Philips HD 4670/20 - Reviews

Waterniveau indicator

6,9

• Slecht

Candy 02-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Pas op met deze waterkoker!

Ik heb deze waterkoker een paar jaar, nu is er een gat gevallen in het plastic op de bovenkant, zowel als in het plastic op de maataanduiding. Eigenlijk komt het erop neer, dat het plastic vergaan is door de hitte van het kokende water. Omdat ik het niet eerder bemerkte, heb ik in die tussentijd heb ik dus wel steeds ongemerkt sporen van gesmolten plastic in mijn thee gehad....

Pluspunten

• handig in gebruik

Minpunten

• plastic gaat stuk!
  • niet duurzaam!

Pibber 12-08-2015 Product half jaar in bezit

Redelijk tevreden, wat moet een waterkoker nog meer doen dan water koken? Dat doet deze naar behoren.

Positief is dat er veel in kan en dat de vulopening van de schenktuit groot is, daarmee kun je hem onder de kraan vullen zonder de deksel te openen.

Wel wat minpuntjes:

- Het indrukken van de knop is lastig, hard indrukken en dan blijft deze pas 'zitten'.

- het duurt vrij lang voordat deze af slaat. Dat kost stroom en zet hem meestal zelf gewoon uit.

Maar dat zijn geen zaken om hem niet te kopen. Herken de klachten van de openstaande deksel of lekkages ook (nog) niet.

Louise82 27-07-2012 Product half jaar in bezit

4,7
Omdat mijn andere philips waterkoker het binnen de garantie begaf kreeg ik een tegoedbon voor een nieuwe.
Na even te hebben rondgekeken, toch besloten om weer een phlips te halen, foute beslissing dus.
Al vanaf het begin sloot de deksel niet goed af dus besloten we de waterkoker maar steeds via de tuit te vullen om zo de deksel niet te belasten.
Nu zijn we 6 maanden verder en de deksel staat nog verder open, kan ik weer terug naar de winkel.

11maart 29-12-2011 Product maand in bezit

5,7
We hadden eerst een Braun waterkoker die ons zeer goed beviel. De huidige Philips HD4670 waterkoker hadden we een week in ons bezit voor dat hij begon te stomen ging de deksel meteen al een stukje open en een tijd later schakelde hij pas uit. Dit kost ook nog veel meer elektriciteit.Er komt veel stoom uit en de keukenkastje werden nat.
Daarna gingen we naar de Media Markt waar we hem gekocht hadden en konden hem meteen ruilen maar deze bleek precies hetzelfde euvel te hebben.We moeten de deksel met de hand dicht houden.

EdwardT007 16-09-2011 Product paar dagen in bezit

Nadat de aan/uit schakelaar defect is geraakt heeft Philips het apparaat kosteloos vervangen door een nieuwe.
Mijn complimenten aan Philips.

Philips HD4670 29-05-2011 Product half jaar in bezit

6,3
Nu 9 maanden in gebruik. Lekt af en toe water en vandaag brak het knopje af. Slechte constructie.

markbakker1978 12-09-2010 Product jaar of meer in bezit

Binnen twee jaar lekt hij bij het kijkvenster. Niet duurzaam!

ivonne1 04-08-2010 Product paar dagen in bezit

Deze waterkoker gekocht omdat mijn Princess waterkoker na 2 jaar al gesneuveld was. Deze was net nieuw uit en hij zag er op het plaatje mooi uit. Toen ik hem eenmaal thuisbezorgd kreeg vond ik hem wel erg groot qua formaat! verder voelt hij degelijk aan.

Waterkoker doet er 2minuut40 over om 1,7 liter te koken; duidelijk sneller dan mijn vorige Princess waterkoker. Er zit een goed filter in waardoor er geen kalk in het water komt. Tevens kun je er best 2 liter water in koken zonder dat hij overkookt. Ook best handig.

Verder is het lampje onderin blauw en geeft hij een heel subtiel 'ping' geluidje nadat hij is afgeslagen. Als hij het een tijdje uithoudt ben ik meer dan tevreden met dit apparaat!

Watergeus2 24-03-2010 Product paar dagen in bezit

Zojuist deze waterkoker aangeschaft. 2400 watt en behoorlijk snel. Hiervoor had ik een Bifinett van de Lidl, ook een fijn ding maar deze is zijn geld ook waard. Er zit een filter op de schenktuit om geen kalk in je theeglas te krijgen. De kan zelf is gesloten, je ziet dus geen warmte-element. Kortom een mooi ding en ik ben er ook blij mee.

BrightOne 18-02-2010 Product paar dagen in bezit

Super mooie en snelle waterkoker. Goede aankoop geweest. Heb hem via cool-sound besteld, duurde wel ongeveer een week voordat ik hem had maar dat was geen probleem voor mij.
Hiervoor had ik eem waterkoker van Tefal waar ik ook wel tevreden over was, maar dit ding van Philips is toch wel duidelijk versie 2.0. Aanrader!

Gebruiksgemak 8
Zitten 2 knoppen op. 1 voor het openen van de deksel en 1 voor het aanzetten.

Vormgeving 8
Mooie materiaal gebruikt en mooi blauw lampje als die aan staat.

Ar70 05-01-2010 Product paar dagen in bezit

Een mooi en (op internet) vriendelijk geprijsd RVS model, maar geen aanrader voor wie snelheid erg belangrijk vindt. Hij voldoet prima maar is duidelijk trager dan mijn vorige waterkoker van een vaag merk.