AEG L6FB86IW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB86IW op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

was_machien 21-02-2021

touch screen from hell, zwieren is een opgave,

Geschreven voor: AEG L6FB86IW

Na vele jaren trouwe dienst hebben we onze oude wasmachine op pensioen gestuurd, en zijn we naar onze lokale handelaar getrokken om een nieuwe in huis te halen. Hierbij prees hij de AEG lijn zeer hard aan, met öko technologie om zuiniger te wassen. Vol vertrouwen deze wasmachine in huis gehaald. En dan begon het verhaal ... Zwieren met weinig wasgoed erin, dat mag je al vergeten. Als die machine vindt dat ze niet genoeg gevuld is, doet ze iets wat trekt op ronddraaien, maar niet in de verste verte zwieren. Wassen met een wasbolletje ipv het spul in het bakje doen, dat geeft een was vol witte strepen. En dan de grootste nachtmerrie : het befaamde touchscreen. 38 keer moeten duwen vooraleer je de juiste setting hebt. (en die 38 hebben we effectief geteld). Zacht drukken, hard drukken, andere vingers, eerst afkuisen vooraleer gebruiken, ... het maakt allemaal niet uit. Mocht ik een negatief cijfer kunnen geven als evaluatie had ik dat gedaan eigenlijk.De wasmachine is nu 2 jaar oud, ze zal haar 3de levensjaar niet halen, want ik voer ze persoonlijk nog naar het stort eenmaal die Covid achter de rug is.

Minpunten

• Zwiert niet deftig indien te weinig geladen
  • touchscreen is een nachtmerrie
  • Vuile wasstrepen
  • Wasbeurten duren belachelijk lang