Medisana Isa - Reviews

5,9

• Slecht

willien 10-06-2012 Product kwartaal in bezit

2,2
Het apparaat doet niet wat je zou verwachten, nl. wegen. Elke keer als je erop staat weeg je enkele kilo's minder of juist meer, zeer onbetrouwbaar dus. De andere functies doen het helemaal niet. Ik heb deze van mijn airmilespunten, ga een andere kopen.

Sipelpomp 29-04-2012 Product paar weken in bezit

Alles aan deze weegschaal is top, op een ding na: wegen. Stap erop, weeg en meet. Stap eraf. Herhaal na 10 minuten en je bent soms wel 5 kilo afgevallen of aangekomen (volgens medisana dan). Sowieso heeft de schaal veel moeite om tot een meting te komen, is extreem gevoelig voor kleine bewegingen. Als je achterstevoren op de weegschaal gaat staan word je veel lichter bevonden. En ja, mijn schaal staat op een volkomen vlakke tegelvloer, op één grote tegel.
De meting van de lichaamssamenstelling is veel consistenter.

Pluspunten zijn: perfecte afleesbaarheid, bedieningsgemak (touch), mooie looks, verlichting.

Conclusie: Mooi apparaat met een fundamentele fout: de onnauwkeurigheid en gevoeligheid zijn zo groot dat je je gewicht gewoon niet goed kan bijhouden.

Ik kan deze weegschaal daarom niet aanraden.

HVIS 25-07-2011 Product half jaar in bezit

5,8
Mooi apparaat, dat het eerst nog goed deed. Daarna regelmatig foutmeldingen. En nu weegt-ie alleen nog maar en de overige functies doen t niet meer. Afrader!

Elise88 24-05-2011 Product paar weken in bezit

Heel handige weegschaal wanneer je geinteresseerd bent in meer dan alleen je gewicht. Hij geeft diverse andere zaken helder weer, mits je naakt op de weegschaal staat (o.a. BMI). De sensoren kunnen namelijk niet door je kleding heen kijken. Ik leg papier en potlood onder handbereik neer om alle resultaten snel op te kunnnen schrijven. Als de weegschaal heeft bewogen, moet hij opnieuw worden geijkt (extra keer aan/uit).