Russell Hobbs Legacy - Reviews

Waterniveau indicator

8,9

Tineke 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie waterkoker

Deze waterkoker ziet er echt mooi uit!
Het water is snel heet, ook handig dat je de hoeveelheid water voor een, twee of drie kopjes kan aflezen aan de hand van de rode schaalindeling aan de binnenkant. Het geluid van de waterkoker is niet veel meer of minder dan mijn oude waterkoker.

Hetty 18-06-2016 Product paar dagen in bezit

Handige en mooie waterkoker

Prachtig design! Handig in gebruik en mogelijkheid voor 1-2-3 kopjes heet water. Is dus ook handig voor het zetten van bv. 2 kopjes thee. Tevens energiezuinig.

Fam de Boer 15-06-2016 Product paar dagen in bezit

Een erg mooie en opvallende verschijning voor in huis.

Wij bezitten de Russell Hobbs Legacy in de kleur Rood en we zijn erg blij met deze aankoop. Niet omdat deze binnen no-time 1,2 of 3 koppen thee zet, maar ook omdat deze mooie waterkoker een opvallende verschijning is in onze keuken. Echt een aanrader dus.

Bart 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooi design, fijne werking

De waterkoker hebben wij in de eerste instantie gekocht om zijn mooie design. Over de functionaliteit is daarnaast zeer goed nagedacht, met het extra grote handvat om de waterkoker heen. De indicatie in de waterkoker geeft zeer handig aan, hoeveel water er nodig is voor het aantal kopjes heet water. Al met al dus een mooie waterkoker die nog goed werkt ook. Wij zijn dik tevreden en raden het product zeker aan!

Diarto 15-06-2016 Product paar weken in bezit

Mooi ontwerp!

Mooi ontwerp, mooie diepe kleur ook! Ik moest zelf wennen aan het handvat, het ziet er in eerste oogopslag nogal vreemd uit, maar schenkt heerlijk.
Verder is het een prettige waterkoker. Ik vind wel het geluidsniveau te hoog voor een waterkoker uit dit duurdere segment.

Jolanda Brouwer 13-06-2016 Product paar dagen in bezit

Russell Hobbs Waterkoker

Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe waterkoker, de grote vulopening bij de tuit, 1, 2 of 3 mokken thee in een mum van tijd klaar en blijft lang warm. Energiezuinig en een blikvanger voor in de keuken, zeer tevreden met mijn aankoop! (het was liefde op het eerste gezicht door de vorm en de kleur en telkens als ik mijn keuken in loop ben ik zeer blij met deze aankoop).

Anita Hestens 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Omdat ik de waterkoker nog maar kort in huis heb, kan ik niets zeggen over de duurzaamheid. De waterkoker heeft een mooi design en opvallend rode kleur. Daar ben ik voor gevallen.

Mooie vormgeving en makkelijk in gebruik omdat ik eerder ook zo'n soort waterkoker heb gehad. Deze kleur is anders en staat heel apart in mijn keuken. Verder is hij heel praktisch. De deksel gaat er makkelijk vanaf om te vullen. Je hoort een klik als het water kookt. Ik hoop dat deze duurzamer is dan de vorige die nog geen 3 jaar mee ging.

Bart 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi apparaat, prima kwaliteit

Mooi apparaat, prima kwaliteit. Staat mooi op het aanrecht en functioneerd uitstekend. Zorgt voor snel en veilig kokend water

wds1 25-05-2016 Product paar dagen in bezit

Russel Hobbs Waterkoker

Het design viel gelijk op. Een blits ding. Mooi robuust handvat. Hij kookt als een malle. Het water lijkt zelfs beter te smaken.

Hengelo 24-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie waterkoker

Een mooie aanwinst voor onze keuken. Ziet echt prachtig uit. Hoelang gaat die mee, weten we niet, maar het ziet wel degelijk uit.

Handige handvat, je kan op verschillende manieren vasthouden en inschenken. De kleur rood vinden we geweldig.

W Bossenbroek 22-05-2016 Product paar dagen in bezit

Uniek waterkoker

Geweldig! De kleur past mooi bij Boerenbont servies. Vorm van waterkoker is apart. Gemakkelijk van binnen in hoeveel kopjes water kan ik het gebruiken.

A van der Kooi 20-05-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en goede waterkoker

Is door zijn kleur en vormgeving een opvallende verschijning in de keuken. Heeft een mooi design waardoor je hem ook gerust op je aanrecht kan laten staan.

Maar belangrijker natuurlijk is of hij zijn werk ook goed doet. Heb hem nu een paar dagen maar tot nu toe kookt hij het water snel en heeft hij hierbij ook niet teveel lawaai. En ook handig is de ronde plaat waar je hem op plaatst, hierdoor kun je hem in elke positie kunt terugplaatsen.

Over de duurzaamheid valt nu nog weinig te zeggen, maar bevalt tot nu toe zeer goed.

Noëlle 20-05-2016 Product paar weken in bezit

Hele mooie waterkoker

Hele mooie waterkoker! De kleur is in het echt nog mooier!! Een heel mooi design. Heb ' m voor men moeder gekocht maar wil er zelf nu ook een aanschaffen