Kenwood Bollitore kMix SJM021A - rosso - Reviews

Waterniveau indicator

7,9

ra.klaassen 08-03-2015 Product jaar of meer in bezit

5,7
Een kleine 2 jaar geleden deze "mooie"waterkoker aangeschaft.Breekt gister spontaan het hele handvat af gevuld met kokend water. (Gelukkig geen letsel). Levensgevaarlijk! Dit verwacht je toch niet van een fabrikant zoals Kenwood, eigenlijk van geen enkel merk! Zou echt NOOIT moeten kunnen gebeuren. Morgen toch even contact opnemen met Kenwood, ben erg benieuwd naar hun reactie omdat het zeker niet de 1e keer is en ook niet de laatste keer zal zijn.

MarcG73 22-10-2013 Product jaar of meer in bezit

6,7
22 maanden in bezit en breekt spontaan het hele handvat af, inclusief schakelaar. En ja, inderdaad vol met kokend water. (Gelukkig geen letsel). Levensgevaarlijk! Ziet er mooi uit en 22 maanden probleemloos gefunctioneerd. Dit verwacht je toch niet! Zou echt NOOIT moeten kunnen gebeuren. Uitkijken dus

tijan 25-02-2013 Product half jaar in bezit

5,3
hij heeft het 6 maanden uitgehouden. toen zat het plastic vol scheuren en kwam er stoom uit het knopje om 'm aan/uit te doen. erg teleurstellende kwaliteit. we hebben dit model gekocht omdat 'ie mooi is, maar dat weegt niet op tegen het gebrek aan kwaliteit.

tante Es 08-02-2013 Product jaar of meer in bezit

Schenkt fantastisch, zonder te lekken. Prettig handvat.
Eenvoudig te bedienen, vooral het deksel.
Kookt vrij snel.
Kijkvenster zit onhandig achter het handvat en ik had liever liters gezien ipv kopjes, maar ach ik kijk gewoon in de kan.
Kortom: moeiteloos waterkoken en nog mooi ook.

RobertVictor 21-06-2012 Product jaar of meer in bezit

5,7
We kochten deze Kenwood vanwege z'n fraaie uiterlijk en goede reviews. Nu, anderhalf jaar verder weten we wel beter. Vrij snel al bleef de klep niet meer dicht; werd tot twee keer toe bij de dealer verholpen. Vervolgens begon hij soms te lekken met als gevolg grote plassen water in de keuken en sinds kort is de aan/uit schakelaar defect (lam).
We bezitten ook twee kleine waterkokers van Princess en die doen het al twintig jaar zonder enig probleem.
Onze mening over deze Kenwood waterkoker is dus behoorlijk negatief en ons advies: niet kopen.

e van der loo 16-08-2011 Product kwartaal in bezit

fijne compacte waterkoker.knoeit niet met uitschenken.
degelijke uitstraling.

B26 14-08-2011 Product paar dagen in bezit

Compacte waterkoker met een fijn handvat. Knoeit niet bij het uitschenken! Het water raakt gemiddeld snel aan de kook. Gekocht bij Bol, binnen 1 dag geleverd. Alles voelt stevig aan, dus ik denk dat hij nog wel een hele tijd meegaat. En hij ziet er ook nog eens erg mooi uit!

Triviant 02-08-2011 Product kwartaal in bezit

---------- update review 02-08-2011 ----------
Ik ben nog steeds blij met mijn waterkoker. Hij is mooi, degelijk en gebruikersvriendelijk.

---------- oude review 11-04-2011 ----------
Gebruikersgemak:hij is licht maar wel degelijk gemaakt. Gemakkelijk bij te vullen door op een knopje te drukken springt het deksel open.
Vormgeving:ik vind het een aanwinst voor mijn keuken.
Duurzaamheid: kan ik nog niets zeggen, volgens gebruiksaanwijzing moet deze tijdig ontkalkt worden dat bepaald volgens mij ook de duurzaamheid.
Gekocht via Elektrokoopjes. Redelijk snel geleverd (2 weken).

Corry Bunschoten 27-10-2010 Product paar weken in bezit

Via Elektrokoopjes een prachtige rode Kenwood waterkoker aangeschaft. Snelle levering tegen zeer mooie, voordelige prijsstelling.Een waar sieraasd in de keuken. Zó tevreden, dat we er nog een kochten, nu zwart, voor de verjaardag van onze dochter.
C.van der Heiden-Bunschoten