Inventum HWD722

Kleur(en)
zwart
Afmetingen (BxDxH)
210 x 275 x 240 mm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum HWD722 op Kieskeurig.be.

7,6

Moon 08-03-2019

Mooi disign

Geschreven voor: Inventum HWD722

Uiterlijk en praktisch. Wat mij aanspreekt is dat je alleen voor 1 kopje thee water kookt en niet de hele bak met water kookt.

Pluspunten

• Economisch
  • Direkt warm water
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Temperatuur niet degelijk
  • Neemt wel plek in

Ben Beijer 04-09-2019

wat kunnen ze toch veel tegenwoordig

Geschreven voor: Inventum HWD722

'wat kunnen ze toch veel tegenwoordig'. dat zou mijn moeder gezegd hebben als zij de Inventum heet waterdispencer had gezien. Zou wat voor mijn vader geweest zijn want volgens Ma kon hij nog geen water koken. met de Inventum HWD722 was hem dat zeker wel gelukt. Wij kunnen de heet waterdespencer HWD722 warm, wat heet op elk instelbare temperatuur aanbevelen.. mooie vormgeving, en in 5 seconden warm water . top product .

Pluspunten

• werkt eenvoudig
  • mooi design

Minpunten

• geen kunnen vinden

Cindy 14-08-2019

Makkelijk in gebruik, kopje thee staat snel klaar.

Geschreven voor: Inventum HWD722

Ik vind de heetwaterdispenser een super praktisch en makkelijk apparaat. Je hoeft weinig handelingen uit te voeren voor een kopje heet water. En je hebt een groot watertank van 2,2L waardoor je niet na 1a2 koppen thee weer hoeft te vullen. Ik heb gekozen voor de inventum heetwaterdispenser omdat ik snel een kopje thee voor me wil hebben staan, en Niet eerst op de water koker hoef te wachten. Nu is het kopje er onder.. aan en je hebt een kopje goed heet water! Ik ben er erg te vrede over. Ik wil niet anders.

Pluspunten

• Snel kop heet water
  • Makkelijk in gebruik

Moon 26-06-2019

Vormgeving is mooi maar...

Geschreven voor: Inventum HWD722

Na ruim 4 mnd gebruik komen de barsten. Kwa vormgeving mooi strak. Echter wat er bij de koop niet is verteld dat de filter ongeveer €25,95 en dat je die toch minimaal 3* per jaar moet
Vervolgens heeft de aan/uit knop het begeven. Na openen blijkt dat er schroefjes in zitten die verroesten!!! En de plastick ringen zijn verschoven.
Heeeel erg jammer. Vindt dit dus echt niet kunnen.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Gebruiks gemak
  • Efficient

Minpunten

• Kwaliteit matriaal slecht
  • Temperatuurmeter werkt niet goed
  • Schroeven die roesten?
  • Waterfilter minimaal 3* perjaar vervangen
  • Waterfilter kosten minimaal €80 pj.

Inventum Huishoudelijke Apparaten b.v. 09-07-2019

Beste Moon,

Wat vervelend om te vernemen dat je niet tevreden bent over de heet waterdispenser. De filters zijn om het water te filteren en te zorgen dat de kalk uit het water wordt gefilterd en niet aan de binnenkant van de onderdelen gaat zitten. Afhankelijk van de hardheid van het water dient u de filter te vervangen.

U heeft 2 jaar garantie op de heet waterdispenser echter zoals aangegeven vervalt de garantie op het moment dat het apparaat wordt geopend. Echter wil onze service afdeling naar de klacht kijken. Je mag een e-mail sturen naar service@inventum.eu met de klachtomschrijving, een kopie van het aankoopbewijs en enkele foto’s van de klacht.

Groeten Team Inventum.

T. Pijnappels 31-10-2018

Mooi en gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Inventum HWD722

Oude heetwaterdispenser ging kapot en kon niet meer gerepareerd worden, lang gezocht tot dat we bij Expert te Oss deze zage staan en gelijk gekocht, nu gooie we geen warmwater meer weg. Bedankt.