Philips Avance Collection HD9384/20 - Reviews

4,7

• Slecht

Pat1000 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

4,7
Na 2 jaar en 2 maanden stuk! Warmt geen water meer op en daar is ie toch voor. Garantie is 2 jaar dus net verlopen. Heb Philips een mail gestuurd maar ze kunnen niks voor mij betekenen behalve dat ik 20% korting kan krijgen op een waterkoker die bij hun 28% duurder is dan bij andere winkels of ik mag de waterkoker door hun laten repareren op mijn eigen kosten. Ik heb gezegd dat ik geen nieuwe waterkoker verwacht maar een klein gebaar (kleine tegemoetkoming). Niks dus!
Als ik een review schrijf op de Philipssite, wordt deze niet geplaatst (en geloof me, er zat geen verkeerd woord in en er was niks gelogen). Vandaar dat deze waterkoker dus ook zo goed scoort op hun eigen site. Lekkere service heeft Philips, niet dus!

amsterdamzuidgebruiker 12-03-2015 Product jaar of meer in bezit

6,3
net iets ouder dan 2 jaar. De waterkoker stopt na het indrukken van de startknop. Je moet dan een aantal keer drukken voordat ie echt water gaat koken. Daarnaast is boven naast de metalen schenktuit het plastic in 2-en gespleten. Waarschijnlijk door gebruik van goedkope materialen. Ik adviseer je een ander model te kiezen en een ander merk. Alle Philips producten die ik de laatste 2 jaar gehad heb, zijn stuk gegaan. Klantenservice zegt: JA, helaas u heeft 2 jaar garantie, de groeten. :)

marctry 18-08-2014 Product paar dagen in bezit

Gebruiksgemak: geweldig, blijft piepen wanneer water klaar is, water kookt snel
Vormgeving: Ziet er heel anders uit als op plaatje, van goedkoop plastic.
Duurzaamheid: na 3 dagen al roest onder in de kan, direct teruggebracht. Onze laatste philips koffieapparaat in 2jr. 3x kapot geweest en de philips blender ook binnen 1jr 1x. Hiervoor was de kwaliteit veel beter: laatste waterkoker van Philips: 9jr mee gedaan.