Inventum HW86

Severin WK 3496

Severin WK 3496

7,1

Wilma 03-03-2016 Product paar dagen in bezit

Kleine waterkoker , eigentijds design. Niet te opvallend groot. En doet wat het moet doen, WATER KOKEN.

DI Vogel 26-11-2015 Product jaar of meer in bezit

Ik heb deze waterkoker ruim tien jaar en hij functioneert nog altijd prima, bij intensief, dagelijks gebruik.
Water kookt snel, makkelijk in hand door gewicht en grootte.
Door de kalk en een afgebroken stukje toch op zoek naar een nieuwe waterkoker en wat blijkt, hij is nog steeds te koop. Voor mij geen twijfel, weer een Inventum Timeles!

Jurine 20-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een mooie vormgeving,en goed gebruiksgemak.

Water is zeer snel aan de kook.

De koker ligt fijn in de wat gewicht betreft.

van Eert 11-09-2012 Product jaar of meer in bezit

5,7
Ruim 2 jaren de Inventum waterkoker Timeless HW 86 nr 332009 in bezit gehad.
Plots bleef de deksel vastzitten en brak het mechanisme aan de deksel af zodat de deksel niet meer geopend kon worden. Garantie dus net verlopen, wil beslist geen Inventum produkten meer.

Gast1981 06-01-2012 Product jaar of meer in bezit

Zeer goede en snelle waterkoker. Al ruim 7 jaar in bezit en doet het nog altijd prima. De buitenkant wordt inderdaad heet, maar ik heb mij nog nooit gebrand, vanwege de fijne handgreep. Met goed onderhoud geen kalkaanslag of lekken.

Yvon 64 30-03-2011 Product jaar of meer in bezit

6,3
mooie koker, helaas is de aanknop/afslag zeer zwak (schiet makkelijk uit zijn vergrendeling) De vorige twee hadden dit gebrek ook en deze begint na 1 1/2 jaar ook weer kuren te krijgen.

Yetje23 23-01-2011 Product paar dagen in bezit

4,5
Gebruiksgemak:Je hebt twee handen nodig omdat je niet de handgreep kunt vasthouden en tegelijk de deksel kunt openhouden. Tenzij je reuzenhanden hebt. Display niet goed te zien en met name maximale grens watervulling (op ca. tweederde) niet extra gemarkeerd met een rood stipje of zo.
Vormgeving: mooi maar onhandig
Duurzaamheid: geen idee, net paar dagen in bezit

anneke-kloon 19-12-2010 Product jaar of meer in bezit

Deze waterkoker bevalt ons al jaren prima. Nooit problemen mee gehad. Tot mijn verbazing heb ik in al die jaren zelden een waterkoker aangetroffen die qua vormgeving veel mooier was. Toch denk ik dat de vormgeving zeker nog beter kan.

humpie45 23-10-2010 Product jaar of meer in bezit

De vormgeving is prachtig, maar het apparaat slaat soms niet af, waardoor de keuken nat is van de stoom! Al 2 keer is het apparaat opgestuurd naar Inventum en steeds komt dan de mededeling: er mankeert niets aan, we kunnen niets vinden.
Het is lastig te controleren want soms duurt het een aantal dagen voor het gebeurt.
We balen er van, maar hebben de moed opgegeven.Tot onze verbazing zien we nu op de site van kieskeurig dat er meer mensen dit probleem hebben. Al jaren terug.
Jammer dat ze deze klachten niet serieus nemen! Voor ons dus nooit meer een Inventum!

rien de zeeuw 06-09-2010 Product jaar of meer in bezit

Begrijp echt de negatieve reacties niet. Hebben al zeker 6 jaar deze waterkoker.Doet het tot vandaag perfect,geen lekkage's, geen storing.Binnen 2 minuten voor 2 personen gloeiend heet water voor thee, koffie, chocomelk.Inderdaad heet van buiten maar niemand uit het gezin heeft zich er ooit aan gebrand. Moetje gewoon benaderen als "normale" fluitketel, daar is ook een handvat voor. Regelmatig met azijn schoonkoken.PUNTJE ONDERHOUD.Hebben in de winkel gekeken om ALS,duidelijk ALS deze waterkoker eens kapot gaat,we zeker deze zelfde waterkoker weer willen kopen.Na al die jaren blijft het een prachtig model en op onze oriëntatie kijktocht blijft het voor ons nog steeds de mooiste.

refrus78 13-05-2009 Product jaar of meer in bezit

Ik snap werkelijk niets van alle kritiek. Wij hebben deze waterkoker inmiddels ca. 4 jaar in bezit en ik wil nooit meer een andere!
Vor wat betreft de veiligheid t.a.v. kinderen: waterkokers hou je toch zo en zo buiten bereik van kinderen of niet?!
Wij hebben nog geen enkel probleem gehad met dit apparaat, hij schenkt fantastisch (zonder lekken)en hij is supersnel!

de_kers 16-08-2008 Product jaar of meer in bezit

Na anderhalf jaar nog steeds veel plezier van de waterkoker. Van kalkvorming of lekkage geen sprake. Wel sloeg de koker voor de vakantie enkele keren niet vanzelf af. Even de aan-knop enkele keren heen en weer gehaald en daarna is het niet meer gebeurd.

hanny2008 22-07-2008 Product jaar of meer in bezit

6,3
een hele mooie vorm ,lekker klein ,maar na een jaar begon hij erg van onderuit te lekken ,en het kijkvenster liep zo vol met kalk ,dat er niks meer te zien was ,en het was gewoon niet te ontkalken.

luuk_ned 25-04-2007 Product paar weken in bezit

5,7
Deze waterkoker is onveilig. Het uitschakelmechanisme dat droogkoken moet voorkomen is zeer onbetrouwbaar. De winkel waar ik hem heb gekocht was zo vriendelijk een nieuw exemplaar te geven, maar deze heeft hetzelfde euvel. Heel slecht product!

Fudd 10-04-2007 Product maand in bezit

prachtig vormgegeven waterkoker! hij bevalt erg goed. handige waterindicator aan de buitenkant. natuurlijk maakt het apparaat geluid (doen ze dat niet allemaal, in deze prijsklasse?). het apparaat wordt inderdaad goed heet aan de buitenkant (nou en?) dat werd de fluitketel ook. al met al een prima ding. onze vorige waterkoker was ook een inventum. na ongeveer vijf jaar heeft ie de geest gegeven. ik ga ervan uit dat deze ook deze duurzaamheid heeft.

wilhelmina 26-02-2007 Product jaar of meer in bezit

4,3
In eerste instantie gekocht vanwege ondermeer de mooie vormgeving van de waterkoker met indicatievenster van waterpeil wat mij wel praktisch leek.
Echter diverse nadelen ook wat betreft de veiligheid: waterketel wordt aan de buitenkant gloeiend heet; enkele keren blijft de aanzet knop van de waterketel hangen zodat de de ketel droog kookt; het bovenste gedeelte van de binnenkant van het indicatievenster van het waterpeil gaat er vies uitzien ook al gebruik je ontkalkingsmiddel; uiteindelijk brak er iets aan de binnenkant van de deksel af zodat je de deksel niet meer kunt openmaken. Al bij al zeer slechte keuze!!

Kas65 17-11-2006 Product paar weken in bezit

Mooi apparaat en voor ons het belangrijkste: het geluid is zeer acceptabel
zeker in vergelijking met andere waterkokers (we hebben een open keuken). Wordt
wel erg heet aan de buitenkant.

pechvogel 14-04-2006 Product paar dagen in bezit

5,5
Gisteren (april 2006) een Inventum Timeless gekocht en twee uur later weer
teruggebracht. De reden is dat de enkelwandige stalen mantel net zo heet wordt
als het kokende water erin en er lang over doet weer af te koelen. Met kleine
kinderen plus hun vriendjes in huis wil ik hier mn handen niet aan branden!
Da's jammer want het is 1 vd mooiste waterkokers die ik ooit gezien heb.

Orlilover 01-12-2005 Product jaar of meer in bezit

Wat een slecht ding zeg! Veel te duur, voor wat het biedt. Ik had hem in eerste
instatntie gekocht omdat ik em mooi vond, maar dat heb ik nu wel afgeleerd. De
waterkoker wordt stervensheet na gebruik (je zal maar kleine kinderen hebben!),
soms slaat hij ineens niet af en staat de keuken vol stoom. Daarnaast zakt het
kalkfiltertje steeds naar beneden, waardoor alle kalk doodleuk in de thee
terecht komt. Verder zijn er door de hete buitenkant al verschillende stukken
van de zwarte onderrand afgesprongen, en de maatverdeleing klopt ook van geen
kant.
Ik voel me flink genaaid (excusez le mot, maar ik ben echt pissig!). Absoluut
niet kopen dit ding!!!!

elisabeth1111 29-06-2005 Product half jaar in bezit

2,7
De waterkoker opzich ziet er mooi uit. maar heeft 1 groot nadeel, de buitenkant
van de waterkoker word niet warm maar heet zodra je water gekookt hebt. Zo heet
dat ik mijn hand hier aan verbrand heb.
De waterkoker is namelijk niet geisoleerd.
Dus oppassen als je de waterkoker oppakt zodra het water gekookt heeft!!
Deze waterkoker is zeker geen aanrader!!!!