Beste deals -3% prijsdaling
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7WB86GW op Kieskeurig.be.

Harry en Els. 07-09-2019

Uitstekend.

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Na jaren een wasmachine en droger gehad hebbende wilden we nu een was/droog combinatie
proberen. Na lang zoeken en het een met het ander afwegen zijn we bij deze AEG uitgekomen.
Hebben nu alle programma"s gedraaid en hij bevalt ons uitstekend en wat de pluisjes bij het drogen betreft "hoe meer was met pluisjes je er in stopt hoe meer pluisjes er achterblijven in de machine". Als je de handleiding opvolgt is het een topmachine voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• past programma aan, (gewigt).
  • Geluidsniveau. (zeer stil).
  • 1 uur wasje. (geweldig).
  • Stomen. (in een mum fris).

Minpunten

• Bij ouder wasgoed wat pluisjes.

A.W. Van Bree de Koning 19-07-2019

Mooi rood scherm

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Ik had al een was/droog combinatie van Siemens, die echter na zes en een half jaar kapot ging.
Mijn keuze is op de AEG was/droog combinatie gevallen omdat de diplay goed duidelijk
en overzichtelijk is en de klok geeft ook de juiste resterende tijd aan, wat bij
veel machines niet zo is.
Hij is goed te bedienen, niet te ingewikkeld heeft veel mogelijkheden, die gewoon bruikbaar zijn en geen dingen die je nooit gebruikt.
Ik ben er heel tevreden mee.
Grote trommel, hield voorheen vaak wasgoed over wat er net niet meer in kon. Perfect.
Drogen gaat perfect, zowel doorlopend als apart drogen.
De prijs/kwaliteitsverhouding is goed.

Pluspunten

• Overzichtelijke display
  • Grote trommel
  • Hij wast perfect

Boye 18-07-2019

Prima kwaliteit All-in-One Wasdroogcombinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Het is een geweldig ruimtebesparend apparaat met alle functies die je zou willen hebben om je was te kunnen doen. Het scheelt dus sowieso al 1 vierkante meter aan ruimte omdat je geen extra droger nodig hebt. Daarnaast zegt het 5200 koppige panel van de consumenten bond dat de AEG machines 13 jaar meegaan, waar Beko/Samsung/etc maar gemiddeld 6 jaar meegaan.

Pluspunten

• Wassen/centrifuge/drogen/stomen in 1
  • 1600 toeren centrifuge
  • Consumentenbond zegt dat AEG 13 jaar meegaat
  • Prijs/prestatie verhouding is erg scherp

Minpunten

• Droogt iets minder kreukvrij dan een solo wadroger
  • Stoomfunctie kon beter.

Duin en Wiel 17-04-2019

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

De machine wordt gebruikt in een gezondheidscentrum.Het fijne is dus dat hij s avonds aangezet kan worden en s ochtends de was(handdoeken) droog is en meteen weer gebruikt kan worden.

Geert 02-05-2018

Gebruiksvriendelijke Was/Droogcombinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Zeer handig voor kleine gezinnen en als je weinig ruimte hebt om wasmachine en droger te plaatsen. Prima

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

Justin 22-07-2019

Prima was droog combinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Heb deze AEG gekocht omdat ik weinig ruimte heb. Bevalt tot nu toe prima. Was even uitzoeken welk programma het beste werkte. Maar nu heb ik het ideale programma voor mij gevonden.
De duur van een wasprogramma met drogen duurt wel ongeveer 6 uur maar dan is het ook schoon en droog. Prima keus wat mij betreft.

Pluspunten

• Compact

Minpunten

• Niets gevonden

Jeannette den Hollander 16-04-2019

Eenvoudig te bedienen was/droog machine

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Ik heb dit product gekocht omdat ik niet voldoende ruimte heb voor een wasmachine en droger apart. Je kan verschillende soorten wassen doen. Ik gebruik de machine nu vanaf oktober 2018 en ik erg tevreden.

Pluspunten

• Apart kunnen wassen en drogen
  • Tussentijds een kledingstuk toevoegen
  • Past zich aan met de tijd en hoeveelheid kleding
  • Mooi voorfront
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Pluisjes na het drogen moeilijk te verwijderen.
  • Wassen/drogen achter elkaar laten gaan, duurt lang

Sunny 04-11-2021

Gamechanger

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Geweldig apparaat! Mijn wasgoed komt er heel zacht uit na het drogen en de stoomfunctie verwijdert alle nare geurtjes. Vrij klein en compact dus perfect als je niet veel ruimte hebt en klein woont. Qua prijs is de kwaliteit perfect, doet wat het beloofd.

Imur 02-11-2021

Met AEG ga ik graag in zee :)

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Wat een fantastische machine. Erg fraai ontwerp, lijkt alsof het in een ruimteschip thuishoort! En nagenoeg geruisloos, ik kan 'm zonder enig probleem 's nachts aan doen!!

Ik ben enorm blij om deze machine in huis te hebben, wat een gemak! Ik heb nog nooit eerder meegemaakt dat m'n vieze was zo schoon én meteen droog uit de machine komt!
AEG kan ik iedereen aanraden, mijn familie zweert bij dit top merk. Dankjewel AEG! :)

DARIUSZ 02-11-2021

Geen lekkage zoals bij de concurrentie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

1 kg was binnen uur droog uit is fantastisch.aan begin wist ik niet dat er touch screen is dus ik dacht weinig mogelijk heden.exhte aanrader.. 2 dagen na aankoop werd die nog 50 euro duurder.... Pandemie ?

bsmsk 27-10-2021

2 in 1-all that you need

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

due to small size of my house, i purchased this washer-dryer combine machine. Its very silent, smart and has great washing performance.

NienkeV 27-10-2021

Alles in één

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Wast schoon en droogt goed. Hiervoor had ik een andere wasdroogcombinatie die te heet droogde en verbrand rook na het drogen, dat is bij deze wasdroogcombinatie niet het geval. Heel prettig!

CP 27-08-2021

Top product

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Fijn apparaat wat makkelijk te bedienen is. Diverse functionaliteiten, voor elke was een geschikt programma. Voor zowel wassen en drogen heb je wat geduld nodig maar je hebt er geen omkijken naar. Zeker een aanrader!

Caro 19-08-2021

zeer tevreden!

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Ben nu3 weken in het bezit van dit geweldige apparaat, je kan m naar persoonlijke voorkeuren instellen op verschillende manieren.
Plus dat deze minder ruimte inneemt dan 2 verschillende apparaten...! Ik ben heel tevreden

R.v.V 31-01-2021

Was droogcombinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Op aanraden van derden gekocht.
1)Ik heb problemen met het filter schoonmaken, deze zit zo laag dat er haast geen bakje onder kan.
Het water loopt dan onder mijn machine de bijkeuken in. Erg onhandig
2) de deur gaat niet meer open na een droogbeurt. Verschillende keren aan/ uit /sleutel ingedrukt , heel lastig

Pluspunten

• Wast en droogt prima
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Filter schoonmaken is onhandig
  • Deur openen na een droogbeurt gaat niet

Elke 01-01-2021

Ruimte!

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Wij hebben deze machine gekozen omdat we klein wonen. Het is een hele fijne machine die makkelijk te bedienen is. De was wordt prima schoon ook als je de kortere programma’s gebruikt. De stoomfunctie is echt geweldig om kwetsbare kleding na t dragen weer op te frissen. De was wordt goed droog, kreukt alleen iets meer dan in een gewone droger.

Linda 26-12-2020

Topwasmachine

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Na 30 jaar de duurste gehad en overgestapt naar AEG.
Nog geen seconde spijt gehad en toestel tot nu toe evenwaardig en veel gunstiger van prijs.

Kees 21-12-2020

Super was- droogcombinatie

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Sinds een maand in het bezit van deze AEG was- droogcombinatie. Naast een erg mooi design en de ruimtebesparing, biedt deze energiezuinige machine veel mogelijkheden en is eenvoudig te bedienen. Kortom: een aanrader!!!

Degraaf 21-12-2020

Geweldige ruimtebesparing

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Goede was-droogcombinatie, vergeleken met losse apparaten is het stroom en waterverbruik bij alleen wassen is alsnog zeer gunstig zo’n 25 cent per wasbeurt vergeleken met 18 cent voor een A+++-50% wasmachine. Bij drogen is hij dan wel zeer ongunstig in stroomverbruik omdat het een condensdroger betreft namelijk ongeveer 1 euro per droogbeurt, maar dit is zoals vrijwel alle condensdrogers. Tegen de tijd dat het prijsverschil in stroomverbruik de aanschafwaarde van een iets minder verbruikende droger rechttrekt ben je al een paar jaar verder. Tegen die tijd zullen er wel nog zuinigere AEG’s op de markt zijn waar je dan beter geld aan kunt uitgeven, dus voor nu is dit echt de perfecte oplossing voor wie niet alles hoeft te drogen maar wel de mogelijkheid wil hebben voor het geval dat. Het hoge toerental helpt hier ook goed bij, dit draait de was een stuk droger dan wasmachines met een lager toerental waardoor de droogfunctie ook minder nodig is. Een echte aanrader!

Dana 11-12-2020

Beste 2 in 1!!!

Geschreven voor: AEG L7WB86GW

Best washing machine and dryer 2in1. The dryer is perfect! Very fast drying cycle and the clothes is “ready to go”