Philips HD9321/20 - Reviews

1,7 liter
Waterniveau indicator

6,3

Robin 13-11-2016 Product paar maanden in bezit

Zou volgende keer een andere kopen

Een waterkoker is toch een simpel ding, waar je weinig fout aan zou kunnen doen in het ontwerp. Dat zou je ten minste denken, maar toch zijn er een aantal dingen "jammer" aan deze waterkoker:
De (metalen) buitenkant wordt gloeiend heet. Na het koken kan je alleen het plastic handvat gebruiken, maar o wee als je je vinger net langs het metaal gaat...
Als het water aan het koken gaat, maakt de waterkoker een flinke herrie. Dat is best een nadeel als je een open keuken hebt.
Het voordeel is wel dat er veel water in kan, en de maatverdeling die bij 3 kopjes begint (bij minder dan 3 kan je beter een magnetron gebruiken)

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Maatverdeling

Minpunten

• Groot deel van de buitenkant wordt gloeiend heet
  • Maakt herrie bij het koken

piet 28-07-2016 Product paar weken in bezit

waterkoker

waterkoker blijft beter schoon geen kunststof grote schenkopening makelijk vullen met water en een controle lampje

GeeJee 07-03-2016 Product jaar of meer in bezit

5,3
Apparaat gekozen om aluminum uiterlijk, merk Philips en hoog vermogen. Maar man, wat maakt dat ding veel lawaai bij het verwarmen. Je kunt er bijna geen gesprek naast voeren. En dat ie snel zou verwarmen door dat hoge vermogen, daar merk ik niet veel van. Zou hem nooit meer kopen.

Kees Keurig 16-02-2016 Product kwartaal in bezit

5,5
Het water is vrij moeilijk in het apparaat te krijgen.
Het kalkfilter werkt niet.
Het duurt erg lang voordat water kookt.

Maar wat me nog het meeste stoort is het geluid wat deze waterkoker produceert. Dat is echt buitenproportioneel. Als bij ons deze waterkoker in de (open) keuken wordt aangezet moeten we de TV even pauzeren omdat deze niet meer te verstaan is.

jws239 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,3
De waterkoker werkt naar behoren maar wat wij niet hadden verwacht is dat de buitenkant van de waterkoker gloeiend heet wordt. Hadden we misschien kunnen verwachten bij een RVS waterkoker maar daar hadden wij niet bij stil gestaan.

Werking is verder prima en schenkt goed, maar als we hadden geweten dat hij zo heet werd aan de buitenkant hadden we deze waterkoker niet gekocht. Helaas de doos al weggedaan anders hadden we hem geruild.

Cawima 02-04-2014 Product paar dagen in bezit

Prima snoerloze waterkoker met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Eenvoudige bediening en makkelijk schoon te maken.