Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

AEG L6FB84GW

Bekijk alle Wasmachines

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 35 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L6FB84GW op Kieskeurig.be.

natasja 28-02-2017

super stil en makkelijk in gebruik

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

deze wasmachine aangeschaft via bcc.
hij is erg stil en erg makkelijk in gebruik.
ondanks de 8 kg trommel is de wasmachine niet groter dan een met een kleinere trommel
enige minpuntje is het display als je je hand ervoor houd (je hoeft hem.niet aan te raken) schoet de functie al aan

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• toetsen schieten snel aan

Mar 24-05-2017

Ziet er mooi uit, en is makkelijk in het gebruik

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Ik heb de wasmachine op de gok gekocht via internet, je moet natuurlijk maar afwachten of het ook waar is wat de fabrikant aangeeft. Maar nu....na een aantal weken ermee gewassen te hebben, moet ik zeggen het valt me 100% mee. Hij is echt heel makkelijk in het gebruik, voldoende verschillende programma's waaronder een heel snel programma van 20 minuten...ideaal! En zo stil..... je hoort hem alleen water pakken. Ik heb absoluut geen spijt van mijn aankoop en hoop dat ik er heel veel jaren plezier van mag hebben!

Pluspunten

• heel stil
  • 20 minuten programma
  • wolwas wat normaal naar de stomerij moet

Minpunten

• kan zo snel geen minpunt bedenken

Pieters 22-05-2017

Weinig geluid, groot scherm, makkelijke indeling

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Fijn product in gebruik. Fijn dat je zelf van alles kan veranderen aan een wasprogramma en het geheel naar eigen wens kan indelen.

Pluspunten

• grote trommel
  • verschillende mogelijkheden

Minpunten

• aan/uit knop goed indrukken
  • touchscreen niet altijd even gevoelig

van der Werf - van Dijk 19-08-2017

Voordeel is de ruime deur opening

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Jammer dat ik deze niet meer terug kan geven om een ander merk te kopen. Heb spijt dat ik deze gekocht heb, want de was komt er erg gekreukt uit en de was is alleen bij 1400 toerental droog genoeg voor mijn droger. NOOIT MEER een AEG. Het is een té kostbaar apparaat om deze nu al te vervangen, anders had ik dat zeker gedaan. Het tijdsduur dat de machine aangeeft klopt nooit. Vaak 10 min langer. Verlang zo naar mijn oude wasmachine. Voor het eerst een AEG gekocht. Voor mij nooit meer ...

Pluspunten

• Ruime deur opening

Minpunten

• Enorm gekreukt wasgoed
  • Wasgoed tegen de rand aangedrukt na centrifugeren
  • Bij 1400 toeren = wasgoed droog genoeg voor droger
  • Tijdsaanduiding duren langer dan machine aangeeft

Chantal 12-12-2018

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik had dezelfde ervaring met een Bosch wasmachine, die heb ik hierom verkocht.. alle textiel ging kapot of verkreukelde.. Op Kieskeurig vond ik dezelfde ervaring als de uwe, met een ander type AEG: L76672FL. Ik heb mijn ervaring erbij gezet.
Ben zoekende naar een betere wasmachine die niet zo grondig alles aan gort draait.., geen idee meer welke machine kwalitatief goed is. Hoop dat de volgende in ieder geval de was heel laat ;)

An 08-03-2019

Net een AEG L6FB8499M gekocht en zeer teleurgesteld. Machine werkt niet goed als het niet vol zit: zwiert niet of niet droog, was beweegt niet van plek waardoor de helft droog blijft (ook bij wol waar maar 1.5kg in mag), laken gescheurd. Niet geschikt voor 1 persoon terwijl ze in winkel me zelfs een 9 kg aanbieden want machine weegt de was toch.

Herman 07-09-2017

Stille wasmachine en zuinig in gebruik

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Wasmachine aangeschaft op basis van advies BCC.
De wasmachine is redelijk stil. Wast goed doet wat hij moet doen en waarvoor wij hem hebben gekocht.
De machine is erg gemakkelijk in het gebruik

• gemakkelijk te bedienen

Stephanie 20-07-2017

Zeer stil met veel programma's

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Veel stiller dan ik had verwacht en handig in gebruik. Fijn dat je het eindgeluid kan uitschakelen.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Grote deur
  • Fijne programma's

gdc02 09-07-2017

AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Prachtig toestel, ik ging eerst voor een Electrolux die in dezelfde fabriek gemaakt worden, maar koos voor het recentste prime product en met direct drive motor.. ik vind het alleen soms vervelend dat het beloofde 8 kg en 1400 toeren programma, dus alleen beschikbaar is op het 1ste algemeen wasprogramma , en niet op de anderen zoals fragile was of zijde enzo, waar +- 3.5 kg beschikbaar zijn en 1000-1200 toeren, ik zou ook daar op 1400 toeren willen droog draaien, dus was ik meestal gewoon op dit 1ste programma..
ok zijde enzo vraagt normaal minder toeren of temperatuur maar ik wil dat zelf toch kunnen instellen

Pluspunten

• mooi en stilisch
  • koollose directe slijtvaste motor
  • electronica

Minpunten

• 8kg en 1400t. alleen op hoofdprogramma

Chantal 12-12-2018

Neemt u uw baby ook mee de achtbaan in?... ;)

J.F.Keller 21-05-2017

Een mooie ruime wasmachine met uitstekende wasresultaten.

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Het product voldoet volledig aan de verwachtingen. Wij zijn uitermate tevreden en zijn ervan overtuigd dat dit mede te danken is aan de vakkundigheid bij het adviseren door de firma Quist in Rotterdam

hans g 21-05-2017

stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

voor deze prijs is dit een zeer goede wasmachine.makkelijk in de bediening,grote vulopening en wast zeer goed op lage temperaturen.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • weinig geluid bij hoge toerental

Minpunten

• veel druk op waterpomp water komt uit afvoerpijp

Ben Besselink 20-05-2017

zeer gezien met de nieuwe wasmachien

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Ik ben zeer in mijn sas, de machine doet voortreffelijk de was. Zuinig met water en zeep, het is een gouden greep!

D van Doesburg 19-05-2017

Erg makkelijk en duidelijk

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Super wasmachine wast goed schoon en je hoort hem bijna niet. Erg makkelijk instelbaar . Leuke prijs voor een AEG wasmachine. Alles wordt duidelijk en goed weer gegeven op het display. Was machine gaat van zelf uit wanneer hij klaar is met wassen. Alles is digitaal en klok loopt af.

Pluspunten

• wast goed schoon
  • je hoort hem bijna niet
  • nette prijs voor AEG

jeannette 19-05-2017

AEG wasmachine L6FB84GW

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

mooie energiezuinige wasmachine en gemakkelijke bediening! ik raad deze zeker aan, ook voor oudere mensen!

Pluspunten

• geruisarm
  • energiezuinig

Bert 10-10-2021

Overzichtelijk handig, veelzijdig wasprogramma

Binnen 1 dag geleverd.
Veel functies. Met name dat het programma aanpast aan de kg's wasgoed. Erg praktisch.
Mooi digitaal programma, handig om te bedienen.

JOdC 19-09-2021

Prima resultaat, mooie machine

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

De wasmachine is uitgebreider dan mijn vorige AEG. Prima wasresultaat, redelijk stil, hoger centrifuge-toerental en groot digitaal display met tiptoetsen. De trommel is minder diep maar wel hoger waardoor de laadcapaciteit zelfs iets meer is geworden. Groot voordeel voor mij t.o.v. vorige AEG is dat de machine iets minder diep is waardoor deze goed in mijn waskast past en de deurtjes na gebruik ook helemaal dicht kunnen. Nadeel was machine: na gebruik blijven water en sop-restanten achter op binnenzijde van het ronde glas in de deur.

ron 24-08-2021

helemaal top

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Eens een aeg wasmachine, altijd een aeg wasmachine.
De oude is naar mijn dochter gegaan, wij wilden eens een nieuwe, weer helemaal super.

Michel 11-08-2021

Heel goede wasmachine

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Wij zijn erg blij met deze machine. AEG was altijd al ons favoriete merk voor wasmachines en dat is het nog steeds. Er is goed nagedacht over dit apparaat en het heeft een paar heel fijne functies die wassen erg makkelijk maken. Het apparaat ziet er bovendien erg goed uit en is zeer ergonomisch, met duidelijke knoppen en display.

alex 15-12-2020

top product

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Zeer tevreden met en erg blij met deze AEG wasdroger omdat hij meerdere programma's heeft,waardoor op eenvoudige wijze het juiste is te programmeren. Een toegevoegde waarde is dat door de warmtepomp et veel minder stroomverbruik is.

Snemelc 11-12-2020

Na 19 jaar AEG weer blij met de nieuwe AEG

Hendriks 03-11-2020

Gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Wij hebben voor deze machine gekozen vanwege de gebruiksvriendelijkheid. Niet teveel programma's maar wel de basis. Niet te veel knoppen, grote trommel. En een goede garantie op de motor door AEG.

Martin 10-08-2020

Goede wasmachine, gebruiksvriendelijk en lekker stil

Geschreven voor: AEG L6FB84GW

Mijn vorige AEG had het na vele jaren trouwe dienst begeven en na wat uitzoekwerk en vergelijken kwam ik toch weer op AEG uit en dat is een prima keuze geweest. De wasmachine ziet mooi uit, lekker grote deur, bediening is gemakkelijk en erg fijn dat hij zelf bepaald bij kleinere wasjes dat het korter mag duren. Verder is hij heerlijk stil, je hoort hem zowat niet draaien. Alleen bij centrifugeren uiteraard wel iets meer, maar nog steeds veel rustiger en stiller dan mijn oude. Kortom, erg tevreden met deze aankoop!

• Grote deur
  • Bedieningsgemak
  • Autom. tijdsduur bepaling adv gewicht

Minpunten

• Niks eigenlijk...