Samsung WD90N642OOW

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WD90N642OOW op Kieskeurig.be.

Truus 15-01-2019

Samsung eco bubbel 7 kg

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Best redelijke wasmachine,maar als ik het zo lees moet je echt mazzel hebben.
Maakt veel herrie bij centrifugeren, trilt alle kanten op,moet hem steeds opnieuw waterpas zetten.
13 maanden in bezit, centrifugeren deed hij niet meer sinds gisteren, programma bleef hangen op 9 minuten, dat is een vaker voorkomende klacht maar! Ik heb de rubbere rand, u de wasmachine, goed schoongemaaktkwam niet heel veel uit maar de centrifuge doet het weer,mss gewoon gevoelig voor stof,te veel zeepresten, ik kan de monteur af bellen.
DUS TIP: centrifugeert hij niet meer,maak de rubbere rand,het zeepbakje en onder het monstertje schoon en mss is dank ook bij u het probleem verholpen.

Pluspunten

• Mooie machine

Minpunten

• Schud veel te veel.
  • Veel herrie bij centrifugeren
  • Blijft niet waterpas staan
  • Voor mij nooit meer een Samsung

Ed 26-11-2018

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Grote deur erg makkelijk, en lekker stil mooi groot duidelijk display. Is wel groot neemt dus wat meer ruimte in beslag.

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• tijd

Michielvdh 16-08-2019

Goede machine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb mijn oude wasmachine vervangen voor deze was droog combinatie en het bevalt me heel erg. De machine is super stil, makkelijk te bedienen en wast en droogt goed. Het is een prijzig artikel maar zeker de investering waard.

Petra66 08-08-2019

QuickDrive™ was-droogcombinatie: WD90N642OOW/EN

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Het is een top machinge. Wast heel goed en droogt ook goed.
Maakt bijna geen geluid en lekkere grote deur!

petra 08-08-2019

QuickDrive™ was-droogcombinatie: WD90N642OOW/EN

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

De wasmachine is top!!! Hij is lekker stil en snel!
De APP daarin tegen werkt helemaal niet bij ons, jammer vind ik wel.
De droger kan je niet alleen laten draaien en dat is lastig als je een ding eruit wil halen en de rest wel wil laten drogen. Ik heb dat iedergeval nog niet uitgevonden.

Niekvs 05-08-2019

Super makkelijk

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Bediening gaat heel eenvoudig via de app en de machine is verrassend geruisloos. Addwash functie is ook makkelijk voor als je iets vergeten bent

Sylviavanac 10-06-2019

Fantastische aankoop

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

De Samsung was/droog combi is een fantastische aankoop, zo hoeven wij niet meer te kijken of de wasmachine nog aanstaat maar is dit vanaf de tablet makkelijk,overzichtelijk en goed bij te houden. Wij zijn al wat op leeftijd en alles was makkelijk te installeren. Dit is voor iedereen een enorm makkelijke goede koop. Je krijgt zeker waar voor je geld.

Anoniem 07-06-2019

Ingewikkelde machine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Eerste was was een struggle, tweede snel wassen en drogen perfect!! Dacht echt wow wat een innovatie en bij de 3e nu gaat het mis!!! Programma blijft hangen bij centrifugeren, ik weet niet wat ik fout doe maar heb hem nu meerdere malen gerest en blijft hetzelfde probleem zich voordoen dus toch maar contact opnemen met de Samsung.

Jeanette 06-06-2019

Slimme machine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Mooie rustige machine die ook te bedienen is via de app waar je kan volgen hoe ver je was is. Het eind deuntje is een gezellig muziekje. Het klepje aan de deur is erg handig om snel nog iets toe te voegen als de machine al draait.

Pluspunten

• Klepje in de deur
  • Leuk eind deuntje
  • Bediening via de app

Minpunten

• Geen zeefje voor stofopvang
  • Stof na drogen zit in het rubber

Sophie T 06-06-2019

Mooi design & geweldige resultaten

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Deze was-droog combinatie is naast het prachtige design ook een ontzettend praktisch en overzichtelijk apparaat. De was wordt ontzettend schoon en heeft met 9 kilo laadvermogen voldoende kracht om grote hoeveelheden was aan te kunnen.
Het droogvermogen is prima en droogt de was voldoende als je het vergelijkt met andere merken. Het bijvulklepje is handig, maar alleen bruikbaar nadat het programma is gepauzeerd, dus in de praktijk gebruik je het niet vaak. Al met al is dit een fijne machine met goed resultaat!

Erik 04-06-2019

Uitstekende Wasmachine/Droger

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik wilde vanwege de ruimte een combi wasmachine/droger aanschaffen. Ik kwam na enig onderzoek uit op deze Samsung.
Hij is snel met zijn wasprogramma's. In een uur wast hij katoen helemaal schoon. Het drogen doet hij ook goed alleen duurt dat wel erg lang. Verder is hij erg stil.
De app is grappig maar daar is alles dan ook wel mee gezegd. Al met al ben ik er blij mee.

• Ruime inhoud

Minpunten

• Drogen duurt lang, dosering komt nauw

Angela 04-06-2019

Goed product

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Naar aanleiding van de reviews aangeschaft en ben er erg blij mee. Heeft heel veel opties. Ik gebruik het meestal om korte wasjes te doen

Pluspunten

• Wast goed

Cin 30-05-2019

De beste wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

De wasmachine ziet prachtig uit en de functies zijn wel nuttig,ik vind het wel mooi dat ik op mijn telefoon kan checken wanneer het klaar is .Het bespaart me veel tijd!leuk om die prachtige wasmachine te kopen!

Pluspunten

• De app :SmartThings ,wel nuttig
  • Duurzaam

Samsung036 30-05-2019

Stille apparaat, veel opties simpel in gebruik

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Stille apparaat, veel programma’s, via app bestuurbaar, simpel in gebruik.
Tot nu toe helemaal mee tevreden.

Shirley1979 28-05-2019

Super makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb deze was droog combinatie vorige week gekocht, volgende dag geleverd. Ziet er super uit en is heel makkelijk in gebruik

Anoniem 20-05-2019

Luxe en intelligente en tevens duidelijke machine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb deze machine vorige maand gekocht en ben er zeer tevreden mee.
Veel mogelijkheden en eenvoudig in de bediening. De combi van wassen en drogen is ideaal. Ook de kortere wasprogramma’s door de nieuwe techniek zijn ideaal.

Nienke 12-05-2019

Werk goed en makkelijk

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Aan de dure kant, maar wel het geld waard. Maakt zo goed als geen geluid en heel makkelijk in de omgang.

• Kleine laadklep

Dolly 01-05-2019

Samsung qdrive

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik vind het een geweldige wasmachine
Al mijn elektronische producten in huis zijn van samsung omdat ik het een vertrouwd merk vind
Mijn vorige machine was ook van samsung en die heb ik met trots 15 jaar mogen gebruiken en om weer verder te gaan over de wasmachine ik heb nu al 3 wasjes gedraaid en ik moet zeggen dat ik versteld sta over het resultaat en de keuzes die je hebt voor het kiezen van de was programma's
Im inlove with this machine
Dank je wel samsung
Ik hoop dat ik net zolang of langer van deze wasmachine mag genieten

Pluspunten

• De menu keuzes
  • Het design
  • Touch screen stille wasmachine
  • geen min punten

Dollt 01-05-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik heb de machine pas 2 dagen maar ben nu al in lovewas programma's zijn formidable,stille wasmachine ,eco zuinig en de optie outdoor vind ik geweldig aangezien ik elke dag sport
Air wash is ook geweldig zo kan ik mn kleindochter haar kleren goed schoon krijgen
Al met al i love this machine
Ik heb al mijn eletronische aparaten van samsung en daar ben ik trots op
Mijn vorige machine heb ik 15 jaar mogen gebruiken
Ik hoop dat ik net zo lang of langer van deze mag genieten
WELL DONE SAMSUNG!!!!!

Suzanne 29-04-2019

mooie prijs, goede kwaliteit, goed resultaat

Geschreven voor: Samsung WD90N642OOW

Ik koos expres voor het merk Samsung, omdat nog nooit een product mankementen heeft vertoond of kapot is gegaan van dit merk. Een wasmachine en droger ineen, scheelt heel veel ruimte. Daarnaast heb ik berekend dat deze machine zeker 40 euro uitspaart per gebruiksjaar. Nadat de leverancier de wasmachine heeft aangesloten en de spoeling heeft aangezet ben ik direkt gaan wassen. Wow wat een verademing! Eerste wasmachine in mijn leven dat ik gewoon direkt begrijp zonder uren studie! De wastijd is kort vergeleken met mijn oude machine, de bubblewash deed het ook erg goed. En als de was klaar is, komt het er best droog uit, hierdoor hoeft de was niet lang op een rek te drogen. De droger moet ik nog proberen dus daar kan ik weinig over zeggen, maar lijkt veelbelovend na dit resultaat. Ook geen irritante piepjes meer (muziek!) en de machine maakt niet veel lawaai. Ooit begonnen met een Samsung monitor, daarna een telefoon, toen een koelkast, toen een tv, een extra monitor erbij genomen en nu ook de was/droogmachine. Nooit iets kapot, goede kwaliteitsproducten en een fijne prijs. Dit beloofd wat voor de toekomst.

Pluspunten

• prijs
  • korte wastijd
  • degelijk/kwaliteit
  • makkelijk

Minpunten

• GEEN