Philips HD9321 - Reviews

Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 13 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

6,3

Kees Keurig 16-02-2016 Product kwartaal in bezit

5,5
Het water is vrij moeilijk in het apparaat te krijgen.
Het kalkfilter werkt niet.
Het duurt erg lang voordat water kookt.

Maar wat me nog het meeste stoort is het geluid wat deze waterkoker produceert. Dat is echt buitenproportioneel. Als bij ons deze waterkoker in de (open) keuken wordt aangezet moeten we de TV even pauzeren omdat deze niet meer te verstaan is.

Kees Keurig 16-02-2016

Vergeten te vermelden: Ik ben daarom nu dan ook op zoek naar een andere waterkoker die een stuk stiller is.

GeeJee 07-03-2016 Product jaar of meer in bezit

5,3
Apparaat gekozen om aluminum uiterlijk, merk Philips en hoog vermogen. Maar man, wat maakt dat ding veel lawaai bij het verwarmen. Je kunt er bijna geen gesprek naast voeren. En dat ie snel zou verwarmen door dat hoge vermogen, daar merk ik niet veel van. Zou hem nooit meer kopen.

Robin 13-11-2016 Product paar maanden in bezit

Zou volgende keer een andere kopen

Een waterkoker is toch een simpel ding, waar je weinig fout aan zou kunnen doen in het ontwerp. Dat zou je ten minste denken, maar toch zijn er een aantal dingen "jammer" aan deze waterkoker:
De (metalen) buitenkant wordt gloeiend heet. Na het koken kan je alleen het plastic handvat gebruiken, maar o wee als je je vinger net langs het metaal gaat...
Als het water aan het koken gaat, maakt de waterkoker een flinke herrie. Dat is best een nadeel als je een open keuken hebt.
Het voordeel is wel dat er veel water in kan, en de maatverdeling die bij 3 kopjes begint (bij minder dan 3 kan je beter een magnetron gebruiken)

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Maatverdeling

Minpunten

• Groot deel van de buitenkant wordt gloeiend heet
  • Maakt herrie bij het koken

piet 28-07-2016 Product paar weken in bezit

waterkoker

waterkoker blijft beter schoon geen kunststof grote schenkopening makelijk vullen met water en een controle lampje

jws239 02-01-2015 Product paar dagen in bezit

5,3
De waterkoker werkt naar behoren maar wat wij niet hadden verwacht is dat de buitenkant van de waterkoker gloeiend heet wordt. Hadden we misschien kunnen verwachten bij een RVS waterkoker maar daar hadden wij niet bij stil gestaan.

Werking is verder prima en schenkt goed, maar als we hadden geweten dat hij zo heet werd aan de buitenkant hadden we deze waterkoker niet gekocht. Helaas de doos al weggedaan anders hadden we hem geruild.

Cawima 02-04-2014 Product paar dagen in bezit

Prima snoerloze waterkoker met een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Eenvoudige bediening en makkelijk schoon te maken.

MGRG 26-02-2017

Doet wat het moet doen

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Doet het prima waar het voor bedoeld is en is best snel met water koken.

Jakkeltje 29-11-2016

Goedewaterkoker maar veel lawaai

Het is een prima waterkoker en doet waar hij voor moet dienen. Hij ziet er ook mooi uit. Wat ik echt een groot nadeel vind is het lawaai. Hij maakt echt veel herrie en dat stoort mij enorm. Ik zou willen dat ik er wat aan kon doen....! Ondanks de goede prestaties en goed design zou ik deze daardoor niet aanraden.

Anoniem 01-12-2015

Je verwacht meer van een Philips

De vulklep is erg klein en gaat lastig open. Dat is een tegenvaller. Wat een echte afknapper is, is dat de waterkoker de helft van de tijd binnen een minuut afslaat. Lang voordat het water daadwerkelijk kookt.
Als je er naast staat niet zo'n ramp, als je het niet meteen merkt wel erg vervelend

tiggeraal 03-07-2015

Mooi en handig!

Deze waterkoker heeft een grote inhoud. Het water is niet supersnel heet, maar vlug genoeg. Het uitschenken gaat volledig lekvrij.
Het deksel is niet heel groot, maar wel groot genoeg om fatsoenlijk water in te kunnen laten stromen vanuit de kraan.
Schoonmaken (ontkalken) gaat heel eenvoudig, en mag met azijn. Het filtertje in de tuit kan gemakkelijk verwijderd en teruggeplaatst worden.

chrisa 17-06-2015

Mooi snelle waterkoker

Warmt snel op en ziet er goed uit. Het enige is dat het deksel aan de bovenkant niet uit zichzelf blijft openstaan. Dat zou makkelijker zijn bij het vullen

hdekker844 20-03-2015

Waterkoker aan de zware kant

Onlangs heb ik mijn oude (ander merk) waterkoker met deze vervangen. Ik heb daar een beetje spijt van gekregen. Wel mooi van uitvoering maar wat aan de zware kant. Opwarmen duurt tamelijk lang. Het afleesvenster voor waterniveau is slecht leesbaar en onhandig geplaatst achter het handvat. Vullen en binnenwerk schoonmaken is lastig omdat de vuldeksel tamelijk klein is.

Abram72 09-12-2014

EEN ZEER GOED PRDUCT!!

Deze waterkoker wordt door mij elke dag gebruikt tot volle tevredenheid.Hij heeft heel snel heet water,het gebruik is super eenvoudig.Heeft een handige knop op het handvat om het deksel te openen om de waterkoker te vullen.
Pluspunten zijn ook,er zit een kalkfilter in de schenk opening,en het aan en uit signal is heel goed te zien,+ automatische uitschakeling en droogkook beveiliging.
Een prachtige waterkoker voor een hele mooie prijs.
Een aanrader voor iedereen.