Philips HD 4670

Bosch TWK7S05

Smeg KLF01WHEU

• Vermogen 2400 watt
Smeg KLF01WHEU

Beoordeling op basis van 47 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,4

• Slecht

ivonne1 04-08-2010 Product paar dagen in bezit

Deze waterkoker gekocht omdat mijn Princess waterkoker na 2 jaar al gesneuveld was. Deze was net nieuw uit en hij zag er op het plaatje mooi uit. Toen ik hem eenmaal thuisbezorgd kreeg vond ik hem wel erg groot qua formaat! verder voelt hij degelijk aan.

Waterkoker doet er 2minuut40 over om 1,7 liter te koken; duidelijk sneller dan mijn vorige Princess waterkoker. Er zit een goed filter in waardoor er geen kalk in het water komt. Tevens kun je er best 2 liter water in koken zonder dat hij overkookt. Ook best handig.

Verder is het lampje onderin blauw en geeft hij een heel subtiel 'ping' geluidje nadat hij is afgeslagen. Als hij het een tijdje uithoudt ben ik meer dan tevreden met dit apparaat!

Bernienco 27-03-2017

Na wat jaren in gebruik is het plastic van deksel bros.

Na enkele jaren goede dienst, wordt nu het plastic op midden van deksel poreus en vallen er brokjes plastic in het water. Omdat de kalkzeef bij de schenktuit het al veel eerder heeft begeven, is deze waterkoker dus niet meer veilig te gebruiken, want we komen nu steeds kleine, witte brokjes plastic tegen in het thee-/koffiekopje.

gra1970 02-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Geen aanrader

De Philips HD 4670/20 is onhandig in gebruik vanwege het hoge gewicht van het apparaat. Deze waterkoker maakt vrij veel lawaai en het waterfilter gaat vrij snel kapot. Ook de na bestelde waterfilters waren snel kapot.
Voor deze Philips hadden we een Braun die 10 keer zo lang meeging.

Minpunten

• Niet duurzaam
  • Veel lawaai
  • Zwaar

Candy 02-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Pas op met deze waterkoker!

Ik heb deze waterkoker een paar jaar, nu is er een gat gevallen in het plastic op de bovenkant, zowel als in het plastic op de maataanduiding. Eigenlijk komt het erop neer, dat het plastic vergaan is door de hitte van het kokende water. Omdat ik het niet eerder bemerkte, heb ik in die tussentijd heb ik dus wel steeds ongemerkt sporen van gesmolten plastic in mijn thee gehad....

Pluspunten

• handig in gebruik

Minpunten

• plastic gaat stuk!
  • niet duurzaam!

Salontafel 25-10-2016

Hoelang gaat een waterkoker mee?

Na 5 jaar heeft het ruitje van de waterkoker het begeven met het schoonmaken met een afwasborstel ging ik er doorheen. Ik weet niet of dit normaal is. Dus moeten we nu een nieuwe kopen.

Jkreijgerphili 21-09-2015

Werkte goed tot aan ontstaan lekkage

Waterkoker ongeveer 1,5 jaar in gebruik.
Product werkte goed totdat er een lekkage is ontstaan.
Sindsdien lekt er water vanuit de onderkant.
Dit gebeurt tijdens en na gebruik.

Pibber 12-08-2015 Product half jaar in bezit

Redelijk tevreden, wat moet een waterkoker nog meer doen dan water koken? Dat doet deze naar behoren.

Positief is dat er veel in kan en dat de vulopening van de schenktuit groot is, daarmee kun je hem onder de kraan vullen zonder de deksel te openen.

Wel wat minpuntjes:

- Het indrukken van de knop is lastig, hard indrukken en dan blijft deze pas 'zitten'.

- het duurt vrij lang voordat deze af slaat. Dat kost stroom en zet hem meestal zelf gewoon uit.

Maar dat zijn geen zaken om hem niet te kopen. Herken de klachten van de openstaande deksel of lekkages ook (nog) niet.

Annewillemijn 19-01-2015

Goede waterkoker, maar deksel werkt niet

Binnen vier maanden heeft een van de veren die ervoor zorgt dat de deksel open gaat losgelaten, waardoor dit moeizamer ging.
Zes maanden na aankoop, lag ook de tweede veer op de bodem van de waterkoker, waardoor de deksel niet meer opengaat bij het indrukken van de knop. Je hebt nu dus twee handen nodig bij het vullen van de waterkoker.
Beide veertjes heb ik bewaard, maar ik krijg ze er zelf niet in.
Ook het onderste filtergaasje heeft aan een zijde losgelaten.

Verder is het een mooie en snelle waterketel, maar de gebruiksvriendelijkheid is veel te snel na aankoop afgenomen, terwijl hij niet vaker dan 1 a 2 keer per dag gebruikt wordt.

Angela35 21-09-2014

Niet tevreden

Na 4mnd gebruik is het filtertje al helemaal vergaan, gaas is losgelaten, jammer want het is verder een mooi design!

Pukjes 12-09-2014

Voldoet volledig aan onze verwachtingen

Prima waterkoker, alleen na 4 jaar is er een veertje van de deksel uit gesprongen wat erg vervelend in gebruik is, (geprobeerd te herstellen maar dit is niet gelukt) maar de garantie termijn is al ruim verstreken dus dikke pech.
Als de waterkoker vervangen moet worden nemen we zeker weer eenzelfde.

Garatie 16-12-2013

Prima apparaat

Van een ketel naar een waterkoker. Het gaat veel sneller en nauwkeuriger. Geen water dat overblijft. Mooi design.

Lennie70 04-10-2013

Dit product is handig in gebruik

Een perfecte waterkoker. Buiten het strakke design, is de eenkopsaanduiding ook ideaal. Nooit meer meer water koken dan nodig is.

GebruikerAM 25-06-2013

Apparaat voldoet goed

Het laatste restje water leegschenken gaat traag en de vorming van condens op het transparante deel is minder fraai. Overigens voldoet het apparaat goed.

sandor 23-06-2013

water handig af te meten per kop

Waar je voorheen altijd maar op de gok water in de waterkoker deed kun je bij deze het handig van buitenaf aflezen. Je voorkomt zo dat je er veel te veel water indoet.
Design is mooi en staat goed in de keuken. Handig is ook dat je de waterkoker 365 graden om zijn as kunt draaien.

Dooooooo 16-06-2013

mooie goedwerkende waterkoker, deksel werkt helaas niet goed

Waterkoker doet wat ie moet doen, alleen opent het deksel vanaf het begin al wat moeilijk, en hij sluit ook niet helemaal goed af.
Hierdoor gebeurt het wel eens dat de waterkoker niet vanzelf afslaat al het water kookt (omdat de stoom langs het deksel ontsnapt en er blijkbaar geen signaaltje komt dat het water kookt), wat natuurlijk vervelend is.

Erimi 14-06-2013

Werkt zeer gemakkelijk en goed.

Het product is mooi ontworpen en is gemakkelijk in gebruik. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Zeker aan te raden!

RJMS 18-03-2013

Prima product

Prima product. Maakt snel water warm. Dit gaat helaas niet geluidloos. Ook vrij snel kalkaanslag aan de binnenzijde die overigens goed te verwijderen is mits je het bij houdt.

Barrie 06-03-2013

Goed en mooi product

De philips waterkoker werkt zeer efficient en is ook mooi om te zien en hoeft niet in de kast te worden opgeborgen.

Maevva 03-09-2012

Ik ben zeer tevreden met dit produkt

Een goed produkt, gebruiksvriendelijk met een mooie design.
Energie besparend vanwege de eenkopsaanduiding

Louise82 27-07-2012 Product half jaar in bezit

4,7
Omdat mijn andere philips waterkoker het binnen de garantie begaf kreeg ik een tegoedbon voor een nieuwe.
Na even te hebben rondgekeken, toch besloten om weer een phlips te halen, foute beslissing dus.
Al vanaf het begin sloot de deksel niet goed af dus besloten we de waterkoker maar steeds via de tuit te vullen om zo de deksel niet te belasten.
Nu zijn we 6 maanden verder en de deksel staat nog verder open, kan ik weer terug naar de winkel.

Candy 02-11-2016

Bij mij ging de deksel ook al vrij snel openstaan. Maar erger..zie mijn review...plastieke delen smelten!