Bestron ASK2905 - Reviews

1,7 liter
Waterniveau indicator

Simon van Zijl 09-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Zeer duurzaam en gebruiksvriendelijk

Hebben eze wterkoker nu ruim 4 jaar en wordt dagelijks zeer intensief gebruikt. Functioneert nog steeds prima, echter klep wil niet meer sluiten en blijft dus openstaan (en da's uiteraard niet wenselijk met kokend water). Hadden hiervoor hele dure Philips wterkoker en ging al stuk na een jaar, wederom een dure Philips... hetzelfde verhaal. Toen deze "goedkope" Bestron gekocht en tot op de dag van vandaag uitermate tevreden.
Zelfs zo tevreden dat we exacte dezelfde weer terugkopen!
Hij wordt gelukkig nog verkocht ;-) Absolute aanrader, prima waterkoker voor weinig geld!

zeemeerna 28-12-2014 Product paar weken in bezit

Tot nu toe een prima waterkoker. Heb 'm pas een week dus kan niets over duurzaamheid zeggen.
Hiervoor had ik een hele dure van magimix maar na 2 jaar was daar niets meer van over. Uit protest heb ik nu maar de allergoedkoopste gekocht die ik kon vinden, vandaar deze Bestron. Maar oh oh oh, wat een prima ding. Makkelijk te bedienen, en kookt razendsnel ( helft minder herrie als die magimix ). Het weegt natuurlijk helemaal niets, maar het werkt wel! Merk wel dat als ik de waterkoker, nadat het water net gekookt heeft, te snel en ruw oppak, er wat heet water uit de deksel sijpelt, minimaal, dus ik het is er niet een om mee te gooien en smijten.

An51 25-07-2012 Product paar weken in bezit

Prima waterkoker: maakt weinig lawaai, schenkt erg goed, heeft geen metalen onderdelen waaraan je je zou kunnen branden. Robuuste vormgeving zonder poespas. Duurzaamheid is na 2 weken nog niet goed te beoordelen. Grondplaat had iets zwaarder uitgevoerd mogen worden, trilt wat als het water kookt, maar niet echt hinderlijk. Deksel zal niet gauw afbreken, het zit degelijk bevestigd, en er komt, doordat het met een knop wordt opengedaan, ook nooit veel kracht op te staan.

Hessel900 18-03-2012 Product half jaar in bezit

Uitstekende waterkoker voor een lage prijs. 1,7 liter is ruim voldoende en in vergelijking met de tefal die we hiervoor hadden issie verrassend stil. Aanrader!