Samsung WD90N642OOW

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD90N642OOW op Kieskeurig.be.

Truus 15-01-2019

Samsung eco bubbel 7 kg

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Best redelijke wasmachine,maar als ik het zo lees moet je echt mazzel hebben.
Maakt veel herrie bij centrifugeren, trilt alle kanten op,moet hem steeds opnieuw waterpas zetten.
13 maanden in bezit, centrifugeren deed hij niet meer sinds gisteren, programma bleef hangen op 9 minuten, dat is een vaker voorkomende klacht maar! Ik heb de rubbere rand, u de wasmachine, goed schoongemaaktkwam niet heel veel uit maar de centrifuge doet het weer,mss gewoon gevoelig voor stof,te veel zeepresten, ik kan de monteur af bellen.
DUS TIP: centrifugeert hij niet meer,maak de rubbere rand,het zeepbakje en onder het monstertje schoon en mss is dank ook bij u het probleem verholpen.

Pluspunten

• Mooie machine

Minpunten

• Schud veel te veel.
  • Veel herrie bij centrifugeren
  • Blijft niet waterpas staan
  • Voor mij nooit meer een Samsung

Ed 26-11-2018

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Grote deur erg makkelijk, en lekker stil mooi groot duidelijk display. Is wel groot neemt dus wat meer ruimte in beslag.

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• tijd

LeaV 20-09-2020

Drogen veel te heet en pluizen op zwarte kledij

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb deze combinatie gekocht omdat we op een appartement gingen wonen. Ik gebruik het droogprogramma alleen voor handdoeken. Zelfs na programmatie per half uur drogen is het na 1u30 nog niet kastdroog. Laat ik het programma zelf de droogtijd kiezen, dan komt de gedroogde was er veel te heet uit met veel kreuken. Mijn zwarte kledij is een ramp en die wordt alleen maar gewassen zonder droogprogramma.

Anoniem 06-09-2020

Een aanrader

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Het is een mooie compacte machine die doet wat hij belooft, geeft een prima was resultaat. Hij doet echt wat beloofd is. Ik ben zeer tevreden

Nico 01-09-2020

Veel mogelijkheden, super zuinig

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Wasdroogcombinatie om ruimte te winnen. Super mooi apparaat. Handig in gebruik en zuinig met water en energie.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden
  • Super zuinig
  • ruimte winner

Vred 31-08-2020

Top product!

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Fijne wasmachine met genoeg programma's.
Wast en droogt goed en maakt weinig geluid tijdens het centrifugeren. De add-wash functie is een geweldige toevoeging waar wij als gezin toch vaak gebruik van maken. Top product!

Mary5 19-07-2020

Wat een geweldige aanwinst

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik ben zo vreselijk blij met mijn nieuwe was/droogcombinatie van Samsung .
Nooit droger gehad door ruimte gebrek dus nu ineen echt zooooo toppyyyy .
En mooi om te zien .
Super BLIJ

Arnold2020 19-07-2020

Stil, effectief en efficiënt

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Op zoek naar een wasmachine en droger combinatie die stil, zuinig en energiezuinig is. Dan kom je uit bij deze mooie Samsung Quickdrive. Hij is muisstil en droogt verrassend goed. Ik ben erg tevreden over dit product. Bovendien ziet hij er ook nog erg mooi uit.

bart 12-07-2020

Combi wasmachine droger

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Werkt fantastisch zou geen ander meer willen,bedieningsgemak,prijs,geluid,kwaliteit
De machine regelt bijna alles zelf 1x wasmiddel toevoegen in het bakje en wast gewoon verschillende beurten.

Anoniem 02-07-2020

Excellent washing-drying combo

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

This machine not only washes clothes very nicely but is super quiet even when drying. Also the clothes come out like new after drying and are not rough like after most other machines. The small door function is very handy (especially for lost socks :)). To top that the machine has amazing stylish look to show off and is not at all heavy on your pocket.

fabien 01-07-2020

was droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

gekozen voor deze combinatie door de goede revieuws en het feit dat ik al ervaring heb met een samsung wasmachine. Nu door kleine behuizing en combi nodig.

Pluspunten

• mooie machine
  • wast goed
  • droogt goed

Steven 30-05-2020

Droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

ik had eerst een nordland combinatie machine, en dat beviel me al had hem 12 jaar maar begon flink lawaai te maken aan het einde en droogte niet goed meer.Dus bedacht me geen seconde ga voor een nieuwste van samsung was en droog combinatie en gebruik hem nu voor de 2e x ben er flink tevreden mee hij is mooi rustig en doet ze werk,

Elleke 26-05-2020

Wast geweldig

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Heerlijk om de was te doen en het drogen in 1. Hij wast snel en goed. Vind alleen de deur wat onstabiel lijken. En toen hij blijkbaar nog niet goed gekalibreerd stond rammelde de deur ook. Toen hij goed ingesteld was, is dit probleem verholpen

Remco 20-05-2020

Was-droog combinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Prima was machine en qua drogen ook prima als je je aan de kg houd.
Verder makkelijk in het gebruik.

Pluspunten

• Programma's
  • Combinatie in een

Minpunten

• Drogen bij teveel was duurt lang

Noenz 18-05-2020

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb dit voor het weekend gekocht ben er zeer te vrede mee ook werkt alles zoals aangegeven word de waamachine weegt de was en kan daardoor sneller klaar zijn

Samsung wasdroogcombiatie 14-05-2020

Mooi uitstraling en veel opties voor te wassen en drogen

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Het is een zeer veelzijdig en compacte wasmachine en droger in een. Mooi design en veel opties om te wassen. Ook makkelijk om via de app te bekijken naar het verloop van de wasbeurt.

Janet60 01-03-2020

Gebruikersvriendelijk

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Na een maand proberen ben ik totaal tevreden met deze machine. Vooral de korte programma's kunnen mijn waardering krijgen. De app. maakt t nog makkelijker.

helmyvanwalsem@gmail 28-02-2020

Genoeg ruimte voor wassen en drogen

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Was droog combi gekocht omdat wij klein wonen en er niet veel ruimte is voor de was. Wast goed schoon en droogt prima. Zeer stil. Zeer te vreden

Pluspunten

• Grote trommel
  • Was toevoegen

Magda95 22-02-2020

Fijne was-droogcombinatie

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Deze was-droogcombinatie is een fijne machine als je geen plaats hebt voor 1 aparte wasmachine en 1 aparte droger.
De machine kun je via een app bedienen. De was komt mooi schoon uit de machine. Let wel op dat je niet meer dan 6 kg droogt, anders blijft de was vochtig. Zeker een aanrader.

Tomasz 15-02-2020

SAMSUNG WD90N642OOW

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik raad de wasmachine / droger-combinatie niet vanaf het begin aan, schermfouten en een grote hoeveelheid water bij het drogen op de vloer 2x ondergelopen appartement