Philips Avance Collection HD9384 - Reviews

Inhoud
1,7 liter
Waterniveau indicator

Beoordeling op basis van 11 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

4,7

• Slecht

Pat1000 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

4,7
Na 2 jaar en 2 maanden stuk! Warmt geen water meer op en daar is ie toch voor. Garantie is 2 jaar dus net verlopen. Heb Philips een mail gestuurd maar ze kunnen niks voor mij betekenen behalve dat ik 20% korting kan krijgen op een waterkoker die bij hun 28% duurder is dan bij andere winkels of ik mag de waterkoker door hun laten repareren op mijn eigen kosten. Ik heb gezegd dat ik geen nieuwe waterkoker verwacht maar een klein gebaar (kleine tegemoetkoming). Niks dus!
Als ik een review schrijf op de Philipssite, wordt deze niet geplaatst (en geloof me, er zat geen verkeerd woord in en er was niks gelogen). Vandaar dat deze waterkoker dus ook zo goed scoort op hun eigen site. Lekkere service heeft Philips, niet dus!

amsterdamzuidgebruiker 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

6,3
net iets ouder dan 2 jaar. De waterkoker stopt na het indrukken van de startknop. Je moet dan een aantal keer drukken voordat ie echt water gaat koken. Daarnaast is boven naast de metalen schenktuit het plastic in 2-en gespleten. Waarschijnlijk door gebruik van goedkope materialen. Ik adviseer je een ander model te kiezen en een ander merk. Alle Philips producten die ik de laatste 2 jaar gehad heb, zijn stuk gegaan. Klantenservice zegt: JA, helaas u heeft 2 jaar garantie, de groeten. :)

marctry 18-08-2014 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak: geweldig, blijft piepen wanneer water klaar is, water kookt snel
Vormgeving: Ziet er heel anders uit als op plaatje, van goedkoop plastic.
Duurzaamheid: na 3 dagen al roest onder in de kan, direct teruggebracht. Onze laatste philips koffieapparaat in 2jr. 3x kapot geweest en de philips blender ook binnen 1jr 1x. Hiervoor was de kwaliteit veel beter: laatste waterkoker van Philips: 9jr mee gedaan.

Madeliefje 28-12-2014

dit product is een aanwinst voor de keuken

Mooi apparaat met veel mogelijkheden. Zeer makkelijk in gebruik. Klein minpuntje is dat het geen zwart apparaat is maar donkergrijs. Dit klopt niet met de aanprijzing op de website. In ons geval is het niet erg maar als je bewust op kleur kiest kom je bedrogen uit.

zolek 07-12-2014

Bevat een goede combinatie van eigenschappen

Deze waterkoker is veel beter dan mijn vorige wegens de temperatuur knopjes waar je zelf de temperatuur kan bepalen.
Dat is echt een handige eigenschap zo kan ik groene thee bijv in 80 graden zetten.

Karla 25-10-2014

Mooi apparaat alleen niet de juiste kleur

Ik heb deze waterkoker besteld naar aanleiding van de doos van het koffiezet apparaat uit dezelfde serie. Het koffiezet apparaat is echt zwart en werkt goed. De waterkoker is grijs. Beide apparaten komen naast elkaar te staan en dan staat dat echt niet mooi. Op alle foto's op internet en ook op de afbeelding op de doos staat de waterkoker in het zwart afgebeeld. Denk je 2 mooie apparaten uit één serie neer te kunnen zetten, kan dat dus niet. Dus helaas de waterkoker teruggestuurd. Verder vond ik het een heel mooi apparaat, daarom ook gekozen.

Joram 09-10-2014

apparaat voldoet aan de verwachting

Het instellen van de verschillende temperaturen is erg handig. Vooral de 40graden knop. Ideaal voor baby voeding

limlanderaap 01-03-2014

gewoon goed en betrouwbaar.

Gewoon mooi en simpel in gebruik. Heel fijn dat de temperaturen al zijn voor geprogrammeerd. Alleen de gebruikte symbolen zijn niet zo duidelijk.Het thee water is ook echt heet.

rosie84 10-07-2013

Ben in alle opzichten tevreden over de waterkoker

Mooie, strakke vormgeving. Water komt snel aan de kook. Fijn dat er een waarschuwingspiepje klinkt als het water kookt.

Kaatjuh2909 24-01-2013

Super apparaat

De voorloper van dit type had ik al en vond ik geweldig, helaas ging die steeds lekken en heb ik een paar maanden geleden deze ontvangen. Ik vind hem fantastisch, hij schenkt heel fijn en doet wat hij moet. Ik vind. Inderdaad de temperatuuraanduiding op de knopjes niet duidelijker. 2knoppen voor 100 graden... Het heeft mijn voorkeur de temp gewoon op de knoppen te zetten.... Maar goed, ik wil meestal toch gewoon kokend water dus verder stoor ik me daar niet aan.
Wat me wel opviel is dat deze waterkoker toch echt niet zwart is... Hij is donkergrijs. Het is een soort mat plastic, de vorige was glanzend zwart, nou deze is dat niet!!! Dus als je een zwarte verwacht zit je met deze niet goed. Toch ben ik erg blij, grijs staat hier ook prima. Ook met de service van Philips ben ik erg tevreden. Aanrader dus!!!

BartJo 22-11-2012

Goed en mooi

Design is mooi. Mag je ook wel verwachten voor dit bedrag.
Raar dat er twee knoppen op zitten voor het bereiken van 100 graden Celsius (voor zwarte thee en kruidenthee). 1x 100 graden zou ook goed zijn. Verder knop voor 90, 80 en 40 graden.