Tefal Performa - Reviews

Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

Erben10 07-02-2015 Product paar weken in bezit

Fijne waterkoker. Voordelen: 1) Grote inhoud. 2) Tot nu toe niet al te veel herrie. Hopelijk blijft dat zo... 3) De waterkoker staat op een losse voet en is daarop draaibaar, reuze handig. 4) De knop om de deksel te openen is ook dekselse handig :) Het lijkt een suf iets, maar is erg prettig. 5) Kunststof wordt niet erg heet als de waterkoker aanstaat; ik zou nooit een metalen willen hebben, je verbrandt je vingers als je misgrijpt.
Nadelen van dit model 1) de opening aan de bovenkant is smal, waardoor schoonmaken lastig is 2) in het halfdonker is slecht te zien hoeveel water er in zit (geen rood dingetje wat drijft oid).
Het zal niet meevallen een waterkoker te vinden zonder deze kleine nadelen en met wel alle voordelen. Prima ding dus!

pro-b 30-09-2014 Product maand in bezit

Opvallend dat over deze waterkoker nog geen review geschreven is. Ik gebruik hem nu anderhalve maand naar volle tevredenheid. Gekocht toen voor 25,- euro bij de mediamarkt na wat vergelijken. Belangrijk vond ik een deksel die met een knop op de handgreep geopend kon worden, zodat je met 1 hand kan openen en je andere hand de kraan bedient. Waarom alle waterkokers dit niet hebben is me een raadsel. Ook het hoge vermogen van 2400W is handig het water kookt snel, en aan beide kanten zit een waterschaal dus zowel voor rechts- als linkshandigen. Gewoon een degelijke fijne waterkoker in een gebroken witte kleur die van buiten niet al te heet wordt (je krijgt niet meteen blaren als je hem aanraakt iig), vanzelf afslaat en een droogkookbeveiliging heeft. Hij maakt hij wel wat geluid maar niet storend, waarschijnlijk door het hoge vermogen. Verwacht echter geen poespas zoals een temperatuurmeter, warmhoudfunctie, belletjes, of rvs design, dan betaal je meestal ook een klasse meer. Updates zal ik melden.