Bosch WAT28650NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 171 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAT28650NL op Kieskeurig.be.

8,9

niels 22-08-2019

stille machine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

dit is een hele stille machine, alles goed schoon.
jammer dat maar 1 wasmiddel kan worden gebruikt met de i-Dos

Pret 27-12-2017

Degelijke en stille machine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Onze keuze ging in eerste instantie uit naar een wasmachine met een 'klepje' in de deur om tussentijds was toe te voegen. Deze machine kan ook 'gewoon' tussentijds gepauzeerd worden om via de deur was toe te voegen als het wasprogramma al draait. Een fijne wasmachine, mooie en eenvoudige bediening en vooral.. erg stil!

Pluspunten

• Mooie design bedieningspaneel (touchscreen)
  • Eenvoudige bediening
  • Erg stil
  • Zelf je eigen wasprogramma ontwerpen
  • Handige eco-functie (véél minder verbruik)

Hanan 08-03-2020

Super stil

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Erg fijne stille met veel was optie wasmachine. De wasmachine doseert zelf de wasmiddel en wasverzachter. En ook heb je de optie om aan zelf de hoeveelheid aan te geven 1,2 of 3 druppels. Wat ik ook erg fijn vind is dat je de optie hebt om de wasmachine niet te laten doseren en je zelf een ander soort/hoeveelheid wasmiddel kan gebruiken. De 1e dag ben ik twee keer gaan kijken of de machine wel aan stond. Zo stil is het!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Frank van Keken 27-08-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Een verademing, vooral het lage geluidsniveau (met name centrifugeren echt top), je gelooft je oren niet. Maar ook de instellingen op het tiptoetsen-display. Duidelijker en makkelijker kan het niet. Het I-dos systeem is geweldig. Wat mij ook verraste, was de (lage) prijs. Had geen enkele moeite om deze supermachine aan te schaffen.

Pluspunten

• Geluidsniveau, met name centrifugeren
  • Overzichtelijke en makkelijke display
  • I-dos doseersysteem
  • Verlichting in trommel

Minpunten

• Geen (ongeveer een maand in bezit)

Kimberley 27-06-2018

Mooi scherm en veel opties!

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Ik wou een wasmachine die zuinig was, met veel opties, omdat ik hiervoor ook een Bosch had en deze mij goed beviel, wou ik weer een Bosch. Deze Bosch heeft een handig doseersysteem, mooie tiptoetsen en je kan de deur onder het wasprogramma open doen, om vergeten was bij toe te voegen! Hij heeft vele keuzes progammas en piept als die klaar is, als je niet thuis bent, gaat die automatisch uit! Kortom doet wat die moet doen en ben erg tevreden, de was komt er schoon uit!

Pluspunten

• Wasmiddel doseersysteem
  • Vele opties
  • Tiptoetsen
  • Kan hem pauzeren en was bij voegen
  • Piept als die klaar is en gaat vanzelf uit

Minpunten

• Minder toeren, waardoor was minder droog

Simone 15-12-2017

Mooi display en werkt goed

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Prachtige wasmachine met handig werkdisplay. Weinig geluid en wast goed. Display is zeer eenvoudig te bedienen. Ook de idos is erg handig. Machine bepaalt

Pluspunten

• Wast goed
  • Makkelijke bediening

R van Geldorp 26-09-2020

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Wat een fijne wasmachine,makkelijk in gebruik.
De was komt er mooi schoon uit en met het I-dos ruikt de was lekker fris en gebruikt hij de juiste hoeveelheid wasmiddel.En hij is super stil.Hoop er samen met de nieuwe droger nog jaren plezier van te hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Adrie 25-09-2020

Fijne machine

Wast schoon.
Stil
Makkelijke bediening en door verschillende mogelijkheden aan te passen aan je persoonlijke voorkeur. In mijn geval is dat "extra spoelen" en indien nodig wat meer of juist minder wasmiddel en wasverzachter.
De trommel is echter erg groot voor een 2 persoons huishouden, maar daar had ik zelf op kunnen letten bij aanschaf.

Pluspunten

• Prettige bediening
  • Schone was
  • Veel mogelijkheden

nawin 18-09-2020

Bosch i-DOS wasmachine WAT28650NL

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Wil je een mooie super waschmachine voor een niet een hoge bedrag. Dan raad ik je zeker deze mooie wasmachine aan met enorm veel mogelijkheden. Op het moment van het schrijven heb ik nog niet alles uitgeprobeerd. Zo blijk dat je beide vakken van het i-dos vulbak kan gebruiken voor was middelen. Grootte verschil met mijn oude machine die duidelijk aanwezig was en om aandacht vroeg. De bosch hoor ik niet en doet lekker zijn ding die ik opgedragen heb. De was word niet opgegeten zoals mijn oude machine. Wat erin gaat komt er ook uit. Deze machine beschadigd ook niet mijn was wat ik erg belangrijk vind. Dus vind ik het ook erg belangrijk voor deze machine een ontkalk tussenstuk zoals afbeelding 4 erbij te doen. Dit zorgt ervoor dat het water minder kalk in de machine gooit. Wat een groot probleem is hier in mijn woonplaats. Gewoon een uitstekend machine die het geld meer dan waard is. Natuurlijk kan je nog duurdere machines kopen wat bij bosch zeker je geld waard is maar hier voldoet hij duidelijk aan de vele eisen die ik stel. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bert 16-09-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

We zijn erg blij met deze wasmachine van Bosch.
Positief : de vele soorten programma's ; Tussentijds stoppen als je nog vuile was erbij wilt doen; Maakt minder lawaaigeluid tijdens 't wassen; Mogelijkheid om wasmiddel automatisch te laten doseren door de machine zelf.
Negatief : Regelmatig moeten we extra centrifugeren omdat de was nog te vochtig is; tijdens 't centrifugeren maakt de machine toch meer geluid dan dat we hadden verwacht.
Toch een 5 sterren gegeven, omdat de negatieve punten in 't niet vallen tegenover alle positieve punten. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Beaa 02-07-2020

Design en gebruiksgemak

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Een stille wasmachine die er niet alleen mooi uitziet maar ook makkelijk is in gebruik. Een duidelijk touchscreen en de mogelijkheid om de machine te vullen met wasmiddel/verzachter waarbij de machine automatisch de juiste hoeveelheid wasmiddel bepaalt. Een hele fijne wasmachine, ik ben er erg blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Naima 02-07-2020

Perfect!

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Mooi, geluidloos, wast fijn en dat voor een mooie prijs [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Wasweldoener 13-06-2020

Stil waswonder

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Na 11 jaar heeft de oude wasmachine de geest gegeven, tijd voor een verse Bosch. Stiller en sterker want we sporten allemaal elke dag. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 06-05-2020

Prima wasmachine voor een goede prijs

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Het wasgoed komt er super schoon uit, zelfs zonder gebruik te maken van de diverse vlekkenprogramma's. De machine maakt weinig geluid tijdens het centrifugeren en 'wandelt' dan niet door de ruimte. De machine is eenvoudig te bedienen en aan te passen aan je eigen voorkeuren. De kuip kan gevuld worden met wasgoed tot 8 kilo. Ik heb nog geen minpunten kunnen vinden en ben erg blij met de aanschaf van dit apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nathan 04-05-2020

Stil, schoon en zuinig

Wat een genot!
Een stille, zuinige wasmachine met mogelijkheden te over.
Nooit meer knoeien met wasmiddel door het automatische doseersysteem.
Bijna droge was na op hoge toeren, maar toch stil centrifugeren.
Eén van de betere aankopen dit jaar. Ik ben fan! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Silvia 28-04-2020

Bosch wasmachine WAT28650NL

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Ik heb veel wasmachines vergeleken en reviews gelezen. Deze wasmachine heeft een goede prijs en kwaliteitsverhouding. En het beschikt over een doseersysteem. Het is zeer gebruiksvriendelijk. Wat me vooral opvalt is, hoe stil deze wasmachine is in vergelijking met mijn vorige wasmachinen. Oftewel, ik ben heel blij met mijn aankoop en beveel deze wasmachine dan ook aan .

Pluspunten

• stil
  • gebruiksvriendelijk

Simi Gill 17-04-2020

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Deze wasmachine is echt een aanrader. Hij is zuinig en de was blijft lekker ruiken.hij is goed voor een gezin van 4. De automatische dosering zorgt ervoor dat de wasmiddel gelijk matig gebruikt wordt

Pluspunten

• Zuinig
  • Was blijft langer goed

Harriëtte 16-04-2020

Stil

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Het is een heel stil machine moet echt opletten of hij t nog doet .
Verder ben ik zeer tevreden over t hulpsysteem.
Dit apparaat is echt een aanrader.

• Zeep toevoegen

Wolffie 13-04-2020

Vlug, simpel: heerlijke machine!

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Zo gemakkelijke te bedienen, heel duidelijke keuzes.
Geen zorgen om hoeveel of hoe weinig je erin stopt.
Slechts af en toe wasmiddel toevoegen. Heel duidelijk hoe lang programma (nog) duurt.
Geen schudden, maar heerlijk rustige spins.
Kortom: geweldige machine, een aanrader.

Pluspunten

• duidelijke keuzes
  • rustig gedrag van machine

Lorena 05-04-2020

Heel blij mee!

Geschreven voor: Bosch WAT28650NL

Erg blij met de wasmachine! Werkt goed. Veel handige opties. Echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]