Bosch TWK6003V

1,7 liter
2000 watt
De'Longhi KBI 2001.BZ

Gwiers 01-08-2012 Product paar dagen in bezit

Onze tweede waterkoker van Bosch. De eerste na zo'n 7 jaren vervangen wegens te veel verkalking. Altijd zeer tevreden over geweest: degelijk, 1,7L, klepje met aparte knop te openen, fraaie vormgeving. Kortom, absolute aanrader die ook zeer aantrekkelijk is geprijst.

henniepolak 28-10-2010 Product jaar of meer in bezit

---------- update review, 28-10-2010 ----------
Nou goed, we zijn nu bijna een jaar verder. De waterkoker voldoet nog steeds prima. Geen enkel probleem mee gehad. Werkt perfect. Alles is nog heel, niets afgebroken of gaan lekker. Ben erg blij met deze aankoop en kan hem dan ook iedereen aanraden.

---------- 1e review, 19-12-2009 ----------
Na 2x een Philips waterkoker te hebben gekocht, die beide keren kapot ging, overgestapt op deze Bosch. Ik vind hem wel o.k. eruit zien. Niet echt een prachtig design, maar wel o.k. plastic. Ik vind zelf RVS veel mooier, maar dan heb je kans dat het gaat roesten en die maken ook veel herrie, dus dat wilde ik niet. En veel plastic waterkokers zien er zo vreselijk uit! Maar deze is o.k.

Heb hem sinds gisteren in huis. Een paar keer uitgekookt en nu in gebruik. Ik proef geen plastic smaak. Ding doet het goed, toch wel vrij veel lawaai. Maar ja, water is zo gekookt, dus waar praat je over?

Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen dus.

giof 23-10-2010 Product maand in bezit

4,7
Mooi uiterlijk, zeldzaam slechte kwaliteit.
Bij openen van de doos bleek de bodemplaat stuk: prima omgewisseld door de winkel (wat zouden zij met de kapoote bodemplaat hebben gedaan...).
Nu, binnen 1 maand van normaal gebruik, is het scharnier van het deksel spontaan compleet afgebroken. Geen zin meer voor zoiets terug te gaan, koop liever een stevige, ander exemplaar. Wat een zeldzaam slechte kwaliteit van dit (ex?-) A-merk.
Mijn advies: lekker in de winkel laten staan voor de prima looks en baggerkwaliteit.