Samsung WW80M760NOM

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 75 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOM op Kieskeurig.be.

Drik 20-10-2018

Hypermoderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Een geweldige wasmachine, pas geleden gekocht. Hij presteert goed en is tegelijkertijd stil. Geweldig!

Michel66 18-09-2018

Gewoon de beste!!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Voor het aanschaffen mij dagen verdiept in verschillende merken en types wasmachines, al snel kwam ik op deze Samsung uit, de WW80M760NOM.
Maar ik ben toch nog verder gaan kijken ook bij andere merken of er toch niet 1 was die nog beter was. En daar kan ik kort over zijn NEE!!!!
De Samsung heeft functies die ik bij andere merken niet tegen kom, nu de wasmachine de eerste keren gebruikt, wij hebben een 2 jarige die zijn kleding erg vuil maakt, en moesten we bij onze oude wasmachine alle trucs te voorschijn halen om deze vlekken te verwijderen. Zitten er op deze Samsung programma's waar elke vlek zo mee verdwijnt!

Als ik dit had geweten had ik de wasmachine eerder gekocht. Ik kan wel zeggen dat dit de beste koop is sinds jaren qua elektronica!

Een zeer tevreden familie!

Ps onze 11 jaar oude Samsung Gaat dienst doen in de garage voor de honden kleden en dekens. Dus ja met de kwaliteit van samsung zit het ook wel goed qua levensduur!!

pascal 11-11-2019

wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

goeie wasmachine. stil, met verlichting, kort wasprogramma,app hoe lang wasbeurt nog duurt, 7 jaar garantie

Pluspunten

• korte wastijd
  • 7 jaar garantie
  • stil
  • via app inzichtelijk hoe lang wasbeurt duurt

Minpunten

• prijs

Jan 30-10-2019

Wast goed schoon. Kort programma werkt heel fijn

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

We hebben deze machine nu 2 weken. Het is een hele fijne wasmachine met grote trommelinhoud. De verschillende keuzemenu's zijn heel fijn.
Je kunt nadat je een basismenu hebt gekozen nog kiezen voor extra spoelen, snelheid van centrifugeren en nog andere opties.

Al met al zeer tevreden met de aankoop

Pluspunten

• Wast schoon
  • Veel keuze mogelijkheden

Minpunten

• Nog geen ontdekt

LoesB 28-10-2019

Solide, energiezuinige machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Veel verschillende programma’s waardoor je extra zuinig kan wassen en als er moeilijke vlekken in de was zitten. Met zijn 1600 toeren komt de was er behoorlijk droog uit.

Ehsan 27-10-2019

Not good

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

I bought this washing machine the past two weeks and am not happy with it due to too much vibration in the dryer and not a good selector.
And the door is very vulnerable to scratches.

Pascal v 25-10-2019

Goeie uitstraling, snelle programma's,

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Net aangekocht. Echt top dat in 40 minuten was klaar is, en dan weer fris ruikt. Maakt weinig geluid. Nu ook tijdelijk met 7 jaar garantie. Top

Geert Boxmeer 24-10-2019

Mooie Machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Mooie Machine en zeer handig in gebruik. Ook het alter toevoegen van was door het deurluikje is erg handig.

Nick84 19-10-2019

Super wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Ik heb er lang heel lang om moeten zeuren maar eindelijk heb ik mijn Samsung wasmachine wassen is nog nooit zo fijn geweest.

Annap 14-10-2019

Geweldige machine!!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Fijne wasmachine, mijn vorige machine was ook een Samsung, was mij goed bevallen, deze machine heeft veel mogelijkheden, ook voor een snel wasje !!

Joco 12-10-2019

Super machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Ik ben super blij met deze machine. Staat stabiel, mooi extra stabilisatie programma, apart schoonmaak programma erop, super stil. 1600toeren waardoor was er mooi droog uitkomt

TGB7 05-10-2019

Toch een Samsung!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Familie en vrienden adviseerden een Miele wasmachine omdat Samsung nog onbekend is wat betreft aftersales. Maar mijn gevoel bleef toch Samsung gillen! Heb een Samsung Quickdrive wasmachine aangeschaft. Wat is ie mooi, super stil en juist wat betreft looks anders dan bijv. een Miele. Veel opties, schone kleren en met een baby van 9 maanden handig zo een add wash functie! Kortom wij zijn blij met onze nieuwe gadget.

MarcelTIJ 01-10-2019

werkt goed, snel te leren

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Ik heb de wasmachine eind september gekocht, de machine werkt goed, is stil en het is gemakkelijk te leren hoe deze werkt. Ook het energieverbruik en waterverbruik is gunstig ten opzichte van onze oude machine.

Anoniem 28-09-2019

robuste machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

een geweldige machine, kort in de wasbeurt en prima schoon. een zeer uitgebreid programma wat makkelijk is te begrijpen. Apart is de achterwand die die los van de trommel meedraait, daardoor extra wasbeurt, zo ervaar ik dat.

Anoniem 26-09-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Over het algemeen een prima wasmachine, is voornamelijk gekozen ivm zuinigheid, garantie en mogelijkheden. Het enige negatieve is, dat er geen mogelijkheid is om de gestelde of bepaalde tijd van het programma, zelf nog aan te passen. Zijn voor de rest erg tevreden

Moosie 19-09-2019

Topper van een wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Geweldig. De vorige was een Bauknecht.
Veel lawaai.
Nu een Samsung, zo stil , zo relaxed een verademing .

Dimitrios 18-09-2019

Uitstekend wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

In augustus de nieuwe wasmachine gekocht. De inhoud van de trommel is groot en ook de opening van de deur waardoor makkelijk geladen kan. Zuinig wasprogramma's geven goed resultaat. De wasmachine is ook stiller vergelijken met onze oude AEG.

Smaali 16-09-2019

Top wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

heerlijke wasmachine en snel natuurlijk.Alle baby kleding in mum van tijd klaar voor gebruik haha.makkelijke wasmachine

IvonneH 16-09-2019

Zelfs mijn man vindt het leuk om te wassen!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

We hebben de wasmachine onlangs aangesloten. Een geweldige machine. Grote trommel, goed verlicht van binnen en een duidelijk display. Met de grote selectieknop zijn verschillende programma's te kiezen. Ook extra programma's zoals Outdoor wasgoed, hygienisch stomen, maar ook een ultra kort wasprogramma van 15 min. Het display geeft heel duidelijk weer welk programma is gekozen, hoe lang dit programma duurt en door te drukken kun je de temperatuur, het aantal spoelingen en het toerental aanpassen. Wat ook handig is, is de Add Door functie. Als je nog iets bent vergeten, kun je dit, nadat je het programma al hebt gestart, makkelijk nog toevoegen. En Uitgesteld Einde is ook een praktische functie. De was is klaar op het moment dat het jou uitkomt. Natuurlijk hebben we ook de Smart control functie geinstalleerd. Hiermee gaat een hele wereld aan extra opties voor je open. Van een wasassistent die je adviseert welk programma je bij welke type was het beste kunt gebruiken, tot aan de melding dat de wasmachine zijn programma heeft afgerond. Zelfs mijn man vindt het nu leuk om de wasmachine te gebruiken. Dit is een optie die je er dus zomaar bijkrijgt :-).

Hanna M 14-09-2019

super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

mooie en makkelijk te bedienen wasmachine met verschillende wasprogramma's
vlotte levering door expert en fijne uitleg over mogelijkheden
was wordt gewogen en machine kijkt hoeveel water er nodig is en corrigeert de tijd.
uitgestelde starttijd ook super handig en zelfs een stoom programma