AEG L7FE96ES

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L7FE96ES op Kieskeurig.be.

Bert 15-06-2017

Grote inhoud

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Mooi, ruim en stille wasmachine. Kan gerust 's nacht draaien zonder dat anderever last van hebben.
Kan zeer veel was in en dat scheelt weer extra draaitijd.

Pluspunten

• Grote trommel/inhoud
  • Erg stil
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

marcus 11-06-2017

grote capaciteit wamachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

goede kwaliteit prijsverhouding 1600 toeren 9kg inhoud 30 procent minder kreukels was komt er zo goed als droog uit

Pluspunten

• 9kg
  • 1600 toeren
  • 30 procent minder kreukels

Lande 09-06-2017

Doet wat je verwacht

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Ik ben zeer tevreden over dit product. Heb dit type gekozen vanwege de vele keuzemogelijkheden en vanwege de stoomfunctie. De was komt er aanzienlijk droger uit dan bij mijn vorige wasmachine, dus die 1600 t/m hebben wel hun effect. Gebruiksvriendelijk. Ik ben nog geen nadelen tegengekomen. Komt ook vrijwel geen geluid uit.

Pluspunten

• Veel keuzemogelijkheden, waaronder stoomfunctie
  • Was komt er heel droog uit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Weinig geluid

Najet 09-06-2017

Super wasmachine!

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Deze wasmachine is echt stil en maakt mijn kleding weer schoon en fris. Als ik alleen de waspoeder gebruik, ruik ik het ook in mijn kleding. Bij mijn oude wasmachine moest ik echt steeds wasverzachter gebruiken. Ik ben er erg blij mee!

Minpunten

• Kleding niit gewogen.

sharky 09-06-2017

GEWELDIG

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

een geweldig machine met veel mogelijkheden moest even er achter komen wat de vele mogelijkheden waren maar dat heeft de man van bcc mij haarfijn uitgelegt

Carlo 13-04-2021

Bijna Geluidloos

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Prima wasmachine,was komt er heel schoon uit, en het centrifugeren gaat nagenoeg geluidloos,ben er zeer tevreden mee.

El 18-01-2021

Super deze AEG wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

De nieuwe AEG machine die is echt Super wast als de de beste de bediening een kind kan de was doen zo makelijk dan het stoom programma heerlijk dat scheelt een hoop werk met strijken dit was voor ons een goede keuze gemak diend de mens

Diana 24-12-2020

Top machine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Prijs,kwaliteit en functionaliteit zijn goed in balans.
Lekker ruime trommel en fijne functies.
Uitgestelde start is ideaal voor als je 's nachts wil wassen. Hij is iig stil genoeg ervoor.

Hans 16-12-2020

Fantastische machine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Doet alles wat ik er van verwacht. Heeft een fraaie uitstraling en is erg handig door zijn grote deuropening. De stoomfunctie is erg handig wanneer je niet in de gelegenheid bent je was er direct uit te halen.

Ron 18-11-2020

Vol lof over de AEG producten

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

AEG staat voor kwaliteit en gaat met de tijd mee. Het merk is mij nog nooit tegengevallen vandaar nu de aanschaf van een nieuwe AEG nadat m’n Samsung wasmachine er na 5 jaar al mee ophoud.

Anoniem 17-11-2020

Onovertroffen

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Vanaf minuut één heel fijn in gebruik.
Wast mooi schoon en er kan lekker in. Ook vind hem een plaatje om te zien!

Conejo 16-11-2020

Top wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Mooie wasmachine, Superfijn de stoom functie als ook dat je alles zelf kunt instellen en het programma ook korter kunt maken.
Nu missen we alleen nog een vlekkenpen voor de hardnekkige vlekken.

Mo 11-11-2020

Toppertje

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Net geleverd. Ziet er mooi, luxe en stoer uit! Heel eenvoudig te bedienen. Net eerste was gedraaid. Heerlijk korte wasjes en de was komt er schoon en bijna droog uit. Je hoort hem bijna niet maar doet toch heel krachtig zijn werk. Ben er blij mee!

ArdjeP 07-11-2020

Perfect

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Hij is stil, loopt niet weg, grote trommel, was komt er bijna droog uit en kreukt veel minder! Alleen missen wij de vlekken pen nog ;)

André 20-10-2020

Na 19 jaar weer een AEG!

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Bij het samenwonen een cadeautje en nu na 19 jaar ons zelf maar een cadeautje gegeven. De machine was nog steeds goed, maar kreeg langzaam toch wat ouderdom kwaaltjes (vergeetachtig met programma's). Dat mag na zoveel jaren trouw dienst ook wel. Dus de machine ingeruild voor een nieuwe AEG. Er is door de jaren heen wel wat veranderd aan de machines. Wat een verschil....de was is weer frisser, meer inhoud en stiller! Ook de steamfunctie is geweldig. Wij zijn weer blij met deze machine en hopelijk kan deze ook weer jaren mee :-)

cora2701 29-02-2020

Top

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Deze wasmachine voldoet aan alle voorwaarden wat ik graag terug zie bij een wasmachine. Je kunt programma's handmatig aanpassen, denk aan temperatuur, graden en het verkorten van een wasprogramma. Er zit een stoom functie op. Eigenlijk teveel om op te noemen. De wasmachine is ook zeer stil. Ik heb nog niet alles uitgeprobeerd, ik ben nog aan het ontdekken, maar ben er zeer blij mee.

meijer1960 21-01-2020

Fantastisch

Prachtige wasmachine.
Werkt perfect en is zeer stil voor een 1600 toeren machine.
Bediening zeer eenvoudig.
Ik geef deze wasmachine 4 sterren omdat het programma centrifugeren NIET aanwezig is wat ik een beetje jammer vind.
Verder is dit een mooie en goede machine voor deze prijs.

hpetry66 22-12-2019

Perfect apparaat en perfect resultaat

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Wij hebben na de vorige AEG wasmachine,, die het bijna 20 jaar perfect heeft gedaan besloten weer voor een AEG te gaan. En we hebben tot op heden geen seconde spijt van dit besluit. Prachtig mooi apparaat en zeer goede wasresultaten. Erg blij.

p.welters 19-12-2019

Moderne Machine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Super geavanceerde machine met simpele bediening die zijn werk zonder poets pats uitstekend doet. Een echte aanrader.

nn.julia 27-11-2019

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: AEG L7FE96ES

Ik ben heel blij met mijn AEG wasmachine .
Hij is erg stil en met 9 kilo inhoud bespaart me dit een hoop tijd.
Dit is echt een aanrader.