Hoover DYN 8146 P - Reviews

A+
Geluidsniveau centrifugeren
77 dB

ladyscania 30-05-2013 Product jaar of meer in bezit

ik heb mijn derde hoover machine, de eerste 6 jaar terug, die draait nog steeds bij mijn dochter,de tweede is 3 jaar oud,draaid bij mijn andere dochter.de derde heb ik nu een jaar. 1 keer probleem gehad met printplaat.die er nieuw in, en nooit weer iets gehad.de printplaat was bij de eerste machine .een prima en degelijke machine. stil en zuinig.op nachtstroom is het prettig een stille machine te hebben. en bedenk wel, qua prijs en kwaliteit heb je wel iets goeds.en wat er ook gebeurt hij loopt niet van zijn plaats af. lg liep weg. wel een tip dan nog, neem alleen de 1400 toeren machine. de 1600 droogt net zo als de 1400.waarom dan meer stroomverbruik dan nodig is. ik heb in de familie iemand die al 40 jaar in wasmachines zit.en miele is de beste qua levensduur en dan komt aeg en hoover. wel apart een degelijke machine voor weinig geld!! let op candy automaat lijkt op de hoover,maar veel onderdelen zitten daar in van b keus.

76BJ 24-01-2013 Product jaar of meer in bezit

3,2
slechte machines. je moet er rekening mee houden dat er gemiddeld elk jaar een monteur langs moet komen om de machine te repareren. Zit wel 5 jaar garantie op. maar je moet wel voorijkosten betalen ad 67, 50 per keer. Vandaag is hij gaan lekken op de trommel. Morgen verloopt de garantie. hebben maar een andere gekocht.
Kortom iemand nog intresse in onderdelen?

dbosman1975 25-04-2012 Product jaar of meer in bezit

mijn hoover is vandaag weer gerepareerd. de printplaat kapot en dat binnen 2 jaar. mijn eerste hoover was ook al een nachtmerrie maar mediamarkt wilde de machine wel terugnemen na 6 reparaties maar dan moest ik wel een hoover terugkopen.

de wasmachine heeft veel kleding versleten en de machine bepaalt zelf welk programma hij draait ongeacht het programma dat ik het gekozen

Nooit meer een HOOVER. de nieuwe wordt een asko of een miele

dick mulders 21-10-2011 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben deze wasmachine gekocht voor onze voetbalvereniging vanwege de inhoud van 8 kg.
Het is een fijne machine en sneller dan een verouderde machine van een ander merk.
Wij hebben onze 2e Hoover aangeschaft.

Hetty23 12-04-2010 Product maand in bezit

Na een grondig onderzoek ben ik bij Hoover uitgekomen.
Voor mij waren ze alleen bekend met hun stofzuigers.
Als de kwaliteit van hun wasmachine net zo goed is,heb ik er alle vertrouwen in.
Ook het kopen via internet inclusief bezorgen was top.
Vooral de fluisterstille motor is geweldig.Het is daarom,dat het geen enkel bezwaar is dat hij naast mijn slaapkamer staat te draaien.

Helen221212 20-02-2010 Product paar dagen in bezit

Ik heb mijn Hoover wasmachine nu een paar maanden in gebruik.
Wast heel schoon.
Is erg stil.
Makkelijk in gebruik.
Ik ben tot nu toe zeer tevreden.