Bosch Serie 6 WAT28320NL

tile-Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 53 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 6 WAT28320NL op Kieskeurig.be.

Saskia 29-06-2018

Handig te bedienen en ruime keus in wasprogramma's

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Een absolute aanrader, zeer gebruiksvriendelijk! Voldoende variatie in wasprogramma's. Heel handig is het 15 minuten programma op 30 graden en het 60 graden programma die in een uur klaar is.
Ook heeft deze wasmachine de optie om te onderbreken indien je iets bent vergeten.
Goede prijs kwaliteit verhouding, erg blij mee!

Boschfan 30-05-2018

Grote deur, geen overbodige accessoires

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Deze wasmachine heeft een grote deur, zodat je gemakkelijk dat dekbed in de machine kunt laden. Vulgewicht is 7 kg, maar bij kleine wasjes doseert deze machine zelf het water. Handige programma's, ook voor snelle wasjes, kreukherstellend of fijne was. Geen overbodige accessoires en handige tiptoetsen.

Pluspunten

• Grote deur
  • meet zelf hoeveelheid water

Minpunten

• geen uitstel starttijd

Toos Schütten 16-06-2018

Zuinig en stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Onze oude Bosch wasmachine is na 14 jaar intensief gebruik vervangen door de WAT28320NL.
Wat een verschil!
Wast prima, is nog veel zuiniger en staat praktisch stil waardoor ook het geluid duidelijk minder is.
Een betere keus hadden we ons inziens niet kunnen maken.

Pluspunten

• zuinig
  • heel weinig trilling
  • weinig geluid

FED Jongen 11-06-2018

Mooi en Duidelijk afgewerkt

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Goede duidelijke bediening van de machine genoeg programma's zuinig en milieu vriendelijk prima service van BCC

Linda 13-05-2018

Stille motor, doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Ik heb deze wasmachine gekocht omdat van mijn vorige wasmachine de lagers kapot waren gegaan. Na flink zoeken op internet voor deze machine gekozen. De wasmachine heeft een vriendelijk prijsjes. Ik vind het fijn dat ik zelf kan bepalen of het programma sneller klaar moet zijn, of dat ik de tijd heb en het zo milieuvriendelijk mogelijk kan. De wasmachine heeft een grote opening en wast erg stil. Ook kun je tijdens de programma's nog was toevoegen. Altijd handig voor dat ene vergeten shirtje! Er zitten allemaal verborgen instellingen op de wasmachine waar ik nog niet helemaal wijs uit ben geworden, maar die wel in het boekje staan (instellen van geluid en soort programma). Maar alles wat ik heb gewassen is er wel helemaal schoon uitgekomen!

Pluspunten

• wast stil
  • keuze uit snel of eco programma
  • kort programma 15/30min
  • grote opening
  • toevoegen van was mogelijk

Minpunten

• boekje nodig om in te stellen

Ron 01-04-2019

Prima vervanging voor de oude wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Nadat na 23 jaar mijn oude BOSCH wasmachine enorme herrie begon te maken tijdens het centrifugeren na een kosten-baten analyse besloten het oude beestje te vervangen. Lange zoektocht met veel vergelijkingen en reviews lezen op internet bracht me uiteindelijk bij de BOSCH WAT28320NL.

Ik kan alleen de eerste indruk geven, heb de machine pas een paar wasbeurten laten draaien. Over duurzaamheid kan ik dus niets zeggen, dat moet nog blijken.

De machine is redelijk eenvoudig in bediening. Middels draaiknop en tiptoetsen is gemakkelijk aan te geven hoe je wasprogramma eruit moet zien.
Ik wilde graag startuitstel, en dat kan je instellen tot 24 uur. Handig vind ik het wasprogramma voor donkere was, en ook het speciale wasprogramma voor overhemden met kreukherstel. Toerental centrifugeren is gemakkelijk aan te passen met tiptoetsen. Ook fijn dat je het wasprogramma kan pauzeren om nog was toe te voegen (middels symbooltje wordt aangegeven of het programma in een stadium is dat dit mogelijk is). Verder is de trommel en de vulopening lekker groot wat het in- en uitladen eenvoudig maakt. Tenslotte is de bijgeleverde waterstop een fijn extraatje!

De machine is stukken stiller dan de oude (ook voordat 'ie stuk ging). Buiten het vullen / klotsen van het water & het afpompen hoor je weinig.

De eerste indruk van de machine is erg positief! Ik hoop dat de levensduur me niet teleurstelt en gebreken lang uitblijven.

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Startuitstel
  • Eenvoudig te bedienen
  • Veel programmamogelijkheden
  • Koolborstelvrije motor

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing niet specifiek voor dit type

Melissa 26-06-2018

Bijna geluidloos!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Fijne wasmachine, geen herrie, veel mogelijkheden aan programma’s, wast goed schoon, zeker een aanrader.

• Cashback actie
  • Veel programma’s

Elke 26-06-2018

Zeer ruime inlaadopening wasgoed!

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Deze machine heb ik gekozen voor het anti allergie was programma. Ook belangrijk is de stille werking van zowel het wassen als centrifugeren van de machine. Een hel mooie, top machine.

Pluspunten

• grote deuropening
  • anti allergie was programma

Minpunten

• nog niet gevonden

CoMic 22-06-2018

De superstille Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Zuinige en stille krachtpatser waar ook nog eens veel was in kan. Ik heb de wasmachine nu een paar dagen en ik ben nog steeds onder de indruk en sta er zelfs voor de lol naar te kijken. Prima aankoop!

Pluspunten

• Zuinig

Minpunten

• Energiezuinig duurt wel langer

Joke 22-06-2018

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Wast goed, centrifugeert goed, mooie vormgeving, makkelijk te bedienen, grote vulopening mooie waspoederlade

Pluspunten

• Centrifugeren
  • makkeljk te bedienen

Minpunten

• Blijft piepen als hij klaar is

Georgios 21-06-2018

Top Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

10/10 Hoogste wasmachine, stille en zeer schone kleding. Heel blij met die aankoop. Beste beoordelingen online en real life proof!

Pluspunten

• Qualiteit
  • Makkelijk te gebruiken

Ron 19-06-2018

Erg stil

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Oude wasmachine van Whirlpool ging na 7 jaar kapot. Printplaat was stuk. Na reparatie volgende elektronische probleem. Daarom een Bosch aangeschaft aangezien we ook al een Bosch droger hebben. Mooie machine met veel mogelijkheden. Was komt er droog uit ondanks 1400 toeren en B droogresultaat. Machine is erg stil. Paar dagen in bezit.

Pluspunten

• Erg stil
  • Veel mogelijkheden
  • Mooie degelijke machine

Minpunten

• nog niet kunnen ontdekken

Fred 17-06-2018

Zuinig en stil voor een wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Deze serie 6 Bosch wasmachine is een bijzonder stil apparaat zelfs wanneer deze centrifugeert. Geeft duidelijk aan met een pieptoon wanneer die klaar is met het was programma. Was programma's worden duidelijk weergegeven. Kortom een typisch Bosch machine wat zijn naam waar maakt. Top of the class.

Paul 13-06-2018

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Gebruiksvriendelijke machine zeer makkelijk in gebruik en erg geruisloos !
Ben er zeer blij mee!!!!
Prijs en kwaliteit is zeer goede verhouding

Pluspunten

• Zeer geruisloos
  • Erg stabiel

Henk 11-06-2018

Veel programma's, zuinig in energie.

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Onze oude wasmachine stopte ermee na 15 jaar. Na flink wat onderzoek kwam Bosch naar voren als de beste in prijs/kwaliteit verhouding. Zuinig in verbruik, heel veel programma's en een strak design.

Pluspunten

• Erg stille motor met 10 jaar garantie
  • Veel programma's
  • Energie zuinig

Chris 21-05-2018

Degelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Prima wasmachine, duidelijke display voor bediening met draaiknop.
Wassen en centrifugeren erg stil.
Makkelijk met grote trommelopening.

Pluspunten

• Wassen en centrifugeren erg stil.
  • Grote trommelopening.
  • Speed programma voor korte was.

AM75 25-01-2019

Dik tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Op basis van de goede recensies en een aantrekkelijk aankoopbedrag gekozen voor deze machine. Naast de standaard garantie van 24 maanden, ook nog 10 jaar garantie op de motor. Hiervoor moet je de machine wel registreren bij Bosch. Aangezien de wasmachine een paar uur geleden geleverd is, kan ik niet zeggen over de levensduur. Het valt me op dat de machine weinig geluid maakt. Ik hoor alleen de was en het water klotsen in de machine. Verder geen gezoem of iets dergelijks. Ik geloof dat ik heel erg tevreden ben!

Pluspunten

• Maakt weinig geluid
  • Gebruiksvriendelijk
  • Betaalbaar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Zakynthos72 30-11-2018

Erg stabiel

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Deze wasmachine nu een paar maanden in bezit en ben er zeer over te spreken. Goede wasresultaten en het is de eerste wasmachine die erg stabiel staat op onze vloer. Verder is hij of zij heerlijk rustig met wassen en centrifugeren. Qua uiterlijk is het een prachtige wasmachine die degelijk oogt en zo ook aanvoelt.Enig minpuntje is dat de wasmachine condens lekt bij het zeepbakje. Ik had op Tros Radar gelezen dat er nog een serie/type is die dat ook doet en dat het een ontwerpfoutje is van het zeepbakje? Hoop er nog lang plezier van te mogen hebben!
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Julia Adam 05-07-2018

Weinig geluid, zuinig

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Ik had een nieuwe wasautomaat nodig. Deze nieuwe van Bosch werk heel stil, heeft veel verschillene programmas.
Ik brn zeer tevreden.

Anton 13-05-2018

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch Serie 6 WAT28320NL

Geweldige wasmachine. Zelf hebben we al een Bosch meerder apparaten van Bosch. Zoals wasmachine, droger, koelkast en diepvries.
Nu onze pleegdochter op zich gaat wonen. Wilde we haar wat cadeau doen. Wat je ook bij je eigen kinderen zou doen als ze op zichzelf gaan wonen. Ze moest nog een wasmachine hebben. Wij hebben een Bosch wasmachine en die gaat al 13 jaar mee. 1 keer kapot geweest. Dus niks te klagen.

We hebben haar deze wasmachine cadeau gedaan. Ze is er enorm blij mee en de wasmachine werkt helemaal geweldig. Ze kon alleen maar pluspunten benoemen en geen minpunten.

Pluspunten

• Rustige stille machine
  • Makkelijk in bediening
  • tussentijds bijvullen
  • Bij halve trommel was zelf aanpassen

Minpunten

• N.V.T.
  • nog niet gevonden