AEG L56870 - Reviews

79 dB

tin1971 04-09-2012 Product paar weken in bezit

6,2
waardeloos pruts apparaat
zal hem niemand aanbevelen .
hij stuitert door de bijkeuken heen
er is een monteur langs geweest van het merk en die zei dat hij volgens de specificaties voldeet .
dus als iemand graag es op een stier wil rijden ,kom maar hierheen

LionelS 14-07-2012 Product kwartaal in bezit

Machine nu drie maanden in gebruik. Begrijp niet dat anderen klagen over trillen en lawaai bij centrifugeren. Bij mij is de automaat door BCC op zolder geplaatst en afgesteld. Draait als een zonnetje en wast prima. Gebruik meestal het ECO programma op 40 graden. Apparaat is eenvoudig te bedienen en heeft voor mij voldoende wasprogramma's. Na eerder twee AEG wasautomaten gehad te hebben die samen 32 jaar zijn meegegaan, denk ik dat het met de duurzaamheid van deze ook wel goed zit.

Manon Borsboom 16-04-2012 Product maand in bezit

Ik ben zeer tevreden over de wasmachine. De wasmachine is zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk is dat er een uitstel knop opzit zodat je zelf bepaald wanneer de was klaar is. Het korte 30 minuten programma is ook zeer handig voor kleine wasjes. Machine hoor je bijna niet. Kortom ik vind de AEG Lavamat 56870 een top machine.

griek 1 27-12-2011 Product half jaar in bezit

---------- update review, 27-12-2011 ----------
Blijf bij mijn beoordeling van 27-8 maar sinds aanschaf is de machine geen dag op zijn plaats blijven staan, bij het centrifugeren trilt de machine zo dat hij steeds van zijn plaats loopt.stelpoten regelmatig bijgesteld wat niet hielp er is een monteur van aeg bijgeweest die concludeerd dat alles in orde is maar gaf toe dat de machine te licht is voor het aantal toeren die de machine maakt bij het centrifugeren.( wordt dit bij ontwikkeling van de machine niet bekeken ??)
Monteur gaf als oplossing om onder de pootjes antislipmat te doen ,wat na proberen ook niet hielp.
Conclusie als dit voor koop bekend was hadden we deze machine NOOIT aangeschaft.

---------- 1e review, 27-08-2011 ----------
Tot nu toe een prima wasmachine. makkelijk in gebruik en eenvoudig te bedienen met een goed wasresultaat. Het enige minpuntje is de lengte van het aansluitsnoer. Is te kort om de machine aan te sluiten op de trekschakelaar in de badkamer.

rogeeke68 05-11-2011 Product half jaar in bezit

even een rectificatie: dit is een vervolg op mijn eerdere beoordeling en nu is gisteren een monteur langs geweest die direkt zag waar de fout zat en heeft een behoorlijk aantal zaken vervangen. Het trillen is er nog wel maar dusdanig gereduceerd dat dit acceptabel is. Dus alsnog door AEG Electrolux naar tevredenheid opgelost.

rogeeke68 01-11-2011 Product half jaar in bezit

Derde AEG omdat de vorige twee gewoon ontzettend goed hun werk hebben gedaan. Alleen gat bij deze iets fout wat is nog steeds niet duidelijk maar dit apparaat trilt zo enorm bij centrifugeren (ook bij volle trommel) dat dit voelbaar is in muren en vloeren en wordt het hele gezin ''s morgens wakker als dit gebeurd. Monteur is geweest stond volgens hem niet waterpas, stond op een rubberen dempingsmat en dat mocht volgens hem ook niet en als laatste was de oplossing "" tja het is een instappertje van AEG en dan doen ze niets aan isolatie"". Hij mag terugkomen want ik accepteer dit niet. Dus op dit moment NIET GOED !!

marco michiels 02-09-2011 Product kwartaal in bezit

een zeer mooie machine voor een betaalbare prijs ,voorzien van zeer veel mogelijkheden.
Maakt weing lawaai ,centrifugeren is een goed doordacht programma.Was is goed schoon

Monique___10 27-08-2011 Product kwartaal in bezit

7,6
Dit is mijn derde AEG wasmachine. Deze bevalt ook weer prima. Ruime deuropening en voldoende keuze in wasprogramma's. Eenvoudig in gebruik.
Enige minpuntjes: het wasmiddelenbakje is lastig te openen en het apparaat trilt behoorlijk met centrifugeren.

Anita Smit 27-08-2011 Product maand in bezit

Fijne machine, uitstekend wasresultaat.
Door het hoge toerental bij het centrifugeren is de was al aardig droog en de wasdroger is hierdoor veel
eerder klaar. Ik hoop dat ik van deze wasmachine net
zo lang plezier heb als van mijn vorige Lavamat, die
heeft het 16 jaar volgehouden!

Linda van Velthuijsen-Endres 26-08-2011 Product kwartaal in bezit

Een goed machientje, qua werking en uiterlijk, uiterlijk is belangrijk omdat ik er meteen tegen aan kijk als ik de badcel in kom. Een lekkere ruime trommel zodat je lekker veel in 1 keer kan wassen. En het menu is makkelijk in gebuik, alles spreek redelijk voor zich.

danser 26-08-2011 Product kwartaal in bezit

Prima machine die schoon wast en de was komt erg droog uit de machine