Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

tile-Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 45 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive op Kieskeurig.be.

Tine 17-11-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Mooie energiezuinige wasmachine met veel functies.
Uitgebreide wasprogrammering en een stoomfunctie.
Het design is mooi!
De addwash is super voor je vergeten spullen en heel blij met de quickwash.

Pluspunten

• Addwash
  • Quickwash

MoniqueN 03-11-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Vandaag eerste was gedraaid, wat een geweldige wasmachine. Geruisloos, makkelijk te bedienen (ook via de app), er kan veel was in en het wordt goed schoon! Ik heb nog niet alle mogelijkheden getest, maar ik ben nu al blij. Alleen het muziekje als de was klaar is, vind ik vervelend, dus dat heb ik gelijk uitgezet (dat kan gelukkig!)

Anoniem 29-10-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Zeer tevreden met de aankoop van deze wasmachine. Mooi design en voldoende programma's. Energiezuinig en handig met de grote deur en klep voor het toevoegen van een vergeten stuk wasgoed. En via een app te volgen op je mobiel.
Super!

Shene 19-10-2019

hele goeie wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Ik ben erg tevreden met de wasmachine! reinigt heel goed, is stil en ziet er ook nog een super mooi uit!
er past wel 9 kilo was in! ook een + punt!

ArdJan92 29-09-2019

Mooi design en goede prestaties!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

We hebben deze wasmachine in combinatie met de warmtepompdroger gekocht vanwege het mooie design met daarbij de veelbelovende prestaties/opties. De machines voldeden geheel aan onze verwachtingen en we zijn daarom ook erg blij met deze aankoop!

Anoniem 25-09-2019

PERFECT SCHOON!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Na een overstroming was een nieuwe wasmachine nodig en de keuze viel op deze Samsung. Ziet er mooi uit, maakt leuke geluidjes, maar natuurlijk het belangrijkste: wast echt perfect schoon. Inmiddels allerlei programma's geprobeerd en het resultaat is elke weer: schoon! De beste wasmachine die we ooit gehad hebben. Dus meer dan tevreden.

Milla 24-09-2019

Fijne wasmachine en erg snel!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Gebruik de wasmachine nu twee weken en ben zeer enthousiast. Korte wasbeurten en dus lekker snel klaar! Fijn als je weinig tijd hebt voor de was. Het liedje als de wasmachine klaar is, is ook erg prettig.

Piet34 22-09-2019

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Ideale wasmachine helemaal voor het gezin met een vulvermogen van 9 Kg.
Daarnaast is bediening ook prettig en eenvoudig.

Angelie 18-09-2019

Super machine! Grote trommel en handige bediening

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Rechtstreeks bij Samsung besteld. Super service aan de telefoon. iemand die mee heeft gedacht. Snelle levering. De machine werkt geweldig. Grote vul opening met lamp in de trommel, zeer handig! De bediening is tiptoetsen. Genoeg keuze in programma's en duidelijk leesbaar. De machine eindigt met een geweldige melodie, wat je toch weer motiveert om naar de machine te lopen.

Anita72 17-09-2019

SUPER WASMACHINE

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Vandaag de samsung Quick Drive wasmachine ontvangen, de eerste machine al gedraaid en de was komt er zeer schoon en fris uit. Mooie overzichtelijke bediening met veel mogelijkheden. De handige dip toetsen maken dat het ook handig is om de machine schoon te maken.

Vanna 17-09-2019

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Hele fijne wasmachine, makkelijk in gebruik, programma's te wijzigen in temperatuur, aantal spoelbeurten en toerental bij centrifugeren. Fijn dat er een ultrakort wasprogramma op zit.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • stil

Billar 15-09-2019

Uitzonderlijke wastijden +++

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Heb de machine pas gekocht en de specificaties zijn magnificent .
Bijzonder kenmerk is dat ie kleding ook kan stomen.

RvG1975 14-09-2019

Leuk muziekje en wast nog schoon en geruisloos ook

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Gisteren geleverd gekregen en mijn vrouw is helemaal gelukkig. De wasmachine heeft al een keer of 10 aangestaan en steeds verbaas ik me over hoe stil de machine is en geeft leuk muziekje als ie klaar is. Was komt er uiteraard schoon en vrij droog uit (1600 toeren centrifugeren doet zijn werk goed). Machine ziet er sjiek uit. Wacht nu nog met vol vertrouwen op de wasdroger die nog moet komen. Zeker een aanrader !.

Etteped 13-09-2019

Fijne en snelle wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Van de week de wasmachine eens grondig uitgeprobeerd. Wat een heerlijk apparaat. Wast geweldig schoon in een mum van tijd. Machine pas de wasduur automatisch aan aan de hand van het gewicht. Heerlijk stil ook met centrifugeren. Wat ook super handig is dat de trommelverlichting goed werkt. Vooral omdat onze machine in een donkere kast staat. De besturing via de app werkt ook goed. De wasmachine geeft advies welk programma en met 1 druk op de knop zend je dit over en start de machine met de gegevens.

Michaela0502 12-09-2019

Wassen makkelijk gemaakt!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Aangezien ik altijd iets vergeet is de AddWash ideaal. Ook is deze machine super stil, in tegenstelling tot mijn vorige machine. Ik ben er super blij mee!

Annabelle 12-09-2019

Topmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Super mooi design, erg snel en wast perfect. Ook erg stil en vooral goed met mijn fijne was. Handig te bedienen met de app. Heel blij mee!

Annabelle278 12-09-2019

Topmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Prachtige machine, mooi design en erg stil. Handig te bedienen met de app. Wast super snel en goed. Heel tevreden mee!!

Cm 11-09-2019

Lekker stille machine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Mooie machine, meer dan genoeg functies, door cashback actie betaalbaar. Heel stil. Ik ben er blij mee

• Met app te bedienen

Gerrit 11-09-2019

Veel programma's

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Prima wasmachine, was wordt goed schoon. Enige minpuntje is dat de deur direct volledig open zwaait wanneer deze uit het slot wordt gehaald, terwijl de machine waterpas staat. Hierdoor moet óf de deur dicht blijven, maar dan blijft het trommel/machet nat met schimmel op den duur tot gevolg, óf de deur ergens tegen aan laten lopen.

Verder vervelend dat de voetjes van de Samsung wasdroger niet zo zijn geplaatst dat deze zonder (niet meegeleverde) stapelaar/overpriced samsunghaakjes boven op de wasmachine kunnen staan.

Pluspunten

• veel wasprogramma's
  • Status via telefoon (meer gimmic)

Minpunten

• Deur swiept volledig open
  • Samsung wasdroger voetjes staan op rand wasmachine

Theo Janssen 10-09-2019

Samsung wasmachine WW90M760NOA

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Was na 23 jaar toe aan een andere wasmachine. Altijd Miele gehad tot tevredenheid. Het oude apparaat werkte nog maar maakte af en toe vreemde geluiden. Vanwege de prijs viel Miele af, omdat de Samsung er qua mogelijkheden en prijs beter uitkwam. Vandaag eerste 2 wasjes gedaan en het moet gezegd worden, het gaat zeer eenvoudig en gaat ook zeer stil. Heb 1 app van Samsung op mijn mobiele toestel geinstalleerd waarmee ik de werking van het programma kan volgen en programma's kan instellen. Het wasgoed komt er goed droog uit (1600 toeren) en verder is het een apparaat dat gezien mag worden in stille en lopende toestand. De toekomst moet uiteraard uitwijzen hoe het apparaat zich verder houdt. In ieder geval lijkt het me een goede aanwinst. Wat overigens de definitieve doorslag gaf was de 150 euro cashback van Samsung. De machine is geleverd door Mediamarkt waar een goede en stipte aflevering heeft plaats gevonden. Over de duurzaamheid van de machine is natuurlijk nog te zeggen.

Pluspunten

• vele mogelijkheden
  • zeer overzichtelijk display
  • makkelijk in te stellen
  • Stille machine

Minpunten

• nog geen