Samsung WW10M86INOA

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
10 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 82 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10M86INOA op Kieskeurig.be.

RonaldS 22-06-2018

Prachtige wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik heb deze wasmachine nu 3 weken in huis, maar het is een zeer goed apparaat.
De 10kg trommel heeft een grote inhoud.
Met de automatische zeep dispenser Kun je nooit te veel wasmiddel toevoegen.
Het deurtje om extra kleding toe te voegen als de wasbeurt al in werking is is ideaal als r opeens nog wat bij moet.
De trommel is verlicht zodat je goed kunt zien of er nog wat in zit. Met de app kun je in de gaten houden hoe je wasbeurt verloopt.
Door de 10kg inhoud is deze wasmachine alleen iets groter dan de andere. Hij is ongeveer 10cm langer (dieper naar achter)

Pluspunten

• AddWash functie
  • Trommel inhoud
  • Eco Bubble
  • Automatische wasmiddel dosering

Mario 04-10-2018

heb wasmachine nu 4 maanden

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Heb nu de wasmachine 4 maanden en ben er goed tevreden over . Was komt er redelijk droog uit .Fijne is dat je bij sommige programma's extra spoelbeurten kan toevoegen en de temperatuur zelf kan instellen .Bij andere programma's kun je weer weinig aanpassen .Sta ook niet raar te kijken als de display tijd bv eerst bij starten 1.21 uur aangeeft half uur later 3 uur en daarna 37 minuten . Daaraan zie je dat de machine meer is als een dom ding maar berekend hoeveel tijd hij nog nodig heeft . De App en Wifi werken bij mij perfect .Deze is al meerdere keren geupdated .Gebruik zelf een Android smartphone . De mindere dingen die zijn er ook .Ik gebruik meerdere wasmiddelen en dacht koop extra despencer bij voor witte was . Dat ding was me te duur dus witte was gewoon met poeder .Dan geeft hij nergens aan dat de bakjes leeg zijn dat moet je visueel doen .Waardoor het mij al is overkomen dat ik ea wassen zonder wasmiddel gewassen had . Met een App had dat toch makkelijk aangegeven kunnen worden . Dan zoals hier al meer beschreven staat de deur die moeilijk op een kier blijft staan als wasmachine niet gebruikt wordt . Ea programma's kun je zelf weinig tot niets instellen .Bij andere weer van. Alles .Leuke van de app is dat je je wasgoed kunt samenstellen wat je erin gooit en hij dan een advies geeft welk programma . Ook dat hij aangeeft dat de machine keer het reiniging programma moet draaien

Ben ik een tevreden persoon .Ja heel tevreden .Zou ik hem aanraden .Ja .Is hij duur Nee ooit gehoord van afdingen ? Ik wel mijne zat 350 euro onder de prijs .En dan is hij niet duur voor een wasmachine uit deze categorie .

Pluspunten

• De App
  • Aantal programma's
  • Stilte zeer stil !!!
  • zuinig met wasmiddel en wasverzachter
  • add wash ideaal

Minpunten

• geen aanduiding dat zeep/wasverzachter op is
  • sommige programma's beperkt aan te passen

Tobias 19-09-2018

Stille en grote wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu een tijdje de wasmachine in gebruik en moet zeggen dat ik erg geïmponeerd ben over de was prestaties van deze machine. Wat gelijk als eerste opvalt is dat het apparaat zeer stil is in vergelijking met mijn vroegere wasmachines. De functionaliteit om was bij te gooien met AddWash is een nuttige toevoeging. De automatische dispenser was eerst even wennen, gebruik meerdere wasmiddelen, maar zorgt ervoor dat je nooit te veel zeep toevoegt. De wasmachine berekent ook zelf hoe vaak er gespoeld moet worden en dus iedere was komt er fris uit. De grote capaciteit van 10 kg is zeker ook een pluspunt, zeker voor een groot huishouden, past alle was er in een keer in. Het centrifugeren is goed, de was komt er redelijk droog uit. Natuurlijk zijn er ook mindere kanten , zoals de grootte van de deur, die in zijn geheel altijd helemaal openvalt bij het drogen. Dit neemt vrij veel ruimte in beslag. De app werkt zeer traag en heeft geen echt meerwaarde. De geluidjes en de jingle aan het einde van een was (die is uit te zetten) zijn wat irritant. Concluderend, de pluspunten wegen zeker op aan de wat mindere punten. Het is een mooie frisse wasmachine en zeker voor een groot huishouden zeer geschikt!

Pluspunten

• Trommelverlichting
  • Grote capaciteit (10kg)
  • AddWash

Minpunten

• Trage App
  • Grote openvallende deur
  • Het geluid bij instellen

TobiasS 18-09-2018

Een frisse moderne wasmachine!

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu kom ik van een ander wasmachine merk en kom voor het eerst in aanraking met een Samsung wasmachine. Wat gelijk als eerste opvalt bij het instellen van de wasmachine dat dit vrij gemakkelijk gaat. De Addwash functie is voor mij echt een van de handigste functies, hoe vaak komt het niet voor dat je net wat vergeet bij de was. Verder wat opvalt is het centrifugeren op hoge toeren produceert in vergelijking met andere wasmachines een stuk minder geluid. De grote van de trommel (10kg) is ook zeker een pluspunt, voor een groot gezin past het er allemaal in. De wasprestatie is met Bubble Soak zeer goed. De automatische wasmiddel dispenser is even wennen, maar zorgt dat je niet meer druk hoeft te maken, over de hoeveelheid. De mindere kant van de wasmachine is toch de grootte en deurmechanisme, waardoor de deur altijd helemaal openvalt bij het drogen. Nu kan je het Addwash deurtje openhouden, alleen droogt de wasmachine dan niet goed. Het is een frisse moderne uitziende wasmachine die zeker voor een huishouden die veel wast zeer geschikt is!

Micha77 28-06-2018

Fijne stille machine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Ik moest even wennen aan het feit dat de machine zelf het wasmiddel en de wasverzachter doseert. Ik gebruikte wel 3 verschillende wasmiddelen. De machine is stil ook tijdens het centrifugeren. Erg fijn dat je veel was in 1 keer kunt wassen door zijn grote capaciteit van 10 kilo.
Het is erg fijn dat er verlichting in de trommel zit en dat je tijdens het wassen nog een vergeten kledingstuk kunt bijvoegen.
De grote opening is aan de ene kant fijn, maar soms ook lastig omdat met het vullen het er ook wel eens uit valt.
Sommige programma's zijn korter dan met mijn vorige machine en andere programma's zijn wel langer.
De was komt schoon en fris uit de machine.
De app die ik geïnstalleerd heb werkt niet goed, dat is jammer. Ik kan wel zien hoe lang het wasprogramma nog duurt. Dit is handig, want je hoort de machine niet als ik beneden ben.
Het eindgeluid heb ik uitgezet, dit omdat bij ons de machine vaak ook 's nachts draait.
De deur valt helemaal open en neemt hierdoor veel ruimte in, dit heb ik opgelost door het add wash klepje open te zetten als de machine niet in gebruik is.

• Verlichting in de trommel
  • Zelf aantal spoelbeurten bepalen
  • Uitgestelde starttijd

Minpunten

• Maakt veel geluid bij de was analyse
  • Prijzig
  • Deur valt helemaal open hierdoor veel ruimte in.

Micha77 15-06-2018

Fijne stille machine met grote capaciteit

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Met z’n enorme capaciteit van 10kg en grote keuze van programma’s, is het met deze Samsung wasmachine een fluitje van een cent geworden. Programma’s zijn makkelijk in te stellen en aan te passen naar je wensen qua temperatuur, aantal spoelgangen en centrifugesnelheid. Een vergeten sok of t-shirt kan nog toegevoegd worden door het ‘Add-wash’ deurtje. De eco-bubble functie is een aanrader voor vieze kleding en met een toerental van maximaal 1600 toeren centrifugeert ie als de beste. De machine is erg stil en het automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter is zuinig in gebruik. Een ideale functie is ook de uitgestelde start-/eindtijd. De verlichting in de trommel is ook erg handig.

Uiteraard zijn er over deze machine ook wat minder positieve dingen te melden. De QuickDrive valt tegen. Bij een volle machine, instelling van de gewenste temperatuur en toerental, is ‘quick’ ineens toch weer meer dan 1,5 uur geworden. De grote deur van de machine maakt dat bij het vullen van de machine de was spontaan weer naar buiten valt. De deur blijft na het wassen niet op een kiertje staan, maar valt helemaal open. Dat kost veel ruimte. De flikkerende lampjes bij het instellen van de machine en het muziekje dat aankondigt dat de machine klaar is, zijn storend. Gelukkig kun je het eindgeluid uitzetten.

RonaldS 09-06-2018

Eindelijk een perfecte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Nu 3 weken de nieuwe Samsung wasmachine in huis.
Helemaal blij mee.
De AddWash functie is echt handig, altijd net de was aan en dan kom je nog wat tegen. Nu kan je dat er gewoon nog bij gooien.
Met de automatische dispenser word er nooit te veel wasmiddel toegevoegd als je uitschiet met het vullen.
Met de snelle superspeed kun je binnen 3 kwartier je was schoon hebben.
Met handige ingebouwde licht heb je goed zicht in de trommel

Nardy 25-04-2018

Super machine met veel handige opties.

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

In een gezin met 3 vaak sportende pubers, zijn er veel wasjes te draaien. Met z’n enorme capaciteit van 10kg en grote keuze van programma’s, is dat met deze Samsung wasmachine een fluitje van een cent geworden. Programma’s zijn makkelijk in te stellen en aan te passen naar je wensen qua temperatuur, aantal spoelgangen en centrifugesnelheid. Een vergeten sok of t-shirt kan nog toegevoegd worden door het ‘Add-wash’ deurtje. De eco-bubble functie is een aanrader voor vieze (sport)kleding en met een toerental van maximaal 1600 toeren centrifugeert ie als de beste. De machine is erg stil en het automatisch doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter is zuinig in gebruik. Een ideale functie is ook de uitgestelde start-/eindtijd.
Uiteraard zijn er over deze machine ook wat minder positieve dingen te melden. De bijgeleverde app biedt ervaren wassers eigenlijk geen voordelen. De app werkt niet op een ‘oudere’ Iphone en niet goed op de nieuwste Iphones. Bovendien heeft de machine een sterke wifi omgeving in de wasmachine ruimte nodig om de app te laten functioneren. De QuickDrive is ook mooier gezegd dan gedaan. Bij een volle machine, instelling van de gewenste temperatuur en toerental, is ‘quick’ ineens toch weer meer dan 1,5 uur geworden. De grote deur van de machine maakt dat bij het vullen van de machine de was spontaan weer naar buiten valt. De deur blijft na het wassen niet op een kiertje staan, maar valt helemaal open. Dat kost veel ruimte. De flikkerende lampjes bij het instellen van de machine en het muziekje dat aankondigt dat de machine klaar is, zijn storend. De prijs van de machine is ook een dingetje, maar wel vergelijkbaar met andere A-merken machines met vergelijkbare functies.
Ik mocht deze machine 2 weken testen van Samsung. Zelf heb ik een Miele machine van 16 jaar oud waar ik nog steeds heel tevreden over ben.

Pluspunten

• stil
  • grote capaciteit
  • veel keuze in wasprogramma's
  • zuinig gebruik van automatisch doseersysteem
  • uitgestelde start-/eindtijd

Minpunten

• app werkt (goed) niet op iphone
  • sterke wifi nodig in wasruimte
  • deur valt helemaal open bij niet gebruiken
  • was valt uit machine bij vullen

Diana 12-03-2020
  • Product gekregen

Eye Catcher

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Mijn oude Samsung had het pas begeven en na gedegen onderzoek raakte ik erg gecharmeerd van dit model. Visueel echt een plaatje in je washok. Prachtig die tiptoetsen en vooral die grote deuropening. Lampje in de trommel is een nice gadget en bij dit automatisch doseersysteem kan ik mijn eigen wasmiddel blijven gebruiken, superfijn! Selectie van het wasprogramma via de app beviel ook heel goed. Al met al een geweldig kado en absoluut een aanrader..

Pluspunten

• grote deuropening
  • eigen wasmiddel in doseersysteem
  • Samsung Smart Things app werkt goed

Minpunten

• deur kan niet op een kier

DE70 12-03-2020

Eye Catcher

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Pracht exemplaar van Samsung, sexy front door de tiptoesten en ben heel blij met die grote deur, zo fijn als je het beddengoed of grotere badlakens eruit haalt. Heel tevreden ben ik ook met het auto doseersysteem en daarbij mijn eigen wasmiddel kan blijven gebruiken. Het bedienen van de wasmachine vanuit de Smart Things app maakt het wassen tevens more fun..

Firouz 09-03-2020

Best Wash Machine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

I bought this wash machine of Samsung, type WW10M86INOA few days ago. we already used it several times and we are very pleased with it's performance and in all fronts, such as: the capacity is really very optimal (up to 10 Kg), it is very economic for using water and electricity, it has many different option that can fulfill our needs for having a quick-wash, cleaning thoroughly using even steam and adjusting all essential parameters according to our needs. The option of stopping the machine while it is washing, and to add items we forgot to put them in the machine is very useful and unique.
This machine works very quietly.
It is ideal for a big family and I also strongly recommend it even for a family of composed of two persons!

Colla 08-03-2020

Een gebruikersvriendelijke maatwerk wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Vanaf het moment dat deze wasmachine bij ons staat, kan ik alle functies gebruiken. Het wijst zich allemaal vanzelf. Kleine was, grote was, beetje vuil of erg vuil: het maakt niks uit: voor alles is een programma dat ook nog eens rekening houdt met water- en energiegebruik. Een klasse machine.

Srini 05-03-2020

Value for money

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

I used samsung wash machine for 7 years and it is still in very good working condition. However i want to upgrade my product and started product comparison, however I could not find any other option than Samsung latest Quick Drive washing machine. It is energy efficient, smart features such as consumption of washing liquid based on weight of clothes, flexibility of adding clothes during wash session, excellent outlook and design, connected. Very less noice.No other brands could offer a similar product with such a large set of features. It is 200% value for money. Strongly recommend

Crystal 03-03-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Mooi apparaat. Super makkelijk te gebruiken in vergeleken met onze oude Beko super stil en maakt alles goed schoon

Raster de Criticaster 01-03-2020

Wat een apparaat! Nooit eerder van een wasmachine(!) gezegd.

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Het enige wat deze machine nog niet kan is de was er in stoppen, drogen en gevouwen teruggeven. Verder kan ik als tech wellusteling niets bedenken of aanmerken. (oja, wel: een warm & koud water aansluiting voor de warmtepomp/zonneboilers? een 'spiraaltje'' om de boel warm en te houden is zo uit de vorige eeuw... ;-)

Raster Criticaster 29-02-2020

Wat een machine! 20 jaar noodzakelijk speelgoed!

Voor wie dit wil lezen:
Ik bezit dit apparaat nu even, en ben buitengewoon gecharmeerd van alles wat ze doet en kan. rustige geluiden, super resultaten, en super wasassistent. de komende 10/20 jaar een leuk en goed product in huis. ze is geen saaie, matige wasmachine van weleer. een nieuwe generatie, en niet enkel het frontje of wat ledjes, maar radicaal anders.
Ik denk en zie het als een tussenstap naar volledig gerobotiseerd wassen.

Als je twijfelt, hoeft dat niet.
Je hoeft immers geen techneut te zijn voor de bediening, juist niet.
Er is veel assistentie en inkijk in het proces als je dat wil of nodig hebt.
Maar een was er in smijten en op een knop drukken en klaar, is er ook zeker bij.Ook het denk weeg/doseer werk wordt je hier uit handen genomen, en exact voor je geregeld.

Nogmaals , nooit geweten of geloofd dat ik enthousiast kon worden over een Wasmachine...voor alles een 1e keer blijkbaar.

Soosie 29-02-2020

Mooi design, add wash, quick, stoom progr, gr deur

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

In Januari 2020 aangeschaft. Mooi design ruim voldoende programma's add en quick wash stoomfunctie grote vul opening. Prijs kwaliteit goed. Twijfelde tussen een Miele maar dan zit ik 20 jaar tegen een lelijk met verouderde technieken aan te kijken. Nu kan ik over 10 jaar ofzo een nieuwe kopen met de nieuwste technieken.
Al met al zeer tevreden over mijn mooie Samsung quick drive. Mooie goede was resultaten

Anoniem 28-02-2020

Mooie, simpele, snelle machine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Heb de machine nu een kleine maand in gebruik, echt een top apparaat! Vooral het automatische programma is top, je hoeft zelf niks meer in te stellen. Ook de koppeling met smart things is ideaal, als ik beneden zit dan geeft de TV een melding wanner de wasmachine klaar is.
Het enige nadeel is gevoeligheid van de touch-knoppen, hier moet je even aan wennen aangezien er een vertraging in zit.

Jacqueline70 27-02-2020

Fijne mchine

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

Deze week gekocht, gezin met 3 kinderen, dus wasmachine is belangrijk.
Fijn met de add wash functie en de korte programma's.
Heel stil wanneer deze in gebruik is.
Verlichting in trommel ook fijn

Fons 26-02-2020

grote inhoud

Geschreven voor: Samsung WW10M86INOA

de wasmachine is zeer makkelijk in gebruik en het heeft heel veel mogelijkheden, de inhoud van 10 kg is zeer comfortabel.

Pluspunten

• goed formaat
  • automatische wasmiddeldosering

Minpunten

• geen automatische wasdosering voor wittewas