Graef WK 62 - Reviews

Inhoud
1,5 liter
Waterniveau indicator

Akashaa 02-12-2013 Product kwartaal in bezit

Perfecte waterkoker voor mensen die net als ons heel het internet hebben afgezocht voor BPA vrije waterkokers. Dit is er 1.

Geen kijkvenster dus van plastic (perfection :) )

Alleen waterfiltertje bij schenk gedeelte was deels plastic, maar makkelijk te verwijderen. Wij houden de waterkoker toch altijd kalkvrij, dus geen filtertje nodig.

Knopje om hem aan te zetten had iets sterker mogen aanvoelen.
De maatvoering in de kan is goed te zien door het relief (geen inkt oid).

Ik ben super tevreden met deze waterkoker, want hebben heeeeeel wat winkels gehad voor een 100% metalen waterkoker en deze zijn er haast niet. Misschien dat dit binnenkort gaan veranderen.

Niet twijfelen. Dit is de koker die je wil hebben!

Het schenktuitje had trouwens beter geschonken als het een ander design zou hebben gehad, maar dat kan ook door het verwijderen van de filter zijn gekomen. Hij schenkt nog steeds goed hoor en is niet lastig, maar het viel me op.

Duurzaamheid een 6 omdat het knopje voor mijn gevoel steviger had gekund, maar ik wilde dan ook niet teveel betalen.

Aan de buitenkant kun je niets aflezen, maar omdat ik dit wilde geef ik het gebruiksgemak toch een 10. Had zelf ook niets anders kunnen bedenken om dit anders op te lossen.

De glazen kannen zijn volgens mij ook niet 100% "goed".. Alle kannen die ik hiervan heb gezien hadden toch een plastic afsluitrandje onderin.

pabag50 29-06-2013 Product paar dagen in bezit

Een waterkoker zoals ik hem zocht. Eenvoudig en handig in gebruik. Grote vulopening, waardoor een extern peilglas overbodig is en het design exclusief houd. 1 liter kookt in 2.5 min. ! Gewoon een degelijk ding zonder toeters en bellen die je toch niet gebruikt. En vooral een beauty op je aanrecht ! En value for money, voor een vergelijkbaar model van wmf of Siemens betaal je bijna het dubbele !
Gewoon doen , en ik werk niet bij Graef !