D-Link DCS-930L - Reviews

Microfoon

5,6

bert2004 23-11-2015 Product paar dagen in bezit

4,7
Niet kopen, je hebt er niets aan. Er wordt zoveel standaard vertelt bij de beschrijving waarbij je met dit goedkope ding ernaast grijpt omdat het voorbehouden is aan duurdere uitvoeringen.
Ik had een hele andere voorstelling van je beelden in de cloud bewaren en niet dat je zelf voor opslag moet zorgen.
Daarbij is het niet via Windows 10 te installeren omdat die al begint te blerren dat hij een gevaarlijke app wilt sluiten voor mijn veiligheid. Hoe goed werk je met Microsoft samen denk ik dan, niet dus.
De beeldkwaliteit laat veel te wensen over en is niet geschikt voor schemerig licht.
Ik zou zeggen kijk naar een ander merk of iets duurder.

DickZM 08-06-2013 Product half jaar in bezit

6,7
Het duurt even voor je alle instellingen hebt ingesteld (incl. nieuwe mail waar je beelden op binnenkomen) maar dan heb je met de DCS-930L en DCS-932L prima apparaten. Wel jammer dat de camera weerkaatst in het raam als het donker is. Voor bewaking, met infrarood, naar buiten toe door het raam heb je er niets aan. Ook kan ik niet vanaf m'n werk m'n huis in de gaten houden. Alleen als ik via mijn thuisnetwerk kijk (bijv. op GSM of tablet) kan ik de beelden zien. Wie heeft een oplossing hiervoor?

jbosch777 17-05-2013 Product paar dagen in bezit

5,3
Installeren e.d. werkt allemaal goed op zich. Helaas werkt de software alleen als je UAC in Windows uitschakelt. Dat lijkt me vanuit oogpunt van beveiliging niet aan te bevelen.
Erger nog, wanneer ik dat al doe, werkt de Skydrive niet meer, want die vereist juist het omgekeerde.