Russell Hobbs Buckingham zwart

1,70 liter
Materiaal behuizing
rvs
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Russell Hobbs Buckingham zwart op Kieskeurig.be.

8,1

W. Zirkzee 20-11-2015
  • Product half jaar in bezit

5,7
Waterkoker met display, digitaal te bedienen dus, iets waar je wel even aan moet wennen, want eigenlijk vind ik een eenvoudige aan/uit knop op een waterkoker voldoende, dit is niet het type apparaat wat vraagt om toeters en bellen (maar dit is mijn mening). Op zich een fijne waterkoker, met een mooie, moderne vormgeving. Niets aan toe te voegen, zou je zeggen? Maar helaas, wat duurzaamheid betreft gooit deze waterkoker geen hoge ogen. Na precies een halfjaar maakte de waterkoker kortsluiting (contact van waterkoker knetterde op contact van plateau) en was het over en uit.

Lassy75 12-01-2015

Deze waterkoker is snel en stil. Het niveau is door de twee ruitjes goed zichtbaar. Met de blauwe verlichting ziet hij er ook nog eens goed uit. Nadeel is wel dat er geen waarschuwingssignaal afgaat als hij klaar is met koken. Ook brak er een stukje plastic af toen ik de stroomkabel in de uitsparing in de houder wilde klikken. Het snoer is aan de korte kant. Verder voelt de koker degelijk aan. Houd er wel rekening mee dat hij niet is geïsoleerd, de buitenkant wordt dus heet!

Hallootjes 14-05-2020

Stille en snelle waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Top ding. Kookt snel en stil water op verschillende temperaturen. Ik ben er erg blij mee!
Het bedieningspaneel had qua design wat strakker gemogen, maar ik ben zeer tevreden met de werking van dit product.

• Snel

Minpunten

• Bedieningspaneel had ietsje strakker gemogen
  • Niks

Virgil 10-05-2020

Mooi design en heerlijk stil en snel

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Top waterkoker, snel still en hij ziet er ook nog goed uit!
Buitenkant wordt heet, dat wist ik. Stoort niet maar is wel een feit dat is bij veel andere waterkokers ook, weegt niet op tegen de pluspunten

• Ziet er goed uit!

Minpunten

• Buitenkant wordt warm

Ben 09-05-2020

mooi design

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Is erg stil ziet er goed uit makkelijk in gebruik venster voor waterhoeveelheid heeft een vermogen van 3000 wat en is daardoor zeer snel

Pluspunten

• zeer stil
  • hoog vermogen

Karin 29-04-2020

Wat een rust, zeker een aanrader!!

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Deze waterkoker had ik veel eerder moeten kopen. Super stil; ik kan gewoon tv blijven kijken zonder het volume harder te moeten zetten. Het water is snel gekookt, in de waterkoker zit een maatstaf voor 1/2/3 kopjes. Weet niet of ik dat echt een meerwaarde vind, maar oke. Verder vind ik het design mooi, blauw licht gaat aan alsjeblieft water kookt.

Kortom: een aanrader!!

Meryem 26-04-2020

Minimaal geluid

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Werkt precies zoals verwacht, heel weinig geluid. Mooi ontwerp en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Water kookt echt snel.

Pluspunten

• Geluid
  • Tijd

AMB 23-04-2020

Heerlijk stil!

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Ik was op zoek naar stille waterkoker en was via wat online zoeken bij deze optie uitgekomen.
Prima waterkoker en hij doet wat wordt beloofd

TW 21-04-2020

Geweldig stille en snelle waterkoker!

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Enorm stille waterkoker, echt een verademing ten opzichte van de vorige. Kookt het water snel, en het blauwe licht dat verschijnt als de waterkoker bezig is geeft het nog een grappig effect ook. Top aankoop!

• Snel
  • Uiterlijk (blauw licht!)

E. Lohuis 20-04-2020

Prima prijs/kwaliteit en zeer stil

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Wij gebruiken onze waterkoker zeer frequent en dit is een van de beste waterkokers die ik tot nu toe heb gehad, mede omdat deze het water zeer snel kookt en hierbij heel stil is. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend, de ketel is makkelijk schoon te maken en het design is mooi en functioneel. De ketel wordt wel heel heet aan de buitenkant, maar dat is voor mij geen bezwaar.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Kookt snel
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Minpunten

• Wordt zeer heet aan buitenkant

Wout 19-04-2020

Mooie koffiezetter adventure brushed.

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Hij werkt perfect, vooral qua prijsvergelijking is het een zeer goede koffiemachine, ook oogt de machine zeer mooi bij onze bij behorende keuken, een goede en mooie machine voor weinig geld!

Pluspunten

• Hij oogt zeer mooi
  • Koffie blijft super lang warm

Ralf 19-04-2020

Stille waterkoker, mooi design

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

De Russell Hobbss Buckingham hebben we gekocht nadat onze Philips waterkoker op was (na 10 jaar). We hebben gekozen voor deze Buckingham doordat deze weinig geluid maakt. De eerste 15 seconden maakt hij een redelijk hard sissend geluid, maar het kook proces (wat ontzettend snel gaat!) is echt superstil te noemen. Zeker t.o.v. de philips die we gewend waren.
Enig minpuntje wat ik jammer vind is dat er geen vlakke bodem in zit. Dat zou qua hygiene wel beter zijn. Maar tot nu toe dik tevreden. Prijs/kwaliteit prima!

Pluspunten

• stil tov andere waterkokers
  • mooi design

Minpunten

• geen vlakke bodem
  • plastic 1,2,3, kopjes plateau in reservoir

Leo 16-04-2020

Innovative water kettle

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Very quiet and very quick in boiling water. Also good looking and easy handling. Cleaning is probally a little less efficient provind the struture on the bottom to reduce the noise.

WH Hsu 13-04-2020

Good looks and good price

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Good design and the product price very competitive. Boiled water very fast, easy control. First time use this brand but very impressive.

Mart Jansen 09-04-2020

Waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

Ik heb voor deze waterkoker gekozen omdat deze volgens de reviews weinig geluid maakte tijdens het koken. En inderdaad de koker geeft veel minder geluid en is daardoor veel minder storend in onze keuken. Wij zijn er blij mee!

Pluspunten

• geluid
  • kijkvenster

RB 08-04-2020

Stille en snelle waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

De waterkoker Buckingham van Russell Hobbs, is een relatief stille en ook snelle waterkoker.
De duurzaamheid is na ongeveer een week gebruik nog niet te beoordelen.

Pluspunten

• Snel

G.Boorsma 13-02-2020

Miskoop na 1 jaar defect

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

In gebruik stil en snel. Na paar maanden ontstaan roestvlekken bij tuit en deksel. Na precies 1 jaar defect.

Russell Hobbs 14-02-2020

Beste G. Boorsma,

Wat vervelend om te horen dat het product defect is geraakt. Wil de waterkoker niet meer aangaan nu? Neem hiervoor graag contact op met ons service center. Zij helpen je heel graag verder. Je kunt hen mailen naar service@eu.russellhobbs.com

Team Russell Hobbs

heleen 03-10-2018

russel hobbs waterkoker

Geschreven voor: Russell Hobbs Buckingham zwart

In eerste instantie ene fijne waterkoker, ziet er goed uit, prima in gebruik. Helaas is hij nog geen 3 maanden oud en lekt aan de onderkant.

Pluspunten

• uiterlijk

Minpunten

• duurzaamheid

Russell Hobbs 04-10-2018

Beste Heleen, wat vervelend om te horen. Dat hoort uiteraard niet te gebeuren. Je kunt hiervoor contact opnemen met de retailer waar je dit product gekocht hebt. Zou zouden je een nieuwe waterkoker moeten kunnen verschaffen. Indien je er niet uitkomt, mag je altijd met ons service center contact opnemen via service@eu.russellhobbs.com.