Samsung WW90M760NOA/ET

Samsung WW 10 N 642 RPA

Samsung WW 10 N 642 RPA
9,3 (14)
Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 49 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90M760NOA/ET op Kieskeurig.be.

Anoniem 22-01-2020

Snel, zuinig en stil

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Vandaag pas gekregen en nu al tevreden. De addwash is erg handig voor je vergeten kleding en heel blij met de quickwash.

Stephanie 14-01-2020

Mooi model, stille machine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Ziet er mooi uit en is een erg stille machine. Je hoort hem bijna niet draaien. Ook het klepje om nog een klein item toe te voegen aan de draaiende wasmachine is erg handig. Eenvoudig om te bedienen en kleding wordt goed schoon. Over het algemeen erg tevreden!

Minpunten:
- Het normale katoenprogramma is vrij heftig kennelijk want ookal was je op 30 graden, de kleding komt er niet altijd even mooi uit.
- Klein design-puntje; gele gestippelde verlichting in de trommel is niet mooi en als je de witte was eruit haalt lijkt het net alsof er allemaal vlekken op zitten.

Pluspunten

• Mooie machine
  • Grote trommel
  • Wast goed schoon

Minpunten

• Kleding blijft niet altijd mooi

Yorik 09-01-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

ik vind het een zeer goed product en ben blij met mijn aankoop en ik raad het zeer zeker aan! als je een goede wasmachine nodig hebt neem dan deze hij is echt perfect ben zeer blij en was ook zeer goedkoop.

washer 07-01-2020

mooie machine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Mooie strakke machine makkelijk te bedienen. de grote opening maakt het makkelijk om wasgoed er te stoppen en eruit te halen. ook de addwash functie is erg makkelijk.
Kortom een goede machine

Ger 14-12-2019

Samsung WW90M760NOA/EN QuickDrive

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Gaaf wasmachine,voldoet aan alle verwachtingen...............................................................................

Anoniem 11-12-2019

Nieuwe dimensie wassen

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Ik heb de wasmachine 2 maanden geleden gekocht en was al bij het lezen van alle kenmerken super enthousiast en vol verwachting. Eenmaal geleverd heb ik eerst de duidelijke en makkelijk te begrijpen handleiding gelezen. Hoewel ik eerst wat onzeker was bij het instellen werd al snel duidelijk dat deze QuickDrive wasmachine zich super makkelijk laat instellen en qua gebruiksmogelijkheden al mijn verwachtingen waar maakte.
Een geweldig gebruikersgemak is de AddWash, iets vergeten, hop en dit kan alsnog tussendoor meegewassen worden!
De Quick Drive zorgt er ook écht voor dat je was snel klaar is (en de was ook echt schoon is).
De wasmachine is een eyecatcher in mijn bijkeuken, heeft een acceptabel geluidsniveau en ziet er prachtig (bijna futuristisch) uit.
Of hij daadwerkelijker 40% zuiniger is dan A+++ kan ik pas na langer gebruik weten maar dat hij zuinig is lijkt mij heel aannemelijk.
Deze wasmachine is niet goedkoop maar elke euro waard!

Hélène151 09-12-2019

Echt wel het nieuwe wassen, zeer innovatief.

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Niet gedacht dat er in de 10 jaar dat we onze oude wasmachine hadden zoveel kon veranderen in wassen. Wat een veranderingen en verbeteringen, groter laadgewicht, ruimere trommelopening met verlichting. Hogere centrifuge snelheid, grote keuze in programma's, stoomfunctie eigenlijk teveel om op te noemen. Of misschien naast een uitstekend was resultaat nog fluisterstil zelfs bij centrifugeren.

Sylvana10 07-12-2019

Lekker stil en was is goed droog

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Wij waren op zoek naar een wasmachine waar we met een gezin van 4 goed gebruik van kunnen maken. Helaas was onze wasmachine al na 3 jaar kapot en hiervoor in de plaats wilde wij een wasmachine waarvan de was al aardig droog is na zijn programma. Daarbij hebben we nu een 9kilo trommel, uitkomst!!!

Bep18 25-11-2019

Wat een geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Ben een fan van de eco bubble. Sinds een paar dagen een nieuwe samsung wasmachine en er is niks teveel beloofd al een aantal programma's uitgeprobeerd en wat een genot ,vanuit de bank kun je alles bedienen als je wilt en wat werkt de stoom goed ,kortom wat een wasmachine super blij ermee .

Anoniem 23-11-2019

Wow apparaat!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Mooi vormgegeven, uitstekende kwaliteit van wassen. Grote keus aan programma's met zelfs stomen en super veel korte programma's. Je hebt trommelverlichting, heel handig en gemakkelijk te bedienen.

CIEN 20-11-2019

Grote trommel!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Wauw! Wat een mooie wasmachine, met een grote opening, diverse handige programma's die te checken zijn op m'n gsm of ze al klaar zijn.. superhandig! Ook maakt de machine amper geluid, heerlijk!

Tine 17-11-2019

Mooi design

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Mooie energiezuinige wasmachine met veel functies.
Uitgebreide wasprogrammering en een stoomfunctie.
Het design is mooi!
De addwash is super voor je vergeten spullen en heel blij met de quickwash.

Pluspunten

• Addwash
  • Quickwash

MoniqueN 03-11-2019

Geweldige machine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Vandaag eerste was gedraaid, wat een geweldige wasmachine. Geruisloos, makkelijk te bedienen (ook via de app), er kan veel was in en het wordt goed schoon! Ik heb nog niet alle mogelijkheden getest, maar ik ben nu al blij. Alleen het muziekje als de was klaar is, vind ik vervelend, dus dat heb ik gelijk uitgezet (dat kan gelukkig!)

Anoniem 29-10-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Zeer tevreden met de aankoop van deze wasmachine. Mooi design en voldoende programma's. Energiezuinig en handig met de grote deur en klep voor het toevoegen van een vergeten stuk wasgoed. En via een app te volgen op je mobiel.
Super!

Shene 19-10-2019

hele goeie wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Ik ben erg tevreden met de wasmachine! reinigt heel goed, is stil en ziet er ook nog een super mooi uit!
er past wel 9 kilo was in! ook een + punt!

ArdJan92 29-09-2019

Mooi design en goede prestaties!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

We hebben deze wasmachine in combinatie met de warmtepompdroger gekocht vanwege het mooie design met daarbij de veelbelovende prestaties/opties. De machines voldeden geheel aan onze verwachtingen en we zijn daarom ook erg blij met deze aankoop!

Anoniem 25-09-2019

PERFECT SCHOON!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Na een overstroming was een nieuwe wasmachine nodig en de keuze viel op deze Samsung. Ziet er mooi uit, maakt leuke geluidjes, maar natuurlijk het belangrijkste: wast echt perfect schoon. Inmiddels allerlei programma's geprobeerd en het resultaat is elke weer: schoon! De beste wasmachine die we ooit gehad hebben. Dus meer dan tevreden.

Milla 24-09-2019

Fijne wasmachine en erg snel!

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Gebruik de wasmachine nu twee weken en ben zeer enthousiast. Korte wasbeurten en dus lekker snel klaar! Fijn als je weinig tijd hebt voor de was. Het liedje als de wasmachine klaar is, is ook erg prettig.

Piet34 22-09-2019

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Ideale wasmachine helemaal voor het gezin met een vulvermogen van 9 Kg.
Daarnaast is bediening ook prettig en eenvoudig.

Angelie 18-09-2019

Super machine! Grote trommel en handige bediening

Geschreven voor: Samsung WW90M760NOA/ET

Rechtstreeks bij Samsung besteld. Super service aan de telefoon. iemand die mee heeft gedacht. Snelle levering. De machine werkt geweldig. Grote vul opening met lamp in de trommel, zeer handig! De bediening is tiptoetsen. Genoeg keuze in programma's en duidelijk leesbaar. De machine eindigt met een geweldige melodie, wat je toch weer motiveert om naar de machine te lopen.