Samsung WW10M86INOA

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10M86INOA op Kieskeurig.be.

RonaldS 22-06-2018

Prachtige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik heb deze wasmachine nu 3 weken in huis, maar het is een zeer goed apparaat.
De 10kg trommel heeft een grote inhoud.
Met de automatische zeep dispenser Kun je nooit te veel wasmiddel toevoegen.
Het deurtje om extra kleding toe te voegen als de wasbeurt al in werking is is ideaal als r opeens nog wat bij moet.
De trommel is verlicht zodat je goed kunt zien of er nog wat in zit. Met de app kun je in de gaten houden hoe je wasbeurt verloopt.
Door de 10kg inhoud is deze wasmachine alleen iets groter dan de andere. Hij is ongeveer 10cm langer (dieper naar achter)

Pluspunten

• AddWash functie
  • Trommel inhoud
  • Eco Bubble
  • Automatische wasmiddel dosering

Mario 04-10-2018

heb wasmachine nu 4 maanden

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Heb nu de wasmachine 4 maanden en ben er goed tevreden over . Was komt er redelijk droog uit .Fijne is dat je bij sommige programma's extra spoelbeurten kan toevoegen en de temperatuur zelf kan instellen .Bij andere programma's kun je weer weinig aanpassen .Sta ook niet raar te kijken als de display tijd bv eerst bij starten 1.21 uur aangeeft half uur later 3 uur en daarna 37 minuten . Daaraan zie je dat de machine meer is als een dom ding maar berekend hoeveel tijd hij nog nodig heeft . De App en Wifi werken bij mij perfect .Deze is al meerdere keren geupdated .Gebruik zelf een Android smartphone . De mindere dingen die zijn er ook .Ik gebruik meerdere wasmiddelen en dacht koop extra despencer bij voor witte was . Dat ding was me te duur dus witte was gewoon met poeder .Dan geeft hij nergens aan dat de bakjes leeg zijn dat moet je visueel doen .Waardoor het mij al is overkomen dat ik ea wassen zonder wasmiddel gewassen had . Met een App had dat toch makkelijk aangegeven kunnen worden . Dan zoals hier al meer beschreven staat de deur die moeilijk op een kier blijft staan als wasmachine niet gebruikt wordt . Ea programma's kun je zelf weinig tot niets instellen .Bij andere weer van. Alles .Leuke van de app is dat je je wasgoed kunt samenstellen wat je erin gooit en hij dan een advies geeft welk programma . Ook dat hij aangeeft dat de machine keer het reiniging programma moet draaien

Ben ik een tevreden persoon .Ja heel tevreden .Zou ik hem aanraden .Ja .Is hij duur Nee ooit gehoord van afdingen ? Ik wel mijne zat 350 euro onder de prijs .En dan is hij niet duur voor een wasmachine uit deze categorie .

Pluspunten

• De App
  • Aantal programma's
  • Stilte zeer stil !!!
  • zuinig met wasmiddel en wasverzachter
  • add wash ideaal

Minpunten

• geen aanduiding dat zeep/wasverzachter op is
  • sommige programma's beperkt aan te passen

Tobias 19-09-2018

Stille en grote wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu een tijdje de wasmachine in gebruik en moet zeggen dat ik erg geïmponeerd ben over de was prestaties van deze machine. Wat gelijk als eerste opvalt is dat het apparaat zeer stil is in vergelijking met mijn vroegere wasmachines. De functionaliteit om was bij te gooien met AddWash is een nuttige toevoeging. De automatische dispenser was eerst even wennen, gebruik meerdere wasmiddelen, maar zorgt ervoor dat je nooit te veel zeep toevoegt. De wasmachine berekent ook zelf hoe vaak er gespoeld moet worden en dus iedere was komt er fris uit. De grote capaciteit van 10 kg is zeker ook een pluspunt, zeker voor een groot huishouden, past alle was er in een keer in. Het centrifugeren is goed, de was komt er redelijk droog uit. Natuurlijk zijn er ook mindere kanten , zoals de grootte van de deur, die in zijn geheel altijd helemaal openvalt bij het drogen. Dit neemt vrij veel ruimte in beslag. De app werkt zeer traag en heeft geen echt meerwaarde. De geluidjes en de jingle aan het einde van een was (die is uit te zetten) zijn wat irritant. Concluderend, de pluspunten wegen zeker op aan de wat mindere punten. Het is een mooie frisse wasmachine en zeker voor een groot huishouden zeer geschikt!

Pluspunten

• Trommelverlichting
  • Grote capaciteit (10kg)
  • AddWash

Minpunten

• Trage App
  • Grote openvallende deur
  • Het geluid bij instellen

TobiasS 18-09-2018

Een frisse moderne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu kom ik van een ander wasmachine merk en kom voor het eerst in aanraking met een Samsung wasmachine. Wat gelijk als eerste opvalt bij het instellen van de wasmachine dat dit vrij gemakkelijk gaat. De Addwash functie is voor mij echt een van de handigste functies, hoe vaak komt het niet voor dat je net wat vergeet bij de was. Verder wat opvalt is het centrifugeren op hoge toeren produceert in vergelijking met andere wasmachines een stuk minder geluid. De grote van de trommel (10kg) is ook zeker een pluspunt, voor een groot gezin past het er allemaal in. De wasprestatie is met Bubble Soak zeer goed. De automatische wasmiddel dispenser is even wennen, maar zorgt dat je niet meer druk hoeft te maken, over de hoeveelheid. De mindere kant van de wasmachine is toch de grootte en deurmechanisme, waardoor de deur altijd helemaal openvalt bij het drogen. Nu kan je het Addwash deurtje openhouden, alleen droogt de wasmachine dan niet goed. Het is een frisse moderne uitziende wasmachine die zeker voor een huishouden die veel wast zeer geschikt is!

Micha77 28-06-2018

Fijne stille machine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik moest even wennen aan het feit dat de machine zelf het wasmiddel en de wasverzachter doseert. Ik gebruikte wel 3 verschillende wasmiddelen. De machine is stil ook tijdens het centrifugeren. Erg fijn dat je veel was in 1 keer kunt wassen door zijn grote capaciteit van 10 kilo.
Het is erg fijn dat er verlichting in de trommel zit en dat je tijdens het wassen nog een vergeten kledingstuk kunt bijvoegen.
De grote opening is aan de ene kant fijn, maar soms ook lastig omdat met het vullen het er ook wel eens uit valt.
Sommige programma's zijn korter dan met mijn vorige machine en andere programma's zijn wel langer.
De was komt schoon en fris uit de machine.
De app die ik geïnstalleerd heb werkt niet goed, dat is jammer. Ik kan wel zien hoe lang het wasprogramma nog duurt. Dit is handig, want je hoort de machine niet als ik beneden ben.
Het eindgeluid heb ik uitgezet, dit omdat bij ons de machine vaak ook 's nachts draait.
De deur valt helemaal open en neemt hierdoor veel ruimte in, dit heb ik opgelost door het add wash klepje open te zetten als de machine niet in gebruik is.

• Verlichting in de trommel
  • Zelf aantal spoelbeurten bepalen
  • Uitgestelde starttijd

Minpunten

• Maakt veel geluid bij de was analyse
  • Prijzig
  • Deur valt helemaal open hierdoor veel ruimte in.

Micha77 15-06-2018

Fijne stille machine met grote capaciteit

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Met z’n enorme capaciteit van 10kg en grote keuze van programma’s, is het met deze Samsung wasmachine een fluitje van een cent geworden. Programma’s zijn makkelijk in te stellen en aan te passen naar je wensen qua temperatuur, aantal spoelgangen en centrifugesnelheid. Een vergeten sok of t-shirt kan nog toegevoegd worden door het ‘Add-wash’ deurtje. De eco-bubble functie is een aanrader voor vieze kleding en met een toerental van maximaal 1600 toeren centrifugeert ie als de beste. De machine is erg stil en het automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter is zuinig in gebruik. Een ideale functie is ook de uitgestelde start-/eindtijd. De verlichting in de trommel is ook erg handig.

Uiteraard zijn er over deze machine ook wat minder positieve dingen te melden. De QuickDrive valt tegen. Bij een volle machine, instelling van de gewenste temperatuur en toerental, is ‘quick’ ineens toch weer meer dan 1,5 uur geworden. De grote deur van de machine maakt dat bij het vullen van de machine de was spontaan weer naar buiten valt. De deur blijft na het wassen niet op een kiertje staan, maar valt helemaal open. Dat kost veel ruimte. De flikkerende lampjes bij het instellen van de machine en het muziekje dat aankondigt dat de machine klaar is, zijn storend. Gelukkig kun je het eindgeluid uitzetten.

RonaldS 09-06-2018

Eindelijk een perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu 3 weken de nieuwe Samsung wasmachine in huis.
Helemaal blij mee.
De AddWash functie is echt handig, altijd net de was aan en dan kom je nog wat tegen. Nu kan je dat er gewoon nog bij gooien.
Met de automatische dispenser word er nooit te veel wasmiddel toegevoegd als je uitschiet met het vullen.
Met de snelle superspeed kun je binnen 3 kwartier je was schoon hebben.
Met handige ingebouwde licht heb je goed zicht in de trommel

Nardy 25-04-2018

Super machine met veel handige opties.

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

In een gezin met 3 vaak sportende pubers, zijn er veel wasjes te draaien. Met z’n enorme capaciteit van 10kg en grote keuze van programma’s, is dat met deze Samsung wasmachine een fluitje van een cent geworden. Programma’s zijn makkelijk in te stellen en aan te passen naar je wensen qua temperatuur, aantal spoelgangen en centrifugesnelheid. Een vergeten sok of t-shirt kan nog toegevoegd worden door het ‘Add-wash’ deurtje. De eco-bubble functie is een aanrader voor vieze (sport)kleding en met een toerental van maximaal 1600 toeren centrifugeert ie als de beste. De machine is erg stil en het automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter is zuinig in gebruik. Een ideale functie is ook de uitgestelde start-/eindtijd.
Uiteraard zijn er over deze machine ook wat minder positieve dingen te melden. De bijgeleverde app biedt ervaren wassers eigenlijk geen voordelen. De app werkt niet op een ‘oudere’ Iphone en niet goed op de nieuwste Iphones. Bovendien heeft de machine een sterke wifi omgeving in de wasmachine ruimte nodig om de app te laten functioneren. De QuickDrive is ook mooier gezegd dan gedaan. Bij een volle machine, instelling van de gewenste temperatuur en toerental, is ‘quick’ ineens toch weer meer dan 1,5 uur geworden. De grote deur van de machine maakt dat bij het vullen van de machine de was spontaan weer naar buiten valt. De deur blijft na het wassen niet op een kiertje staan, maar valt helemaal open. Dat kost veel ruimte. De flikkerende lampjes bij het instellen van de machine en het muziekje dat aankondigt dat de machine klaar is, zijn storend. De prijs van de machine is ook een dingetje, maar wel vergelijkbaar met andere A-merken machines met vergelijkbare functies.
Ik mocht deze machine 2 weken testen van Samsung. Zelf heb ik een Miele machine van 16 jaar oud waar ik nog steeds heel tevreden over ben.

Pluspunten

• stil
  • grote capaciteit
  • veel keuze in wasprogramma's
  • zuinig gebruik van automatisch doseersysteem
  • uitgestelde start-/eindtijd

Minpunten

• app werkt (goed) niet op iphone
  • sterke wifi nodig in wasruimte
  • deur valt helemaal open bij niet gebruiken
  • was valt uit machine bij vullen

Frajo 25-10-2019

Grote laadcapaciteit

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Schitterende en eenvoudig te bedienen wasmachine. wasresultaat is boven verwachting! Daarnaast enorm stil tijdens het centrifugeren.

Hesslheer 24-10-2019

Makkelijk bediening, snel .

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik heb mijn nieuwe wasmachine al drie dagen, maar tot nu toe ben ik super blij ermee, het is super snel waardoor ook zuinig is en ook nog al al mijn witwas in een keer klaar..de enorm comfort van de quickdrive is vooral de bediening,wat een gemak.

Bartje 25 10-10-2019

Fijne wasmachine ! Erg stil

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Hallo ik heb de wasmachine nu een paar maanden , en ik ben erg tevreden ! Lekker stil dus je kan hem altijd aanzetten als je kinderen slapen

Gerriee 30-09-2019

Wasmachine Quickdrive WW10M86INOA top!!

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik heb mijn vriendin een nieuwe wasmachine gegeven! Ze is er super blij mee :). Kan lekker wasjes draaien en ik moet zeggen dat ik er weer netjes bij loop! Kleren ruiken veel lekkerder waarschijnlijk door het doseersysteem wat deze machine heeft. Ik loop ook niet meer met kreukels in de kleren rond wat een openbaring is voor mij. Wifi ook super handig om alles te regelen vanaf de bank.

Famvdbaard 29-09-2019

Weinig eigen keus qua standen

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

De wasmachine zorgt wel voor meer kreukels in de was, dit komt waarschijnlijk doordat de trommel in 2 verschillende richtingen draait maar verder werkt de wasmachine erg goed.

Jeroen de R 29-09-2019

Aankoop & ervaring Samsung Ecobubble

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Begin september 2019 de wasmachine aangeschaft. Onze oude AEG had het na 10 jaar begeven dus tijd voor een nieuwe. In eerste instantie wilde we weer voor een nieuwe AEG machine gaan maar in de Mediamarkt winkel raakte we aan de praat met een zeer behulpzame medewerker van Samsung zelf die ons vertelde over de hightech mogelijkheden van de Samsung Ecobubble wasmachine.

Enkele belangrijke voordelen voor ons en wat wij nu ook ervaren: Grote inhoud, zowel qua volume als aantal KG - Geen wasmiddel & wasverzachter meer hoeven doseren: Dit doet de machine zelf aan de hand van aantal KG, vervuiling van het wasgoed - Bij het automatische wasprogramma regelt de machine alles zelf; Dit werkt echt fantastisch! - De diverse hightech technieken doen blijkbaar erg goed hun werk want ook sterk vervuild wasgoed wat je soms nog wel een keer moest wassen of moet voor behandelen, is nu niet meer nodig - Machine is echt superstil, loop regelmatig even naar de machine om te kijken of hij het wel doet - Tiptoetsbediening werkt prima - Duidelijk afleesbaar display - Machine doet erg solide aan.

Nog een bijkomend (financieel) voordeel was, dat we in de winkel van Mediamarkt die dag 10% extra korting direct ontvingen en er in diezelfde maand ook nog is een cashbackactie van Samsung was van € 200, - waarbij onze totale korting op € 332, - uit kwam. Wij hadden voor ons zelf een budget in gedachte van ca € 1.000, - dus dat kwam goed uit en hebben hierdoor een betere machine gekocht dan dat we in gedachte hadden.

Pluspunten

• Zie alle genoemde punten in de review!

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Hans 24-09-2019

Erg stille wasmachine waar veel in kan

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

We hebben deze wasmachine gekozen vanwege de hoge capaciteit, automatische doseerfunctie, energie zuinigheid en de duidelijke en intuïtieve bediening. Na twee weken en ca 14 wasbeurten erg tevreden.

Pluspunten

• Veel was
  • Makelijke bediening

Minpunten

• Muziekje als hij klaar is, maar dat kan uit

Cherished 15-09-2019

Mooie wasmachine, fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu een kleine week in mijn bezit! Al 6 wassen mee gedraaid en verschillende programma's uitgeprobeerd. De bubble soak is echt super voor vlekken. De stoomfunctie voor handdoeken, ondergoed en bedlinnen. Ik ben meer dan tevreden, ook de WiFi connect functie is handig in gebruik! Toppertje

HenkieM 09-09-2019

Super Machine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Heb hem een paar dagen geleden gekocht.
Even opstart problemen vanwege dat de slang van de afvoer te diep zat.
Daarna eerste was gedraaid en Hoppa gaan met die Banaan.
Tot nu toe zeer tevreden

Maaike 08-09-2019

Goede machine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Dit is de 2e machine, in de 1e zat een fabrieksfout.
Dit is goed opgelost, kreeg een nieuwe machine.
De nieuwe is prima.
Duurzaamheid heb ik als goed beoordeeld is mijn verwachting , maar dat kun je eigenlijk na een aantal jaren pas beoordelen!

• Automatisch dosering .
  • Makkelijk bedienbaar

Randynamic 07-09-2019

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Super wasmachine die ik nu ook nog eens vanuit mij app kan besturen. Het allerbeste is dat hij super stil is.

Ronald de Jong 06-09-2019

Samsun Quickdrive 10Kg

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Geweldige machine. Wast erg schoon. Zeer makkelijk te bedienen en er kan ontzettend veel in. Kind kan de was doen