Samsung WW8BM642OBW

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 67 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM642OBW op Kieskeurig.be.

FrankW 26-06-2018

Grote, snelle en slimme wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze Samsung Quickdrive is echt een erg fijn apparaat. Hij is makkelijk in het gebruik, snel en wast alles lekker fris. De verschillende programma’s doen zeer goed hun werk. Makkelijke wasjes zijn in 39 minuten al klaar. Alles ruikt heerlijk, de wasverzachter krijgt goed zijn kans om zijn werk te doen. Via de app kun je de wasmachine ook bedienen. Je kunt de programma’s kiezen, starten en pauzeren. Ook geeft de app aan wanneer je wasmachine klaar is. Echter niet alleen via de app maar ook middels een leuk deuntje laat de wasmachine weten dat het werk er op zit. De trommel zelf is lekker groot en kan veel was dragen. Hij weegt de was om de ideale was tijd te bepalen(bepaalde programma’s).
Ik ben erg tevreden! Het een machine van erg goede kwaliteit. Ik gebruik de app zelf niet zo vaak, maar wanneer je deze machine samen met andere Samsung producten koppelt kun je toffe ‘scènes’ instellen. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Snel
  • Grote trommel
  • Wast erg schoon

Minpunten

• Gebruik zelf de app niet gauw.

Jacqueline Bisschop 10-06-2018

Mooie grote trommel zelfs geschikt voor een dekbed!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wat een mooi product heeft Samsung op de markt gezet. Ik mag deze prachtige was machine testen. Al heel wat wassen gedaan op verschillende programma's. Samsung beloofd een schone was in kortere tijdsbestek dat klopt ook in 39 minuten is je was klaar. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat sterk vervuilt wasgoed hier niet geschikt voor is. (bloedvlekken gingen er niet uit). Ook de dekbedden van onze kinderen gewassen heel mooi schoon geworden en het past er perfect in! Het apparaat maakt weinig geluid enkel centrifugeren, maar ervaar dit niet als storend. Deze wasmachine kan ook worden bediend via een app, handig als je buiten zit en je wilt graag zien hoe lang het duurt voordat de machine klaar is. Nog een enorm pluspunt als je wat vergeten bent kun je de wasmachine op pauze zetten en direct de deur openen. Bij dit type zit geen klepje. Denk ook overbodig want met kleine kinderen die er aan trekken is dat niet handig. Er zit ook een functie op om naar 40 wasbeurten je machine te laten reinigen. Uiteraard heb ik dit geprobeerd maar ik kan er nog weinig van zeggen gezien ik de 40 wasbeurten nog niet gehaald heb.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote voorlader
  • kort wasprogramma

Nathalie 01-05-2018

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Hele prettige wasmachine, was komt er schoon uit met minder kreukels dan bij mijn oude wasmachine. Hierdoor heb ik bijna geen strijkgoed meer. Ook is de wasmachine erg stil waardoor hij makkelijk 's nachts of 's morgens vroeg een was kan draaien zonder de buren of onszelf te storen.

De wasmachine weegt de was en meet hoe vuil deze is. Hierdoor kan het wasprogramma tijdens het wassen van tijd verspringen en ineens langer duren. Ik ben dit niet gewend (mijn oude wasmachine zei 1:35h en dan was hij ook na 1:35h klaar) en moest daar even aan wennen. De Samsung wast de was dus wel schoner als ook alle restjes wasmiddel weg worden gespoeld.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille motor
  • Zowel te bedienen met een app als handmatig

Minpunten

• App is nog traag, wellicht na update niet meer

José 25-04-2018

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De afgelopen 2 weken heb ik de Samsung getest. Het installeren van de app ging soepel, het bedienen helaas niet (IPhone), maar dat deed niets af aan het resultaat van de was; de programma’s zijn ook handmatig gemakkelijk in te stellen. Het apparaat is degelijk en wast snel, schoon en goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• App bediening (iPhone)

Roos 04-04-2018

Super snel en schoon!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Het klonk te mooi om waar te zijn maar dat is het dus niet! Elk wasprogramma gaat echt 2x zo snel als met mijn oude wasmachine. Apparaat voelt solide aan en ziet er mooi uit met een super duidelijk display. De smart mogelijkheden zijn heel cool. Ik voer op mijn app (op de telefoon) in welke kleding ik erin stop en de machine bepaalt het programma! Ik heb dit nog niet met alle kleding combinaties geprobeerd, maar het lijkt goed te werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zeer makkelijk in gebruik met de app
  • Wast heel schoon
  • Mooi display

Bonnie 15-01-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik ben heel erg blij met deze wasmachine. Alleen maar voordelen, schoon, snel, zuinig en stil wat wil je nog meer. Zou hem zeer zeker aanbevelen.

Correbor 14-01-2020

Wast prima!!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Vorige maand aangeschaft door mijn schoonmoeder van 88 jaar en ze vind het een fantastische machine.
Alles is begrijpbaar en de was programma's zijn heel fijn en niet te overdreven qua mogelijkheden.
Was resultaat is fris en goed schoon

TedJ 09-01-2020

Great washer !

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

The washing machine is fantastic !
Very advanced, efficient and fast.
Great for all sorts of laundry and has internet access for remote operation.

Anoniem 04-01-2020

Super machine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fantastische machine. Uiteraard doet hij wat hij moet doen, wassen, maar dan nog veel meer! Ruim keus aan programma's en er is ook nagedacht over het onderhoud en behoud van de machine. De modus trommelreiniging attendeert je erop dat je de machine even weer moet reinigen. Daarnaast is de machine te bedienen en te observeren via de Samsung app, SmartThings, geniaal. Verbruik, gebruik en status van de machine kan allemaal worden bekeken. Helemaal tevreden!!

Hendrik66 01-01-2020

Wat een top machine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fantastische wasmachine mooi design en veel mogelijkheden.
Meteen aangemeld via WiFi en je krijgt een seintje dat de was klaar is.
Lekker stil is de machine.

Kirsten27 22-12-2019

Geweldige specs!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze wasmachine hebben we een tijdje geleden gekocht, en we zijn er super blij mee! We horen de machine nauwelijks, verbruikt weinig stroom en is zeer handig in gebruik. De duidelijke knop zorgt ervoor dat we gemakkelijk het juiste programma aan kunnen zetten. Het wijzigt zich bijna als voor vanzelfsprekend. Schone was, een slank en modern design en duidelijke meldingen maakt dat wij een tevreden klant zijn!

Michel G 18-12-2019

Ruimte voor verbetering

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Nu twee maanden in gebruik en wat opvalt is de prettige werking van de gewichtsberekening, maar die werkt niet altijd even juist. minder prettig is de gevoelige werking van de aan/uit touch schakelaar, deze kan bij een lichte aanraking al gaan schakelen (bijvoorbeeld bij het erlangs strijken met arm). Deze zou eigenlijk op dezelfde manier moeten werken als de bediening van de startknop (deze moet fysiek ingedrukt worden). Het duidelijke display is een sterk punt van de wasmachine, net als de goede koppeling met onze Samsung smartphone.

Richie68 04-12-2019

top machine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Onlangs samsung wasmachine ww8-Qdrive gekocht . Supermachine . Nog nooit zo'n schone was gehad en zo snel klaar!

CUijt 03-12-2019

Geweldige Wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Dit is een fijne wasmachine want alle was is mooi schoon. Het korte wasprogramma is top! Verder is de wasmachine te verbinden met Samsung TV en/of smartphone waardoor je een bericht krijgt als de was klaar is.

Jacoline 03-12-2019

Eenvoudig in gebruik en doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Snelle levering en direct mee aan de slag. Heerlijk stille motor. Kan weer s’nachts wassen zonder wakker te worden van de motor.
Ook erg plezierig dat ik hem kan bedienen via mijn telefoon en kan zien wanneer hij klaar is. Scheelt mij een loopje naar zolder en ook de kinderen kunnen de was doen en ik kan hem dan aanzetten met mijn telefoon

serge uit vlaardingen 30-11-2019

fantastische producten en service

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

wij hebben 2 samsung telefoons, en nu een nieuwe samsung wasmachine ....wereld apparaat (net als onze oude samsung wasmachine) ....mijn vrouw wordt steeds luier hahaha

danny7400 26-11-2019

GEBRUIKSVRIENDELIJK EN MAKKELIJKE BEDIENING

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

ik heb deze wasmachine nu een week in gebruikt, en ben er super blij mee!. hij is erg stil was komt er goed schoon uit ,,een mooi en een geweldige wasmachine, super blij mee!!

xNaatj 26-11-2019

Gebruiksgemak met veel opties

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De machine is makkelijk in gebruik, maar dit gaat niet ten koste van de keuze aan programma's. Alles kan naar eigen wens worden aangepast (spoelbeurten, temperatuur, toeren, etc), waardoor alles optimaal schoon wordt. De machine is stil en beweegt praktisch niet. Bonus: aan het einde van de wasbeurt speelt er een muziekje, i.p.v. irritante piepjes.

H Segers 10-11-2019

Heel overzichtelijk display

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Heel overzichtelijk display dat de bediening gebruikersvriendelijk maakt. En geluidsarm tijdens wassen en centrifugeren.

W Sieders 31-10-2019

Kortdurende energie besparende programma’s

Eenvoudige bediening
Bijstellen in programma’s mogelijk
Korte programma’s
Reinigings programma
Kinderbeveiliging
Lijkt tot nu toe na twee weken gebruik een degelijke wasmachine en energie en water besparend