AEG L7FB84EW

Beste deals -8% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FB84EW op Kieskeurig.be.

Natascha 21-01-2017

Mooie grote vul opening, makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

We hebben gekozen voor deze machine omdat dit voor ons een mooi aangezicht is in de bijkeuken Hij is makkelijk bedienbaar, met vele optie`s.
En deze machine heeft een mooie grote vul opening.

Angelien 24-09-2021

Ideale wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

Geweldig mooie machine voor allerhande wasjes, met zeer uitgebreid en overzichtelijk bedieningspaneel, wast een berg en niet duur.

Roel 28-07-2021

Stil en schoon

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

Wat een stille machine, en wat een instelmogelijkheden!

De stoomfunctie is heel handig, om net die viezere was ook hygiënisch schoon te krijgen.

Zwolle38 13-07-2021

Met AEG is wassen een feestje

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

Toen ik een nieuwe wasmachine zocht ben ik online gaan oriënteren. Omdat mijn ouders een AEG hebben kwam ik bij het zoeken al snel terecht bij de wasmachines van AEG. Ik vond het energielabel van belang, het aantal kg en het toerental. Uiteindelijk gekozen voor de L7FB84EW.

Ondanks de zeer mooie en scherpe prijs, voelt de wasmachine erg kwalitatief aan. Fijne navigatie en duidelijke opties om zo efficiënt en goed mogelijk je wasje te draaien. De wasmachine draait bovendien enorm stil, soms twijfel ik of ik hem wel heb aangezet omdat ik niets hoor. Zeker het wasprogramma is beduidend stiller dan wat ik gewend was met de vorige wasmachine.

Nu iets minder dan een week in gebruik, raak ik haast verslaafd aan het wassen! Met dit model van AEG is wassen een feestje! ;-)

Luc 12-01-2021

Topmachine voor weinig geld!

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

Hij is lekker stil en zuinig hoop er veel plezier van te hebben we hadden hiervoor een bosch met veel problemen en daarom nu een aeg

Monique 16-04-2017

Teleurstellend

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

Ik hebben. Pas 1 week. Maar dit is niet bedoelt voor gezinnen met meerdere kinderen.
Er zijn maar 2 programma tot maximaal 8 kilo mogelijk.
Dat is katoen en jeans. Je dagelijkse Was welke je allergie vrij wil wassen of op synthetisch kan maar tot 3 kilo max. Ik heb juist 8 kilo gekozen om meer tegelijk in de machine te kunnen stoppen.
Daar staat alleen dat het 20 min. Programma tot 3 kilo is. En stomen snapte ik ook. De rest zou Tot 8 kilo moeten zijn mag je dan verwachten. Daarbij waste ik graag met extra vlek verwijder optie. Die zit hier ook op maar ik kan niet aan het programma toevoegen dat ik ook extra wil spoelen. Die optie is ook niet los na de wasbeurt te doen mocht er nog zeep resten in zitten of nog niet helemaal fris zijn. Het enige is een kort programma erna doen. Maar dat is maar voor max 3 kilo. Waarom dat dat nergens egrens vermeld staat dan behalve bij 20 min. Programma? Wat heb ik hier nu aan met een gezin? Als ik.dit wist had ik nooit voor deze machine gekozen vanuit mijn wasbehoefte met kinderen. Zeer slechte informatie vanuit de fabrikant.
Centrigugeren doe je om was sneller droog te hebben. Dat maakt wel kreukels en als je dan stoomt. Dan wordt je kleding weer natter. Dan kan je net zo goed minder hard centrifugeren. Dan heb je ook minder kreukels.

Fred van der Pol 22-01-2017

Fijne stille wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FB84EW

Hele fijne machine. Nog niet alles uitgeprobeerd, maar wat we uitgeprobeerd hebben ging erg goed. De machine stelt de tijd bij wanneer er meer of minder wasgoed (ook vuilgraad doet mee) in de machine is gedaan. Veel mogelijkheden. De wasmachine wast lekker schoon is stil en ook zuinig!

Pluspunten

• Kan veel in
  • Schoon
  • Eco modus
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Nog niet gevonden