Whirlpool Newport 1400 - Reviews

tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht
Kleur(en)
wit

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

8,1

Melissa 08-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

Goede prijs, goede kwaliteit.

Ik heb voor deze wasmachine gekozen omdat ik qua prijsverhouding en kwaliteit ging. Ik ging om me zelf wonen en zocht daarom iets wat binnen het budget paste. Ik heb nu al 6 jaar lang plezier van deze wasmachine en ga er van uit dat hij ook nog lang mee zal gaan.
Er zijn veel verschillende programma's wat ik wel prettig vind. Hij is makkelijk, stil en ziet er goed uit.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Verschillende programma's

Minpunten

• Lastig om het water op te vangen onderin

FalcoV 20-10-2011 Product maand in bezit

Ruim een maand geleden hebben wij deze wasmachine gekocht. De eerste paar weken geen problemen ondervonden, de wasmachine geeft een goed wasresultaat (vergelijkbaar met onze vorige wasmachine) en heeft genoeg verschillende programma's. Alleen jammer dat de machine niet met geluid aangeeft dat het programma klaar is.

Na ongeveer een maand begon de ellende. De wasmachine ging niet meer aan, en nadat een monteur van Whirlpool na een week langs kwam voor de reparatie, bleek de elektromodule kapot te zijn. Deze moest besteld worden en zou enkele dagen later binnen zijn. Na vele telefoontjes naar Whirlpool (en loze beloftes dat ik teruggebeld zou worden) is er na 2 weken (dus 3 weken zonder wasmachine gezeten te hebben!) besloten om mij een nieuwe wasmachine te bezorgen.

Deze is vandaag bezorgd en heeft (zoals) alweer probleemloos een aantal wasprogramma's gedraaid. Nu kijken of deze machine wél lang mee gaat...

fernando93 23-05-2012

En draait de nieuwtje naar die 7 maand nog ?