Bosch WAT28650NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 145 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28650NL op Kieskeurig.be.

8,9

niels 22-08-2019

stille machine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

dit is een hele stille machine, alles goed schoon.
jammer dat maar 1 wasmiddel kan worden gebruikt met de i-Dos

Pret 27-12-2017

Degelijke en stille machine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Onze keuze ging in eerste instantie uit naar een wasmachine met een 'klepje' in de deur om tussentijds was toe te voegen. Deze machine kan ook 'gewoon' tussentijds gepauzeerd worden om via de deur was toe te voegen als het wasprogramma al draait. Een fijne wasmachine, mooie en eenvoudige bediening en vooral.. erg stil!

Pluspunten

• Mooie design bedieningspaneel (touchscreen)
  • Eenvoudige bediening
  • Erg stil
  • Zelf je eigen wasprogramma ontwerpen
  • Handige eco-functie (véél minder verbruik)

Frank van Keken 27-08-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Een verademing, vooral het lage geluidsniveau (met name centrifugeren echt top), je gelooft je oren niet. Maar ook de instellingen op het tiptoetsen-display. Duidelijker en makkelijker kan het niet. Het I-dos systeem is geweldig. Wat mij ook verraste, was de (lage) prijs. Had geen enkele moeite om deze supermachine aan te schaffen.

Pluspunten

• Geluidsniveau, met name centrifugeren
  • Overzichtelijke en makkelijke display
  • I-dos doseersysteem
  • Verlichting in trommel

Minpunten

• Geen (ongeveer een maand in bezit)

Kimberley 27-06-2018

Mooi scherm en veel opties!

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Ik wou een wasmachine die zuinig was, met veel opties, omdat ik hiervoor ook een Bosch had en deze mij goed beviel, wou ik weer een Bosch. Deze Bosch heeft een handig doseersysteem, mooie tiptoetsen en je kan de deur onder het wasprogramma open doen, om vergeten was bij toe te voegen! Hij heeft vele keuzes progammas en piept als die klaar is, als je niet thuis bent, gaat die automatisch uit! Kortom doet wat die moet doen en ben erg tevreden, de was komt er schoon uit!

Pluspunten

• Wasmiddel doseersysteem
  • Vele opties
  • Tiptoetsen
  • Kan hem pauzeren en was bij voegen
  • Piept als die klaar is en gaat vanzelf uit

Minpunten

• Minder toeren, waardoor was minder droog

Simone 15-12-2017

Mooi display en werkt goed

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Prachtige wasmachine met handig werkdisplay. Weinig geluid en wast goed. Display is zeer eenvoudig te bedienen. Ook de idos is erg handig. Machine bepaalt

Pluspunten

• Wast goed
  • Makkelijke bediening

ajl 26-01-2020

fijne stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

ik vind dit een zeer goed product simpele besturing hij is stil vooral de idos en licht in de trommel is fijn om mee te werken

Pluspunten

• i dos
  • licht in de trommel
  • heel stil
  • makkelijk systeem

Hugo 20-01-2020

Super makkelijke bediening en fijn scherm.

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

We hebben deze wasmachine gekocht omdat deze in de aanbieding was tijdens black friday, waardoor deze precies binnen ons budget viel.
De machine is heel gemakkelijk te bedienen ook voor mensen die nooit zelf wassen. De touchscreen werkt perfect en alles staat heel duidelijk omschreven. Eigenlijk gebruik je vaak maar 1 functie. De wasmachine is heel erg stil, hij staat bij ons in een chalet en ook tijdens het centrifugeren hoor je bijna niets.
Het enige nadeel is dat hij niet een heel hoog toerental bereikt waardoor de was, mits je er niet teveel in stopt, nog vrij nat is als het einde programma is. Maar dat neem ik voor lief in tegenstelling tot alle voordelen die deze machine bied.

Echt een aanrader! Als ie in de aanbieding is...........

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Een heus werkend touchscreen
  • Verlichting zodat je je vieze was goed kan zien
  • Ziet er vrij mooi uit voor een wasmachine

Minpunten

• Na einde programma is de was nog vrij nat, soms...

Steffie 16-01-2020

Fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Na 8 jaar begaf onze vorige wasmachine het en gingen wij op zoek naar een nieuwe. Aangezien we met onze vorige wasmachine meerdere malen wat problemen hebben gehad, waren we op zoek naar een betrouwbaar merk. Zodoende kwamen we bij Bosch terecht.
We hebben de machine nu twee maanden en tot nu toe zijn we ontzettend tevreden over de machine. Hij is ontzettend gebruiksvriendelijk, snel, stil, en de was wordt goed schoon.
De machine beschikt over veel wasprogramma's en binnen deze programma's kan je zelf je voorkeuren aangeven zodat het precies past bij de was die je draait. Je kan ook een programma verkorten of juist eco-vriendelijker maken.
Het menu is overzichtelijk en het touchscreen werkt prettig.
Daarnaast is de machine lekker stil, zelfs als hij centrifugeert. Daardoor kan ik hem met de timer prima 's nachts laten draaien, niemand die er  last van heeft.
De opties zoals het extra lichtje in de trommel en trommelreiniging zijn ontzettend handig! Nooit meer in de trommel zoeken naar een verloren sok en je machine is zonder moeite weer lekker schoon en fris.
De aller fijnste en mooiste optie in deze machine is het doseersysteem. Ik dacht in eerste instantie dat dit een beetje overbodig was, maar oh wat is dat handig zeg! Niet meer nadenken over welk wasmiddel of hoeveel. Gewoon je was in de machine en gaan. Ideaal! Zelfs met geconcentreerd wasmiddel doet dit systeem zijn werk goed. Eenmalig instellen in het menu hoeveel de aanbevolen dosering is (staat achterop je fles wasmiddel), en klaar is je machine! Ik zou niet meer zonder kunnen.  [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Daniëlle en Robert 15-01-2020

WAT een topmachine !

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Mooi elektronisch display. De techniek is t.o.v. van mijn oude Bosch (17 jaar oud - 1200 toeren) enorm verbeterd. Doorslag gaf het i-Dos systeem, het vloeibare wasmiddel wordt automatisch toegevoegd, daardoor altijd de juiste dosering door de slimme sensoren en ook nog de juiste hoeveelheid water. Dus minder energieverbruik, minder verspilling, beter voor het milieu. De wasmachine centrifugeert perfect (1400 toeren) en de was komt er veel droger uit dan verwacht, super. De wasmachine is veel stiller dan mijn vorige. 8 kg trommel en 10 jaar garantie op motor dus kwaliteit. Mijn wasgoed is veel schoner en ruikt geweldig. Wat een top machine!

Pluspunten: zuinig in energieverbruik A+++ -30%; wast perfect schoon; lekker stil

GuidoG 09-01-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Doet wat het moet doen en doet het goed, handig met IDOS en is lekker stil! Daarnaast past er ook voldoende in voor mij en mijn partner. Zeker een goede aankoop!

• Krachtig

Minpunten

• Even uitzoeken hoe het werkt
  • Hoofdknop voelt wat plastic aan

Sophie & Robert 09-01-2020

Automatisch juiste hoeveelheid wasmiddel

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Mooi elektronisch display. De techniek is t.o.v. van mijn oude Bosch (17 jaar oud - 1200 toeren) enorm verbeterd. Doorslag gaf het i-Dos systeem, het vloeibare wasmiddel wordt automatisch toegevoegd, daardoor altijd de juiste dosering door de slimme sensoren en ook nog de juiste hoeveelheid water. Dus minder energieverbruik, minder verspilling, beter voor het milieu. De wasmachine centrifugeert perfect (1400 toeren) en komt er veel droger uit dan verwacht, super. De wasmachine is veel stiller dan mijn vorige. 8 kg trommel en 10 jaar garantie op motor dus kwaliteit. Mijn wasgoed is veel schoner en ruikt geweldig. Wat een top machine!

Pluspunten

• zuinig in energieverbruik A+++ -30%
  • wast perfect schoon
  • lekker stil

Arnold de Groot 06-01-2020

gemakkelijke bediening ideaal.

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

heel fijn dat je er wasmiddel en wasverzachter met grote hoeveelheid erin kan doen en de machine zelf de juiste hoeveelheid neemt per wasbeurt en daarom zuinig is in gebruik ik vind het een fijne wasmachine.

Pluspunten

• meerdere ladingen wasmiddel en verzachter erin
  • geluid is lekker stil

J. van der Plas 06-01-2020

Gebruiksvriendelijk, stille machine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Fijne machine. Maakt verrassend weinig geluid. Automatsch wegen van trommelinhoud en i-DOS automatische dosering is erg handig. Zeer overzichtelijk touch-screen met goed doordachte bediening.

Pluspunten

• automatische dosering wasmiddel en wasverzachter
  • stil
  • gebruiksvriendelijk
  • trommelverlichting

gino mone 05-01-2020

Top wasmachine van bosch.

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Ik heb deze wasmachine van bosch nu een maand en ik ben er zeer content mee.
De machine is zeer zuinig in gebruik, aangezien het legio wasstanden heeft.
Van een kwatier tot 3 uur zelf allemaal in te stellen afhankelijk van hoe vuil de was is en wat voor textiel het is.
Ook het aantal toeren van de centrifuge is te regelen en op de hoogste stand is hij nauwlijks hoorbaar.

Wasmiddel en wasverzachter worden automatisch gedoseerd wat toch wel handig is.
De machine is erg gebruikvriendelijk door middel van de touchscreen bediening.
Bosch staat voor kwaliteit en dat merk je wel aan de afwerking.
Een uitstekende prijs/kwaliteits verhouding.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • prijskwaliteit

Minpunten

• nog geen gevonden

Suraja 04-01-2020

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Eerste wasmachine gekocht vanwege eigen woning en nu al onwijs tevreden. Veel opties en makkelijk in gebruik. Mooi touchscreen.

Tcw82 04-01-2020

Stil, zuinig, zelfstandig.

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Oude machine was ouder dan tien jaar, tijd voor een nieuwe. In de vriendenkring eens rond gevraagd, kwam twee keer de Bosch idos langs. Gaan verdiepen (consumentbond, review sites) en besloten dat deze machine het moest worden. Van te voren begrepen nadat vooral stilte, zuinigheid en zelfstandigheid iets waren om van te gaan genieten.

• Zuinig(er)
  • Zelfstandig (i-dos)
  • Grote deur
  • Was kunnen toevoegen tijdens programma

Tcw82 04-01-2020

Stil, zuinig en zelfstandig.

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Mooie machine, stil, zuinig en zelfstandig (i-dos). Tevens mooie ruime deur. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

hugo 02-01-2020

mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

echt een top apparaat de WAT28655Nl, werkt perfect.

super bij mee. Werkt handig en overzichtelijk.

wiebe 28-12-2019

wassen is weer leuk!!

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

topklasse apparaat en zeeeer eenvoudig te bedienen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mevrouw Beckers 28-12-2019

makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Het werd me aanbevolen door de media markt en dus heb ik het in vertrouwen gekocht. Het is een heel fijne machine en zeker ook door de wasmiddel gebruik je doet t er in en klaar voor een tijdje hij regelt t zelf.
Makkelijk in gebruik en zeer duidelijk te bedienen

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • fijne bediening
  • licht in de trommel