Samsung WW8BM642OBW

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 67 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM642OBW op Kieskeurig.be.

FrankW 26-06-2018

Grote, snelle en slimme wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze Samsung Quickdrive is echt een erg fijn apparaat. Hij is makkelijk in het gebruik, snel en wast alles lekker fris. De verschillende programma’s doen zeer goed hun werk. Makkelijke wasjes zijn in 39 minuten al klaar. Alles ruikt heerlijk, de wasverzachter krijgt goed zijn kans om zijn werk te doen. Via de app kun je de wasmachine ook bedienen. Je kunt de programma’s kiezen, starten en pauzeren. Ook geeft de app aan wanneer je wasmachine klaar is. Echter niet alleen via de app maar ook middels een leuk deuntje laat de wasmachine weten dat het werk er op zit. De trommel zelf is lekker groot en kan veel was dragen. Hij weegt de was om de ideale was tijd te bepalen(bepaalde programma’s).
Ik ben erg tevreden! Het een machine van erg goede kwaliteit. Ik gebruik de app zelf niet zo vaak, maar wanneer je deze machine samen met andere Samsung producten koppelt kun je toffe ‘scènes’ instellen. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Snel
  • Grote trommel
  • Wast erg schoon

Minpunten

• Gebruik zelf de app niet gauw.

Jacqueline Bisschop 10-06-2018

Mooie grote trommel zelfs geschikt voor een dekbed!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wat een mooi product heeft Samsung op de markt gezet. Ik mag deze prachtige was machine testen. Al heel wat wassen gedaan op verschillende programma's. Samsung beloofd een schone was in kortere tijdsbestek dat klopt ook in 39 minuten is je was klaar. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat sterk vervuilt wasgoed hier niet geschikt voor is. (bloedvlekken gingen er niet uit). Ook de dekbedden van onze kinderen gewassen heel mooi schoon geworden en het past er perfect in! Het apparaat maakt weinig geluid enkel centrifugeren, maar ervaar dit niet als storend. Deze wasmachine kan ook worden bediend via een app, handig als je buiten zit en je wilt graag zien hoe lang het duurt voordat de machine klaar is. Nog een enorm pluspunt als je wat vergeten bent kun je de wasmachine op pauze zetten en direct de deur openen. Bij dit type zit geen klepje. Denk ook overbodig want met kleine kinderen die er aan trekken is dat niet handig. Er zit ook een functie op om naar 40 wasbeurten je machine te laten reinigen. Uiteraard heb ik dit geprobeerd maar ik kan er nog weinig van zeggen gezien ik de 40 wasbeurten nog niet gehaald heb.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote voorlader
  • kort wasprogramma

Nathalie 01-05-2018

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Hele prettige wasmachine, was komt er schoon uit met minder kreukels dan bij mijn oude wasmachine. Hierdoor heb ik bijna geen strijkgoed meer. Ook is de wasmachine erg stil waardoor hij makkelijk 's nachts of 's morgens vroeg een was kan draaien zonder de buren of onszelf te storen.

De wasmachine weegt de was en meet hoe vuil deze is. Hierdoor kan het wasprogramma tijdens het wassen van tijd verspringen en ineens langer duren. Ik ben dit niet gewend (mijn oude wasmachine zei 1:35h en dan was hij ook na 1:35h klaar) en moest daar even aan wennen. De Samsung wast de was dus wel schoner als ook alle restjes wasmiddel weg worden gespoeld.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille motor
  • Zowel te bedienen met een app als handmatig

Minpunten

• App is nog traag, wellicht na update niet meer

José 25-04-2018

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De afgelopen 2 weken heb ik de Samsung getest. Het installeren van de app ging soepel, het bedienen helaas niet (IPhone), maar dat deed niets af aan het resultaat van de was; de programma’s zijn ook handmatig gemakkelijk in te stellen. Het apparaat is degelijk en wast snel, schoon en goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• App bediening (iPhone)

Roos 04-04-2018

Super snel en schoon!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Het klonk te mooi om waar te zijn maar dat is het dus niet! Elk wasprogramma gaat echt 2x zo snel als met mijn oude wasmachine. Apparaat voelt solide aan en ziet er mooi uit met een super duidelijk display. De smart mogelijkheden zijn heel cool. Ik voer op mijn app (op de telefoon) in welke kleding ik erin stop en de machine bepaalt het programma! Ik heb dit nog niet met alle kleding combinaties geprobeerd, maar het lijkt goed te werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zeer makkelijk in gebruik met de app
  • Wast heel schoon
  • Mooi display

W Sieders 31-10-2019

Kortdurende energie besparende programma’s

Eenvoudige bediening
Bijstellen in programma’s mogelijk
Korte programma’s
Reinigings programma
Kinderbeveiliging
Lijkt tot nu toe na twee weken gebruik een degelijke wasmachine en energie en water besparend

Mourad22 22-10-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Super blij met deze wasmachine, veel was programma's waarbij ook kort voor de wat kleine niet erg vuile was. Alles komt er brandschoon en fris uit en dat door bijna 2 keer zo snel te wassen t.o.v. mijn oude wasmachine en hierdoor minder energie verbruikt.

CoKlo 21-10-2019

Stille wasmachine met grote opening. Toppertje!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik heb deze machine nu een week in huis. En ben er erg blij mee. Veel programma's en makkelijk aan te passen naar mijn "smaak". Verder lekker grote vulopening. Hij is ook lekker stil. Hiervoor had ik een hele dure Miele. Maar deze doet echt niet onder. Ik ben er erg blij mee.

Anoniem 16-10-2019

Fantastische machine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Onze nieuwe wasmachine moest ook weer een Samsung zijn.
Wat een fantastische wasmachine. Staat heel rustig en stabiel ondanks de houten vloer.
Draait bijna geluidloos. Alleen de centrifugegang is licht hoorbaar. Ongelooflijk. Het gaat hier om een Quickwash machine WW8BM6420BW/EN

Felien 10-10-2019

Muisstil wascomfort

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Oké, ik geef toe: de nood was hoog en elke (nieuwe) wasmachine deed al meer dan die we hadden. Toch werd ik enorm verrast door het comfort wat onze nieuwe Samsung te bieden had. Zó stil, zo schoon en zo droog al! Oh, en ook overwegend klimaatneutraal. Dikke vette 5 sterren wat mij betreft.

Anoniem 06-10-2019

Goed produckt

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wij hebben deze wasmachine twee weken geleden gekocht en wij zijn er heel erg blij mee geruisloos en besparend en voorzien van alle gemakken die wij te wensen hadden dus gewoon een top wasmachine.

HeidiDG 06-10-2019

Super snel met goed wasresultaat!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik heb deze wasmachine aangeschaft, omdat de vorige kapot was gegaan (Miele). Nu heb ik een goedkopere wasmachine, met bovendien een grotere inhoud in dan mijn vorige! Ook de display is een grote verbetering, omdat ik dan precies kan zien wanneer de machine klaar is. Tot nu toe is het wasresultaat ook prima, het hogere toerental zorgt ook dat mijn kleding sneller droog is. Ik hang mijn was nog ouderwets buiten op en daarom is dit ideaal! Het registreren van de wasmachine op de Samsung website hebben wij helaas wel ervaren als een lastige opgave, waarbij onze kinderen nodig waren om te helpen.

marja27 06-10-2019

teleurstelling

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik heb een Samsung QuickDrive gekocht, in de winkel en op bijgeleverde bon wordt mij 7 jaar garantie gegeven, maar op het moment dat ik mijn wasmachine registreer krijg ik doodleuk maar 5 jaar

Adriaan 30-09-2019

Wasmachine WW8BM6420BW

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fijne stille machine die heel gemakkelijk te bedienen is. Mooie grote deur die laden en lossen plezierig maakt

Pluspunten

• Bediening

John 0205 20-09-2019

Samsung quickdrive

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wij hebben deze wasmachine afgelopen woensdag gekocht en zeer tevreden over de stilte van de motor en bediening van de machine.
Waar we absoluut niet tevreden over zijn is dat kleine was zoals kleine sokken in de holle ruimte van het rubber gaan zitten en daar door dus niet gewassen worden.

Verdere is het een goede machine

Anoniem 19-09-2019

Gemakkelijk te bedienen, stil en mooi design.

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fijne bediening, duidelijke keuzemenu, geluidsarm wat een verademing met mijn oude wasmachine, display is duidelijk te lezen met name handig als je niet goed zicht hebt, neemt niet veel ruimte in beslag, handleiding is top, is wel een heel boekwerk maar met goede tips&tricks, geweldig dat je op je smartphone de status van je was op afstand kan bekijken en ook met uitgesteld wasprogramma kan bedienen, gemak dient de mens.

Sjeffrie 15-09-2019

Stille en krachtige machine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Onze vorige wasmachines waren diverse goedkope C-merken, nu hebben we bij Bemmel en Kroon fantastisch advies gekregen over Samsung machines. Ik was wat huiverig, want Samsung maakt toch alleen TV's....
Maar dus ook stofzuigers, wasmachines, drogers etc...

De machine werkt prima, de app is een prima toevoeging maar het is jammer dat deze niet samenwerkt met Google Home. Verder vind ik het jammer dat er geen verlichting in de trommel zit. Bij vergelijkbare modellen wil dat nog wel eens zo zijn.

Na een week wassen kan ik wel al zeggen dat deze machine erg degelijk is, snel wast en schoon wast. Zonder nare geurtjes, gewoon lekker fris.

Jaap1874 13-09-2019

Werkt goed

Goede kwaliteit
Was is iedere keer goed schoon
Machine maakt weinig geluid
Display is heel duidelijk

Judith345 09-09-2019

Zeer stille en fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wij hebben de wasmachine nu anderhalve maand in gebruik en wij zijn zeer tevreden.
De machine is erg stil en wast goed schoon. Zeker met de bubbel soak functie.
Het enige onhandige vind ik het waspoederbakje. Als je vloeibaar wasmiddel gebruikt moet je een los elementje in het bakje hangen. Als je poeder gebruikt kun je dat losse elementje op een richeltje in het bakje leggen zodat de toevoeropening groter is. Als ik dat doe klapt het losse elementje toch weer terug naar voren. Nu ligt het dus los op de wasmachine als ik poeder gebruik.
Verder een hele prettige machine. Erg blij met de aankoop.

Liz79 07-09-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wasmachine die niet alleen mooi is en erg gebruiksvriendelijk, maar boven alles gewoon heel goed en schoon wast in een korte tijd! In een druk gezin zit je niet te wachten op een wasbeurt van 2,5 uur. Deze machine wast in een goed uur alles helemaal schoon. Net wat een gezin met kinderen nodig heeft!!