Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch GardenPump 18 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

i***@e*************** 06-03-2023

Zijn geld niet waard

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Gekocht omdat ik water moet verplaatsen van het ene vat naar het andere. 1000 liter schoon kraanwater. Deze pompt nu 400 liter water over dan accu leeg. Extra accu bij gekocht. Nu na 6 gebruikt te hebben moet ik vier keer aanleggen voordat er 1000 L water is verplaatst. Volgens de beschrijving zou deze pomp 2000 liter per uur verzetten.
Dus niet helaas.

Minpunten

• Pompt maar 250 liter water weg
  • Accu’ s zo leeg

w*****@h********** 04-08-2022

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Helemaal super, heb een volkstuin en moest regelmatig met gieters aan de gang...we vullen de regenton middels 2 kruiwagens slootwater, en kunnen de gehele tuin bewateren..
Helaas is het kogeltje onlangs eruit geschoten, we hebben wel een noodoplossing gevonden, maar liever plaats ik weer een kogeltje...
Mijn vraag wat is de maat.mm van het kogeltje?

Pluspunten

• Sterkte krachtige waterpomp

Minpunten

• Kogeltje + de afsuiiting

Jeroen9234 05-05-2021

Duurzame tuinpomp

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Ik heb dit apparaat nu een tijdje in gebruik, en hij werkt fantastisch. Gras is opnieuw ingezaaid en moet natuurlijk water hebben. Doordat we een grote regenton hebben, maken we hier dankbaar gebruik van dankzij dit apparaatje. De accu is ook nog niet aan de lader geweest terwijl we deze al best intensief gebruiken. Het enige min-puntje is dat het kogeltje van de overdruk is weggesprongen en deze niet terug te vinden is, of dat er een reserve bij meegeleverd wordt. Gebruik is enorm handig en makkelijk.

Pluspunten

• Makkelijke montage
  • Makkelijk in gebruik
  • Lang gebruik om 1 lading vd accu

Minpunten

• geen reserve kogeltje van de overdruk

Arjen 04-05-2021

Krachtige en solide tuinpomp

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Deze tuin/beregeningspomp voldoet volledig aan mijn verwachtingen. De pomp zit goed in elkaar, is makkelijk aan te sluiten en geeft meer dan voldoende water om de tuin/het gazon te sproeien, zeker wanneer je geen stroomaansluiting hebt in de tuin. Voor gebruik in een waterton vind ik het gebruik van een pomp in het algemeen wat minder nodig, omdat de inhoud van een waterton echt te klein is om een gazon te besproeien.

Pluspunten

• Goede pompkracht
  • Hoge kwaliteit
  • Stil

Minpunten

• Minder geschikt voor een waterton

zwollerob 04-05-2021

Krachtige stille draadloze pomp

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Ik zocht een apparaat dat ik kon gebruiken om mijn vijverwater te hergebruiken als water voor de tuin. Want elke keer als ik water ververste ging het het riool in. En dat is natuurlijk zonde. was na het aansluiten erg tevreden over het product. Hij is stil en erg krachtig. De pomp pompt 2000 liter per uur. Dat is best veel! De accuduur van de pomp regel unit is voldoende. Hij is namelijk ook snel op te laden dus ervoer daar geen problemen mee. De pomp doet wat ie moet doen en is lekker mobiel. Dus je kan hem voor diverse toepassingen gebruiken. Denk aan de volkstuin in de regenton of gewoon in een sloot naast de volkstuintjes. Zelf gebruik ik hem voor de vijver en de regenton. Omdat hij mobiel is kun je hem dus makkelijk verplaatsen.

Pluspunten

• stil
  • draadloos
  • solide
  • krachtig

Minpunten

• prijs
  • instel mogelijkheden

GerardJean 30-04-2021

Krachtige, accu-pomp voor duurzaam beregening tuin/gazon

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Uitstekend apparaat voor het op duurzame wijze beregenen van de tuin/gazon. Het apparaat is solide en eenvoudig te installeren doordat de pomp op een accu werkt en daarmee overal geplaatst kan worden. Wel moet de slang voor de regenton even op maat gemaakt worden. Voor de rest is de installatie een eitje en heb je een krachtige pomp waarop je makkelijk een sproeier kan aansluiten.

Pluspunten

• Werkt op accu
  • Krachtig
  • Eenvoudige installatie

Minpunten

• accu duur

Lidia 27-04-2021

Je weet niet wat je mist

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Deze pomp mochten wij testen van de reviewclub, heel blij mee want met ons nieuwe huis kwamen twee regentonnen zonder kraantje en van scheppen met de gieter heb je snel genoeg. Op deze pomp kunnen we gewoon de tuinslang aansluiten! De installatie is even passen en meten en is vervolgens door het op maat snijden van de slang niet meer makkelijk aanpasbaar. Dat is meteen het enige nadeel omdat we twee verschillende groottes aan regentonnen hebben, bij de grootste komt hij nu niet diep genoeg. Verder is hij krachtig en snel en makkelijk in het gebruik. Een fijn product van welke is niet wist dat ik deze mistte!

Pluspunten

• Makkelijk
  • Krachtig

Minpunten

• Maar op 1 maat in te stellen

Okeribok 27-04-2021

Zeer krachtige off the grid pomp met universele accu

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Volgens de specificaties kan hij 33l/minuut. Dat betekent dat hij een emmer leeg trekt in 20 seconden. En dat is waar! Superkrachtige pomp meerdere sproeiers tegelijk op volle kracht aankan. Ook erg handig dat er een universele accu op zit, die op een heel aantal andere tuinapparaten, zelfs van sommige andere merken, ook werkt.
Minder handig vind ik dat de kracht niet instelbaar is (behalve door de kraan in de slang, maar dan maak je de accu alsnog snel leeg). De timer is wel handig, maar als je de 15 minuten instelt, moet je dus ongeveer 450l water hebben. En als je zoveel regenwater hebt, is die sproeier dan nog wel nodig?
Tweede en laatste minpunt: je kunt deze pomp alleen op de accu gebruiken, dus niet op het stopcontact en je kunt hem dus niet "smart" maken.

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • Universele accu

Minpunten

• Misschien té krachtig en niet instelbaar
  • Niet smart of via lichtnet

Tom 26-04-2021

krachtige pomp

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Ik heb deze pomp nu enkele weken in bezit en een aantal keer gebruikt. De pomp is verrassend krachtig. Naar mijn idee krachtiger dan wat uit de kraan komt. De installatie was ook zo gedaan. Het is handig dat het op een batterij loopt als je geen stroom in j de buurt hebt. Is dit wel het geval dan is het handiger om het op het net te hebben hangen. Maar dat is helaas niet mogelijk. Ik ben tevreden met het product en vooral voor mensen met een moestuin zonder stroom lijkt het me ideaal.

Pluspunten

• krachtig
  • makkelijke installatie

Minpunten

• niet mogelijk om vast op stroom te installeren.

Danny30 26-04-2021

Fijn apparaat voor grote regentonnen

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

Het is een fijn product als je de beschikking hebt voor grote waterreservoirs. De pomp heeft genoeg kracht om een kleine regenton binnen mum van tijd leeg te pompen. Zorg dan dus ook in mooie dagen voor een grote wateropslag waaruit de pomp kan pompen anders is de pomp snel klaar met al het water.

Er zit een fijne timer op die je kan gebruiken, zodat je elke keer even water geeft en niet die tijd erbij hoeft te staan. Daarnaast ook fijn dat er een accu word bijgeleverd die je weer kan gebruiken op andere Bosch apparaten!

Pluspunten

• Werkt goed
  • Krachtige druk

Minpunten

• Grote opslag nodig voor water

Siebe-Geert 26-04-2021

Prima aanwinst als je veel regenwater verzamelt

Geschreven voor: Bosch GardenPump 18

De Gardenpump is echt top, aansluiting is super makkelijk, in regenton hangen en go! De druk is enorm goed, beter dan de waterleiding zelfs. Je kan de slang en sproeier en op aansluiten en de pomp werkt top. Je kan hem makkelijk verplaatsen en de oplader gebruiken voor alle andere apparaten van Bosch. Waarom dan geen 10? Hij is eigenlijk zo goed dat hij de regenton in 10 minuten leegtrekt. En dan in deze tijd wachten op een volle regenton duurt echt heel lang. Dus kwaliteit top, praktisch minder. Je kan hem beter in de sloot hangen, maar ja... kan en mag niet overal.

Pluspunten

• werkt top
  • verplaatsbaar met accu
  • krachtig

Minpunten

• je moet veel regenwater verzamelen