Bosch WAWH2643NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 226 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAWH2643NL op Kieskeurig.be.

Anoniem 23-05-2020

Mooie wasmachine, eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Het werkt gewoon fantastisch, moet nog wel een beetje wennen aan de wasmachine. Ik ben zeer blij met de onderbrekingsfunctie, voor mij toegevoegde waarde. Waar ik nog aan moet wennen is voor mij de doseringsfunctie van de machine. Ik heb niet altijd het gevoel dat die voldoende wasmiddel geeft of dat je dan altijd wasverzachter moet gebruiken om je was met die lekkere geur uit de trommel te krijgen. Gebruik deze dus ook niet vaak. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Carsten 06-05-2020

Beoordeling WAWH2643NL

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Goede wasmachine, super stil. Met de automatische dosering is het wennen als je handmatig bent gewent [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 02-05-2020

Geweldige machine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

We hebben de machine nu 3 weken. Hij bevalt geweldig goed. Het automatische doseersysteem en de verschillende programma instellingen en mogelijkheden zijn heel uitgebreid. We zijn zo tevreden dat we alle textiel in huis hebben verzameld en gewassen hebben. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Erik 26-04-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Fijne en stille Bosch wasmachine. Tevreden over de automatische doseerfunctie, zo gebruik ik nooit meer teveel wasmiddel. Ook de speciale stand voor sportkleren gebruiken we vaak, net als de eco-stand waarin de helft van het water en energie gebruikt wordt. We zijn er erg tevreden mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 17-04-2020

beoordeling wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Apparaar is makkelijk te bedienen en voldoet geheel aan het verwachtingspatroon. Veel mogelijkheden om te kiezen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Ruudjansn 15-04-2020

geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Na 2x een Miele wasmachine te hebben gehad nu gekozen voor een Bosch. Op dit ogenblik ruim een half jaar in bezit en zeer tevreden.
I-dos werkt prima, de machine is relatief stil en de wast perfect.
Duidelijke programmering en zelfs de app op mijn mobiel die via Wifi de status aangeeft van het programma of de hoeveelheid wasmiddel, easy.
De grote trommel is ook erg handig.
Aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Heleen 11-04-2020

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Bediening via app is heel makkelijk en zeer handig om het perfecte programma te selecteren voor je wasgoed. Zeer tevreden over deze wasmachine! Echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Keith 06-04-2020

Goedwerkende en betrouwbare wasmachine + extra

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

De wasmachine werkt heel goed en is stil. Wij hebben circa 10 jaar geleden een vergelijkbare wasmachine uit Serie 7 gekocht en die bevalt ons zo goed dat wij ook de 8 serie nu aangschaft hebben.

De I-dos functie is erg handig en zeker de WIFI-functie.

Wij zijn in ieder geval erg blij mee. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rachid 05-04-2020

Perfect apparaat

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik vind m een perfecte en zeer goed machine, zeer tevreden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 25-03-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik ben erg blij met de wasmachine alles mooi schoon. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Neri 24-03-2020

Super stil

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Super stil en fijn om tussendoor een vergeten sok bij de was doen [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 22-03-2020

Super fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Echt heel blij met deze wasmachine. het zelf doseren van wasmiddel is echt top. verder is de wasmischine echt heel stil!! en heel makkelijk in gebruik. Kortom echt een aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Klaas 19-03-2020

Nooit geweten dat wassen zo leuk kan zijn.

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Machine is zeer prettig te bedienen. Niet alleen op de machine, maar ook via de app. Met de app heb je nog uitgebreidere mogelijkheden. Je kunt bijv. aangeven wat voor soort producten je in de trommel hebt gestopt. De machine selecteert vervolgens zelf de juiste zeepdosering etc.
De machine is fluisterstil, en is gewoon mooi (ja we hebben het over een wasmachine...) om te zien! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mala 19-03-2020

goed

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

echt een goede wasmachine behalve 1 min punt als je gaat wassen in begin geef hij aan dat de was bezig is maar als klaar is geen die niet aan met geluid [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Henk 16-03-2020

Uitstekende wasresultaten

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

De grote trommel, uitstekende wasresultaten, automatische dosseersysteem en prettige bediening zorgen voor Deze top beoordeling [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Yvonne M 12-03-2020

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Heb deze wasmachine nu een week in gebruik en hij bevalt erg goed. Pluspunten: verlichte trommel, geproduceerd geluid, mogelijkheid om nog was toe te voegen. De communicatie met de machine via een app is wel leuk, maar de toepassingsmogelijkheden moet ik nog ontdekken.

Roos 10-03-2020

heerlijk ding

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Deze wasmachine lijkt erg op mijn oude, voelt vertrouwd dus.. met echter wel de nieuwste snufjes en gemakken, idos, op afstand bedienbaar ..... Ik ben er erg blij mee! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Remy 02-03-2020

Fijne machine met veel mogelijkheden

Mooie stille machine.
Veel opties, grote trommel en lekker zuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Streets 20-02-2020

Stil en sterk

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Blij met deze keuze. 11 jaar AEG gehad.
Bosch is erg stevig en degelijk [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dennis Broere 18-02-2020

Geluidsarm, zuinig en veel wasopties

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Uitstekend apparaat. Maakt heel weinig geluid en doseert zelf de hoeveelheid wasmiddel. Wij zijn heel tevreden over dit apparaat. Gemakkelijk schoon te maken en een grote trommel. Ideaal product vanwege de vele wasprogramma's en weergave van water en stroomverbruik. Tevens wifi besturing mogelijk. Erg zuinig in gebruik! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]