Inventum PW406GW - Reviews

vierkant

Eric 12-07-2016 Product half jaar in bezit

Niet nauwkeurig

5,5
De grootste afwijking die ik heb gemeten is 500gram. Ook wanneer ik meerdere malen achter elkaar weeg, krijg ik verschillende waarden. Na toiletbezoek (300gr) geeft hij het verschil niet aan en het lijkt er op dat hij het laatst gemeten gewicht onthoud en weergeeft, tenzij het verschil meer dan +/-400 gram is, vanaf dat moment gaat hij weer realtime meten. dit laatste weet ik niet 100% zeker en gebeurd ook niet altijd, maar er is wel iets vreemds mee aan de hand.

marga233 23-03-2015 Product paar dagen in bezit

Had eerst van een ander merk een weegschaal gekocht, kreeg niet op nul gesteld, maar deze ging dit meteen prima. Deze was meteen klaar voor gebruik en geeft ook steeds het zelfde gewicht bij verschillende keren achter elkaar wegen, dat deed die andere ook niet.

Flummi 01-03-2015 Product paar dagen in bezit

Ook al heb ik de weegschaal nog maar net...hij weegt zo nauwkeurig en consequent en is zo degelijk, ik ben er super blij mee! Echt een aanrader voor dit geld.

dieuwertje4 05-02-2015 Product paar dagen in bezit

Simpel, maar prima. Hij ga eerst wel 2 verschillende gewichten aan, maar wel constant dezelfde 2. Later heb ik hem verplaatst en gaf hij wel nog maar 1 gewicht aan.

RutgerBD 29-12-2014 Product paar dagen in bezit

Een mooi design en handig in gebruik. Daarnaast geeft de weegschaal het juiste gewicht aan en neemt hij weinig ruimte in gebruik.