frankfurt.

M Schrik 12-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi weerstation

Na de aanschaf volgde de installatie. Een kind doet de was zo makkelijk. Goed afleesbaar en duidelijke beschrijvingen. Klein min puntje, de buitenmeter is niet waterdicht en dat is voor Nederland niet echt handig.
Hij draait nu een dag en bevalt prima. Er zitten zoveel mogelijkheden op die ik zelf niet ga gebruiken. Maar ze zijn niet overdadig.
Kortom prima keuze van een weerstation.

Peter 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

Alecto Weerstation

Duidelijke Nederlandstalige installatie gids. Gemakkelijk te installeren en in te stellen. Werkt nauwkeurig. Voelt degelijk aan.

D. 26-03-2016 Product paar dagen in bezit

Goed product.

Gemakkelijke installatie van alle functies, alle functies duidelijk
afleesbaar en zelfs van een afstand duidelijk te lezen.