Tefal PP6000

Tefal Classic Personenweegschaal 160 kg weegvermogen grijs PP1130

Tefal Classic Personenweegschaal 160 kg weegvermogen grijs PP1130

Tefal Premio Personenweegschaal Ultra Slim 160 kg weegvermogen grijs PP1220

Tefal Premio Personenweegschaal Ultra Slim 160 kg weegvermogen grijs PP1220

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

Nene65 02-10-2013
  • Product jaar of meer in bezit

5,8
Op zich waren we wel tevreden over deze weegschaal, maar net buiten de garantie ging hij mankementen vertonen. We werden steeds lichter, op zich leuk, maar niet als het niet klopt. Via de Tefal website 2x een formulier ingevuld, maar geen enkele reactie. Toen gebeld, helaas pindakaas, garantie voorbij dan kunnen ze niets voor je doen. Ik vind dat een weegschaal langer mee moet gaan dan 26 maanden, Tefal blijkbaar niet.

fransmet 06-10-2012

Geeft telkens een ander gewicht. Geeft na 10 maanden veel foutmeldingen waardoor je telkens opnieuw moet wegen

Ed4321 02-08-2012

2,8
2 dagen geleden gekocht en wegens defect 1 dag geleden geruild.
Beide Tendancy Glas weegschalen functioneerde niet - alleen melding 23 en 1888, verder blanco. Tefal's klantenservice wist hier geen passend antwoord te geven. Enige advies was weer met de weegschaal terug te gaan naar de winkel. Daar komt geen Tefal meer voor in de plaats.

stuur 29-06-2011

Fijne weegschaal, handig in gebruik en weegt goed. Je ziet meteen of je aangekomen of afgevallen bent en het verloop van de laatste 7 keer. Ook de automatische herkenning is heel handig.

jlfme 24-08-2010

Een degelijke weegschaal met geheugen voor 4 personen om het verloop van je gewicht over de afgelopen 10 wegingen te zien.
De weegschaal weet automatisch (na de 1e keer instellen) wie er op de weegschaal staat en geeft dan middels kleuren aan of je gewicht is toegenomen, gelijk gebleven of verminderd. Daarna geeft hij aan hoeveel kg verschil het is met de vorige weging en het verloop van je gewicht de afgelopen 10 wegingen.

Deze weegschaal is een stuk nauwkeuriger dan de vorige inventum weegschaal die in ons bezit was. Als je 4x achterelkaar op de weegschaal gaat staan, geeft hij ook 4x hetzelfde gewicht aan. Bij de inventum was dat 4x verschillend met een afwijking van 2,5 kg.