Princess Digital Kettle Stainless Steel Deluxe - Reviews

Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

rpoll 21-10-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte waterkoker voor jonge ouders!!! In een keer de juiste temperatuur voor het maken van flesvoeding is ideaal! Daarnaast ook nog een mooie vormgeving en inschenken zonder de lekken.
Ik kan op dit moment nog geen minpunten ontdekken.

lbontje 12-10-2015 Product maand in bezit

Het design van de waterkoker ziet er mooi uit. Daarnaast is de waterkoker ook gemakkelijk in gebruik. Persoonlijk vind ik de start minima van 0,8l, wat aan de hoge kant, maar dat is mijn persoonlijk mening.

a.bertens 09-10-2015 Product paar weken in bezit

Eigenlijk heeft deze waterkoker geen negatieve punten. Het eindsignaal is duidelijk, wat aan de harde kant voor mij persoonlijk aangezien ik de waterkoker momenteel nog 's nachts gebruik voor de bereiding van flesvoeding, maar ik kan me voorstellen dat dit voor veel mensen, bijvoorbeeld senioren, juist super handig is! De waterkoker is gebruiksvriendelijk, snel klaar, handig voor jonge ouders, en ziet er ook nog eens mooi uit. Straalt echt klasse uit. Erg tevreden!

plus56 07-10-2015 Product maand in bezit

De vormgeving is modern en misstaat zeker niet in de keuken.De bediening is zeer makkelijk.Kinderen moeten meer functies aanklikken om de waterkoker aan te zetten. De verschillende temperaturen die je in kan stellen is handig voor bepaalde gerechten of flesjes van kinderen.De warmhoud temperatuur van 70 graden is super handig voor meerdere kopjes thee.Minpuntje is,dat de beschrijving niet geheel klopt om de machine aan te zetten.

Ine van Lieshout 02-10-2015 Product paar weken in bezit

Een hele mooie gemakkelijk te bedienen waterkoker. Met het digitale bedieningspaneel kunnen verschillende temperaturen ingesteld worden. Ook de warmhoud stand is erg handig. Klein minpuntje de waterkoker wordt aan de buitenkant wel erg warm.