Philips HD9305 wit

Kenwood SJM110 zwart

Kenwood SJM110 zwart
Bekijk alle Waterkokers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips HD9305 wit op Kieskeurig.be.

2,5

Joeni 07-04-2018

Kwalitatief product

Geschreven voor: Philips HD9305 wit

De waterkoker is een zeer mooi toestel.
Het water warmt snel op en hij is simpel aan te zetten door maar 1 hendeltje naar beneden te duwen.

Ik merk dat hij wel 'luid' kan zijn. Maar omdat het snel gaat, stoor ik me hier niet lang aan.

Toestel is ook makkelijk om te poetsen.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

jose 28-03-2018

mooi klein model

Geschreven voor: Philips HD9305 zwart

Gekocht en teruggebracht.
Thuisgekomen uitgepakt en uitgeprobeerd. Zag er heel mooi uit.
Er zit een klein soort knopje bij de deksel waar je op moet drukken zodat de deksel vanzelf open gaat. Dat werkt dus niet. De deksel zelf moet je optillen.
Dan zet je hem aan. Vervolgens bij het opwarmen is er een immens lawaai, echt ongelooflijk veel herrie dat pas minder wordt als het kookpunt is bereikt.
Ten slotte een waarschuwing voor het geval er kinderen in de buurt zijn, het ding wordt gloeiend heet. Dat is echt niet normaal.
Eerlijk verwoord. Niets is overdreven.
Vandaar dat ik de mooie waterkoker helaas heb teruggebracht.
Grtj jose

Minpunten

• erg hard geluid bij opwarmen
  • buitenkant gloeiend heet

Antonhony 29-10-2017

Mooie RVS uitstraling

Geschreven voor: Philips HD9305 zwart

De Philips waterkoker HD9305/20 ziet er mooi uit.
Het apparaat heeft 2 grote nadelen.
1. Het apparaat is enkelwandig waardoor de buitenkant kokend heet wordt, oppassen dus!
2. Het deksel zit vast aan het apparaat en kan niet geheel open, dit is lastig ontkalken en schoonmaken.
Van Philips verwacht je niet van dit soort beginners fouten, ze maken toch al heel lang consumenten producten.