Siemens iQ500 WM14T590NL

tile-Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 196 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens iQ500 WM14T590NL op Kieskeurig.be.

M. Reesink 27-11-2017

Fijne machine, heel stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ik ben erg blij met deze wasmachine: hij heeft een grote trommel (8 kilo!), maakt weinig geluid en is zuinig met water en stroom. Het display is uitgebreid, maar heel gebruiksvriendelijk. Een groot pluspunt is dat hij bij elk programma verschillende variaties biedt en daarbij aangeeft of je daarmee meer of minder water en/of energie gebruikt. Ten slotte is voor mij als thuiswerkende freelancer een groot voordeel dat hij ontzettend stil zijn werk doet en ook niet irritant gaat staan piepen als hij klaar is. Dat doe ik zelf ook niet. :-)

Ineke 26-06-2018

Super wasmachine van Siemens

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ik heb deze wasmachine van Siemens gekocht, makkelijke bediening met heel veel mogelijkheden, maakt weinig geluid!
Ben er Super blij mee,

WimNeeleman 23-01-2018

Mooie wasmachine met heel veel mogenlijkheden

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ter vervanging van onze oude wasmachine en droger,nieuwe Siemens artikelen gekocht,een hele goede koop geweest.

Pluspunten

• Mooi artikel met veel mogenlijkheden
  • Mooi apparaat.

Anneke 07-12-2017

Grote trommelinhoud 8 kg ,degelijke kwaliteit , zuinig.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Heb de machine gekocht , omdat het een machine van de betere kwaliteit is . De verkoper raadde me deze machine aan omdat er weinig storing bij voorkomt .Ook vind ik een grote trommel inhoud belangrijk , ik hoef dan niet zo vaak de machine aan en dat is ook weer voordeliger in de energie kosten.

Pluspunten

• vlekken programma
  • ecoprogramma

Minpunten

• geen kleine was op 60 graden

Mevr Sweegers 12-11-2017

Zeer gebruiksvriendelijk en efficiënt apparaat

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Zeer gebruiksvriendelijk apparaat, doet wat t beloofd. Stil, zuinig en mooi om te zien. Was komt schoon en fris uit de machine. Duidelijke handleiding.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Mooi

Turbotoerse 03-09-2018

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Ik weduwnaar van 2 jonge kinderen met een klein budget had een nieuwe machine nodig.
Ik heb nu een week de wasmachine in gebruik en ik ben er zeer tevreden mee.Hij is veel zuinigen en de was komt er ook nog minder nat uit ,dus daar door ook nog sneller droge was.

Willie1961 02-09-2018

Uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Na diverse Siemens uiteraad weer gekozen voor dit geweldige merkprodukt.
Wast gewoon schoon zoals het hoor in een prima tijd en voor eee redelijke prijs

Gerard16148 25-08-2018

Prima degelijke wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

10 dage geleden gekocht. Wij zijn zeer tevreden met deze wasmachine. Wast goed schoon. Machine is stil tijdens uitvoeren wasprogramma's en centrifugeren.

Michel bos 05-08-2018

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Had geen uitleg nodig want de programma’s op het scherm zijn makkelijk uit te vogelen.
Ook is de was in het mix programma na een uurtje met extra centrifugeren lekker schoon waardoor het hele huis lekker ruikt naar schone was.

A. Glastra 31-05-2018

Zeer stil

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Top machine,lekker stil, zeer makkelijk te bedienen door touchscreen zelfs geen boekje nodig gehad. Perfect die grote deur opening.
En mooi strak design

Pluspunten

• Zeer stil
  • Makkelijke bediening

E.C.M.C. Ootes 04-05-2018

wasmachine voorlader

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

De wasmachine biedt veel mogelijkheden en heeft desondanks een eenvoudige bediening.
De vormgeving is ietwat eenvoudig, maar daar staat tegenover dat hij energiezuinig wast.
Het is daarom dat ik de machine zal aanbevelen bij familie en kennissen.

Anoniem 30-12-2019

siemens wasmachine.

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

eigenlijk nog te kort om positief of negatief te reageren. eerst deed hij niet wat wij wilde, maar dat kan komen door de gevoelige display. daarna perfect. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 13-12-2019

Stille stabiele machine

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Deze machine is stil en erg stabiel.
Was mooi schoon en door zijn eco stand wel langere draaitijd maar energie zuinig in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IJkema 16-11-2019

Zelfs voor een huisman een aanwinst

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Heerlijk apparaat, zuinig, eenvoudig te bedienen, keuzemogelijkheden ruim genoeg: wil je snel, wil je zuinig keuze te over. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 14-11-2019

Werkt prima

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Deze wasmachine is de opvolger en dus de moderne versie van mijn oude waardoor het gebruik al snel voor de hand lag. Ik vind het een fijn apparaat, makkelijk qua bediening en er zit een aantal nieuwe opties op, zoals hoofdkussen wassen. Ik heb deze nog niet geprobeerd, maar het lijkt me een fijne toevoeging. Het enige nadeel vind ik dat de aangegeven wastijd soms overschreden wordt dan wat het apparaat van tevoren aangeeft. Dat is alleen vervelend als ik met haast aan het wachten ben tot die klaar is, maar dan heb ik het over een aantal minuten langer. Wasmiddel gebruik ik bij deze veel minder dan voorheen en de was ruikt echt heerlijk.
Al met al echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anita 13-11-2019

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Stil, genoeg programma's, grote trommel, makkelijke bediening [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anita 13-11-2019

Basje 11-11-2019

Super

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Heel duidelijk en handig te bedienen echt een super apparaat [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Siemens IQ500 11-11-2019

Siemens IQ500

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Super fijne wasmachine. Lekker stil en makelijk in de bediening [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marianne 09-11-2019

Eeg blij mer

Geschreven voor: Siemens iQ500 WM14T590NL

Wast goed, niet teveel lawaai. Veel verschillende wasprogrammas. Duidelijk piepje als was klaar is. En handige trommelreinigingsprogramma. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]