De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch TWK7801 rvs op Kieskeurig.be.

Arjandoe 03-09-2020

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design, kookt snel en redelijk stil, absoluut een aanrader!

Yvon 04-02-2020

Mooie waterkoker

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Waterkoker ziet er strak en modern uit. Kleur is mooi midden grijs zilver. Gebruik deksel is goed en handig. Deksel blijft direct open staan na indrukken knop. Geluid is aanwezig maar niet storend.

RIPkettle 16-01-2020

Schakelaar

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze waterkoker iets meer dan 2 jaar in huis. De schakelaar blijft niet meer in de 'aan' stand. Ben benieuwd of hij te repareren is.

Alex 19-07-2019

Lekker snelle waterkoker

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk in gebruik en water is lekker snel aan de kook.

loes1959 15-12-2017

niet zo praktisch

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

Wat direct opvalt is dat de waterniveauaanduiding onder het handvat zit en deze niet goed is af te lezen. Alleen door vol licht erop te schijnen is het waterniveau enigszins af te lezen. Verder nog geen mening over dit artikel want is net gekocht.

Janneke56 20-06-2017

Mooi maar lawaaierig.

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

Mooi vormgegeven. Maakt wel helaas veel herrie plus buitenkant wordt loeiheet. Zeker voor een. Bosch had ik beter verwacht.

frank 10-12-2016

Mooie waterkoker

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

onze vorige waterkoker was defect geraakt binnen de garantie en we konden van Blokker meteen een nieuwe uitzoeken. We hebben gekozen voor dit Bosch model vanwege z'n model en lekker in de hand ligt.

Frans 13-10-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

Je moet het wel in de vingers hebben om het klakfilter er uit en er in te zetten.
Elke week met snelontkalker (koude toestand, van een bepaald merk) houd de waterkoker perfect in conditie.
Geen probleem dat de waterkoker heet wordt aan de buitenkant.
Geluid? Het is even wennen.
En vullen met een maatkan betekent geen verspilling van water.

Bakca 10-11-2015

Wat een herrie!

Geschreven voor: Bosch TWK7801 rvs

Deze waterkoker doet wat elke waterkoker doet; water koken. Alleen........ wat een kabaal maakt hij. Je kunt geen normaal gesprek voeren wanneer hij aanstaat. Zou hem om die reden nooit meer aanschaffen.