AEG L7FB60Y

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 86 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FB60Y op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,8

grote wasjes .. kleine wasjes 06-04-2018

fijne machine

Geschreven voor: AEG L7FB60Y

2 weken in gebruik. diverse malen het hoofdwasprogramma gebruikt op 40 en 60 C en 1 keer enkel het centrifugeerprogramma op 1600 toeren. wat mij het meeste bevalt aan deze wasmachine is het lage geluid, hij staat in een ruimte naast de woonkamer (gescheiden door een deur) en is nauwelijks hoorbaar. verder vind ik het fijn dat a) het programma automatisch wordt verkort als de werkelijke vulling lager is dan de max. vulling ook als vooraf de keuze werd gemaakt om het programma handmatig te verkorten. b) de resttijd gedurende het wassen zichtbaar blijft. Ik heb nog geen nadeel ontdekt, het schijnt dat bij enkele gebruikers de tiptoetsen niet vlekkeloos werken maar bij mij werken ze perfect.