Philips HD4649 - Reviews

Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 14 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,5

• Slecht

Natasha 04-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Fijne waterkoker, gaat helaas niet erg lang mee

Ik heb de waterkoker zes jaar geleden gekregen toen ik op kamers ging. Ik heb de waterkoker tot afgelopen jaar weinig gebruikt (max. 1 keer per week). Ik was er altijd erg tevreden mee. Hij maakt weinig geluid, kookt snel en kan ook kleine hoeveelheden water koken, wat prettig is als je alleen woont! Sinds korte tijd lekt de waterkoker...
Bij mijn werk hebben we dezelfde waterkoker. Die is ook gaan lekken. Eerst een klein beetje en later steeds meer. Ik vrees dus voor het ergste bij mijn waterkoker... ;)

Pluspunten

• Kleine hoeveelheden water koken
  • Kookt snel
  • Stil tijdens het koken
  • Lampje geeft aan of de waterkoker aanstaat

Minpunten

• Gaat op den duur lekken

IngSyl 11-07-2015

Blij mee.

Een goed en deugdelijk product. Ik ben zeer tevreden, hij doet wat hij moet doen en past goed bij onze overige keuken apparaten.

RondeRuiter1969 12-12-2014

Gaaf aparaat!!

Mooie kleuren, ja daar viel ik voor .... praktische aparaat van Philips.
Snelle koker, ook voor kleinere kopjes, licht, ..... kan beter vragen wat is er slecht aan??
Nou ..... niets!

Delphine 21-07-2013

prima apparaat

Ik ben erg tevreden over mijn waterkoker, zeer gebruiksvriendelijk en heel eenvoudig te ontkalken en schoon te maken

njdebruijn 10-06-2013 Product jaar of meer in bezit

6,3
Gebruik is makkelijk door de kopjes die erop staan.
Maar de duurzaamheid laat veel te wensen over. Na een half jaar begon de waterkoker te lekken, vanuit de kan door het verwarmingselement en op het aanrecht. Philips heeft toen een nieuwe opgestuurd. Hetzelfde model. Maar ook deze heeft na een half jaar weer dezelfde kuren en lekt ook weer. Dus niet aan te raden.

Arieb030 15-04-2013

Gaat snel kapot

Prima waterkoker, de eerste 15 maanden.
Lekker snel, is niet heel erg stil.
Alleen het probleem: Hij gaat lekke. Bij ons na 15 maanden ( dus net buiten de garantie)
Aan de onderkant is de rand iets gaan wijken waardoor de waterkoker water lekt. Eerst minieme hoeveelheden nu steeds meer.

Phil1 10-11-2012

Prima

Deze waterkoker doet wat hij moet doen: snel en goed water koken. De eerste twee keer gaat de deksel wat stroef open, maar daarna heel soepel.
Er gaat een lichtje branden als de waterkoker aanstaat. Dat is heel fijn.
Nadeel: het kijkvenster is aan de donkere kant, waardoor het wat moeite kost om te zien hoeveel water er in zit. Maar dat went gauw genoeg.

Frans 323 19-06-2012 Product half jaar in bezit

---------Update review, 19-6-2012---------
In aanvulling op mijn eerdere bericht, blijf ik van mening, dat mijn waterkoker het prima blijft doen en heb ik kennelijk de goede keus gemaakt.

----------1e review, 26-2-2012----------
De peilschaal varieert van 1 tot 7 kopjes, waardoor je ook water kunt koken voor de kleinste hoeveelheid, dus 1 kopje.
Bovendien maakt hij weinig geluid en het water kookt erg snel.
Praktisch is, dat de waterkoker ook geschikt is voor linkshandigen. De waterkoker is n.l. draaibaar en heeft aan beide zijden dezelfde peilschaal.
Kortom een prima apparaat.

ties90 28-05-2012 Product jaar of meer in bezit

De waterkoker deed het altijd goed tot hij na 2 jaar ging lekken. (net na het verlopen van de garantie). Voor mij geen philips meer. De eerste (ook Philips) is doorgebrand).

Officiele reactie van Philips Nederland 30-05-2012

Beste Ties90!

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend om te horen dat de Philips waterkoken is gaan lekken. Dit zou uiteraard absoluut niet mogen!

Kunt u contact met onze klantenservice opnemen om samen tot een goede oplossing te komen? U kunt het beste uw persoonlijke dossiernummer vermelden: 50-1068930312

U kunt de Philips klantenservice bereiken op het volgend telefoonnummer: 0900 202 11 77 (€0.10 c p/m) van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.

Philips Webcare

vdijss 20-05-2012

Mooi en goed apparaat

Een mooi en makkelijk te gebruiken waterkoker.
Die er buiten dat deze er mooi uitziet ook nog prima werkt
Zeer tevreden

jetje 22-02-2012

redelijk product, niet echt enthousiast

ik heb sinds kort deze waterkoker. hij is mooi om te zien maar ik ben niet erg tevreden. de waterstand is moeilijk afleesbaar. hij maakt (vind ik) erg veel lawaai bij het koken. vullen door de tuit gaat slecht (kan alleen met een kleine waterstraal). verder schenkt hij wel zeer goed.

mareri 19-09-2011

lastig te openen deksel

Voordeel: de uitstekende maatverdeling.
Twee nadelen:
1. redelijk kleine opening om de kan met water te vullen.
2. voor mij het grootste nadeel: het lastig te openen deksel. Ik heb er twee handen voor nodig en dan moet ik nog hard trekken.

Annabelle 09-09-2011

degelijk, praktisch product

Goede waterkoker, werkt snel en effectief en neemt niet teveel ruimte in beslag. Om het water bij te vullen moet je goed opletten dat je de kan niet te ver naar voren houdt. Als je dit eenmaal weet is het een prima product.

retaliator22 15-04-2010 Product jaar of meer in bezit

Echt zo goed als nieuw! Werkelijk waar; ik koop nooit meer zo'n nieuwerwetse waterkoker. http://link.marktplaats.nl/339230303
Bijna op één hand te tellen, zo vaak als ik deze waterkoker heb benut. Nu dus te koop voor 2,50 vanwege defect.

Ding leek wel een flits apparaat van een fototoestel, zo goed deed ie het! Maar dan helaas slechts eenmaal: de keer nadat deze voor het laatst het water had laten koken. En echt waar, het ding is hooguit 30 tot 40 keer gebruikt.

Vandaag heb ik de kan uit de houder genomen en de kap aan onderzijde los geschroefd. Die zit bevestigd met 3 schroefjes, type kleine chinese torx. Die schroevendraaier hebben de meeste consumenten niet thuis bij het handgereedschap. Achter de kap zien we het contact chassis, welke normaal in het contact van de houder grijpt.

Bij mijn kan is het verwarmingselement doorgebrand. Verwarmingselement? EEN STUKJE VERWARMINGSFOLIE dus. Iets dergelijks kunnen we als consument van een lagere capaciteit aanschaffen, bijvoorbeeld: http://www.conrad.nl/goto.php?artikel=189190

Heb contact opgenomen met de producent en er zit twee jaar garantie op dit apparaat, weet ik inmiddels. Gelukkig ben ik het er over eens; voor mij nooit meer zo'n flitsende nieuwerwetse waterkoker. Zo'n oud systeem met een verwarmingsspiraal of gewoon een dompelaar, kan mij het schelen.