Samsung WW80M760NOM

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 101 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80M760NOM op Kieskeurig.be.

Theo 16-01-2020

is goed

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

is erg makkelijk snel klaar en goede droog maker weinig geluid mooi en wast erg goed .moet nog wel veel lezen deze machine kan

Pluspunten

• snel klaar

Drik 20-10-2018

Hypermoderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Een geweldige wasmachine, pas geleden gekocht. Hij presteert goed en is tegelijkertijd stil. Geweldig!

Michel66 18-09-2018

Gewoon de beste!!

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Voor het aanschaffen mij dagen verdiept in verschillende merken en types wasmachines, al snel kwam ik op deze Samsung uit, de WW80M760NOM.
Maar ik ben toch nog verder gaan kijken ook bij andere merken of er toch niet 1 was die nog beter was. En daar kan ik kort over zijn NEE!!!!
De Samsung heeft functies die ik bij andere merken niet tegen kom, nu de wasmachine de eerste keren gebruikt, wij hebben een 2 jarige die zijn kleding erg vuil maakt, en moesten we bij onze oude wasmachine alle trucs te voorschijn halen om deze vlekken te verwijderen. Zitten er op deze Samsung programma's waar elke vlek zo mee verdwijnt!

Als ik dit had geweten had ik de wasmachine eerder gekocht. Ik kan wel zeggen dat dit de beste koop is sinds jaren qua elektronica!

Een zeer tevreden familie!

Ps onze 11 jaar oude Samsung Gaat dienst doen in de garage voor de honden kleden en dekens. Dus ja met de kwaliteit van samsung zit het ook wel goed qua levensduur!!

Yasmijn 26-03-2020

Superstille moderne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Voor het eerst een wasmachine kopen best lastig! Samen met mijn vriend gingen we naar de bcc om er 1 uit te zoeken. Eigenlijk wilde we voor een goedkoper model gaan. Maar dit model konden we niet laten staan.
Zuinig, modern, grote inhoud en erg belangrijk super stil. Bij deze wasmachine krijg je een met je mobiel bedienbare mogelijkheid , een leuk deuntje als de wasmachine klaar is en als kers op de taart 5 jaar garantie. Erg tevreden en ik hoop lang gebruik te kunnen maken van de wasmachine.

Tannie 14-03-2020

Makkelijk en snel en super schoon

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Werkt fantastisch en via de telefoon kun je kijken hoe lang het nog duurt wanneer je was klaar is. Je kan hem ook pauzeren!!!

Pluspunten

• Ruim

Rene 14-03-2020

Prachtige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

We hebben deze wasmachine net in ons bezit en zijn er erg blij mee. Mooi eigentijds design, staat prachtig in onze nieuwe badkamer. De app ijkt ons erg handig. Veel ruimte, handig voor als mijn vriendin hier komt wonen met haar zoon.

Erno 09-03-2020

Prachtig en vooral goede wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wast goed, zuinig. Machine is ook heel rustig ook met centrifugeren. 1600 toeren! Gekocht om de stoomfunctie, extra deurtje om later was toe te voegen, alle water beveiligingen zitten er op. De bouwkwaliteit en de goede reviews gaven de doorslag.We hebben hem nu 3 weken

Priscilla 08-03-2020

Mooie wasmachine met veel functies

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

We hadden voorheen ook een Samsung en daar waren we tevreden mee nu was hij aan vernieuwing toe en hebben we voor deze gekozen vanwege zijn functies en strakke design en hij bevalt zeer tot nu toe... de quick functie is top .. in 39 min is een wasje schoon

• Veel functies

Minpunten

• Gevoeligheid knopjes
  • Geluiden bij bediening

HJM Janssen 05-03-2020

Goede beschrijving

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Ik ben hardstikke blij met m'n nieuwe wasmachine.
En de goede serves van Elctro World Jan Berkvens.
Top

Rooss1976 04-03-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Vorige week deze machine gekocht, gister hebben we hem ontvangen. Alleen de uitstraling al is mooi. De trommel is lekker groot waardoor er veel was in kan. Tot nu toe al een paar wasjes gedraaid tot onze uiterste tevredenheid. We moeten alleen nog wel even leren om het juiste programma te kiezen, maar dat gaat ook helemaal goed komen.

Riet 02-03-2020

Veel wasprogramma’s, ook korte, en hoog toerental centrifuge

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Pas kort in gebruik, dus duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Maar hij wast schoon, centriguurt goed, mogelijkheid om zelf het toerental te bepalen en en er zitten veel wasprogramma’s op, waaronder ook korte programma’s. Ik ben blij met de mogelijkheid Addwash door middel van de Add Door en ook blij met het programma trommelreiniging, de machine zal dit zelf gaan aangeven op de display.

Minpunten

• De deur kan niet op een kiertje blijven staan

Umit Punar 29-02-2020

Umit punar

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Die klep Aminakoyim, die klep trok mij aan.
Dat is echt van de nieuwe tijd, die klep en de touch toetsen, die lichtjes, opties en uitstraling. Op Deze model wordt je snel verliefd. Samsung weet precies wat mensen willen hebben.

Hussie 29-02-2020

Mooie quickdrive

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

We hadden al een Samsung eco bubbel en vonden deze top, was komt er schoon uit en ruikt super. Wij wilde daarom weer een samsung eco bubbel, deze heeft ook nog een stoom programma en je kunt hem koppelen aan je telefoon. Hij is daarbij ook nog eens zeer zuinig.

Geen spijt dat we de duurdere hebben gekozen 28-02-2020

Duidelijk scherm, voldoende wasprogramma's

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Nog maar net in gebruik maar erg tevreden. We zouden eigenlijk een iets goedkoper model kopen maar met de cashback en extra korting waren we over. Voor maar iets meer geld hebben we nu deze machine met een hoger toerental, addwash, en de bubble wash.

Pluspunten

• Duidelijk scherm
  • Hoog toerental
  • Hoge cashback

SKJ2020 28-02-2020

Duidelijk scherm, voldoende wasprogramma's

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Hoewel pas net in huis, zeer blij mee. 8kg machine. Hou wel rekening dat sommige programma's een maximum belading hebben die lager ligt dan 8kg. Mooi apparaat, veel programma's, makkelijk in gebruik.

l van der weide 27-02-2020

voortreffelijk

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

de maschine wast voortreffelijk en is heel stil en als hij klaar is krijg je geen vervelende pieptoon maar een leuk muziekje
ben er heel tevreden mee

Arjen_P 26-02-2020

Heerlijk stille machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

De wasmachine nog maar net in huis dus nog niet uitgebreid kunnen testen met heel vuile was maar een normale was komt er fris uit en in niet al te lange tijd. Heerlijk stille motor, ook tijdens centrifugeren. Wat een verschil met onze vorige machine.
De SmartThings functie is grappig.

Petra12 26-02-2020

Wast prima en geeft weinig geluid

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij hebben de wasmachine nu één maand in huis en zijn er erg blij mee. Was prima, maakt weinig geluid. Heel duidelijk display.

Hussie 26-02-2020

Super machine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Wij hadden al een eco bubbel van Samsung en was aan vervanging toe, we waren zeer tevreden over onze wasmachine. Komt er schoon en heel fris uit de machine. We hebben deze gekozen voor de quickdrive en stoom programma's die erop zitten. Daarbuiten is hij zeer zuinig.

Richard 26-02-2020

Samsung 8 kg wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80M760NOM

Via WiFi grote trommel jammer van de afvoerslang deze is te kort hebben een verlengstuk bij moeten kopen

Pluspunten

• Grote trommel

Minpunten

• Afvoerslang te kort