Samsung WW8BM642OBW

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 72 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW8BM642OBW op Kieskeurig.be.

FrankW 26-06-2018

Grote, snelle en slimme wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Deze Samsung Quickdrive is echt een erg fijn apparaat. Hij is makkelijk in het gebruik, snel en wast alles lekker fris. De verschillende programma’s doen zeer goed hun werk. Makkelijke wasjes zijn in 39 minuten al klaar. Alles ruikt heerlijk, de wasverzachter krijgt goed zijn kans om zijn werk te doen. Via de app kun je de wasmachine ook bedienen. Je kunt de programma’s kiezen, starten en pauzeren. Ook geeft de app aan wanneer je wasmachine klaar is. Echter niet alleen via de app maar ook middels een leuk deuntje laat de wasmachine weten dat het werk er op zit. De trommel zelf is lekker groot en kan veel was dragen. Hij weegt de was om de ideale was tijd te bepalen(bepaalde programma’s).
Ik ben erg tevreden! Het een machine van erg goede kwaliteit. Ik gebruik de app zelf niet zo vaak, maar wanneer je deze machine samen met andere Samsung producten koppelt kun je toffe ‘scènes’ instellen. Ik raad dit apparaat dan ook zeker aan!

Pluspunten

• Snel
  • Grote trommel
  • Wast erg schoon

Minpunten

• Gebruik zelf de app niet gauw.

Jacqueline Bisschop 10-06-2018

Mooie grote trommel zelfs geschikt voor een dekbed!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Wat een mooi product heeft Samsung op de markt gezet. Ik mag deze prachtige was machine testen. Al heel wat wassen gedaan op verschillende programma's. Samsung beloofd een schone was in kortere tijdsbestek dat klopt ook in 39 minuten is je was klaar. Daarbij moet ik wel eerlijk zeggen dat sterk vervuilt wasgoed hier niet geschikt voor is. (bloedvlekken gingen er niet uit). Ook de dekbedden van onze kinderen gewassen heel mooi schoon geworden en het past er perfect in! Het apparaat maakt weinig geluid enkel centrifugeren, maar ervaar dit niet als storend. Deze wasmachine kan ook worden bediend via een app, handig als je buiten zit en je wilt graag zien hoe lang het duurt voordat de machine klaar is. Nog een enorm pluspunt als je wat vergeten bent kun je de wasmachine op pauze zetten en direct de deur openen. Bij dit type zit geen klepje. Denk ook overbodig want met kleine kinderen die er aan trekken is dat niet handig. Er zit ook een functie op om naar 40 wasbeurten je machine te laten reinigen. Uiteraard heb ik dit geprobeerd maar ik kan er nog weinig van zeggen gezien ik de 40 wasbeurten nog niet gehaald heb.

Pluspunten

• grote trommel
  • grote voorlader
  • kort wasprogramma

Nathalie 01-05-2018

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Hele prettige wasmachine, was komt er schoon uit met minder kreukels dan bij mijn oude wasmachine. Hierdoor heb ik bijna geen strijkgoed meer. Ook is de wasmachine erg stil waardoor hij makkelijk 's nachts of 's morgens vroeg een was kan draaien zonder de buren of onszelf te storen.

De wasmachine weegt de was en meet hoe vuil deze is. Hierdoor kan het wasprogramma tijdens het wassen van tijd verspringen en ineens langer duren. Ik ben dit niet gewend (mijn oude wasmachine zei 1:35h en dan was hij ook na 1:35h klaar) en moest daar even aan wennen. De Samsung wast de was dus wel schoner als ook alle restjes wasmiddel weg worden gespoeld.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stille motor
  • Zowel te bedienen met een app als handmatig

Minpunten

• App is nog traag, wellicht na update niet meer

José 25-04-2018

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De afgelopen 2 weken heb ik de Samsung getest. Het installeren van de app ging soepel, het bedienen helaas niet (IPhone), maar dat deed niets af aan het resultaat van de was; de programma’s zijn ook handmatig gemakkelijk in te stellen. Het apparaat is degelijk en wast snel, schoon en goed gecentrifugeerd.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Snel
  • Schoon

Minpunten

• App bediening (iPhone)

Roos 04-04-2018

Super snel en schoon!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Het klonk te mooi om waar te zijn maar dat is het dus niet! Elk wasprogramma gaat echt 2x zo snel als met mijn oude wasmachine. Apparaat voelt solide aan en ziet er mooi uit met een super duidelijk display. De smart mogelijkheden zijn heel cool. Ik voer op mijn app (op de telefoon) in welke kleding ik erin stop en de machine bepaalt het programma! Ik heb dit nog niet met alle kleding combinaties geprobeerd, maar het lijkt goed te werken.

Pluspunten

• Super snel
  • Zeer makkelijk in gebruik met de app
  • Wast heel schoon
  • Mooi display

Anoniem 21-03-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Gisteren een mooie samsung wasmachine gekregen. Wat een Tom machine weinig lawaai wast goed stil vooral de app werkt top

Tom84 19-03-2020

Stil en efficiënt

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Nadat onze vorige Samsung wasmachine het iets te snel had begeven - na 5 jaar - zaten we in dubio. Of laten repareren of een nieuwe kopen. Samsung bood ons een flinke korting op een nieuw exemplaar, waardoor de keuze een stuk makkelijker werd. Opnieuw een Samsung dus.
Nu 2 dagen in gebruik. Eerste indruk erg goed. Machine is slim, past duur programma aan op het aantal kilo's aan was. Is erg stil. Veel mogelijkheden. En niet onbelangrijk, het is een plaatje om te zien. Over levensduur kan ik natuurlijk nog niets zeggen, maar voordeel van de twijfel vooralsnog!

Johan 1960 14-03-2020

Valt ons tegen

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De machine hebben we gekocht op aanraden van de verkoper ,maar de programma's duren langer als dat ze ons verteld hebben hij geeft een n tijd aan in als hij bezich is dan duur het in eens veel langer voor dat hij klaar is

Sas 14-03-2020

SUPER wasmachine die doet wat hij beloofd

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik begrijp heel goed waarom Samsung als hoogte uit de consumenten test komt.
De machine is gebruiksvriendelijk, hij laat zelfs een liedje horen als hij klaar is met wassen.
De wasprogramma's zijn instelbaar via draaiknop en erna te specificeren met de druktoets naar mogelijk extra spoeling, hogere temp. enz.
Als het niet bij het programma past geeft de machine een signaal als je op de toets drukt.
De bubble soak is echt top en maakt je was nog schoner, ik heb regelmatig de shirts van het voetbalteam en die komen schoon en heerlijk fris uit de machine :-)
Tijdens het draaien is de machine heel fijn stil, vind ik echt een pluspunt!
Ook katoen komt er 'goed droog' en zelfs zonder strijkprogramma super uit.
De ingebouwde waterstop geeft een veilig gevoel en sluit lekvrij aan
Al met al MEER dan ZEER tevreden.
Een aanrader voor grote en kleine gezinnen voor grote en kleine wasjes

Pluspunten

• wast stil, schoon en fris
  • zuinig met water

Marc lm 04-03-2020

Zoveel minder geluid en trillingen. Fantastische machine!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Eigenlijk kende ik Samsung alleen van ander apparatuur. Maar de machine is echt perfect. Zoveel minder geluid en trillen, de was komt er superschoon uit en hij is energiezuinig!

Pluspunten

• weinig geluid
  • weinig trillen

Cees7aar 04-03-2020

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Sinds kort in het bezit van deze wasmachine en super tevreden.
Duidelijke wasprogramma's met veel keuze.
Uitstekende wasresultaten en daar gaat het ook om.
En bovendien een stille machine met mooie strakke vormgeving..

Roosjeroder 02-03-2020

Fijne wasmachine met prettige extra functie

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Fijne wasmachine met veel programma keuzes, in eerste instantie moesten wij de machine even uitvinden en zien hoe de programma's werken. De wasmachine weegt het gewicht van je was en past daar het programma op aan, aan de ene kant is dit fijn maar soms duurt het wassen dan langer dan je verwacht.

Voor de rest vinden wij het heel fijn dat de wasmachine te beheren is via de Samsung SmartThings app, zo kan ik op mijn werk de wasmachine aanzetten en is deze klaar als ik thuiskom. Je moet dan natuurlijk wel al de was en het wasmiddel in de wasmachine gedaan hebben, ook moet je de smart control knop hebben ingedrukt. Het zou handiger zijn als deze knop standaard 'aan' staat, omdat als je alles klaar hebt gezet maar de knop bent vergeten je de wasmachine niet vanaf de app kan beheren.

Over het algemeen, een mooi uitziende wasmachine met fijne programma's en extra functies die handig zijn! Wij raden de Samsung QuickDrive WW8BM642oBW zeker aan!

Yvonne Brakenhoff 21-02-2020

grote deur om te laden

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

grote deur om te laden, en eenvoudige bediening. Fijne wasmachine in het gebruik. Ook een programma van 15 minuten. Heel prettig als je snel 1 stuk wil wassen.

Anoniem 10-02-2020

geruisloos

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik heb de wasmachine nu 6 dagen en nu al ben ik er dik tevreden mee ,omdat de machine erg stil is en de bediening is erg duidelijk en overzichtelijk.

Marcel 08-02-2020

Uitstekende allround wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

De wasmachine is een heel mooi en gebruiksvriendelijke. Er zijn heel veel opties om uit te kiezen. De wasmachine kalibreert zichzelf en heeft ook limieten met betrekking tot bepaalde wasbeurten, omdat de kleding / de stof niet bestand is tegen een bepaalde centrifuge stand. Heel aangenaam product met duidelijke informatie op het display.

Pluspunten

• Handigde display
  • Veel opties
  • Past de wasbeurten aan de hand van het gewicht aan

Stefke B 03-02-2020

Duidelijk display

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Voor deze prijs een geweldige wasmachine die zich zelf aanpast aan de was die er in gestopt word. Zuinig en stil in gebruik.

Pluspunten

• Best stil
  • Duidelijk display
  • Korte programma's
  • Grote vulopening

Kees 69 31-01-2020

Geweldige wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

We zijn erg tevreden met de aankoop van de wasmachine. Een mooie zeer effectieve wasmachine die elke was probleemloos aankan. Een wasmachine die zich aanpast aan de was en uitermate zuinig is.

Sener 23-01-2020

Werkt goed!

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik heb het nu een maand in mijn bezit en het werkt super. De motor is lekker stil en de bubble soak werkt geweldig

Willeke57 20-01-2020

Easy en snel en stil

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik heb deze wasmachine vorige week gekocht en gelijk super tevreden over de grote lading capaciteit en makkelijk te lezen aanduiding met gemakkelijke bediening. Tevens is de machine heel stil. En dat is heel fijn in onze kleine badkamer in het appartement en ook voor de buren.

Bonnie 15-01-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW8BM642OBW

Ik ben heel erg blij met deze wasmachine. Alleen maar voordelen, schoon, snel, zuinig en stil wat wil je nog meer. Zou hem zeer zeker aanbevelen.