Bosch WAWH2643NL

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 186 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAWH2643NL op Kieskeurig.be.

Sophie 24-04-2018

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Prijs kwaliteitverhouding klopt helemaal bij deze wasmachine. Ik heb getwijfeld tussen een Miele en Bosch. Het is de Bosch geworden omdat deze dezelfde mogelijkheden heeft als de Miele die ik anders gekozen zou hebben maar die dan wel veel duurder zou zijn geweest. Natuurlijk merk ik wel het verschil tussen deze Bosch en de vorige Miele in geluid en materiaal. Daar is de prijs dan ook naar. Maar de was-resultaten zijn perfect, het lampje in de trommel is ideaal, het eindeprogramma signaal zou ik ook niet willen missen. Het I-DOS systeem is echt heel handig. Was er in, machine aan klaar, geen wasmiddel in handen gehad. En de ruime keuze aan instellingen, van een lang Eco programma tot een supersnel wasje. Alles is mogelijk. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar heb hoge verwachtingen. Absoluut heel tevreden over mijn keuze.
P.S. De wasmachine is ook met de app te bedienen maar daar heb ik me nog niet in verdiept. (op dit moment nog geen noodzakelijke optie voor mij)

Pluspunten

• snelle programma's
  • lampje in de trommel
  • automatisch doseersysteem
  • veel keuze mogelijkheden in wasprogramma's
  • ook alleen centrifugeren is mogelijk

Minpunten

• niet zo stil als verwacht

Kirill Afanasiev 09-12-2019

iDOS is what I always wanted to have!

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

What I've expected from washing machine: silence, short programs, intuitive user interface. What I've got with WAWH2643NL? All of it PLUS WiFi connection with home network, so I can start/pause/stop my wash, control the machine from distance and I've got super feature - iDOS! no more headache how much detergents to put every cycle - Bosch do it for me! Amazing!

Pluspunten

• iDOS
  • WiFi
  • Silent
  • Short modes
  • Energy effective

Minpunten

• n/a

Corine de Ruijter 04-11-2019

Duidelijke display, snel, makkelijk en simpel te bedienen,

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Het is een mooie, overzichtelijke heldere machine met een helder display, alle variaties zijn mogelijk met een duidelijk aangegeven energie en wasmiddel verbruik. Extra +punt is de wifi, je kunt alles via de telefoon bedienen, dat is zeker van deze tijd en Top!
De machine is stil, mooi van vorm en van een goed merk.

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediening
  • mogelijkheden direct aan te passen
  • wifi
  • Bosch

Robert 16-01-2020

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Sinds een week eigenaar van deze wasmachine. Perfecte wasmachine die heel gemakkelijk te bedienen is. I-dos is een geweldig systeem en de grote 9kg is superhandig. Alleen het starten op afstand heb ik nog niet onder de knie. Home connect is niet gemakkelijk te installeren.

B.Lochs Manderfeld 14-01-2020

wasmachine

fijne machine,
Wast prima, vul systeem voor wasmiddel en wasverzachter is ideaal'
centrifugeren weinig geluid
wast goed. voldoende programma's voor te kiezen

MercyMercy 13-01-2020

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Nu een aantal weken in bezit en super blij mee. Vooral homeconnect icm Google assistent werkt prima. Vragen hoelang de was nog duurt en starten van de was :-) [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rob Broeders 12-01-2020

Super Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Wasmachine ziet er kwalitatief en super degelijk uit. Centrifugeren op 1600 toeren hoor je nauwelijks! Bedieningspaneel is eenvoudig en overzichtelijk. Mede door I-Dos en de Home connect (wifi + app) functie is het zelfs voor mij als man kinderlijk eenvoudig om een was te draaien!

Pluspunten

• I-Dos
  • 1600 toeren en nauwelijks hoorbaar
  • Degelijk apparaat
  • Home connect app

Eric van Leur 09-01-2020

Een kind kan de was doen; direct makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Bedieningsgemak, waterslot, zuinig in gebruik van zowel energie als wasmiddel en niet te hoge prijs waren voor ons de redenen om voor deze machine te kiezen. De keuzemogelijkheden in de programma's zijn meer dan voldoende. Het apparaat is redelijk stil (staat op eerste verdieping in ruimte tussen 2 slaapkamers) en de was is prima schoon.

Pluspunten

• Energieverbruik
  • Bedieningsgemak
  • Goede prijs-kwaliteitsverhouding
  • Laag waterverbruik

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Jeannette de Kok 08-01-2020

Bosch Wasmachine WAWH2643NL

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Dit product ziet degelijk uit en ik denk dat Bosch en goede, zuinig merk is. Werkt niet helemaal als verwacht omdat de snel was van 15 min niet tot 1400 kan centrifugeren.
Met de Cash Back van Bosch heeft e door slag om deze wasmachine te kopen

Pluspunten

• Heel stil
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Piept geluid als de was klaar is
  • Snel was kan niet 1400 centrifugeren maar 1200

M. Hot 07-01-2020

Kwalitatieve wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Ik ben tot nu toe erg tevreden over de wasmachine. Ik moest mezelf wel even inlezen, want deze wasmachine heeft veel meer opties en programma's om uit te kiezen dan mijn vorige. Als je daar even de tijd voor neemt, dan heb je zoveel meer plezier van het apparaat.

Ruime trommel, fantastische app, mooie prijs/kwaliteit verhouding!

Anoniem 06-01-2020

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Wast prima schoon, zonder nare geurtjes of vlekken van het wasmiddel. Programma duurt wel even, zeker op de ECO stand. En met de App te bedienen, dit is meer een extraatje, en voegt in mijn ogen weinig toe aan het gebruiksgemak. Je zal toch altijd zelf bij de machine moeten zijn om hem in- en uit te laden. Ik zet hem 's nachts aan, en in de badkamer (gescheiden van mijn slaapkamer met een dun muurtje) hoor ik hem niet noemenswaardig zijn werk doen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Peter 05-01-2020

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Stil en zuinige wasmachine. Bediening via app is erg makkelijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Alycia 02-01-2020

Prettige wasmachine met goed resultaat

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

De wasmachine is prettig in gebruik en geeft een goed resultaat. De bediening werkt simpel en intuïtief. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Eim 01-01-2020

combinatie van twee apparaten wasmachine en droger

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Mooie deal kunnen sluiten in de winkel met een goede uitleg.
Zijn zeer tevreden met de winkelbediening en de levering.
Prijs was achteraf ook een nog een van de laagste.

Mark V 31-12-2019

Mooie machine, eenvoudig in gebruik en makkelijk op WiFi

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Bosch bevalt ons erg goed. Dit is wederom een juiste keuze, ook wat betreft prijs-kwaliteit verhouding. Automatische dosering en WiFi is gemak! Tot nu toe erg tevreden

Pluspunten

• 9 kg wassen
  • Automatische dosering
  • WiFi
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Nog geen gevonden

Helga 28-12-2019

grote vulopening, duidelijk display

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

we wilden na zoveel jaar eens een wasmachine waar meer kilo wasgoed in kan, hier kan 9 kilo wasgoed in, grote vulopening, display is simpel, je moet natuurlijk wel even weten hoe t werkt, maar kan echt niet missen, veel keuzes uit programma's, wss gebruiken we er een boel niet, handig is de lamp in de trommel om te zien of er nog wat blijft liggen in de trommel, wat ik nog niet heb kunnen vinden is dat als je de wasmachine aan t vullen bent, hoeveel kilo je er op dat moment in hebt gedaan, maar ik heb de wasmachine een week in huis en mss is dit niet een optie wat op deze machine zit, was ook geen must voor ons, wat wel handig is, is het i-dos systeem, wil je meer je wasmiddel gebruiken? zet je de dosering hoger, super makkelijk! wij hebben deze wasmachine nu 10 dagen in huis en al wat wassen mee gedraaid, ik vind hem weinig geluid maken, maar hij staat bij ons op de zolder, en sta er niet naast om er naar te luisteren, handig is als hij klaar is dat je een signaal hoort, kan trouwens ook uit gezet worden of zachter.

Pluspunten

• grote vulopening
  • duidelijk display
  • lampje in trommel
  • i-dos systeem
  • zelf nog kunnen doseren met ander wasmiddel

Minpunten

• geen gewichtsaanduiding (nog niet gevonden)

Lies 28-12-2019

Stille wasmachine met een zeer compleet programma

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Na 14 jaar trouwe dienst had mijn vorige Bosch wasmachine het begeven. In ons gezin wordt de wasmachine bijna dagelijks gebruikt. Ik zocht een goede vervanger met minimaal dezelfde functies als mijn vorige. Deze wasmachine is nog uitgebreider, zeer goed te bedienen en erg stil. Ook het i-dos systeem bevalt heel goed. Conclusie: een goede aanschaf voor een redelijke prijs.

Pluspunten

• uitgebreid keuzeprogramma
  • i-dos systeem
  • heel stil
  • zuinig in gebruik

Leo van Pelt 27-12-2019

Bosch wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Super blij. Werkt perfect. Makkelijk te bedienen. Functies duidelijk en overzichtelijk. Bij gebruik zelfs nog stiller dan verwacht.

claudiu 25-12-2019

Review

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

I purchased this product for black friday. I am very pleased of it. The product is very good, quiet, and does an incredible job

Pluspunten

• silent
  • efficient

Alycia 24-12-2019

Geschreven voor: Bosch WAWH2643NL

Fijne wasmachine met grote capaciteit. Tussendoor kan je de was stopzetten om er extra was bij te doen, wat erg fijn is. Mooi design, goede programma's en automatische dosering.

Pluspunten

• Vul capaciteit
  • Programma's
  • Automatisch doseren
  • Tussendoor bij kunnen vullen